Hey Essie! Fijn hé als het huis weer schoon is, ben ook niet zo'n poets, maar geniet ervan als het weer schoon en fris is! Morgen vrij druk dagje, maar lekker op ons gemakje hoor. We zien wel, hebben de tijd en niets moet! Ik ga zo ook maar afsluiten, ben vandaag weer opeens zo moe. Ook best beziggeweest vanmiddag, al heb ik het idee dat ik zelf weinig gedaan heb, maarja toch heen en weer lopen, weer een keer bukken etc etc, haha. Dus zo maar lekker mee naar bed. Kom morgen vast even tussendoor spieken hoe het hier is... Allemaal een fijne dag en hopelijk allemaal een rustige nacht!!! Dikke knuffel van mij, doei doei
Hier ook eentje die nu over 40 wk is. Heb zelf het idee dat ik wel eens lang over tijd zou kunnen gaan. Het voelt allemaal nog zo rustig, behalve af en toe felle steken down under, verder zelfs geen voorwee te bespeuren. En dat is wel een verschil met jou aangezien het al een tijdje gerommeld heeft bij jou. Hier wordt ook wel geinformeerd naar de baby, vind het wel lief als mensen er naar vragen (maar dat waren niet 10 smsjes ). Als helemaal niemand meeleeft is het ook niet echt leuk. @ Woops: mooie buik hoor. En door het indalen ziet de buik er vaak weer wat anders uit. Die foto in de sneeuw ook errug mooi. @ noname: dat je het zwaarder vind, klinkt niet zo gek, je hebt toch ook nog een ander kleintje lopen waar je voor moet zorgen. Merk zelf dat ik deze 2e zwangerschap toch anders ervaar dan de eerste, veel minder tijd voor mezelf. @ Rebbel: super dat Luna mee naar huis mag: wordt een bijzondere dag dus. @ Eleni: jullie ook al zulk goed nieuws, heerlijk dat ze naar huis mogen; gefeliciteerd. @ Jada: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON JULIAN!!!! @ annemica: een uur lang om de 3 minuten weeen en dan toch geen ontsluiting. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld was. Het voorwerk is iig serieus begonnen dus. @ Juni: vervelend dat je neefje zich zo naar gedragen heeft dat jullie kleine meid er gewoon overstuur van raakte. Op zo'n moment zou je zo'n jochie wel achter het behang willen plakken toch? En dat is zacht uitgedrukt. Hoop dat ze idd niet ziek wordt en morgen weer lekker de oude is. @ Essie: leuk he als je dan het geboortekaartje bijna 'af' ziet. Morgen naar de vk. En we wachten het maar af. Ik moet zeggen dat ik het niet zo heel erg vind om over tijd te gaan. Alle babydingetjes waren wel op tijd af. Maar door de verhuizing zijn er nog zoveel dingen die gedaan moeten worden. Daar komen we nu een beetje aan toe.
Kareltje lijkt me heerlijk als niets 'moet'....ik 'moet' vanaf morgen wel écht aan m'n school gaan werken....verder controle vk en 's avonds nieuwjaarsborrel van toneel. Fijne dag alvast!!! Lumea 'fijn' dat je het niet zo erg vindt om overtijd te lopen. Logisch omdat je dus nog zaken moet afronden enzo. We krijgen nog een proefdruk van het kaartje maar hebben hem wel in PDF gezien. Echt gaaf ja! Succes morgen!
@ juni, wat vervelend dat je neefje zo gemeen was tegen je dochter en dat nog wel op haar verhaardag. ik hoop voor je dat ze niet ziek wordt daar zit je nu echt niet op te wachten. @ Essie, gewoon net doen als ik, 1 week in het ziekenhuis en als je thuis komt is alles schoon en netjes @ Belle, ik mag zeker niet klagen, had een goede en snelle bevalling eigenlijk geen pijn na die tijd (tenminsten niet meer als anders) en Quinten is zo lief, wij zeggen al voor de grap van zulke kindjes kun je er wel 10 hebben. Ik hoop ook dat hij zo lief blijft, volgens mijn ouders lijkt hij veel op mij als baby zowel qua uiterlijk als qua gedrag dus dan blijft hij lief . @ Annemica, en hoe is het al nieuws? Ik ga lekker naar boven Quinten komt zo nog voor een voeding en dan lekker slapen.
goede morgen dames.. heb geen idee wat ik wakker doe was laat gaan slapen rare dromen elke keer is niet goed voor me nachtrust geloof ik :S nja dr is nog niemand dus ga maar weer proberen te slapen ben al een uur wakker groetjess
Meiden, bedankt voor de lieve reacties! Vannacht heb ik wéér om de 3 minuten weëen gehad, ongeveer een uur en toen zakte het weer af. Toen ben ik maar weer naar bed gegaan en werd om 6.45 wakker :x Nog steeds geen baby hier en ook bijna geen weëen meer. Pff ik ben echt teleurgesteld, hoopte zó vandaag ons kindje te hebben Jada van harte gefeliciteerd met je zoontje Julian!
Goedemorgen! Nou ja, "goede"...?? Mecha: is het gelukt om nog even te slapen? AnneMica: hè verdorie, elke keer dat vals alarm. Aan de andere kant: misschien valt de baby er dan straks zo uit in een paar uurtjes... Ik heb echt een belabberde nacht achter de rug en ben beroerd opgestaan. Zal denk ik zo wel bijtrekken maar het lijkt wel alsof ik ziek word ofzo. Buikpijn, maagpijn, rugpijn, shaky gevoel. Ik heb van half 5 tot half 6 ofzo wakker gelegen. Ik was te moe om op te staan (hou ik nooit van, middenin de nacht opstaan) en ben gelukkig weer in slaap gevallen. Positief puntje: vandaag 39 weken alweer!
*klaagmodem aan* Het wordt hier met de dag/nacht erger met de bekkenpijn. Ik kan nog maar maximaal 30 minuten op elke zij liggen en dan moet ik weer draaien. Het is zo`n intense pijn. De bekken knakken ook bij bewegen. Het zitten vind ik nu ook wel erg pijnlijk worden. Kan wel janken en doe ik ook wel, maar schiet er helaas zo weinig mee op. MEISJE JE MAG ECHT KOMEN!! Nooit geweten dat zwanger zijn zo`n pijn met zich mee kon brengen. *klaagmodem uit*
Woops wat heb ik met je te doen meis. Ik weet wat het is maar heb het lang niet zo erg als jij. Wat een ***pijn he :x Is jouw meisje al ingedaald? Ik merk nl dat sinds gisteren de pijn een stuk minder is en mijn kindje ligt nu goed ingedaald... Hele dikke knuffel en sterkte!
@ belle gefeliciteerd meid weekie verder ennuh nee niet meer gelukt ik ga nu nog ff proberen me ogen te sluiten als het voor 10 uur niet is gelukt ga ik eriut.. heb nu ook maagzuur bah!!
Vorige keer lag ze voor het bekken en die keer ervoor erin en bijna vast (zeiden ze) Ik weet het dus niet, maar ze mag eruit van mij. Ben bijna in staat om de verloskundige te bellen om maar een keizersnede te doen en wel NU. Wat had ik me de zwangerschap anders voor gesteld, voel me zo alleen zo eenzaam. Mannetje is heel lief voor me maar hij kan me niet helpen. Ik gooi al m`n verdriet er maar uit en zit lekker te janken. Sorry, ik ben wel echt een van de klaagmutsen die hier op het forum zitten. Ik hoop dat ik een hele mooie bevalling ga krijgen, en dat ik daar op heel veel geluk op terug kan kijken. Ik ben er zo klaar voor om te gaan bevallen, kom maar op!
Ik snap je helemaal, mijn kindje mag nu ook wel komen. En je hebt het niet voor het zeggen, sommige zwangerschappen zijn nou eenmaal zwaarder en met meer klachten dan andere. Klaag maar lekker van je af hoor, doe ik ook Je wordt echt beperkt he als je zo'n last van je bekken hebt. Even lekker winkelen zit er niet in bijv. Klein wereldje krijg je dan. En je wordt zó moe van al die pijn constant, niet leuk meer. Zo dat is eruit, hopelijk helpt het een beetje dat ik begrijp hoe je je voelt. Ik had het bij mijn zoontje ook heel erg, zoiets beïnvloed de hele beleving van je zwangerschap. Nog maar een hele dikke knuffel meid!
Dank jewel, dikke knuffel terug. Ja ik heb een heel klein wereldje sinds enkele weken. Het is dat ik gisteren even door de sneeuw heb gelopen, maar winkelen; wat is dat? Heb ik in weken misschien maanden al niet meer gedaan. Lekker boodschapjes doen; was is dat, dat doet m`n mannetje voor me. De hond uitlaten; wat is dat? Dat doet m`n mannetje ook. Koken, nou ja mannetje doet dat dus. Mannetje doet werken op zijn werk (fulltime) en hij komt thuis en staat voor mij klaar. Ik doe heel de dag NIETS, alleen maar liggen, hangen, zitten, en vooral klagen. Voel me zo`n klaag-zwangere-muts. Nou ja nu zit ik alweer te janken, schiet niet op. Even maar tv kijken, afleiding zoeken. Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden. (doet me wel goed)
Zo ben ik weer even van weggeweest. We hadden een druk weekend vandaar dat ik me even een paar dagen niet heb laten horen. Heb ook nog niet echt teruggelezen. Ise en jada: gefeliciteerd met jullie wondertjes!!! Annemica: balen dat het niet doorzet! Dan baal je verschrikkelijk. Ik dacht ook dat het hier kerstavond begon maar helaas tot op vandaag niets. Dames waarvan de kindjes lekker naar huis mogen geniet ervan!! Ik probeer het nu weer helemaal bij te houden.
Mannetje belde mij net op van z`n werk hoe het ging. Ik heb alleen maar staan janken aan de lijn, vind het zo erg. Ik moest van hem de verloskundige bellen. Heb dus net gebeld en ze bellen we rond 11 uur terug hoe of wat. Voel me een zwakkeling. Hopelijk kan de verloskunidge wat doen voor me. De assisente had het over fisio, nou daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Zodra ik meer weet laat ik het weten.
Hier: Vannacht echt een rot nacht gehad. Was erg vaak wakker. Ook had ik enorme pijn aan mijn rug vanacht. Kon eigenlijk niks. Heb normaal nooit zon last van mijn rug. Echt balen dat dat steeds erger wordt. Zal het door die kleine komen?? Dat ze in mijn rug zit te schoppen? De aannemer belde gisteren avond ook. En we vreesden al voor het nieuws. Het is te koud om het beton te storten en ook de dakdekker kan niet komen. Ze kunnen binnen nog wel iets doen, maar dat gaan we straks rond 11 uur bespreken. Eleni: Wat fijn dat je kleintjes woensdag naar huis mogen zeg! Geweldig! Jada: Gefeliciteerd met je zoon!!!! Julian mooie naam hoor. Woops: Sterkte met je schoonmoeder. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak en dat ze het kunnen verhelpen. Annemica: Balen dat het niet echt wil doorzetten zeg. Hoe voel je je nu?
>>> Buddy bericht <<< Kreeg gisteren avond een berichtje van Sjees. 'hee, ik slaap nog steeds slecht, maar dat komt omdat Aylani heel de nacht ligt te spoken. Ze heeft heel erg last van darmkrampjes. Ik voelde me vandaag wel iets beter, maar ik denk ook omdat ik weet dat ik morgen hulp ga krijgen bij alles.' >>> Einde buddy bericht <<<