Mecha: Whahaha. Ja ja, ik heb stieës (of hoe je dat ook mag schrijven) op de onderkant van mijn buik sinds kort. Maar ja, daarin tegen zitten mijn benen helemaal onder!
Essie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Yordin. Ik ben benieuwd hoe de bevalling is gegaan, omdat het toch een keizersnede is geworden. Wat vervelend Marleentje, dat je zo'n pijn hebt en dat ze er op dit moment weinig aan kunnen doen. Jammer Anke, van de striemen. Ik heb ze al een poos op mijn borsten (zijn ook erg gegroeid) en krijg er nu een paar op mijn heupen, aan de zijkant. Het is niet anders... Krijg wel een beetje de kriebels van het voorspelde weer van morgen en een eventuele bevalling.
Essie van harte gefeliciteerd met je zoontje Yordin! Suusefruus wauw wat een super bevalling, teken ik voor Mecha meis wat vervelend dat je je zo rot voelt en steeds buikpijn en harde buiken hebt! Je word ook niet blij als je je zo verveelt, dikke knuffel! Ise knap dat je kolft, daar gaat een hoop tijd in zitten, of niet? En die kraamtranen, laat ze maar komen! Lynd bij jou is het ook spannend zeg, kan me voorstellen dat je humeur beter is Marleen tjee wat heb ik met je te doen! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over de bevalling maar het komt vast goed! Sterkte meis, dikke knuffel. Densie het komt lekker uit dat je man ijsvrij heeft Woops wel rot van je bekken en rug. Ik heb het net zo vandaag, weer te enthousiast geweest Lekker kalm aan doen vanavond meis.
Tijgerprint heb ik ook, mijn bovenbenen beginnen ook al de laatste tijd Op mijn buik en borsten had ik ze al sinds mijn vorige zwangerschap. Die waren wit geworden, nu is alles weer heerlijk felrood
Lynd/Anke/Annemica, bedankt meiden.. Lynd ik laat zeker mijn tranen de vrije loop hoor Mijn vriend snapt er niet zoveel van, dus dan voel ik me nog zieliger haha. Borstproblemen had ik bij mijn zoontje ook, heb hem 10 weken bv gegeven met bijvoeding. Maar goed, toen had ik er 1. Ik zie wel hoe lang ik het volhou, alles wat ze nu krijgt is mooi meegenomen. Het is best tijdrovend, ik kolf ongeveer 2 uur per dag in totaal. Ben zo benieuwd wie de volgende zal zijn die gaat bevallen..
@ise: rot dat je vriend je kraamtranen niet kan plaatsen. Heb je hem niet verplicht aan de zwangerschapsliteratuur te gaan de afgelopen tijd? Kolf je met een handkolf of een elektrische? Lijkt me inderdaad tijdrovend, en dan moet je ook nog fles opwarmen, geven, schoonmaken... heel wat tijdrovender dan gewoon borstvoeding. Respect, vind het goed en knap van je! Hier nog steeds regelmatige harde buiken, maar verder vrij 'uneventful'. Vraag me af hoe lang dat door kan gaan? Hier hangen we een beetje rond, hubby aan het strijken, vriendin in de keuken aan het opruimen, ik op de bank met mijn laptopje...
De lijst op de site is weer bijgewerkt! Iedereen die bevallen is; Gefeliciteerd!!! @Ankje; zal ik jou anders ook de gegevens van de site PB-en, dan kan jij (als je wilt natuurlijk) ook de lijst op de site bijhouden. @hier; Vanochtend naar de VK geweest. Alles is goed. Ben in de laatste 7 weken maar 1 kilo aangekomen. (ikke blij ) Helaas mag ik als het dit weer blijft niet thuis bevallen. De VK die rijd niet met dit weer. Dus als het gaat beginnen moet ik naar het ziekenhuis. Maarja... tis niet anders heh....
Lynd, ik had hem bij de eerste al een boekje gegeven (van Kluun, ik dacht lekker luchtig) maar die ligt ongelezen in de kast..
We hebben een dubbele elektrische gehuurd.. ik heb zelf een handkolf, maar 6 van de 7 voedingen met de hand kolven is toch iets te gortig .
Chevenne: Ja naar is dat he? Ik had ze al snel op mijn borsten (ben daar 3 maten in gegroeit). En ook kreeg ik ze al snel op mijn dijbenen zowel aan de binnenkant als de buitenkant. En sinds kort ook onder op mijn buik en op mijn heupen. Ach ja, ik probeer het te zien als schoonheids littekens van iets heel erg moois. Ise: Ik vind het kanp hoor, en ik denk dat ik hetzelfde had gedaan. Overstappen naar gewoon flesvoeding is altijd zo gedaan toch? Heb je trouwens nog een mooie foto van je mooie meid? Ben een beetje nieuwsgierig aangelegd. Sjalotjuh: Ow ja leuk!!!! Ik voel me vereerd! Ik heb Nikkie even een PB-tje gestuurd voor het gewicht van de tweeling. Want dat was nog niet bekend. Bevallingslijst: Blaine (35+3) - 5 december 2009 - zoon Quinten (3176 gr.) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Mason (2620 gr.) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Ayden (2780 gr.) Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - dochter Luna (2695 gr.) Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - zoon Tygo (2745gr.) Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - dochter Sanne (2795 gr.) Sjees (39+5) - 24 december 2009 - dochter Aylani (3450 gr.) Marieke (39+1) - 26 december 2009 - zoon Job (4570 gr.) Ruby82 (39+1) - 27 december 2009 - dochter Nadia (.... gr.) Ise (39+1) - 2 januari 2010 - dochter Jade (3500 gr.) Jada (39+4) - 3 januari 2010 - zoon Julian (3140 gr.) Hilli (38+1) - 5 januari 2010 - zoon Sam (3350 gr.) Butterfly (38+4) - 5 januari 2010 - dochter Melissa ( . gr.) Noname (40+1) - 5 januari 2010 - zoon Liam (4365 gr.) Kareltje (39+4) - 6 januari 2010 - dochter Elise (3220 gr.) Mamanama (38+3) - 6 januari 2010 - dochter Tessa (3910 gr.) Juni (38+5) - 7 januari 2010 - dochter Maja (3065 gr.) Suusefruus (40+5) - 8 januari 2010 - dochter Sophie (3110 gr.) Essie79 (37+3) - 8 januari 2010 - zoon Yordin (2714 gr.) Er zijn al 9 jongetjes en 10 meisjes geboren
Net lekker uit eten geweest! Kon het alleen niet zo lang volhouden door pijn in mijn rug. Maar toch heerlijk gegeten en er even uit geweest. Alleen het is stervenskoud buiten (zijn gaan lopen). Ik denk dat ik morgen lekker binnen blijf. Brrrrr... ben toch meer gemaakt voor de warmte denk ik. Geen wonder dat baby nog even binnen blijft. Essie: van harte gefeliciteerd met jouw zoon! Ben ook wel benieuwd naar de achtergrond van de keizersnede. Suusefruus: jouw bevalling wil ik ook wel... Marleentje: sterkte met de pijn! Ontzettend vervelend. Hopelijk hoef je straks niet met die pijn te bevallen en helpen ze jou daarmee. Ga zo lekker slapen. Tot morgen!
Hallo, Ik kan nu in het ziekenhuis op internet, wel handig. Ik zal hier later mijn bevallingsverhaal nog neerzetten, maar nu ben ik er te moe voor. Ik heb veel last van naweeën en rugpijn door het borstvoeding geven (veel in dezelfde houding zitten). Maja heeft afgelopen nacht goed geslapen en ik hoop van harte dat ze dat nu weer doet want ik heb niet zo goed geslapen. De borstvoeding lijkt goed te gaan. Ik mis mijn vriend en dochtertje wel ontzettend en ik zal heel blij zijn als ik thuis ben. Suusefruus en Essie: van harte gefeliciteerd met jullie kindjes!
Berichtje van kareltje. Hoi, ik reageer hier even meteen. Zou jij dan op zwpagina willen doorgeven hoe het is? We waren woensdag al thuis om 10 uur, het gaat super met Elise, het is echt genieten! Ze dronk meteen goed, had snel haar eerste poepbroek etc etc. Echt heerlijk! De nachten komt ze (tot nu toe) voor haar voedingen en slaapt daarna meteen door, heerlijk!!! Helemaal verliefd!!! Hahaha Heb 2 nachten niet geslapen (madag en didag). Zelf ben ik ingeknipt waardoor ik erg moe ben nu en veel pijn heb. Dus veel ijzer eten en hopelijk weer snel op kracht om 'echt' te computeren, hahaha. Merk echt dat ik niet veel moet doen, nu even beneden en snel even berichtjes kijken en foto's plaatsen (maar lukt helaas niet echt, hoop zo meteen). Bij jullie alles goed??? En, al veel baby's geboren??? Ga weer snel liggen, want komen zo nog vrienden op kraamvisite. Doe iedereen de groetjes van me en hoop dat ik snel zin heb om even zelf te komen!!! Dikke knuffel Einde bericht. @ Juni, wat fijn he internet dan voel je je niet zo afgesloten van alles, weet je al wanneer je naar huis mag? Was jij dat nu dan maandag naar huis gaat of iemand anders . @ Densie, jammer zeg dat de mac mislukt is. @ Belle, ja precies jouw baby heeft het goed bekeken nu zit die lekker warm. Foto van Elise van hyves geplukt vind ze vast niet erg, hoop ik, krijg hem alleen als link geplaatst maar dat geeft vast niet
Belle: Naar welk restaurant ben je geweest? Ik blijf morgen ook lekker thuis. We gaan morgen vroeg alleen even snel boodschappen doen, maar verders blijven we thuis. Mij te koud en te glad. Juni: Hopelijk mag ook jij snel naar huis! Dikke knuffel ben benieuwd naar je verhaal. Kareltje: Wat fijn dat alles goed met je gaat, op de pijn van de knip na dan. Lijkt mij ook geen pretje. Wat een droppie zeg! Veel geniet plezier!!!
Hoi, Ben alweer vanaf 1 uur aan het spoken in huis, net 2 uurtjes kunnen slapen zeg. Kan ik hier geen nachtbuddy krijgen? Heb maar een mok melk warm gemaakt. Heb al wat liggen lezen, maar dat hielp ook niet. Heb ook nog eens veel last van brandend maagzuur, ik dacht dat het aan het einde van de zwangerschap minder zou worden maar niet echt. :x Ga maar weer even op het net snuffelen. Fijne nacht allemaal.
Weer een uur verder en heb even op de bank gelegen, maar het schiet niet op. Heb een beetje hoofdpijn gekregen, ja niets gek eigenlijk als je bedenkt dat ik niet goed slaap. Op deze momenten hoop ik elke keer dat de vliezen spontaan breken en dat ik kan bevallen. Maar ja ik denk steeds meer dat ons meisje de 15e zeker gaat halen en ons nog veel langer laat wachten ook. :x We zullen zien. Inmiddels alweer 39 weken en 1 dag en de datum komt steeds dichterbij. Ga denk ik zo nog maar eens even boven in bed liggen en proberen wat te slapen. Groetjes