Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    @Suusefruus
    Héél veel sterkte en succes met alles meid en hopelijk krijgen we snel nieuws van je...
    Je weet het hé, ik duim voor je!!! Dikke knuff

2. woops

woops Niet meer actief

@suusefruus,
    Heel veel sterkte meid en neem de tijd voor jezelf.
    Hopelijk heb je snel je wondertje in handen.
    Dikke knuffel

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Suus: geeft niks hoor meid! We zijn hier als je ons nodig hebt he? Dikke knuf!!

@ Jada: super gefeliciteerd met jullie zoon Julian!

@ Eleni: las het net al op je Hyves....GEFELICITEERD meis! Toch nog eerder dan je dacht he, want vorige week had je het nog over 2 tot 4 weken? Kleine kanjers zijn het!
    Mag je maandag- en dinsdagnacht in het ZH blijven?

4. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    He meiden even een update:

ik heb vanaf vanmorgen 8 uur weëen. Tegen één uur vanmiddag had ik een uur weëen om de 3 minunten dus vk gebeld. Ze heeft gecontroleerd er gebeurd wel wat maar ik had nog geen ontsluiting :( Het hoofdje is nu wel goed ingedaald dus misschien heb ik daar last van. Het kan ook zijn dat het toch nog goed op gang komt en de bevalling "echt" begint.
    Pff was wel teleurgesteld dat ik nog niet echt ontsluiting heb, nu moet het doorzetten ook! :)

5. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    @ Jada: gefeliciteerd met de geboorte van Julian! Vrij onverwachts (voor ons althans), of heb ik wat gemist?
    Hopelijk gaat alles goed.

@ Annemica: spannend zeg. Zou wel balen zijn als het niet doorzet, nog even afwachten. Sterkte ermee!!

@ Suus: balen joh. Hopelijk kan je wat rust vinden voor jezelf en duurt het niet lang meer voor ook jij van je baby'tje mag gaan genieten.

@ Woops: dat gefriemel herken ik ook. Ga er vanuit dat het het hoofdje is wat wat meewiebelt als ze beweegt. Heb het gevoel ook sinds ik weet dat ze ingedaald is, dus vandaar heb ik zelf die conclusie maar getrokken...;)
    Goed dat je schoonmoeder helemaal onderzocht wordt. Nog niet echt een fijn vooruitzicht dat ze zo lang moet blijven, maar hopelijk vinden ze iets (wat niet ernstig is natuurlijk) wat goed te behandelen is en zo weer over is...
    Sterkte ermee!

Verder de moeders waarvan de kindjes naar huis mogen erg gefeliciteerd. Moet wel een fijn idee zijn zeg, lekker thuis als gezinnetje. Geniet ervan hé!!

6. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Jada & familie: hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje Julian!!
    Hopelijk gaat alles goed!!

@Woops: mooie foto's!
    En veel sterkte met de schoonmama.

@hier: alles oké, geen zin in de computer vandaag dus ik sluit snel weer af....

7. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Suus zeer begrijpelijk. Sterkte:)!!

Annemica wie weet!!!!!!!!!!!!!!! Zet hem op;)!!

8. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Even globaal gelezen. Gezien dat Jada ook mama is geworden van een zoontje. Gefeliciteerd meid!

Hier alles weer rustig met de buik.

Drukke dag gehad. Vanmorgen schoongemaakt en bed op klossen gezet, tussen de middag kwam mijn broertje onverwacht op visite, om nieuwjaar te wensen en die heeft meegegeten. Tussendoor even gedut en later kwam mijn moeder met partner om nieuwjaar te wensen. Die zijn nu net weer weg.

9. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    heee meiden,
    vriendin is geland, net boodschapjes gedaan (voor het eerst andijvie gezien sinds we hier wonen!!) en nu staan zij en hubby te koken in de keuken (andijviestamppot :D)

@jada: Gefeliciteerd met jullie kleine Julian!! :) :)
    Ben heel benieuwd hoe het gegaan is, zeker met die knip (ze zeggen toch altijd dat je het niet voelt omdat ze tijdens een wee knippen...? Bij een bekende van ons hebben ze ook tussen weeen doorgeknipt, die had het ook niet meer van de pijn...).

@eleni: wat heerlijk dat je de twee mannen mee naar huis kan nemen! Geweldig zeg!

@essie: ben je nog steeds sjaggie? Ik herken wat je zegt hoor, ik loop de laatste tijd ook zo vaak met zo'n lang gezicht rond en loop te snauwen, terwijl hubby zich zij benen uit zijn lijf rent om alles naar mijn zin te maken... Voel me zo'n kenau dan. :( Ben gewoon een beetje klaar met alles!
    De 6e klinkt prima. :)

@woops: mooie foto! Hoop dat met je schoonmoeder alles in orde blijkt.

@hilli: vraag me net als Essie af wie dan bij jullie de badkamer nu schoonmaakt als je vriend dat niet wil doen? Ik krijg al een trekkende buik als ik de was in de machine stop (bukken), dus ga echt niet over de badkuip of de WCpot hangen en schrobben!

10. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @annemica: en bij jou wordt het nu ook spannend... :) Hou ons op de hoogte!

11. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Lynd m'n humeur is omgeslagen:D:)! Ben gewoon aan de slag gegaan en wat een resultaten hebben we weer bereikt met z'n 2en (of 3en jaja;)). De badkamer is weer als nieuw (vriend schoongemaakt en gewit, ik alles uitgezocht en opnieuw ingeruimd), ik heb alle was erdoorheen gedraaid, afgewassen, keuken schoongemaakt, 'vluchttas' zo goed als gevuld en de babywas vast uitgezocht. Ja, ik ga dus toch maar alles wassen van de week. Nu ben ik een soepje aan het warmen, broodjes erbij en dan lekker hangen en naar de box kijken. Geniet van je andijvie!! Lekker hoor:)!!

12. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben ik ook weer! Hebben net lekker gegeten en ga zo even wat tv kijken, maar was natuurlijk nieuwsgierig...hahaha. Mn vriendin kwam voor het eten nog onverwachts met haar zoontje langs, want misschien wel de laatste keer zo hé, dat is wel nu natuurlijk. Het is per dag bekijken. Wel gezellig even weer bijgekletst!

@AnneMica
    Hoe gaat het nu met je? Wel spannend hoor! Het is te hopen dat het doorzet nu hoor! Sterkte en succes!!!

@Lynd
    Heeft ze een goede reis gehad met al die sneeuw? Was het eten lekker? Geniet ervan hé meid dat ze er nu is! En idd, even wachten met bevallen nu, eerst nog even lekker genieten samen zonder kleintje erbij en dan van de week...

@Hier
    Morgen weer controle, alweer 39 weken dan!!! Wat gaat het toch snel... Alles nog prima, ben wel héél blij dat de eerste dagen van januari ook voorbij zijn nu na de feestdagen. Als het zo was geweest was het zo, maar hadden we op gehoopt. Ook ivm verjaardag nichtje en sterfdagen opa's. Nu is het maar afwachten...

Tot straks nog, fijne avond allemaal! En meiden met klachten/pijntjes of wat dan ook, veel succes met alles!

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Jada gefeliciteerd met jullie zoon Julian.
    Jullie zijn gewoon thuis? Tot nu toe is iedereen nog in het ziekenhuis bevallen dacht ik.

@ Rebbel, wat fijn dat luna naar huis mag, dan krijg je iets meer rust en kun je echt gaan genieten.

@ Eleni, ook al zulk geweldig nieuws, heerlijk zeg dat beide mannen naar huis mogen. Drinken ze al alles zelf of blijf je thuis ook nog sondevoeding geven?

@ Annemica, spannend zeg, ik ben zo benieuwd of het doorzet.

@ Suus, snap het helemaal dat je er even doorzit het sleept zich nu al zolang voort zonder dat het doorzet. ik hoop dat de kleine er snel is en overleg met je vk misschien kan die wel wat voor je betekenen.

@ Woops, ik zeg de handjes, deed de kleine van ons ook regelmatig, en had toevallig een echo toen hij dat ook deed en ik zoiets had van dat is het dus.

@ Mecha, je moet nog even een paar dagen geduld hebben tot je 37 weken en dan mag het.

@ Lynd, laat maar komen die baby, na de andijvie stampot.

@ Essie, wat zijn jullie druk aan het poetsen, ik heb gelukkig de nestel/poets drang overgeslagen :D.

@ Hier, brr het is gewoon koud hier, met al die sneeuw, heb de verwarming net al wat hoger gezet. Vanmiddag achter thuis nog even een paar foto's van Quinten gemaakt in de sneeuw, moest wel snel gebeuren want mijn man vond het te koud buiten voor hem :D
    Nu zo lekker lui voor de tv en hopen dat hij nog even door slaapt, hij is vandaag erg veel wakker voor zijn doen. Hij is zo lief hij mekkert echt als een geitje iedere keer zo schattig om te horen en te zien, dan kruipt hij nog wat beter in zijn matras/bedje en mekkert dan erg tevreden.
    Misschien tot later kom nog wel even spieken of er nog meer nieuws is.

14. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @essie: heerlijk dat je je weer beter voelt! Jullie hebben echt veel gedaan, zeg, achteraf is dat altijd zo fijn :D
    Naar de box kijken zal vast nog leuker worden als er iemand inligt ;)
    De andijviestamppot met kaasblokjes en cashewnoten was heerlijk!

@kareltje: hoe laat ga je morgen naar controle? Lekker hoor, dat je vriendin zo spontaan voorbij komt, ik vind dat mensen dat veel te weinig doen, altijd zo inplannen met de agenda's erbij... soms onvermijdelijk, maar wel zo leuk als het ook eens anders kan. En inderdaad, nu kan het nog :D

Vriendin kwam maar een uurtje later, zowel hier als in Eindhoven hadden bijna alle vluchten vertraging (terwijl er hier maar 2 cm sneeuw ligt ofzo...).

Ik heb hier nu best veel last van harde buiken (terwijl normaal maar 5 per dag ofzo, nu meerdere keren per uur) en een lichte menstruatiekramp, het zou wel héél bijzonder zijn als de baby echt zou besluiten vanavond te komen (nu mijn vriendin er is), haha! We wachten af! (lekker voor de TV love actually kijken).

Annemica, al verandering/vordering?

15. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Wat schattig! :D

16. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    Even een berichtje nog, voordat ik weer op de bank ga.

@Blaine
    Heerlijk zo lekker te kunnen genieten. Leuk is dat hé foto's in de sneeuw, zeker met zo'n klein schatje! Wij gaan dat morgen nog even doen van mn buik. Fijne avond!

@Lynd
    Ben er waarschijnlijk de hele dag (bijna) niet morgen. Dus niet meteen van alles gaan denken hé, hahaha. Moet om 10.00 uur naar de fysio voor mijn schouder (na 2 weken, fijn weer!) en dan door naar zkhuis, 11.20 uur. En dan als het weer het toelaat, gaan we nog even een paar winkels af, ik heb nog het een en ander nodig en 's avonds ga ik samen met mn moeder en zusje eten, omdat papa en mijn man toevallig allebei een nieuwjaarsborrel hebben. Dan eten we toch lekker samen, net zo gezellig! Wat zien we nog wel... Heb geluk dat mn zusje vrij is en wil rijden morgen, echt superlief! Dan hoeft mnh man ook niet op de scooter te gaan 's ochtends vroeg, want dat is nu niet te doen. Fijne 'rustige' avond!?!

17. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Jada, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Julian!
    Geniet ervan en laat ons vlug meer weten.

Eleni en Rebbel: fantastisch dat jullie kindjes naar huis mogen!

Verder heb ik niet bijgelezen. Je kunt wel zeggen dat de verjaardag van ons dochtertje me heeft leeggezogen. Toen mijn schoonouders kwamen was ik al doodop, doordat ik natuurlijk van 5 u wakker was, maar toen in de namiddag mijn zus met haar 3 kinderen nog kwam was het gek helemaal van de dam. Haar jongste zoon gedraagt zich momenteel echt als een rotjoch, we moesten hem constant in de gaten houden dat hij ons dochtertje niet pijn deed. Toch heeft hij haar verschillende keren pijn gedaan en op den duuur was ze helemaal overstuur en helemaal zichzelf niet meer. En nu was ze eindelijk gaan slapen, wordt ze weer wakker, helemaal in paniek, kokhalsen, misselijk precies. Ze slaapt nu weer maar ik hoop maar dat ze niet ziek is en dat ze nu lekker de nacht doorslaapt. Ik ben kapot. Als het niet net in deze periode was geweest, met kerst enzo, dan had ik haar verjaardag zeker een week vroeger gehouden.

Sorry dat ik verder even niet reageer. Ik hoop echt dat ik vannacht nog niet moet bevallen, want ik zou er de energie niet voor hebben. Ik wil eigenlijk nog wel eens een weekje uitrusten eerst.

18. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Juni
    Jeetje meid, hopelijk wordt ze niet ziek en kan je zelf ook lekker uitrusten. Zal voor je duimen dat je een rustige nacht hebt en eens wat langer kan slapen. Fijne avond nog zolang die duurt...
    Dikke knuffel

19. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Lynd: wat ontzettend leuk dat je vriendin er is! En laat de baby nu maar komen... :D

kraammat: ik weet niet meer zo goed wie dat vroeg, maar ik heb zelf een waterdicht molton gekocht van de Hema. Die is helaas alleen in 1-persoons te krijgen maar aan de andere kant is mijn man er wel blij mee dat het alleen aan mijn kant ligt. Ik heb het op het matras gedaan en daar overheen het gewone molton en dan nog een hoeslaken. Blijft prima liggen en het kraakt niet en ik zweet ook niet meer dan anders.

Juni: wat zielig voor jouw dochtertje. Is dat jongetje veel ouder? Ik zou zo boos worden volgens mij... En nu wordt ze misschien ook nog ziek. Ik hoop het niet. Wat ik wel hoop is dat je vannacht lekker slaapt en de komende week weer een beetje bijtrekt. Dan komt de baby daarna wel!

Blaine: als je jouw verhalen over Quinten leest dan klinkt dat zo ontzettend gezellig en fijn! Ik hoop dat mijn babietje net zo zoet zal zijn straks!

Ik heb een heerlijke dag achter de rug. Even samen met mijn man de hal schoongemaakt (toch wel een vorm van nesteldrang denk ik) en verder veel gerelaxed en lekker gekookt. Schreef ik trouwens daarstraks dat ik nog geen "nieuwsgierige" telefoontjes had ontvangen... het zijn er nu alweer 2!
    Alvast een goede nacht voor allen en ik spreek jullie morgen weer!

20. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Juni jeetje joh wat een dag:$....hopelijk slapen jij en je dochtertje goed vannacht en lacht de dag jullie morgen weer toe:)!! Rustig aan maar he8)?

Belle mooi dat je zo'n fijne dag hebt gehad:).

Blaine klinkt echt zo leuk allemaal;)! Wat het schoonmaken hier betreft; of het nou met nesteldrang te maken heeft of niet, het huis zal toch schoon moeten zijn voordat de kleine er is. Het is gewoon nodig;). Zo'n fan van schoonmaken ben ik niet....maar o zo lekker als het schoon en opgeruimd is:)!

Kareltje leuk allemaal weer, veel plezier8)!

Geboortjekaartje is trouwens zo goed als klaar!! Die vriendin van me is echt een topper! We zijn er onwijs blij mee:)!

Deel Deze Pagina