Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.693
    1.451
    113
    Moest er ook wel erg om lachen, en de mac is heerlijk :D

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

Whahah ja mc donalds is in trek

@ ise ja dat doen ze niet hoor whaha alleen als er een medische reden is doen ze eerder halen anders niet... kolven is toch ook prima ... ik zou dat ook doen hoor als aanleggen niet werkt ... als het kolfen dan niet meer lukt heb je tenminste gedaan wat je kon toch ;)

@ blain ja maar ik hoef het nit weg te puffen zeg maar... ten minste ik weet neit eens of dat zou werken niet geprobeerd, maar ik heb geen zin om weer voor niks de verlos te bellen dat ik voorweeen heb dat is nu wel duidelijk .. en dat ze dan zeggen dat ze haar laten komen weet ik nu ook wel dus ik weet het gewoon ff neit misschien moet ikg ewoon niet zo zeiken :$

inderdaad de babyboom hier is begonnen :p, een vreindin is ook bezig bloed en slijm verloren en weeen die steeds pijnlijker worden en vanmiddag 2cm ontsluiting :D ze is nu 39 weken en 1 of 2 dagen :p

@kraam tranen tja ik hoor dat het volkomen normaal is en kan je niet alsnog kraamzorg krijgen anders?? of mantelzorg altijd goed hihi

3. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    essie gefeliciteerd met je zoontje :D

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    **********ego bericht********
    Hier gaat het helaas minder. Ik werd vanacht wakker van de pijn in mijn onderrug en straalde uit naar mijn linkerheup en linkerbeen. Ik verging van de pijn! En kon mijn bed niet meer uit en mijn been niet meer bewegen. Jeroen heeft me uit bed gesleept ongeveer want ik moest toch echt plassen.
    Verder heel de dag ontzettende pijn gehad. Ben vanmiddag naar de dokter geweest en wat denk heb ik een beklemde zenuw in mijn onderrug. Het ergste is nu dus dat ze er niets aan kunnen doen ivm de zwangerschap. Ik mag er geen medicatie voor alleen paracetamol en moet mijn onderrug en heup en been warm houden dus veel warm douchen en kruiken erop enz.
    Baal als een stekker want zie nu dus echt op tegen de bevalling hoe moet ik in helemaal naam nu bevallen met zo'n pijn. En kan niets met dat been.
    Dus hoop eigenlijk dat de kleine nu nog echt even blijft zitten zou niet weten hoe ik nu moest bevallen.

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.693
    1.451
    113
    @ Mecha, oke, maar als je echt veel pijn krijgt gewoon bellen hoor, het zou inderdaad mooier zijn als ze nog een paar dagen blijft zitten. Maarja als het niet meer gaat dan gaat het niet.

6. densie24

densie24 Lid

11 jun 2009
    84
    0
    0
    Leeuwarden
    blaine: Ja een uurtje of 5 denk ik en om 9 uur weer klaar wakker heb in de middag nog wat slaap ingehaald. MC Donalds daar doe ik op dit moment een moord voor.

Ankje: Nou meid dan weet je die strepen idd goed te verbergen. Een paar licht strepen zijn niet erg zolang je maar geen landkaart produceert.

Suzanne: welcome to the club. Ben ook niet te genieten. Ik weet wel waar die van mij vandaan komt hoor. Van dit rot weer!!!! Het weer belemmerd mij om er op uit te gaan met gevolg dat ik me de heledag verveeeeeeeel.

Sanne: Ow bofkont. Vind het wel goed dat ze standaard liggingsecho's willen doen. Ik heb 5 verschillende vk gehad in één praktijk en de ene zij dat het goed lag en de andere zei dat het in een stuit lag. Met zo apparaatje heb je gelijk meer duidelijkheid en zekerheid.

Essie: Gefeliciteerd met jullie Yordin!!!!!

Suusefruus: Gefeliciteerd met je meissie!!!!!!!!

Hier: Een rustig dagje veel geslapen en last van harde buiken. huubie heeft ijsvrij zolang het vriest. Dus die komt me gezelschap houden. Ik heb ook nog geen maatje om het nieuws door te geven. En ik moet ongeveer 3 á 4 dagen in het zkh blijven. En ik denk niet dat ik het geluk heb op een laptop op de afdeling.

7. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Heb ook wel zin in Mac, maar vriendinnetje staat nu ook iets heel lekkers te koken: gnocchi met kaassaus, venkel en noten :D

@ise: Kolven: wel goed dat je toch kolft, maakt het er natuurlijk ook niet makkelijker op. Hoop dat je het even volhoudt. Heb je je eerste kindje wel BV gegeven, of had je toen ook al problemen? Lijkt me rot, zeg!
    Kraamtranen: het klinkt wel alsof je wel goed kan relativeren, dat is goed. Maar het is ook wel (te) makkelijk misschien om op het forum luchtig te doen terwijl je je misschien wel erg rot voelt? Dat bedoel ik geenszins negatief, hoor, maar juist dat ik vind dat je je best even zielig mag voelen :) Knuffel!

@mecha, meisje toch, wat rot dat je zo'n pijn moet leiden. Dan kan je toch beter een voorbeeld nemen aan Suusefruus, zeg dat maar tegen je kindje! Maar noem het geen 'zeiken', he, hallo!! Zo makkelijk is het ook allemaal niet!! Niet zo streng zijn voor jezelf! ;)
    Ik ken het 'onderbroek-nat-van-zweet' wel, elke keer weer even checken of ik toch geen vruchtwater aan het lekken ben... ;)

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.693
    1.451
    113
    Wat een rot pijn he? Ik weet helaas precies wat je bedoelt, als het niet meer gaat gewoon weer aan de bel trekken er zijn in het ziekenhuis toch echt ook andere pijnstillings mogelijkheden, ook al willen ze je laten geloven van niet. En die bevalling komt vast goed mocht ze komen, je benen worden gewoon bij de vk en verpleegster op de heupen gezet en voila dan kom je een heel eind.
    Veel sterkte meid en een knuffel vanaf hier

9. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Essie: hartelijk gefeliciteerd met zoontje Yordin!
    @Mecha: ach meid, wat een ellende.... hopelijk zet het voor jou ook snel door nu!!
    @Marleentje: wat een hel, zo'n pijn. Ik heb dat ooit in mijn rug gehad, nou dan weet je echt niet hoe je je moet houden. Hoe is het trouwens met je vader? Sterkte met alles.
    @Densie: ja, dat zal het bij mij ook zijn, dat weer! Ik heb overdag geen auto ter beschikking en fietsen is echt not done nu. Ik ga er 2x per dag met de hondjes uit, en er komt af en toe bezoek, maar het is ook gewoon dat je de vrijheid niet hebt he....

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.693
    1.451
    113
    @ Densie, je hebt pb. En wel fijn je man lekker thuis, ik zou zeggen stuur hem gauw naar de mac :D

@ Mac, heb wel iedereen aangestoken zeg, zal het nooit weer doen:)

11. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Ise: Volledig kolven? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Kolf je eerst en dan geef je de kleine de fles? Wil ze de borst niet pakken dan?
    Aha, ik lees het al. Wel knap hoor!
    Heb je wel gemist hoor! Knufff

Essie: Jah!!!!
    Gefeliciteerd met jullie zoon!!

Lynd: Lekker he die hormonen. Maar ze zullen het wel begrijpen toch?

Marleentje: Ow nee toch! Jemig zeg!
    En ook geen pijnstillers…..ik hoop echt voor je dat ze vannacht er lekker uit wil komen.
    Sterkte meis! Dikke knuffff

Densie: Whahaha, een landkaart? Misschien met de route erop zodat de kleine weet waar ze eruit moet zodat ze er snel uit komt? Hahaaha

Bevallingslijst:

Blaine (35+3) - 5 december 2009 - zoon Quinten (3176 gr.)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Mason (2620 gr.)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Ayden (2780 gr.)
    Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - dochter Luna (2695 gr.)
    Nikkie80 (37+6) - 23 december 2009 - zoon Tygo (....gr.)
    Nikkie80 (37+6) - 23 december 2009 - dochter Sanne (.... gr.)
    Sjees (39+5) - 24 december 2009 - dochter Aylani (3450 gr.)
    Marieke (39+1) - 26 december 2009 - zoon Job (4570 gr.)
    Ruby82 (39+1) - 27 december 2009 - dochter Nadia (.... gr.)
    Ise (39+1) - 2 januari 2010 - dochter Jade (3500 gr.)
    Jada (39+4) - 3 januari 2010 - zoon Julian (3140 gr.)
    Hilli (38+1) - 5 januari 2010 - zoon Sam (3350 gr.)
    Butterfly (38+4) - 5 januari 2010 - dochter Melissa (…. gr.)
    Noname (40+1) - 5 januari 2010 - zoon Liam (4365 gr.)
    Kareltje (39+4) - 6 januari 2010 - dochter Elise (3220 gr.)
    Mamanama (38+3) - 6 januari 2010 - dochter Tessa (3910 gr.)
    Juni (38+5) - 7 januari 2010 - dochter Maja (3065 gr.)
    Suusefruus (40+5) - 8 januari 2010 - dochter Sophie (3110 gr.)
    Essie79 (37+3) - 8 januari 2010 - zoon Yordin (2714 gr.)

Er zijn al 9 jongetjes en 10 meisjes geboren

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    suzanne: gelukkig gaat het met mijn vader weer wat beter.
    Maar zit er nu zelf echt doorheen even. Baal zo ontzettend van die pijn ontuitstaanbaar is en dan nog een bevalling in het vooruitzicht. Ik kijk het gewoon aan moet di weer naar de vk en bespreek dan wel even hoe nu verder.

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Dames die bevallen zijn: hartelijk gefeliciteerd!!!! Geniet van deze mooie tijd.

Woops: hoe gaat het vandaag met je/

14. densie24

densie24 Lid

11 jun 2009
    84
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik heb geen honden maar ik wou dat ik ze nu had. Dan had ik terminste wat te doen. Morgen de stad in als huub niet wordt gebeld voor een klusje.

Ja ik vind het heerlijk om hem thuis te hebben. En ik heb hem gevraagd of hij een ritje wou maken met de fiets. Weet je wat die zei: Je kunt me wel zo aankijken met die puppyogen maar ik ga echt niet op de fiets deze kou in tegen de tijd dat ik thuis ben ben ik bevroren en het eten ook. Daar spatte me mcballon

Ankje: Hahaha ja hier uitladen.

Vanaaf ff een afleiding met een heelijke dil&do party. Mijn happyness level moet op geschoeft worden

15. woops

woops Niet meer actief

@Essie,
    Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Yordin

16. woops

woops Niet meer actief

@marleentje,
    Dikke knuffel, jemig zeg dat jou dat moet overkomen.
    Sterkte.

Heb een goede nacht en dag gehad.
    Nu wel veel pijn aan de bekken en rug, iets teveel gedaan vandaag. :)

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ anke strepen?? heb ik iets gemist??

@ marleentje :$:$:$ wat erg meid jeeetje ik kan me heel goed voorstellen dat je nu helemala tegen de bevalling opziet.. maar tijdens de weeen kunnen ze je ngo wel pijnstilling geven of een pca pomp of ruggenprik misschien dat dat helpt succes meid

@denise.. vervelend he in het ziekenhuis blijven?? lekker dat je op je lappie kan

@ blain whah ja ik zie het wel joh

@ lynd ja ik noem het maar ff zeiken hihihi zou ik van een ander nooit zeggen :p ... ennuh ja vrezelijk whaha ik ging plassen ik dacht huuuhh vruchtwater maar nee gewoon zweet bahhh!!!

18. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Knuffel aan Marleentje!!

Woops,: hopelijk slaap je vannacht wederom goed.

Haha, Densie, het was te proberen bij je mannetje he!!

Dames, ik ga afsluiten, lekker bankhangen. Tot morgen!

19. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Trouwens, Mecha, over zweten: ik zweette in de zomer ook van onderen nogal, heel raar! Ik kon geen lichte broek meer aan, want mijn liezen/onderkantje werden binnen de kortste keren nat van het zweet... Echt hééééél erg als je even op een terrasje hebt gezeten en je staat op.....

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha ja precies,, van de zomer ook al wat last van gehad maar toen meer door de warmte en het hormoonstelsel dat op hol sloeg maar nu echt van de pijn :S
    jakkie whaha ach ja het is nu al een half uurtje wat minder hopen dat het ff wegblijft
    straks mag het weer
    ik ga ff naar een vriendin domme programmas kijken en bankhangen ff weg uit me kamer de muren komen langzaam op me af hihi

Deel Deze Pagina