Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Lynd nee nog niet, ws morgenavond. Dan kan m'n vriend ook blijven slapen. Nu lig ik wel lekker alleen, buurvrouw wordt morgen ingeleid en is net verhuisd naar verloskamer. Ziekenhuis is niks voor mij, maar ik verveel me niet iig..... Mooi dat je vriendin zo lang kan blijven!!

2. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Goede nacht, ja jullie zien het ik baal als een stekker.
    Heb gisterenavond alles op advies gedaan zoals de gyn. zei maar ik ben gewoon wakker.
    Ik moest zo ie zo voor ik het pilletje zou slikken 1 uurtje helemaal rustig op de bank hangen: oke helemaal gedaan.
    Om 21:00 heb ik het pilletje genomen en moest dan ook meteen naar bed: oke helemaal gedaan.
    Ik denk nou dat wordt heerlijk slapen.
    Nou nee dus.
    Heb liggen draaien en woelen.
    Om 10:15 kwam m`n mannetje naar bed, en ik zeg "hoi schatje"
    Zegt hij "ik dacht dat je wel van de wereld zou zijn?"
    Nou nee dus.
    Ik merkte wel dat ik in m`n lichaam geen pijn voelde, dus dat was aangenaam.
    Door de pillen verslappen al je spieren, dus dat heeft het wel gedaan.
    Nou ik heb dus gewoon liggen draaien en zuchten en ben om 23:00 in slaap gevallen tot 01:30, nou joepie.
    Toen eruit om te plassen en ben toen tot 03:30 blijven draaien en doen.
    De pijn in de bekken voel ik nu ook alweer, het is ietsje lichter maar het is er gewoon.
    Nou ik wordt hier niet vrolijk van.
    Denk je een soort van oplossing te krijgen, werkt het gewoon niet bij mij.
    Zit nu maar even aan een koekje en ga zo maar weer eens op bed liggen.
    Ja wat moet ik dan?
    Mannetje zal ook wel balen ben ik bang.
    Ga nu even terug lezen en zie jullie straks wel weer.

Iedereen alvast een fijne dag.

3. woops

woops Niet meer actief

@kareltje,
    Nou jij bent waarschijnlijk al mama als ik het goed begrijp of teminste heel snel mama.

@hier,
    Ik merk dat ik steeds moeilijker de verhalen kan verdragen over meiden die al bevallen zijn of bezig zijn. :(
    Mijn tijd komt natuurlijk ook, maar het wringt een beetje, moeilijk uit te leggen.
    Mannetje had al tegen me gezegt dat ik misschien eens minder op de pagina moest gaan lezen, omdat ik me dan zo klote voel als er weer iemand is bevallen en ik ook zo graag wil.
    Nou ja misschien moet ik maar eens minder komen.
    Maar het is zo verslavend.
    Ik zie wel.

Iedereen heel veel succes!

ps. meiden mogen me altijd op hyves toevoegen, vind ik reuze gezellig.
    Via de babysite staat links bovenin de link naar m`n hyves (met een grote H aangeduid). :D
    Babysite staat onder mijn banner. :p

4. woops

woops Niet meer actief

Hier ben ik weer even.
    Mannetje is naar z`n werk toe, die begint om 6 uur.
    Mannetje snapt er niets van.
    Hij denkt dat ik te gespannen ben om de pil te laten werken.
    Ik weet het ook niet eerlijk gezegt.
    We hebben even het nieuws samen gekeken net en toen kwam er een stukje van sbs6 over de vogels in nood met dit weer.
    Ze zeiden dat de ooienvaar het zwaar hebben, nou toen zeiden we meteen tegen elkaar:
    "nu snappen we het, ze kunnen gewoon niet bij ons geraken om ons meisje te brengen"
    We lagen weer in een deuk. :D
    We gaan er maar vanuit dat ons meisje overtijd zal komen want het gaat nog de komende dagen vriezen. :p
    Ja je moet er toch mee blijven lache al zijn de traantjes er ook vaak.
    Ik ga zo maar weer eens een verdieping hoger en nog eens proberen te slapen.

Iedereen een fijne dag.

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Goedemorgen! Hier wel redelijk geslapen, veel wakker, maar ook snel weer in slaap. Nu sinds 6 uur klaarwakker! Heb net een ontbijtkoekje op, want mag 6 uur vantevoren niks meer eten.....Ks staat om 13 uur, dus hoop dat ik niks verkeerd heb gedaan, maar de hele dag zonder iets in je maag lijkt me ook niks...

@ Woops: vervelend dat de pil niet heeft kunnen helpen.....je hoopt toch eigenlijk op een soort kant-en-klare oplossing! Begrijp ik het goed dat je die pil om de dag mag nemen?Misschien helpt-ie dan morgenavond wel, als je niet zulke verwachtingen er meer van hebt.....
    Dat bericht over de ooievaar:wel goed dat jullie er nog samen om kunnen lachen!
    Dikke knuf

6. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Goeiemorgen,

Mamanama, heel veel succes met de keizersnede en geniet van je kindje straks! Moet je lang in het ziekenhuis blijven?

Woops, wat vervelend dat de pillen niet werken. Er zit dan zeker niks anders op dan te wachten tot je meisje besluit te komen...Sterkte nog om de laatste loodjes te dragen!

Hier een rustige nacht gehad, geen voorweeën meer, niks. Ik ga er meer en meer vanuit dat ik de 40 weken wel zal halen.

7. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Zo lees je na gistermiddag niet meer, zo is er een stroomversnelling aan berichten, wow!

Allereerst Hilli, gefeliciteerd met jullie zoon Sam.

Wie weet kunnen we straks nog een aantal dames feliciteren, want er waren een aantal bezig. Spannend!

Mamanama, voor jou ook een spannende dag. Veel succes!

Hier alles rustig. Jeroen heeft vandaag adv, dus is lekker thuis. We gaan ons lijstje even aflopen of we alles in huis hebben voor een thuis bevalling.

8. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Hallo meiden!!!

***DIT IS HET MAATJESJOURNAAL VAN WOENSDAG 6 JANUARI***

Kareltje is vannacht om 2.34 bevallen van een gezonde dochter ELISE. Ze weeg 3220 gram en heeft al goed gedronken! Ze zijn natuurlijk supertrots!!

***DIT WAS HET MAATJESJOURNAAL VAN 08.00. DE VOLGENDE UITZENDING IS OM ... ???***

GEFELICITEERD KARELTJE! :):):)
    Wat gaat het snel opeens allemaal, he?

@mamanama: wat een superspannende dag heb jij ook voor de boeg vandaag. 10 uur moest je er zijn, toch? Hoe voel je je? Fijn dat je goed geslapen hebt vannacht, dat zal je wel nodig hebben :D

@essie: super dat je vriend bij je kan blijven slapen, dat maakt het toch wat fijner allemaal. Hoop dat het zo blijft en je je niet zult vervelen! Wij houden je wel bezig :D

@woops: wat vreemd dat het pilletje niet werkte. Kan je overdag ook niet slapen tussendoor? Dat doe ik bijna elke dag, want is wel nodig!

Hier: om de zoveel uur voel ik wel wat kramp onderin mijn buik,maar dat is ook zo weer weg. In elk geval meer dan niks, misschien bouwt zich dat de komende dagen wel op... Blijven hopen ;)

9. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goedemorgen!

@Mamanama: heel veel succes vandaag! Wat heerlijk dat het nu zo ver is! Zal vanmiddag aan je denken en dan horen wij het hier wel op het forum!

@Essie: klinkt wel erg goed daar, verloskamers waar je partner ook kan blijven slapen. Hier is dat allemaal niet volgens mij (en dan hebben wij hier 5 ziekenhuizen!!) Hoe voel je je nu?

@Woops: herkenbaar hoor! Ik merk dat ik ook onrustig word van alle bevallingsverhalen en/of signalen. Maar aan de andere kant: er staan 40 weken voor een zwangerschap, dus er zullen er ook zijn die de 40 weken (bijna) vol maken en helaas ook die overtijd zullen gaan. Nu hoop ik natuurlijk ook dat ik niet tot die laatste groep behoor, maar het is wel de realiteit. Maar goed, ik heb misschien makkelijk praten omdat ik geen lichamelijke klachten heb en vooral heel erg ongeduldig ben. Nu ik er eens over nadenk geloof ik dat ik hier eerder een peptalk voor mijzelf aan het houden ben dan voor jou:)

Hoe sta je er tegenover om toch slaapmedicatie in het ziekenhuis te proberen? Het is met zwaarder geschut, dus wellicht dat je dan wel een nacht knock-out gaat?

@Chevenne: wat fijn dat Jeroen thuis is vandaag! Maar bij jou was het eerst toch ook aan het rommelen en nu is het dus weer rustig? Hoe voel jij je verder?

@Juni: stilte voor de storm?? Gek hè, dat je zo voor je gevoel "bezig" kunt zijn en dat het ook telkens weer ophoudt.

Mijn nacht was okay. Wederom. Geen bijzonderheden en eerlijk gezegd ook wel even een "dipje". Ik word zo onrustig van het idee dat het kan gaan gebeuren maar dat er geen signaal te bespeuren is en dat ik eigenlijk tegen een lege dag aankijk. Ga straks maar eens naar de bieb om wat boeken te halen. Verveel mij een beetje...

10. Belle1978

Kareltje!!!! Wat goed, gefeliciteerd met Elise!!!!

11. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Kareltje,
    Gefeliciteerd met jullie dochter Elise!

@Belle
    Klopt, het was afgelopen weekend aan het rommelen. Ik denk dat het indalingsweeën waren, want vorige week lag de kleine nog niet ingedaald en gister wel en helemaal vast in het bekken.
    Heb nog wel dat ik last heb diarree.
    Jeroen en ik gaan vandaag maar even een flink aan de wandel ;) en misschien frambozenbladthee kopen, hihi

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    kareltje: gefeliciteerd met jullie dochter elise!!!!!!

Woops: mischien morgen nog eens proberen en anders misschien toch een nachtje ziekenhuis?

Hier geen nieuws meer gehoord van butterfly maar lijkt me dat de kleine er toch echt al wel moet zijn want gisteren om 17.30 had ze 7 cm ontsluiting.
    We wachten af!

13. Belle1978

Chevenne: ik ben mij ook al aan het oriënteren op wee-opwekkende zaken... ha ha ha. Ik zit aan acupunctuur te denken, maar toen ik dat een tijdje bij een chinese dame heb gedaan deed dat zoveel zeer! Dus nu durf ik niet zo goed...

14. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Vooral dat draaien aan die naaldjes was erg gevoelig he?
    Ik heb voor de zwangerschap ook een poosje acupunctuur gedaan. Het heeft me toen wel geholpen.

15. Belle1978

Ja, precies! Ik vond dat zo ontzettend onplezierig. Misschien heb ik ook wel een lage pijngrens. Het heeft mij overigens niet geholpen... Misschien dat ik besluit om het volgende week te doen als blijkt dat ik echt overtijd ga lopen. Als ik daarmee kan voorkomen om ingeleid te worden is dat het misschien ook wel weer waard. Ik weet het niet...

16. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ik was een poos ziek geweest. Heb op aanraden van mijn toenmalige huisarts weer de gewone pil gebruikt, terwijl ik 10jr daarvoor er een mogelijke longembolie van had opgelopen. Volgens de ha was dat al weer zo lang geleden en kon ik het wel weer gebruiken.
    Ik heb dit gedaan en werd me toch ziek. Spierpijn, gewrichtspijn, met zwellingen, moe, afvallen, koorts. Ben toen nog in onderzoek geweest voor autoimmuunziekten.
    Uiteindelijk, na een paar maanden, maar eens gestopt met de pil en toen ging het langzaam beter.
    Wel veel naweeën gehad van dit alles, plus een cyclus die helemaal overhoop lag. 8 dagen wel, 4 dagen niet, 8 wel, enz..

Ze heeft alles weer op orde gekregen en me aan de B12 gezet. Toen we zwanger wilden worden, was het de 2e ronde raak.
    Ik geloof er dus wel in.

17. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Hier sneeuwt het weer flink, vannacht ook al. Baal er een beetje van, aangezien het laatste deel van de weg naar het ziekenhuis over een landweg gaat, die is wel gestrooid, maar midden in de nacht natuurlijk niet. Zou me wat zijn, dat we met weeen stapvoets moeten rijden om veilig aan te komen....

18. Belle1978

Chevenne: ik geloof wel in acupunctuur hoor! Alleen had het bij mij niet het effect wat ik hoopte. Te hoge verwachtingen wellicht? Wel fijn dat het bij jou zo goed heeft geholpen!

Lynd: het is bij jou ook flink winter hè? Hopelijk valt het mee met dat soort avonturen als je daadwerkelijk weeën hebt. Ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat ik volop in de weeën zit en dat het precies spitsuur is... Of bezoekuur in het ziekenhuis...

19. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen allemaal,

Ben ik toch weer even, kan het niet laten. :)

@Kareltje,
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Elise. :D

20. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Hallo allemaal, ik kan vandaag helaas niet meer op internet dus ik kom morgen weer. Hier is alles rustig (helaas) ;)
    Tot morgen!

Deel Deze Pagina