Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    heb nu om de 15 min. Een harde buik. Baby maakt het goed. Dit inbrengen was iets vervelender dan gel, maar gel moet gemiddeld genomen vaker aangebracht worden en kan de boel van binnen flink irriteren. Beide hadden dus z'n voors en tegens. Dit hoeft wars maar 1x ingebracht worden en valt er vanzelf uit bij voldoende ontsluiting. Ik weet dat ik ten alle tijdr kan stoppen met de test, maar indervind er nu geen hinder verder van. Sorry voor het beroerde getyp, maar een iphone typt niet zo fijn.

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hilli: Wat zou dat schrikken geweest zijn zeg! Gelukkig is alles toch nog goed gekomen.

Mamanama: Hey! Wat leuk om jou hier weer te zien!
    Wat een verhaal zeg! Ook bij jou verhaal krijg ik tranen hoor. Stomme hormonen! Hihi
    Ben zo blij voor jullie dat alles toch nog goed is gekomen.

Merk trouwens wel dat hoe verder is in de zwangerschap zit hoe emotioneler is wordt. Als ik op tv een baby sie met ouders die huilen van geluk, hou ook ik het niet droog! Hihihi.

Eleni: Wat vervelend voor jullie zeg! Ik hoop echt dat jullie snel jullie rust krijgen en dat alles straks lekker soepel verloopt.
    En wat naar van je borsten zeg! Lijkt me geen pretje.
    Heel veel sterkte meid!

Densie: Wordt jij de 20 ingeleid dan ofzo? Of krijg je een KZ.
    Sorry, je zal het wel verteld hebben, maar dat heb ik dan even gemist of niet meer onthouden.

Chevenne: Ik wens je vandaag heel veel succes. Hopelijk voel je je na de bevalling niet meer zo misselijk enzo.
    Wel erg leuk dat wij live verslag krijgen van jou zo.

10-01-10 is wel een erg mooie datum zeg!

AnneMica: Had je de vk al gebeld?
    Klinkt wel alsof het nu niet lang meer duurt meis! Succes alvast.

Stampvamp: Ook jij erg veel succes! Hopelijk zet het door en mag ook jij je kleintje in je armen nemen.
    Als je echt denkt dat het zo ver is gewoon die vk bellen hoor! Beter het zekere voor het onzekere.

Essie: Hey meid! Leuk om even wat van jou te horen zeg!
    Wat een bevalling heb jij gehad zeg. En het lijkt mij inderdaad ontzettend naar dat je je kindje bij je hebt en ook zo weer weggehaald wordt.
    Gelukkig is het allemaal snel en goed afgelopen.
    Geniet ervan!

Lynd: Knufff

Ise: Wat een droppie!!! (weer janken hier hoor, pffff)

Belle: Ja hier wel. Mijn buik glimt zelfs! Hahahahaha. Net alsof ik met een poetsdoek erover heen heb gewreven hahahaha.

3. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Even spammen :)
    8)"Het gaat hier super!

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hier: Heb gisteren avond een paar keer krampen in mijn onderbuik gehad (voor weeën??).
    Ik moest op een gegeven moment naar de wc, en normaal plas ik en dan ben ik klaar. Maar nu kwam er zo nu en dan nog vocht (vruchtwater of urine) eruit. Ik wist het niet en belde de vk.
    Ze zei dat mijn vliezen wel geboken konden zijn, maar dat ik nu rustig moest gaan slapen en dat ze morgen vroeg even kwam kijken.
    Wel vertelde ze een paar dingen die er konden gebeuren en dat ik dan gelijk moest bellen.

Het is de hele nacht stil gebleven, en ook bleef ik droog. Dus de vk en ik hebben allebei zoiets dat het toch urine of afscheiding was.

Het is nu ook rustig in mijn buik, al voel ik die kleine wel lekker heen en weer draaien.

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Wat een snoepje zeg! Erg leuke foto's Suus.

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  7. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen ga zo terug lezen ging pas 5.30 slapen 7.00 wakker met heel veel zuur .. flink overgegeven ... nju alweer wakker dus super gaar..

heb vannacht eenpaar spannende bevallings verhalen gelezen maar lig plat op me rug en wil ff op ieder persoonlijk reageren dus dat doe ik later

prachtige fotos ook mooie kindjes...

chevenne heel veel succes , dapper dat je met zo een onderzoek meedoet.

hier veel te rustig ..ben bang dat mevr de 42 weken wilt halen ofzo ... ook niet zoveel beweging meer te voelen.. gelukkig morgen controles...

ik lig plat op me rug typt niet zo makkelijk dus zal straks nog ff op ieder persoonlijk reageren ';)

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

wat een mooie kindjes zie ik voorbij komen!

alle meiden die bevallen zijn van harte gefeliciteerd!! geniet er lekker van!!

de meiden die nog moeten: succes met de laatste loodjes! ;)

sorry ik heb echt heel weinig tijd op moment om op zp te komen met 2 kids en de kraamvisite! ik hoop dat ik snel weer meer tijd zal vinden! ik hoop dat alles goed gaat met iedereeen!

hier gaat alles iig helemaal toppie! ons meisje doet het super en grote broer is erg lief voor zijn zusje!! :D

liefs rebbel

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Mecha: Eerst waren ze bang dat ze te vroeg kwam. En nu blijft ze lekker zitten :D.
    Zul je altijd zien he.

Rebbel: Fijn dat alles zo goed gaat. Heel veel geniet plezier!

10. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Suusefruus, wat een mooi meisje!

ook nog even spammen:

11. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ahhhhh :D

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Zou Chevenne nu aan het bevallen zijn???? :)

Zet 'm op meid!

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ anke dat wist ik helemaal niet meid wat naar maar ja voor een goed doel toch??? maandag zwemmen??

@ striemen hier nog niks kunnen vinden

@ sjalotje jammer meid hopen dat eht weer gauw bijtrekt of de kleine tot maandag blijft zitten dan zou het weer beter worden ..duim duim

@ ise die had ik ook gegeven hij is erin begonnen met lezen en vond het leuk maar toen begon de stress whah dus nooit uitgelezen ligt hier in me kamer :S

@ kareltje wat heerlijk dat je zo snel naar huis mocht

@ alle voorbij gekomen fotos wat een heerlijke dropjes krijg er trek van ;) :p

@ suusefruus wat heerlijk dat het zo snel is gegaan ... geniet van je kleine wonder meid

@juni mooi meid en wat schattig he zooo klein ..smelt smelt

@sjees knuff

@ blain fijn dat je man zo goed doorslaapt :D

@ ladyjoey knuff meid dat je snel mag bevallen

@ ise zolang je zelf geen hinder ondervind aan je tranen lekker laten lopen meid ;)

@mispoes .. angelic zoekt nog een buddy misschien handiger dan met anke te gaan aangezien jullie beide nog iemand zoeken ;)

@hilly fijn dat de ontsluiting zo snel wilde vlotten heerlijk lijkt me dat ;) geniet van je zoon

@ belle ja raar he dat denk ik nu ook vaak dat ik geniet van me laatste uurtjes alleen maar toch wel heel erg toe ben aan dat ze komt nu!!! zeg maar whahaa

@ eleni wat zwaar inderdaad sterkte meid en hopen dat de ontsteking ook snel weggaat :( knuff

@mamanana wauw wat een verhaal , wat naar dat ze er bijna niet uitwilde .... vooral voor haar natuurlijk maar fijn dat je dr gelijk hoorde huilen heerlijk

@ essie jeetje meid wat mooi dat de gel zo snel werkte.. 2e dosis dan hihi .. jammer dat hij in de couveuse moest dat lijkt me inderdaad erg moeilijk om gelijk weer afstand te doen .. lekker dat je bv zo goed loopt

@lynd dat gevoel ken ik niet mop jeetje dikke knuf voor jou .. ze zeggen wel eens dat dat hormonale ook kan aangeven dat het elk moment kan gebeuren nu nog duimen dat dat ,,, het liefst vandaag nog is sterkte

@juni dat je snel naar huis mag meid

@ belle ja staat heel strak .. voel dr sinds gister ook veel minder voel dr wel wat schuiven maar niet echt een duidelijke trap ofoz .. ff in de gaten houden

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    @ Chevenne, zet hem op meid, hopelijk gaat het voorspoedig, en mocht typen niet meer lukken je weet mijn nummer ;). Is wel een erg mooie datum vandaag dus wel opschieten dat de kleine vandaag nog komt ;).

@ Eleni, oei ik kan me helemaal voorstellen dat het erg zwaar is, vond dat de eerste dagen met Quinten al laat staan voor jou jij hebt er natuurlijk twee te verzorgen. Als ze iets langer doorliggen voor de voeding krijg je zelf wat meer rust en dat is wel erg prettig. En mocht je het alleen niet redden vraag dan gewoon om hulp hoor.

@ Lynd, knuffel en vind het erg vervelend voor je dat de arts het mis had. Ik maakte er wel gein over en toch hoopte ik voor jou dat hij gelijk had :(. Knuffel vanaf hier en veel succes.

@ Essie, jeemig zeg ben je al zolang bezich en dan alsnog een ks, dat moet flink tegen zijn gevallen. En natuurlijk was het nog vervelender dat hij dan toch weg moest :(. Het is zo balen lig je daar te kijken zonder je baby, vond dat zelf ook zo erg, hebben jullie wel een tv dat je hem constant kunt zien? En ooh zo fijn dat hij nu bij jou op de kamer komt, dat is zo heerlijk genieten. Hopelijk blijft alles goed gaan en mag je snel naar huis.

@ Mamanama, jeemig dat is schrikken zeg dat je nog net op tijd in het ziekenhuis was, en ik dacht altijd dat ze bij een ks het kindje er zo uitpakten maar dat is dus blijkbaar niet zo? heb ik ook weer wat geleerd.

@ Woops, waar ben je?

@ Ankje, dus niks vanacht, schiet weer niet op bij jou zeg.

@ Mecha, jouw baby heeft de tijd ook nog, geniet er nog even van dat hij in je buik bij je is.

@ Annemica, spannend zeg, hou je ons op de hoogte.

@ Foto's, ik zag zulke mooie foto's alweer langs komen er wordt wat af gepamt hier. Vind het wel een leuk idee om de foto's ook op de site te zetten als de upload groot genoeg is daar.
    Er zij iemand dat Quinten al een echt babytje is, dat vinden wij zelf ook, dat hele kleine is er al helemaal af, wat gaat dat snel zeg :$.

@ Hier, vanochtend voor de eerste keer met Quinten onder de douche geweest, nouja mijn man en ik foto's gemaakt. En leuk dat hij dat vond gewoon geweldig om te zien met grote ogen naar de straal en op een gegeven moment echt zijn mondje open doen richting water. Hij ging zelfs niet huilen toen hij er onder vandaan moest en afgedroogd werd terwijl hij na zijn badje wel altijd huilt. Dat was dus zeker voor herhaling vatbaar :)

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

wat is het stil hier :$
    ja ze mag nog blijven zitten ja maar ik ben het wel zat hoor ... :S en maak me steeds meer zorgen ik ben blij datik morgen weer op controle mag komen... ze is erg rustig en voel alleen af en toe een kleine schuif... niks voor haar de drukte maker

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Mecha: Angelic is Buddy met Blaine. En Mispoes met mij. Maakt mij niet uit, want Sjees is al bevallen hihihi.

Ik ga trouwens niet meer zwemmen. Hou het echt niet meer vol en heb te veel pijn, sorry.

18. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Meld me weer even. Heb net even lekker gelegen. Kon helaas niet slapen. Heb elke 10 min een flinke harde buik. Hoofdpijn is weer erg toegenomen. Heb nu twee paracetamol gehad. De controle is erg goed. Ze zitten er bovenop. Bloeddruk nu 145-100. Moet nu 20 min wachten of de hoofdpijn zakt anders gaan ze weeer bloedprikken. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik iedere keer even live verslag uitbreng, maar ik vind het erg prettig om het even van me af te schrijven, want er gebeurt in 1 x een heleboel met je.

19. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @chevenne: ben je gek, ik vind het juist super om er 'live' bovenop te zitten!!! :) Ik hoop ook dat ik zoiets kan doen in het ziekenhuis, ik moet daar toch 4 dagen blijven.

@mecha: hoe minder ruimte ze krijgen, hoe rustiger de bewegingen worden, dus dat is niks abnormaals, hoor. Maar toch altijd wel lekker om dat even door de vk bevestigd te hebben morgen.

@blaine: lijkt me super, met zo'n kleintje douchen :) Fijn dat hij het zo lekker vond :)
    En ja, dat van die arts, ik ben misschien ook te hoopvol, maar ik heb liever dat de arts dan niets zegt dan dat hij mij valse hoop geeft. Ik bedoel 'hoogstwaarschijnlijk binnen 2 dagen' is toch wel erg concreet... Ik kan beter aftellen naar de 22e, 7 dagen na mijn uitgerekende datum, want dan is in elk geval zeker dat ik een baby in mijn hand hou. Maar twee weken zijn nog wel heeeeel lang...!

Hier zijn we net naar de IKEA geweest, niet dat we wat nodig hadden, maar dan komen we er tenminste nog eens uit, de dagen duren verschrikkelijk lang al wachtend! Daar ook geluncht, eten is eigenlijk het enige dat zonder moeite gaat :D

Deel Deze Pagina