Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    @All
    Vanmorgen bij de Vk geweest, vrijdag naar de Gyn.
    Ik word overgedragen omdat het echt niet meer gaat.. Mijn lichaam en geest zijn op en willen niet meer.. De kleine meid doet het overigens erg goed.
    Ze hopen dan na het weekend ergens in te leiden.

2. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    @ juni voelt je huisarts dat gewoon dan?? volgens mij zou die van mij gewoon zeggen ga mar naar je vk haha ik denk zelf heel erg dat ik al ontsluiting heb en ook al is het maar 1 of 2 cm zou het gewoon graag willen weten heb ik die vast in mn zak zitten toch ;)

Ik zelf zou op zich met de auto nog wel op pad gaan, vind zelf nu met de bus minder prettig (heb geen auto meer helaas) en fietsen durf ik nu echt niet.. toen de sneeuw weg was fietste ik wel gewoon naar t winkelcentrum.. tis best klote nu voor mij want lopen met boodschappen kan k niet meer dat is te zwaar nu :( ga nog wel regelmatig ff met vriendin in de auto mee das wel fijn als zij auto heeft ff de meeste dingen inslaan en rest moet manlief maar tillen samen. ga bijna niet meer in mn eentje op pad ivm vervoerprobleem.. moet er niet aan denken dat mn vliezen ofzo in de bus breken haha of dat ik ergens een stuk van huis op bus sta te wachten als dat gebeurd :p

@ suusefruus klote dat je lichaam en geest niet meer willen meid! maar wel een prettig vooruitzicht dat je het weekend ingeleid zult worden toch! nog heel even doorbijten Knuffel!!

3. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Suusefruus: sterkte en succes! Lastig dat je lichaam en geest niet meer willen, maar wel fijn dat ze je overdragen :) Ik hoop dat je snel 'verlost' bent en mag genieten van je kindje!

Hilli, Kareltje en Butterfly: gefeliciteerd! Geniet ervan!

Woops: Pieker je ook als je gaat slapen? Of denk je helemaal nergens aan? Ik krijg soms opeens aanvallen dat ik bedenk wat ik allemaal nog 'moet', zoals schoonmaken, rekening betalen, muisjes halen etc. Als ik het dan opschrijf op een lijstje ben ik het kwijt en slaap ik beter, of ik nou wat met dat lijstje doe of niet. Ik hoop dat je toch nog genoeg rust kan pakken!

Vandaag naar de vk geweest en alles was oke. Ik ben zelfs iets afgevallen, maar ik doe de laatste dagen ook wel veel en de feestdagen zijn weer voorbij. Wel kreeg ze de indruk dat mijn buik groter was dan bij mijn zoontje, omdat een aantal striaeplekken rode puntjes hebben gekregen. Het kan, maar een aantal oude waren al weer rood geworden. We zien wel. Gisteravond had ik yoga en ik had regelmatig het idee: ik moet de badkamer schoonmaken. Toen ik thuiskwam heb ik dat dus maar gedaan... Mijn man verklaarde me voor gek, maar weet dat de hormonen in het rond vliegen en dat ik vooral mijn gang moet kunnen gaan:). Best erg, maar ach. Hopelijk komt ook vandaag de nieuwe maxi cosi, al kunnen we zonder problemen een kleintje in de auto vervoeren met de reiswieg.

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

!!Buddynieuws!!

Rond half 12 is mamanama bevallen van dochter Tessa!
    Ze is 3910 gram en 52 cm!
    Alles gaat goed met ze!

!! Einde buddynieuws !!

@ Mamanama: Daar is ze dan eindelijk!!! :)
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochter!! Lekker gaan genieten van elkaar!!! :)

Liefs Eleni

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    mamanama: hartelijk gefeliciteerd met je dochter Tessa! Dat is volgens mij een snelle bevalling geweest!

6. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Gefeliciteerd mamanama!! maar ze had pas om 13 uur eigenlijk de keizersnede toch? zou het dan toch natuurlijke bevalling geweest zijn of is ze eerder geholpen???

7. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Gefeliciteerd Mamanama, met jullie dochter Tessa. Ik hoop dat de keizersnede jullie is meegevallen en dat je vlot herstellen mag!

8. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

GEFELICITEERD MAMANAMA!!! Heel erg veel geluk met kleine Tessa. Hopelijk is de ingreep meegevallen!

Suusefruus: ik ben heel erg blij dat de verloskundige jou serieus neemt en dat jij wordt overgedragen aan de gynaecoloog. Tijd voor actie! Dus nog "even" aftellen geblazen. Hopelijk onderneemt de gynaecoloog ook snel iets.

Momae: het is toch wat hè, die hormonen! Ik heb vanmorgen al ramen gelapt en ik ben nu moed aan het verzamelen om stof te zuigen. Heb er niet zo heel veel zin in, maar ik voel wel die sterke drang omdat ik die kruimels weg wil hebben (zei ze met een demonische blik in de ogen)

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    * inbraak *

Ik zie dat er al weer veel meer kindjes zijn geboren, alle mama's en papa's en eventuele broertjes & zusjes, GEFELICITEERD!!

* uitbraak *

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd mamanama met Tessa!!! Geniet ervan!

Kus

11. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    kareltje en butterfly ook gefeliciteerd met elise en melissa!!!!

Kus

12. Zo wat een babynieuws vandaag en allemaal meiden!!
    Kareltje, gefeliciteerd met jullie dochter Elise
    Butterfly, gefeliciteerd met jullie dochter Melissa
    Mamanama, gefeliciteerd met jullie dochter Tessa

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Sjalotjuh: Ook hier nog geen sneeuw gevallen. Maar het zal vanavond wel flink kunnen gaan sneeuwen zeiden ze.

Suus: Fijn dat het met jou kleintje nog steeds goed gaat. Maar ik kan me voor jou wel voorstellen dat je op bent. Hoop voor je dat ze iets voor je kunnen doen voor het weekend.

Mamanama: Gefeliciteerd met je dochter Tessa!!!

Bevallingslijst:

Blaine (35+3) - 5 december 2009 - zoon Quinten (3176 gr.)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Mason (2620 gr.)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Ayden (2780 gr.)
    Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - dochter Luna (2695 gr.)
    Nikkie80 (37+6) 23 december 2009 - zoon Tygo (....gr.)
    Nikkie 80 (37+6) - 23 december 2009 - dochter Sanne (.... gr.)
    Sjees (39+5) - 24 december 2009 - dochter Aylani (3450 gr.)
    Marieke (39+1) - 26 december 2009 - zoon Job (4570 gr.)
    Ruby82 (39+1) - 27 december 2009 - dochter Nadia (.... gr.)
    Ise (39+1) - 2 januari 2010 - dochter Jade (3500 gr.)
    Jada (39+4) - 3 januari 2010 - zoon Julian (3140 gr.)
    Hilli (38+1) - 5 januari 2010 - zoon Sam (3350 gr.)
    Butterfly (38+4) - 5 januari 2010 - dochter Melissa (…. gr.)
    Kareltje (39+4) - 6 januari 2010 - dochter Elise (3220 gr.)
    Mamanama (38+3) - 6 januari 2010 - dochter Tessa (3910 gr.)

Er zijn al7 jongetjesen 8 meisjes geboren

14. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Mamanama, gefeliciteerd met jullie dochtertje TESSA!! :)

Inderdaad, stampvamp, ik vroeg me ook al af hoe ze opeens eerder een kindje kreeg dan 13 uur, maar misschien was er nog een gaatje open op de OK :)

Ben ik de enige die vindt dat het nu wel heel snel gaat hier bij de januarimama's? En het is pas 6 januari! :$

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nou nee hoor Lynd. Je bent zeker niet de enigste.
    Ik vind dat ze nu ook echt met bosjes komen hoor.

Maar wel ontzettend leuk.
    Tot nu toe zijn het allemaal mama's die in hun 38e of 39 week zitten.

16. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Ankje, volgens haar banner is mamanama vandaag 38w3d!

17. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Alle papa's en mama's VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

Hier is het allemaal flink aan het rommelen in de buik. Gister bij gyn geweest en gaf aan dat mijn eiwitten in de urine aan de hoge kant waren. Weer 24 uur urine moeten sparen. En dan krijg ik morgen te horen wat de uitslag was. Mocht het hetzelfde zijn of hoger dan gaan ze me inleiden. Vind het zo vreselijk spannend allemaal!!! Heb vannacht gewoon geen oog dicht gedaan!!

18. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    O, hihi, zag dat je dat nu ook al hebt toegevoegd :)

19. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Mamanama van harte met jullie dochter en zusje Tessa!!! Geniet!!

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    :D Ik ben zo snel joh! :D

Deel Deze Pagina