Ik wil iedereen die nog moet bevallen suc6 wensen met de laatste loodjes en diegene die bevallen zijn geniet van de kraamtijd en van jullie kindjes. Liefs Kelly
dames....ik ga alvast naar bed. Krijg enorm last van mijn rug, en die kleine is aardig actief. Ze laat geen rib heel zo te voelen . Hopelijk slaap ik nu wat langer door dan gisteren en eergisteren. Spreek jullie morgen weer!! Ben benieuwd hoe het met Butterfly is.
@ Hilli: Gefeliciteerd met de geboorte van Sam! @ gewoon Sanne: hier ook geen voortekenen, ook geen harde buiken en ze is ook nog niet ingedaald. Het zal dus wel echt eind januari worden. Ach, we moeten onze baby's natuurlijk wel een beetje verspreiden over de maand.
@sanne: behalve regelmatige harde buiken op zondag (die nu weer weg zijn) heb ik ook weinig tot geen tekenen dat de bevalling voor de deur zou staan... Hoop maar dat dat niet betekent dat het nog lang gaat duren!
Ik heb echt alleen maar fikse harde buiken vanavond. Maar ik zit ook nog eens vol met eten. Geen fijne combi Slaap lekker allemaal en tot morgen! Hopelijk slapen wij allemaal vannacht hééél goed en zo niet dan is dat omdat we aan het bevallen zijn!!
Hilli, gefeliciteerd met jullie zoontje Sam. @ Ankje, wees blij dat je nog geen voorweeen hebt, is ook helemaal niet nodig, heb ik ook niet gehad en toch is de kleine er. Lees net dat je toch voorweeen krijgt. @ Essie, wat vervelend zeg dat je in het zieknhuis ligt, en wat stom dat de vk het mis had. Succes met de draaipoging. Zie dat de poging gelukt is, en wat wazig van die zwangerschapsvergiftiging, ik dacht altijd dat je dan meerdere problemen moest hebben en niet alleen bloeddruk. Spannend hoor donderdag inleiden nog 2 dagen en dan ben je mama. @ Mecha, ooh wat schrikken zeg meid, dat verwacht je zeker niet, je hebt zoveel controles en dat ze dan toch zo over dingen heen kunnen kijken. @ Jada, nog best een lange bevalling dus als ik dat zo lees. En wat een geluk dat de stroom weer hersteld kon, je zult maar bij kaarslicht moeten bevallen, ergens misschien ook wel knus. Zag foto's op je hyves, wat een schatje zeg. @ Stamvamp, ben je alweer wat beter te pas, en soms lucht een huilbui erg op, dus gewoon even lekker laten gaan. @ Ladyjoe, jij bent ook de hele zwangerschap al aan het knoeien volgens mij, gelukkig voel je je nu weer wat beter. @ Eleni, ik herken je gevoel hoor, het is dan ineens zo onwerkelijk dat de kleintjes echt mee mogen, de eerste dag heb ik geregeld verbaasd in de wieg gekeken, van hij is er echt. Lekker genieten samen. @ Kareltje, spannend zeg echt bezig, @ Marleentje, wel fijn dat er niks bijzonders uit het onderzoek is gekomen, toch weer een zorg minder. @ Butterfly, jeemig nog al bezig, @ Belle, het zegt inderdaad niks hoor, hier geen voorwee, nawee of wat dan ook gezien, al met al iets meer als 1 uur weeen gehad en toen was de ontsluiting al compleet. Het hoeft dus echt niet altijd al die voortekenen. @ Densie, zo'n stootkussentje mag hier in nl niet eens, stond zelfs speciaal gemeld in het boek van de kraamzorg hier. En hemeltje geeft echt niet zoveel extra warmte, heb zelf een klamboe hangen en ik geloof nooi dat dat warmte geeft. Zie dat lynd het ook al meld. @ Sjees, dat is toch ook niet zo vreemd, je hebt ook veel voor je kiezen gehad. Wel fijn extra kraamzorg dat heb je echt wel even nodig. Je zult zien als je eens een week verder bent gaat het vast alweer veel beter. Knuffel @ Sanne, geen voorteken gezien haha. en toen ineens was hij daar dus ach het kan maar zo. Ik ben door al die pagina's heen joepie, jullie hebben veel gekletst, is bijna niet bij te lezen na een dag afwezigheid, maar ik ben er weer, ergste beroerdheid is weer afgezakt dus toen gelijk even hier spieken, het was dus geen succes gisteravond/vanacht/vandaag, volgende week toch maar even anders proberen want dit is met de kleine geen doen, was nu wel blij dat mijn man vandaag nog thuis was anders had ik het erg moeilijk gekregen. Quinten moest vanavond ineens erg huilen, toen ik hem lekker bij mij liet liggen was het snel over en lag hij erg tevreden te mekkeren, hij miste gewoon zijn mama . Verder eigenlijk geen nieuws, oja de kerst spullen zijn de deur uit, en we hadden een rekening van het ziekenhuis voor Quinten, morgen maar snel weg brengen naar het ziekenfonds wat is dat duur zeg zo'n weekje ziekenhuis en dit was alleen nog maar van hem
ankje: hier geen nieuws meer gehad van butterfly mocht ik vanacht nog iets horen dan post ik het hier morgenvroeg meteen! Ik ga nu ook lekker slapen! Blaine: is ook erg fijn dat er niets uit dat onderzoek is gekomen!
HILLI VAN HARTE MET JULLIE ZOON SAM!!! GENIET!!!! Sjees knuffel!!!! Kareltje/Butterfly spannend!! Lynd dankjewel nog voor je lieve sms! Hoge bloeddruk en stuitligging zijn idd 2 verschillende zaken. Er was vanmorgen 1 waarde in m'n urine iets verhoogd, en het verhaal is gewoon dat het zekere voor het onzekere wordt genomen met die hoge bloeddruk. Ik ben ver genoeg om te bevallen en ze willen geen risico lopen op verdere complicaties. En ik heb ook wel wat klachten he; zoals af en toe hoofdpijn en sterretjes zien, slapende handen. Alles bij elkaar dus: INLEIDEN die handel!!! Heb even globaal gelezen, sorry. Ik maak het goed. Maar ik ben echt gesloopt na vandaag. En dan zeggen ze rust houden.... M'n vriend zit hier nu nog en we proberen ons voor te stellen hoe het allemaal zal zijn straks, zo bizar dat we nu weten dat we iig vrijdag papa en mama zijn! Ook wel heel gaaf!
@ Hilli: gefeliciteerd met jullie zoon Sam, meis! Voor ons nogal onverwachts, maar ik neem aan dat we je verhaal nog wel zullen horen....Geniet er lekker van! @ Sanne: hier ook geen voortekenen hoor....een harde buik heb ik alleen als ik echt extreem veel heb gedaan en anders voel ik niks, nakkes, nada.... Maareh.........ook zonder voortekenen hebben wij, als het goed is, morgen om deze tijd onze kleine meid in ons armen! JAAAAAAAA, morgen is dus DE dag van de keizersnee! Ben de hele dag al bloednerveus (man ook, dus dat schiet lekker op!) Moeten ons om 10 uur in het ZH melden, maar de operatie staat pas voor 13 uur gepland! Nu maar hopen dat er niks tussen komt (geen spoedgevallen o.i.d. waardoor de O.K. nodig is!) Ik hou Eleni op de hoogte, maar verwacht maar niks voor einde van de middag.... Ik vertel het trouwens nu alleen aan jullie (en de ouders en zusjes weten het), omdat we zo met elkaar meeleven.....dus AUB geen melding op mijn Hyves!
****maatjesnieuws****** Kareltje heeft net gesmst dat ze om kwart voor vijf toch terug zijn gegaan naar het ziekenhuis. Ze is toch vandaag al ingeleid, al gaat het wel héél langzaam! Ze kan nu even rusten omdat ze een ruggenprik heeft gehad, en ze vindt het een heerlijk gevoel dat ze morgen in elk geval papa en mama worden! Spannend dus!! *********einde maatjesnieuws******** Lees dadelijk nog wel terug, ben eigenlijk tv aan het kijken maar wilde het meteen even posten, voordat jullie allemaal in bed liggen
Mamanama wow, geweldig!!! Heel veel succes!! Zal aan je denken!!!! ZET HEM OP!!! Kareltje jij natuurlijk ook!! Hoop dat het snel doorzet!!!
@ sanne ik merk ook idd dat ze niet meer zo vaak de hik heeft hier.. eerst eigenlijkb est vaak op een dag nu idd nog maar 1 of hooguit 2 x ... @ ankje weltrusten hopelijk laat de kleine je ribben ene beetje met rust haha @ belle zullen we dan idd maar massaal gaan bevallen vannacht of idd heeeel lekker slapen en goed uitgerust zijn om morgen te bevallen?? haha @ hilli gefeliciteerd met je zoontje geniet ervan!! @ blaine die ziekenhuis rekening word toch wel gewoon vergoed neem ik aan of niet?? ik wist niet dat je daar de rekening ook van thuis krijg, heb eigenlijk van ziekenhuisbezoekjes ed nog nooit thuis een rekening gehad .... @ mamanama heel veel succes morgen spannend hoor de laatste nacht, morgen heb je je kleintje in je handen geniet ervan morgen!! hier weer flinke buikkrampen en rugpijn ook.. zou het vannacht dan.. pff durf het bijna niet meer te hopen.. haha jeetje wat frustrerend zeg.. maar ja morgen ook naar verloskundige en ga toch wel even vragne of ze wil kijekn of ik ontsluitnig heb want die weeen die in de douche erger worden zijn toch geen gewone voorweeen lijkt me... dus hopelijk wil ze ff kijken... kruip zo lekker mn bedje in ..weltrusten dames
Spannende nacht lijkt het hier te worden... gaan we met z'n allen massaal bevallen? @essie: je hebt dus lekker internet in het ziekenhuis? Laptop mee? Echt raar idee dat je vrijdag in elk geval al moeder bent, hihi! Hoop dat alles van een leien dakje zal verlopen! @mamanama: jee! Hoop dat je even lekker kan slapen vannacht, want morgen om deze tijd heb je een kleine die je uit je slaap zal houden...! Zet hem op meid! Ik duik dadelijk ook maar mijn bed in (met een zeer rustige buik, helaas!).
Ok, rustig dus....hhmm, tot wanneer blijft je vriendin trouwens? Ja, laptop hier van de afdeling, helemaal top! Heb ook net gehoord dat ik sws 48 uur na de bevalling nog moet blijven ter observatie. Gelukkig zijn de verloskamers hier erg comfortabel.
Lig je nu al op de verloskamer dan? Vriendin heeft nog geen ticket terug, ze kan max tot de 26e januari blijven, dus ook als ik zou moeten worden ingeleid door overdragen (hier max een week na de uitgerekende datum) kan ze in elk geval bij de bevalling zijn. En hoe is het verder in het ziekenhuis? Als je niet ziek bent lijkt het altijd zo lekker om in bed te liggen en verzorgd te worden, maar ik heb in mijn leven 4 keer meerdere dagen in het ziekenhuis gelegen, en elke keer ben je toch weer aan het aftellen tot je weg mag...
Grappig dat we morgen met een aantal tegelijk in het ZH zijn! Wordt rustig hier......of niet natuurlijk, met alle maatjesnieuws!
Nou, nu duik ik toch echt mijn bed in! Slaap lekker dames, ben heel benieuwd wat de dag van morgen voor dit forum zal brengen!
Mamanama heel veel succes en sterkte morgen, zal aan jullie denken!!! Kareltje, spannend meid, dus morgen zeker papa en mama wow! Stampvamp, ons kleine mannetje had zeker 4 a 5x per dag de hik, laaste dagen voor de bevalling nog maar 1x per dag. Dus wie weet......