MAATJESNIEUWS: Juni is vandaag om 13:20 uur bevallen van dochter Maja. Ze weegt 3065 gram en is 50 cm lang. Juni heeft wel veel bloed verloren maar ze maken het goed. Gefeliciteerd met jullie dochter!!
Bevallingslijst: Blaine (35+3) - 5 december 2009 - zoon Quinten (3176 gr.) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Mason (2620 gr.) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Ayden (2780 gr.) Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - dochter Luna (2695 gr.) Nikkie80 (37+6) 23 december 2009 - zoon Tygo (....gr.) Nikkie 80 (37+6) - 23 december 2009 - dochter Sanne (.... gr.) Sjees (39+5) - 24 december 2009 - dochter Aylani (3450 gr.) Marieke (39+1) - 26 december 2009 - zoon Job (4570 gr.) Ruby82 (39+1) - 27 december 2009 - dochter Nadia (.... gr.) Ise (39+1) - 2 januari 2010 - dochter Jade (3500 gr.) Jada (39+4) - 3 januari 2010 - zoon Julian (3140 gr.) Hilli (38+1) - 5 januari 2010 - zoon Sam (3350 gr.) Butterfly (38+4) - 5 januari 2010 - dochter Melissa ( . gr.) Kareltje (39+4) - 6 januari 2010 - dochter Elise (3220 gr.) Mamanama (38+3) - 6 januari 2010 - dochter Tessa (3910 gr.) Juni (38+5) - 7 januari 2010 - dochter Maja (3065 gr.) Er zijn al 7 jongetjes en 9 meisjes geboren
@ ankje mooie buik hoor.. die van mij is ook zo groot vk schatte onze beeb op 7-7.5 pond op dit moment.. hoe langer het zit hoe groter het wordt. slik
jip hij of zij ligt start klaar.. dieper kan niet en hoger ook niet hihihi maagzuur...pffffff wordt er gek van.
@ sjees lekker meid effe de deur uit gelukkig voel je je beter , inderdaad hopen dat je volgende keer goed bericht krijgt en dat je nou is van de pijn af mag komen @ juni gefeliciteerd met je dochter!!! @ anke mooie fotos meid buikkie groeid goed @ de rest sorry ben volgens mij wel wat dingen vergeten ...kan me concentratie er niet zo goed bijhouden geloof ik @ mezelf moet zo weer naar het ziekenhuis pfff word er wel moe van ,... heb zoveel krampen dat ik snachts gewoon niet meer kan slapen rugpijn ook maar zo te voelen geen verdere ontsluiting.... maar ze wilt toch dat ik kom voor nog een hartfilmpje en anders krijg ik wat mee voor de ontlasting... zelf denk ik dat het gewoon door de verstopping komt namelijk tot straks dan geef ik weer een update ,, nu ff opfrissen en dan weer naar het ziekenhuis daaaag
Wow, er hebben zich weer wat meeschrijvers gemeld. Ben je even een paar uurtjes op de sjouw, heb je weer heel wat om bij te lezen. Allereerst: Gefeliciteerd Juni met de geboorte van jullie dochter Maja. Vervelend dat je veel bloed bent verloren. Ik hoop dat je daar van snel mag herstellen. Heb lekker even met mijn mam gegeten vanmiddag. Zat nog even aan een kopje thee en kreeg mijn B12 shotje, toen mijn zusje belde, of ik thuis was. Ze wilde even wandelen. Ben langs haar gereden en toen hebben we samen gewandeld en boodschappen gedaan. Was een grappig gezicht, een waggelende pinguin achter een kinderwagen, hihi. Voel nu echt wel tijdens het lopen, dat ukje dan heel diep zakt. Ben nu net weer thuis en lig lekker even languit op de bank. Kon het met mijn zusje goed over de naderende bevalling hebben. Voor haar is het natuurlijk ook nog maar zo kort geleden. Dus met wat tips rijker weer naar huis gegaan. Goed van je Djuke, dat je toch naar de tandarts bent gegaan. Ik ben ook zo'n angsthaas en was al meer dan 3,5 jr niet geweest. Ben toen ook halverwege de zwangerschap gegaan en is me uiteindelijk wel mee gevallen. Had helemaal niets, na zo'n lange tijd Mooie buik Anke. Je kunt bij jou ook echt wel zien dat het ingedaald is. Je buik is al een behoorlijk stuk gezakt. Fijn weer wat van je te lezen Sjees. Wat heerlijk dat je wat meer in je ritme komt en wat kunt gaan genieten van Aylani. Wat heerlijk dat je ook zo op je mannetje kunt terugvallen. Ben vast nog veel mensen vergeten, maar dat is wel herkenbaar voor iedereen
Hehe Ken het gevoel. Hier precies hetzelfde. Heb ook ernorm last van maagzuur. Maar denk dat daar meerdere mensen last van hebben. Die kleine meid van ons kan ook niet hoger of lager. Zeg soms ook tegen haar....'het past niet meer, je moet eruit'
Ja he? Bedankt! Moet zeggen dat ik ook echt super trots ben op mijn buik, maar ben het ook erg zat Wat kan een mens veeleisend zijn he Erg fijn dat je met je zus over de naderende bevalling kan praten zeg! Het staat bij haar natuurlijk nog fris in het geheugen. Zo leuk dat jullie vlak na elkaar zijn uitgerekend.
Hier is de buik ook al gezakt. Mijn moeder had me een paar dagen niet gezien en ze zag dat mijn buik, voor haar gevoel, kleiner was. Het stukje buik boven mijn schaambotje was iedere keer nog vrij plat, maar dat is nu ook helemaal bol. We gaan een beetje gelijk op Als je kijkt hoe snel die ontwikkeling van die kleintjes gaat, verbazingwekkend hoor. Mijn nichtje is nu 7,5 week oud, maar dat pasgeborene is er echt al af. Ze lacht al heel wat af, zo schattig.
Ja inderdaad. We schelen maar 2 dagen. Wat lief!!!! Vind dat lachen van die kleintjes altijd zo lief en leuk! Hier is de buik ook wat boller komen te staan. Heb jij ook het gevoel dat er geen rek meer in zit? Ik denk soms bij mezelf...als ik 2 weken over tijd ga lopen ontplof ik! hahahaha
Morgen ochtend gelukkig naar het ziekenhuis.. We moeten er al om kwart over 9 zijn. Gelukkig maar, want ik denk dat ik van een halve dag wachten nog naarder word.. Dan gaan we bespreken wat te doen.. Ik denk dat als ik nog langer wacht dat ik helemaal niets meer leuk vind.. Ook niet dat ons meisje er straks is en daar wil ik echt voor waken.. Het doet me allemaal zo zeer en het zit me zo tegen, dat er niet echt veel is, wat me nog op de been houdt op het moment.. Nu kan ik nog uitkijken naar haar komst, maar ik vrees dat als dit nog langer duurt, dat ook geen troost en hoop meer biedt.. Dat ga ik ook zeker aangeven.. Vandaag echt een rotdag.. Vriendlief was bij een auto kijken in het zuiden van het land.. Het is wss de laatste dag dat hij zoiets kan doen, dus daar had ik geen probleem mee.. Staat nu in de file op de A9. Lang leve de wijkertunnel die weer eens aan 1 kant dicht is.. Maar ik voel me de hele dag al lamlendig.. Ik heb nergens zin meer in, doe ook niets en alles in mijn lichaam doet pijn.. Ben vanmiddag een uur met kussens in de weer geweest, omdat ik zowat omviel van de slaap. Heb uiteindelijk iets gevonden waardoor ik nog een beetje op mijn buik kon liggen. Heb van een voedingskussen een soort donut gemaakt, waar mijn buik in pastte Toch nog een half uurtje geslapen.. Hoop dat ik vannacht redelijk slaap en het snel morgen is.. Het zeil en dergelijke heb ik weer van mijn bed afgehaald.. Het zweten was echt een ramp en doordat ik alleen nog maar rechtop half zittend kan slapen, zaktte ik door het zeiltje elke keer weg, waardoor ik wakker werd van de pijn omdat ik gestrekt lag.. Aangezien ik niet meer verwacht dat er nog iets gaat gebeuren de komende dagen thuis, heb ik hem lekker weggehaald.. Meiden gefeliciteerd met jullie dochters.. Geniet ervan..
Jeetje Suus, Wat een naar berichtje zeg. Heb het zo met je te doen. Ik hoop dan ook echt voor je dat ze morgen wat voor je kunnen doen. Desnoods halen! Heel veel sterkte ermee meid! Dikke knuffel
@sjees: wat fijn dat je je weer wat beter voelt!!!! En al naar de IKEA geweest, toe maar! Wel rot dat je baarmoeder blijkbaar nog niet helemaal 'schoon' is, hopen maar dat het niks is/wordt... @djuke: flink van je hoor, dat je nog naar de tandarts bent gegaan. Ik zou eigenlijk ook moeten, was in augustus en we hadden afgesproken dat ik vanwege zwangerschap in november/december nog eens zou komen, maar toen ik belde voor een afspraak had mijn tandarts net haar been gebroken, dus of ik niet in januari kon... Heb nu echt geen zin meer, niet vanwege tandarts maar het is best ver. @ankje: fijn dat alles in orde was bij de controle! Hier heb ik er langzamerhand ook echt wel genoeg van, zeker met dit weer (hier ligt ook veel sneeuw) kan ik eigenlijk niet veilig naar buiten, en de hele dag binnenzitten heb ik echt SCHOONGENOEG van.
Juni, gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Ben heel benieuwd hoe het allemaal is verlopen. Hoop dat het goed met je gaat!