Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Maakt ook helemaal niet uit hoor!

Ik weet dat het ontzettend moeilijk is. Ik ben zelf ook het typje dat alle touwtjes in handen wil nemen en alles zelf wil doen.

Maar probeer echt rustig aan te doen.

Erg lief van je vriendin om jou te helpen met poetsen. En erg goed van je dat je dat aanbod hebt aangenomen.

Hopelijk voel je je morgen een heel stuk beter.

Dikke knufff

2. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Daar ben ik nog even. Vanavond bezoek gehad van een vriendin. Wat ontzettend fijn, die afleiding. Ook alvast met manlief afgesproken zaterdag samen een hapje te gaan eten. Je moet jezelf toch bezig houden!
    Ik zit ook behoorlijk aan huis gekluisterd. Zo saai! En je gaat daardoor echt afwachten en bij elke kramp denken: zou het??

Ben nu doodmoe, alsof ik een marathon heb gelopen... Kennen jullie dat gevoel dat je zo moe bent in je buik. Heel apart.

Ankje, ik heb ook begrepen dat je bloeddruk wat stijgt als de bevalling aanstaande is... Wie weet!

Noname: gefeliciteerd met de geboorte van Liam! Wat een mooi ventje en een flinke knul!!

Annemica: wie weet vannacht! Zou fijn zijn hè?

Stampvamp: pas je wel een beetje op jezelf?

Ga slapen. Welterusten allen!

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.693
    1.451
    113
    Juni, gefeliciteerd met jullie dochter Maja

Noname, gefeliciteerd met liam
    Leuke foto hoor, en een flinke jongen, en totaalruptuur au dat klinkt erg pijnlijk.

@ Ankje, wat is jouw buik gegroeid zeg :$. Hoor je nog zo klagen over bijna geen buik, nou zo groot is die van mij niet geweest hoor ;). Wel erg mooi

@ Sjees, Anton is nog thuis heeft nog geen werk weer gevonden, had dus eigeenlijk liever dat hij gewoon werken moest maar helaas. Je zult zien alleen red je je ook prima, en anders zorg je toch dat de eerste dagen familie standby staat dat je ze kunt bellen als je het niet red.En wat schrikken zeg bij de gyn het is toch te hopen dat het mee valt.

@ Mecha, meid ben je alweer thuis, of mocht je direct blijven?

@ Woops, stom zeg niet op komen dagen :x. Hoop dat het doorzet

@ Annemica, ook al rommelen, weltrusten of misschien liever niet slapen en nu echt gaan bevallen.

@ Djuke, gatsie wat vervelend stomme tandarts altijd.

@ Essie, hoe is het bij jou? Vind het stiekem vervelend dat we nog niks gehoord hebben en vraag me af of alles goed is? we denken aan je

@ thuis zitten, het went hoor als je het maar lang genoeg doet;)

voor iedereen met wie het wat slechter gaat een knuffel.
    Tot morgen (denk ik)

4. densie24

densie24 Lid

11 jun 2009
    84
    0
    0
    Leeuwarden
    Sjees: We hebben een hele leuke auto gezien maar hij staat helemaal in apeldoorn en dat is opzich niet erg alleen we hebben geen vervoer om daar te komen en niemand kan natuurlijk in het weekend om met een lift te geven en onze auto kan zo rit niet meer aan.

beebie: Tuurlijk ben je welkom in de groep. De dames kletsen zoveel hier dat je elke dag verplicht moet mee kijken anders wordt het op ze minst 10 pagina's terug lezen hahaha.

Djuke: Ik moet volgende week naar de tandarts. Zie er als een berg tegen op hoop dat je mond al wat beter voelt.

Ankje: Mooie foto's meid en nog geen steep te zien goed zeg

Juni: Gefeliciteerd met je meisje maja en hoop dat je snel opknapt.

Noname: Gefeliciteerd meid en wat een mooie jonge heb je gekregen.

Hier: Zoals jullie aan de tijd kunnen zien ben ik nog steeds wakker. In bed kreeg ik toch zooooo trek dat ik maar een tosti en een croissant met kipkerrie naar binnen heb gewerkt. Jammie nadeel maagzuur aanvallen.
    Ik verlies nu twee dagen propjes slijm best wel ransig en veel last van harde buiken. Maar volgens de vk kan de bevalling dan nog wel 2 weken op zich laten wachten.
    Vandaag naar ziekenhuis geweest rondje afdeling en uitleg gehad voor de ruggeprik en keizersnee.
    Ik wil ook dat de sneeuw en gladheid weg gaat AHHHHHHHHHHH.

5. woops

woops Niet meer actief

#15905 woops, 8 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2010
    Goede morgen,

@Noname,
    Gefeliciteerd met de geboorte van Liam

@hier,
    Een goed nacht gehad.
    Was de 2e nacht met medicatie.
    Wel enkele keren wakker geworden om te moeten plassen, maar meteen daarna weer de slaap kunnen pakken.
    Mannetje ging later dan ik naar bed en hij vroeg toen of het lukte met slapen.
    Ik zei; nee niet echt.
    En hij zei vanmorgen dat ik me toen omdraaide en alweer snurkte.
    Nou dat zegt genoeg.
    Je kan door de pillen namelijk ook wartaal uitslaan, en dat blijkt.
    Ik heb goed liggen snurken zei m`n mannetje.
    Nu is m`n mannetje naar zijn werk en ik ga zo nog even terug naar m`n bedje, nog even lekker verder rusten.

:D 39 weken dansje! :D

Iedereen alvast een fijne dag.

6. woops

woops Niet meer actief

De lijst klopt niet met het gewicht van Noname (Liam)
    Bij Hilli (Sam) staat dat gewicht, misschien weet je nog hoe het moet staan Ankje. :D

7. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Heel de dag heeft de pagina eruit gelegen volgens mij.
    Nou ik heb een heerlijke nacht gehad en daarop volgend een goede dag.
    Heb zelfs de was gedaan en de huiskamer schoon gemaakt.
    Zo heerlijk als je weer energie hebt.
    Heb nu wel veel last van de bekken en rug, dus morgen weer een dag.
    Hier nog steeds m`n meisje in de buik.
    En zoals ik me vandaag heb gevoelt, mag ze nog wel blijven zitten tot 15 Januari.
    Ik hoop dat de andere dames ook een goede nacht en dag hebben gehad.

Ik had nog vernomen dat er buddynieuws was over suusefruus, maar omdat de pagina niet in de lucht was is het niet vermeld.
    Het was vanmorgen zo geloof ik dat ze 7cm ontsluiting had en haar vliezen waren gebroken.
    Ik denk dus dat we al snel babynieuws gaan vernemen vandaag.

Groetjes

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.693
    1.451
    113
    @ Woops, geweldig zo'n goede dag en nacht en ook fijn dat de pagina het weer doet, zit je nieuwsgierig te zijn naar nieuws en helemaal niks :(. Vanavond wel makkelijk bij lezen voor iedereen :D.

En hoe weet jij nou weer van suus :$. Zou wel fijn zijn voor haar als de baby er al is.

@ Denise, hopelijk heb je nog geslapen.

@ Lynd, waar ben je :(. Heb gisteren volgens mij ook geen berichten van je gezien en ook geen nieuws van Essie, jullie zijn toch niet te gelijk aan het bevallen :$

9. Belle1978

Hoezo verslaafd? Ik heb geloof ik wel 5x gekeken of de site het alweer deed.

Hier ook nog de baby in de buik en ook geen tekenen dat daar binnenkort verandering in komt. Tegendeel, de buik is erg rustig vandaag!

Woops: wat goed dat je zo'n fijne nacht achter de rug hebt! Hopelijk blijft dat even zo.

Dus waarschijnlijk heeft Suusefruus ook eindelijk haar kleintje in haar armen vandaag?? Hoop het voor haar. En is er al nieuws van Essie?

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.693
    1.451
    113
    We vragen ons wel allemaal hetzelfde af :)

11. woops

woops Niet meer actief

Is het niet zo dat je vaker hoort dat de baby`s rustig worden, zo net voor de bevalling begint?
    Wil je wat goed hoop geven. ;)

Over suusefruus, dat had ik gehoort van haar buddy op hyves vanmorgen, weet al niet meer hoe laat het was.
    Maar ik denk dat er al babynieuws is, maar dat ze nog ligt te genieten. :p

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden!
    Wat geweldig, van harte gefeliciteerd met jullie zoons en dochters en veel succes aan alle meiden die nog aan de beurt zijn komende weken!
    Ik zat ook bij de jan 2010 mama's, was op 8 januari uitgerekend, vandaag dus, vandaar dat ik er even aan moest denken en even komen kijken. Helaas mocht het voor mij niet zo zijn deze maand, maar gelukkig komt er voor mij een mooi beebje in juli zoals het er nu uitziet.

Dikke knuffels en ik leef met jullie mee!
    xxx Sue

13. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Hee meiden,
    was er vanochtend wel, kon nog lezen wat er gepost was, maar toen ik wilde posten lag de pagina er al uit!!!

Ik heb van Essie nog niets vernomen (ben haar maatje), geen nieuws is goed nieuws?

Hier ben ik net terug uit ziekenhuis, weer CTG gehad, baby was prima in orde, en.... voor het eerst was er regelmatige weeenactiviteit te zien...! Tot nu toe bij elke CTG vlakke lijn, geen contractie te zien, en nu elke 6-7 minuten een flinke piek (wel pijnloos, dus gewoon harde buiken). Nu ik er op let heb ik dat eigenlijk de hele dag door, maar was me nog niet zo opgevallen. Maar in elk geval: arts verwacht de baby hoogstwaarschijnlijk binnen 2 dagen! :D

@suekes: dat is moeilijk, ik had vorig jaar februari ook zo'n moment... Je bent nu al ruim over je 12 wekengrens heen, dus reken er maar op dat je een mooi zomerbeebje hebt dadelijk! :)

Wat fijn zeg trouwens, voor Suusefruus, die was er ook helemaal klaar mee. Ze werd niet ingeleid, toch?

14. Belle1978

Woops: dank je wel voor je positiviteit... De baby beweegt wel gewoon, het is meer dat ik bijna geen harde buiken dan wel krampen heb vandaag en die had ik de afgelopen dagen in steeds sterkere mate wel. Dus ik ben bang dat dat van de rustige baby voor mij niet op gaat...

Suekes: wat leuk om wat van jou te lezen hier! Dat was wel erg verdrietig dat je toen een miskraam kreeg. Maar wat goed om te zien dat je in juli nu een kindje verwacht! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

15. Belle1978

Lynd, nu word ik weer jaloers!! Wat fijn dat je dat op de CTG kon waarnemen! Zijn harde buiken dan al wel weeën? Heeft hij ook nog iets gezegd dat ze ook nog kunnen afnemen ;) (zie mijn berichtje hierboven aan Woops)

Wie ik ook mis is Ankje!

16. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Overigens zijn hubby en vriendin nu samen boodschappen doen, ik mocht kiezen of ik alleen thuis wilde blijven of juist niet, maar met de gedachte dat het waarschijnlijk heeeeel lang zal duren voor ik weer echt een keer alleen zal zijn na de bevalling heb ik voor het eerste gekozen :)
    Lekker hoor!

Overigens vertelde mijn schoonmoeder net dat het bij haar eerste kind (mijn man) van eerste wee tot kind op de wereld zetten precies 2,5 uur duurde... Gelukkig heb ik haar genen niet, want dan zou het krap worden met naar het ziekenhuis komen!!

17. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @belle: geen idee, zei hij niks over, maar aangezien mijn placenta ook al overrijp is zal hij dat wel meegenomen hebben in zijn overweging. En 'hoogstwaarschijnlijk binnen twee dagen' betekent ook dat het misschien pas zondag komt... Of nog later...!
    Had jij vanmorgen niet gepost dat je sjaggie was ;) Die post is niet bewaard gebleven, zie ik, maar hoe gaat het inmiddels met je humeur?

18. woops

woops Niet meer actief

Ik heb heel de dag door harde buiken en steken, alleen zit er geen ritme in zeg maar.
    Dan om de 10 min. dan weer 20 min. dan weer 5 min. dan weer 30 min en ga zo maar door.
    Maar harde buiken zijn weeën of wat?
    Mannetje denkt dat harde buiken weeën zijn, ik weet het eigenlijk niet.
    Mannetje is zo thuis van z`n werk en dan gaan we even hondenvoer halen en een nieuwe kussen, want hij mag van mij wel eens een lekkere volle nieuwe kussen hebben.

19. Belle1978

Ha ha... ja, die post is verdwenen... Ik was idd ontzettend sjacherijnig vanmorgen maar dat is gelukkig weer een beetje overgewaaid. Ik word gewoon gek van mijzelf af en toe...

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Blaine: Hahahaha:D, je nu je het zegt. Dat klopt inderdaad. Maar ik had ook bijna geen buik vergeleken bij jullie.
    De laatste weken is mijn buik inderdaad flink gegroeit. Maar dat mag ook wel als er een flinkertje in zit.

Densie: Strepen heb ik nu wel op mijn buik hoor, maar ook sinds kort. Ik heb het gelukkig alleen onderin mijn buik, dus die zie je niet zo duidelijk.
    Ook heb ik aan de zijkant iets zitten, maar daar had ik mijn hand op hahahaha. :D

Woops: Oops, iets verkeerd veranderd volgens mij. :)
    Weet iemand nog het gewicht van de zoon van Hilli (Sam)?

Belle: Nou ik ben er wel hoor!!! Hahahahaha.:D
    Heb alleen heerlijk uitgeslapen tot half 11 en toen lag de site eruit. Hihihi
    Ben zo te zien wel berucht hier. :p

Lynd: Spannend voor je nu zeg!

Deel Deze Pagina