Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

@essie,
    Is allemaal wel spannend daar of niet?

2. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Woops ja, als ik erover na ga denken best wel, maar probeer het maar allemaal over me heen te laten komen morgen. Is toch allemaal nieuw;)! Jij sterkte met die pijn....hoop echtvoor je dat het nu eens doorzet en dat je anders wordt ingeleid.

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.692
    1.451
    113
    @ Essie, ik snap precies wat je bedoelt je hebt zelf weinig in te brengen, het eten komt wanneer zij willen, bezoekuur, verplicht rusten ;). Ach ja nog even, ik ben benieuwd hoe snel het gaat.

@ Ise, heb je ook een verzoek gestuurd en zit nu ineens te bedenken dat jij ook op hyves zit, staan daar eigenlijk al foto's op? kan het me niet herinneren :). Al met al dus een mooie snelle bevalling fijn hoor.

@ Woops, oke duidelijk, en je kunt dan ook beter met de gyn overleggen die heeft iets meer inspraak wat dat betreft, maar het rommelt nu dus echt.

@ Ankje, wat gaat dat snel he? Ik ben er zelf nog steeds van onder de indruk, ben nog regelmatig verbaasd als ik naar hem kijk.

Vanavond het huis alleen, mannetje is weg, de eerste keer 's avonds met zijn tweeen, Quinten ligt dus nog heerlijk beneden te slapen want je zult net zien is hij vanavond vervelend en moet ik iedere keer de trap op, maar tot nu toe gedraagt hij zich weer voorbeeldig:).

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.692
    1.451
    113
    Dat is volgens mij de beste instelling, heb eens ergens gelezen dat je de bevalling ook kunt vertragen door je niet genoeg over te geven aan wat er gebeurt dus gewoon ontspannen :D tijdens de weeen

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.692
    1.451
    113
    @ Ise, had inderdaad al foto's gezien :). Dus nogmaals het is een mooi meisje.

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Nou meid, je hoeft gelukkig geen zorgen te maken. Alleen om jezelf en je kind. Maar ook dat komt vanzelf.
    Lekker hier mee kletsen, tot je moet bevallen....zo kunnen wij je ook op de voe volgen :D

7. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja idd die adrenaline die je aanmaakt houd het weer tegen maar ja tis zo moeilijk vind ik om rustig te blijven want schrik er toch elke keer weer van en dan denk je jaaaa zou het.. pff meot denk ik wat meer chill op de bank gaan liggen met een boekje ofzo dat maakt me wel rustig haha vanaf morgen eens wat meer doen denk ik ;)

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Spannend!!! Of vind je het toch een beetje eng zo alleen met je zoon?

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik ga mijn bed in meiden. Ik ga daar lekker tv kijken.

Die buik van mij zit behoorlijk in de weg en doet zeer.
    Ik zal morgen even een foto maken van mijn buik en ons bed.
    We hebben het nu op klossen staan, maar wat is het hoog!! Ik kom er zelf net op, en ik ben 1,80.

Slaap lekker dames....enne bedankt voor de tip van die molton.
    Hopelijk zal ik vanavond lekker slapen.

Knuffff

10. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Slaap lekker ANke!

11. Essie, heel veel succes en sterkte morgen. Toi toi meid

Ise, wat een mooi meisje en wat een bos haar al zeg.

Woops, ik hoop voor je dat het een keer gaat doorzetten. Denk dat je er nu ook wel genoeg van hebt.

Blaine, ze kunnen er soms zo'n last van hebben, een volle poepluier. Wat leuk dat hij al zijn wipstoeltje heeft gezeten!!

Hier: de kleine man slaapt lekker, BV is goed op gang gekomen. Ook al lekker in zijn badje geweest, vindt hij heerlijk. Alleen uitkleden vindt hij niet zo geweldig, dan zet hij het op een krijsen.

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ******hoi meiden ik breek even in hoor... ******

er zijn al een hoop januari- beebs geboren zeg!
    ik was even aan het meelezen, want eigenlijk zou morgen, de 7e mijn uitgerekende datum zijn... ik ben er veel mee bezig, en ben ook best verdrietig, ook al heb ik nu een nieuw mooi wondertje in mn buik!

ik wil jullie allemaal heel veel succes en sterkte wensen als de kleine nog moet komen en heel veel geluk als de kleine er is!

ik wacht nog rustig de laatste maandjes af...

****breek uit****

13. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ise: Leuk om wat van je te lezen! Wat bijzonder dat precies om 00:00 uur op oudejaarsavond je vliezen zijn gebroken! Wel eng van die gaatjes, hoe zijn ze daar achter gekomen?

Jada: mijn zus zei vandaag nog dat baby's niet van verkleden houden... jouw zoon is daar dus ook een goed voorbeeld van! Maar wat fijn dat de borstvoeding goed op gang is gekomen! Doet het zeer?

Woops: ik hoop ook heel erg voor jou dat je gewoon lekker aan de gang gaat vannacht!

Essie: ook héél erg veel succes morgen!

Hier: volgens mij ben ik nu ook serieus aan het rommelen geslagen. Sinds vanmiddag last van mijn darmen (geen diarree ofzo, maar al een aantal keren naar de wc geweest en verder darmkrampen) en vele harde buiken. Wel heel onregelmatig en de één wat heftiger dan de ander. Kan nog niet echt spreken van weeën en ik heb het idee dat het ook nog wel eens prima weer kan wegtrekken. Heb wel een constant pijnlijk gevoel aan de zijkanten van mijn buik, beetje zoals bandenpijn. Is dat herkenbaar voor iemand? Misschien komt dat ook wel van mijn darmen. Manlief probeert momenteel nog thuis te komen... het is één puinhoop op de weg vanwege de sneeuw... arme hij.

14. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Wees blij dat wij zo lang zijn ;) Als we kleiner waren geweest, hadden we echt een opstapje nodig. Hier slapen we sinds zondagnacht al zo hoog. Het is wel even wennen hoor en wees voorzichtig als je 's nachts naar de wc moet ;)

15. Belle, hij krijst wanneer zijn broekje uitgaat, maar zodra de broek weer aangaat is hij stil. In badje gaan vindt hij weer geweldig en dan is hij toch ook helemaal bloot. Borstvoeding is alleen in het begin pijnlijk, wanneer hij de tepel pakt en aanzuigt, daarna is het goed te doen.

Die bandenpijn herken ik niet, bij mij begon het direct met kramoen in de onnderbuik. Wel herken ik het van vaak naar de WC gaan, kan zijn dat het een teken is dat je lichaam zich aan het klaarmaken is voor de bevalling. Hoop het voor je meid!!

16. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ohw, Belle, eindelijk jij ook aan het rommelen :)
    Spannend hoor. Dat pijnlijke gevoel aan de zijkant van de buik heb ik sinds vandaag ook aan een kant. Voelt indd een beetje als bandenpijn.

17. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Heb net trouwens weer yoga gehad. Heb volgende week een partnerles staan :)

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.692
    1.451
    113
    @ Ankje, op zich niet eng hoor alleen met hem thuis, ben ik overdag ook wel, maar dan ligt hij toch al beneden en nu vind ik het eigenlijk zielig om hem nog beneden te houden om te slapen maar zie het ook niet zitten dat hij boven vervelend is, tot nu ote nog steeds niks, ach hij is eigenlijk nooit vervelend maarja moeders is soms een muts :). Weltrusten

@ Jada, volgens mij houd geen enkel babytje van uitkleden, Quinten wordt weer stil zodra ik de knoopjes van het rompertje dicht begin te doen, en badje vind hij heerlijk, zodra hij er uit komt is het wel even krijsen maarja dat hoort erbij. Hij was ook erg schattig in zijn wipstoeltje, toen ik heel enthousiast de speelboog er voorzette deed hij erg hard zijn best er langs heen te kijken dus die maar weer weg gehaald :D

@ Surf, nog een paar maandjes voor jou en er zijn inderdaad al erg veel baby's geboren, en het is toch logisch dat je er nu meer aan moet denken.

@ Belle, ook al rommelen morgen weer een babyboom hier ;).

@ Chevenne, ooh leuk partnerles, ligt het aan mij of is dat wel erg laat :(

19. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Pff gelukkig in kan weer meelezen. Een hele dag zónder zp is lang hoor :D

Belle ik ben zondag toen het bij mij rommelde ook wel 5 keer naar de wc geweest maar helaas... Hoop dat het bij jou wel doorzet!

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.692
    1.451
    113
    veel te lang :D dan moet je zoveel bijlezen

Deel Deze Pagina