Ik ben geslaagd voor een molton hoeslaken. Ook Jeroen heeft het bed op klossen gezet. Maar wat een gedoe was dat zeg. We hebben namelijk 2 losse delen. En Jeroen moest een lat onder de poten maken anders pasten de klossen niet. Hopelijk lekker slapen vannacht!
zo hier al 2 wassen gedraaid, afgewassen, alle was opgeruimd, de kledingkant eens goed opgeruimd (was een berg kleren geen beginnen aan om wat te zoeken haha ) bed afgehaald, handdoeken netjes opgeruimd in badkamer.. nu flinke ongesteldheidskrampen en rugpijn dus spring nu maar snel onder de douche misschien dat het wat door wil zetten moet over 1,5 uur naar vk dus... merk wel dat het nu echt erger werd toen ik flink bezig was..
Kareltje: gefeliciteerd met jullie dochter Elise Butterfly: gefeliciteerd met jullie dochter Melissa Mamanama: gefeliciteerd met jullie dochter Tessa Woops: Ik kan me helemaal ik je plaatsen meid. Vanacht ook van 12:30 tot echt 7:00 wakker geweest. En maar rond lopen dan weer een warme douche nix hielp. Uiteindelijk ben ik denk ik rond 7:30 in slaap gevallen en werd een uur geleden wakker. Weg dag niet dat ik wat kan doen hoor want het sneeuwt hier constant en is het spekglad. Auto stuk kan nergens heen voel me echt opgesloten in huis. Verder ben ik 15 kilo aangekomen. Maar er meteen een ego berichie van dat is ook wat. hoop dat je vanaaf beter kan slapen. Hier: Het is hier echt lopende band niet alleen met de baby maar ook de berichten jeetje wat gaan jullie snel hihi Verder zoals ik al eerder had getypt een lange nacht gehad. Vanmiddag een doorweekte pyama door mijn borsten die lekke als net gemolken koeien. Kom maar op met de zoogcompressen!!!!!. Ben nu ook op zoek naar een nieuwe auto want die van ons is gesneuveld door de sneeuw. Maar wat is dat verdomd moeilijk als alle leuke auto's voor je neus wordt weggekaapt of te verweg zijn GRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!! Oke ben er weer
Essie, hou je het nog een beetje vol daar? Suzanne, fijn dat Oscar nu weer lekker aan het werk is en dat hij straks lekker een paar dagen vrij kan nemen, wanneer jullie kleine man geboren wordt. Het is echt een ware babyboom hier, in december bleven ze allemaal zitten en begin januari hebben de kleintjes allemaal zin om eruit te komen!! Iemand vroeg hoe we Julian uitspreken? Op zijn engels, maar zal idd snel Juultje worden, lekker makkelijk!!
@ mamanama,Gefeliciteerd met jullie dochter tessa Hoop dat de ks mee is gevallen en hou je hyves in de gaten voor foto's. @ Stamvamp, van douchen zakken de weeen toch vaak af dacht ik, dus niet douchen . @ Suus, ik had net nog aan je gedacht en nu een berichtje, wat fijn dat ze eindelijk wat doen, nu kun je echt aftellen. Ik vind persoonlijk da ze veel te lang door laten lopen met erge klachten, vooral omdat de kleintjes al groot genoeg zijn. @ Jesjuh, spannend zeg zulke uitslagen, ik hoop voor je dat de uitslagen goed zijn. @ Babyboom, het gaat hier ineens heel hard met nieuwe baby's krijg het gevoel dat er weinig dames het eind van de maand gaan halen, en gun het jullie allemaal van harte natuurlijk, zolang alles goed is met de kleintjes mogen ze allemaal vandaag wel komen heb ik het idee. @ Hier, eigenlijk geen nieuws, Quinten ligt al weer heerlijk te slapen, gisteravond was hij even erg verdrietig, hij had de hele nacht niet gepoept en dat zat natuurlijk goed dwars, Die zoon van ons heeft iedere nacht zijn broek vol overdag niks , Gisteravond rond 10 uur huilen, kwam ik bij hem en een lucht,jeemig niet te zuinig toen had hij een hele volle broek en daarna was hij weer helemaal blij . Hij heeft gisteren en vandaag voor het eerst in het wipstoeltje gezeten en vind dat zo boeiend echt met grote ogen rond kijken zo lief.
Mamanama, gefeliciteerd met jullie tweede dochtertje Tessa! Ik krijg ook de indruk dat zowat de helft van de januarimama's al bevallen is en dat er niet veel meer overblijven. Ik heb het erop gewaagd en ben nog opbergdozen gaan kopen (nesteldrang!) en heb boodschappen gedaan. Drukkende gevoel is minder geworden. Ik geloof niet dat het hier al gaat doorzetten.
Mamanama: hartelijk gefeliciteerd met dochtertje TESSA!! @Mecha: ja, ik heb dat ook regelmatig met mijn neus snuiten. Heb een hele tijd geleden zelfs een keer een bloedneus gehad, had ik nog nooit meegemaakt! Ik ben tot nu toe 9 kilo aangekomen. Ik eet waar ik zin in heb, maar ik eet toch minder dan normaal, omdat ik gewoon heel snel vol zit nu. Het zij bij mij voornamelijk op mijn buik (natuurlijk) en aan mijn billen, en van die laatste vraag ik me af hoe snel het er af gaat. Mijn gewone broeken kreeg ik namelijk met een week of 10 al niet meer over mijn billen/heupen heen. Ach, we zien wel!
@Mamanama, Gefeliciteerd met jullie dochter Tessa @hier, Bij de verloskundige geweest. Ons meisje ligt eindelijk vast in de bekken. Bloeddruk was goed 120/60. Het is hier een beetje aan het rommelen sinds 15:00. Hopelijk heeft het wat te betekenen, al durf ik het niet te hopen. Iedereen een fijne avond.
hier ook bij de vk geweest, onze dame ligt nu gelukkig ook vast in het bekken wou eigenlijk vragen of ze inwendig wou kijken ivm die weeen elke keer maar waren zo druk aan het kletsen en doen en aan t lachen dat ik t vergeten ben haha heb nu wel nog meer last van mn onderrug en dat menstruatie achtige gevoel wat ik vanmiddag al kreeg. maar goed.. ga eerst ff wat eten en rustig aan doen vanavond....
Succes aan alle meiden die aan het 'rommelen' zijn, hopelijk levert het jullie héél snel een prachtkindje op!
Hoi, Ben ik weer even. Erge rugpijn en steken onderin m`n mutsje. Doe het maar even rustig aan, niet dat ik anders drukker doe, maar goed. Ik heb sinds vanmiddag dat m`n benen en armen helemaal verzuurt voelen. Herkend iemand dit toevallig ook? Mannetje heeft vandaag Indisch eten gehaald, zo heerlijk is dat altijd. Dus we hebben heerlijk gegeten. Iedereen een fijne avond.
@ Woops, nee sorry herken het niet, maar dat zegt niks . En heb je het inderdaad nog over evt inleiden of strippen gehad omdat het zo zwaar voor je is? @ Stampvamp, wat ben je toch ook een muts , ik heb dat ook altijd dan sta ik buiten en denk ik wilde dit nog vragen of zus nog weten, ach ja als het doorzet merk je het gauw genoeg. @ Essie, hou je het nog vol in het ziekenhuis?
Ik kom even koekeloeren.. ben druk met kolven, voeden etc etc. Kom vast weer wat vaker als de kraamhulp weg is Ik zag dat er al weer 5 baby's bij zijn: gefeliciteerd!! Degenen die nog moeten wachten of aan het rommelen zijn, succes meiden. Nog even volhouden! Wij zijn heerlijk aan het genieten van ons meisje.. Oudjaarsnacht, precies om 00.00 uur braken de vliezen. Ik was alleen thuis en mijn vriend hoorde zijn telefoon niet. Mijn ouders kwamen onze zoon ophalen en hebben eerst mijn vriend van zijn werk opgehaald (die ik nog steeds niet te pakken kreeg). Helaas kwamen de weeen niet op gang, ja tijdelijk om de 5 minuten. Ik ben toen getoucheerd, wat betekent dat ik niet te lang na de 24 uur mocht bevallen. 's Avonds aan de ctg geweest en de volgende dag zou ik ingeleid worden. Daar zag ik heel erg tegenop. Maar gelukkig begonnen toch de weeen nog spontaan. In het ziekenhuis aangekomen (na 24 uur gebroken vliezen moet je in het zkh bevallen) had ik al 6 cm en de rest volgde binnen het uur. Na 22 minuten persen was ze er.Was een turbobevalling van 3,5 uur. We moesten een nachtje blijven. Voordat we weg mochten is ze onderzocht en blijkt dat ze 3 a 4 kleine gaatjes in het tussenschot van haar hart heeft. We blijven even op controle bij de kindercardioloog, al zijn de verwachtingen dat het spontaan dicht groeit. Het komt namelijk vaker voor en is meestal onschuldig. Hoop snel weer actief mee te kletsen..succes voor wie nog moet. O ja, er staat een fotootje in mijn album (moet je wel vrienden zijn).
Ise leuk wat van je te lezen! Fijn dat jullie zo genieten! Hopelijk komt het met hartje dus helemaal in orde. Ik heb je om vriendschap verzocht! Blaine/Jada ja ik hou het wel vol hoor, dankje. Zoals ik al zei, het is echt fijn dat ik deze laptop tot mijn beschikking heb! En verder word je geleefd he. Weten jullie nog dat ik het over dat ritme van me had?! Hahahahaaaaa!!! Oja, net nog een groeiecho gehad (eigenlijk overbodig maar was me beloofd) en heb z'n hoofdje nog ff gezien en 3 fot's gekregen, geweldig! Hij is trouwens zelfs al wat ingedaald, hopen dat het me helpt voor morgen....
Nee we hebben het er niet meer over gehad. Ik wacht deze daagjes nog even af, heb het gevoel dat er wel wat aan het gebeuren is maar wat het is weet ik niet goed. Maandag moet ik terug naar de gyn. en dan kan ik zien wat zij nog zegt. Dan ben ik 39 weken en 3 daagjes.
wat een droppie Ise! wat lekker he dat je een laptop hebt Essie. Zo kun je toch de tijd even doden door op het forum mee te kletsen. Sterkte meid!
Thanks Anke!! ja ik heb vandaag ook geen bezoek door het weer. Vind ik niet erg hoor! En m'n vriend is thuis nog van alles aan het doen, komt later.