Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

#16161 Mecha, 10 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2010
    edit: besef me net dat ik al een foto had gepost hier whaha :) lekker verstrooid...

@ jada ja het zal wel ff wennen zijn he?! zonder kraamhulp mar het zal vast wel loslopen ;)

@ hilly jeetje dat is wel ff schrikken .. ik geloof dat het als ik het me goed herinner 2 dagen mag blijven en als het dan niet minder word moet je wel terug naar het zieeknhuis met hem toch??
    succes meiss

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Lynd: Whahaha, Jeroen moet erom lachen….zijn reactie: ‘die vrouw van mij wil te veel terwijl ze niet meer kan. Dus moet haar een beetje afremmen’.
    De schat. Lol

Sanne: Je bedoeld de verbouwing hier? Ze gaan pas verder als het niet meer vriest. Dus dat wordt nog even afwachten.

Mispoes: Ik heb al een Buddy. Ik bel Sjees als het zover is.

Mecha: Je bent niet aan het zeiken mutsje! Iedereen heeft pijn en klachten. We schrijven het gewoon lekker van ons af!
    Je moet het positief zien. Hihihi :D

Jesjuh: Gefeliciteerd met je zoon!!
    Ben je thuis bevallen of moest je naar het ziekenhuis.

We houden een bevallingslijst bij en we zijn dan benieuwd naar het gewicht en lengte.
    Volgens mij ben jij met 38+4 bevallen toch?

Januari mama's 2010 - Geboortelijst

Veel geniet plezier op jullie mooie blauwe wolk!

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    jesjuh: super gefeliciteerd met je zoon!!!

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    sorry heb nog niet echt terug gelezen!

Hier helaas nog heel veel pijn door de beklemde zenuw in mijn rug. Weet niet meer hoe ik moet zitten, liggen, lopen. Ga morgen middag tijdens tel spreekuur de vk bellen wat nu te doen want ik trek dit niet meer. Hoop dat ze iets voor me kunnen doen. En dat ze me evt willen inleiden ofzo.

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ben benieuwd wat de vk zegt Marleen. Die pijn in je rug is niks als je daar nog lang mee moet lopen.

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Bevallingslijst:

Blaine (35+3) - 5 december 2009 - ZH - zoon Quinten (3176 gr.)(45cm)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Mason (2620 gr.)(47cm)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Ayden (2780 gr.)(47cm)
    Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - ZH - dochter Luna (2695 gr.)(45cm)
    Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - zoon Tygo (2745gr.)(..cm)
    Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - dochter Sanne (2795 gr.)(..cm)
    Sjees (39+5) - 24 december 2009 - ZH - dochter Aylani (3450 gr.)(..cm)
    Marieke (39+1) - 26 december 2009 - ZH - zoon Job (4570 gr.)(54cm)
    Ruby82 (39+1) - 27 december 2009 - ZH - dochter Nadia (3760 gr.)(50cm)
    Ise (39+1) - 2 januari 2010 - ZH - dochter Jade (3500 gr.)(..cm)
    Jada1984 (39+4) - 3 januari 2010 - Thuis - zoon Julian (3140 gr.)(48cm)
    Hilli (38+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Sam (3350 gr.)(51cm)
    Butterfly (38+4) - 5 januari 2010 - ZH - dochter Melissa (3160 gr.)(47cm)
    Noname (41+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Liam (4365 gr.)(53cm)
    Kareltje (39+2) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Elise (3220 gr.)(..cm)
    Mamanama (38+3) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Tessa (3910 gr.)(52cm)
    Juni (38+5) - 7 januari 2010 - ZH - dochter Maja (3065 gr.)(50cm)
    Essie79 (37+3) - 8 januari 2010 - ZH - zoon Yordin (2714 gr.)(50cm)
    Suusefruus (40+5) - 8 januari 2010 - ZH - dochter Sophie (3110 gr.)(50cm)
    Jesjuh (38+4) - 8 januari 2010 - .. - zoon Kenji (…. gr.)(..cm)

Er zijn al 10 jongetjes en 10 meisjes geboren

De zwaarste baby is van: Marieke – Job 4570 gr.
    De langste baby is van: Marieke – Job 54 cm

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ankje: misschien ook leuk om de kleinste en lichtste baby bij te houden?

8. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @Ankje: hahaha, 't kan best zijn dat het waar is dat Jeroen je af moet remmen, maar anderszijds is dat ook wel een mooi excuus als hij ergens stiekem geen zin in heeft... ;)
    Word je (en daarmee hij) niet ook gek van het thuiszitten? Mijn man is allang blij als ik ueberhaupt ERGENS zin in heb volgens mij, dus afremmen is er bij mij niet bij... ;)

Jesjuh: gefeliciteerd met jullie zoontje!! :) :) :)

@marleentje: wat rot dat het nog steeds niet beter gaat met de pijn. Ik hoop dat de vk je hiermee verder kan helpen. Maar bevallen lijkt me zo ook geen pretje voor je... :(

O, ik zie dat er records worden vermeld onderaan de geboortelijst... Ik moet zeggen dat ik er NIET naar streef deze te verbreken... :$;)

Ik zucht nog maar eens een keertje diep, weer een uur voorbij.... ;)

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    @ Marleentje, ik had het iets eerder dan jij en heb toen een nachtje pijnbestrijding gekregen in het ziekenhuis en hydrotherapie bij de fysio, jij bent al zover dat ik inderdaad voor je hoop dat ze wat doen. In ieder geval iets tegen de pijn zou al fijn zijn.

@ Chevenne, ik heb nog niks gehoord dus ben net zo benieuwd als jullie heb mijn telefoon toch echt bij mij liggen :D.

@ Woops, waar ben je meisje je wordt gemist!

@ Hilli, gelukkig dat verder alles goed was. Quinten zag eerst ook geel en werd in het ziekenhuis telkens geprikt toen hij naar 1 week thuis kwam was hij nog steeds wat geel,na 3 dagen thuis was het eigenlijk weg, gewoon lekker in het daglicht liggen dan trekt het snel genoeg weg. En als je het niet vertrouwd gewoon de vk langs laten komen daar zijn ze ook voor!

Eten is klaar dus kom straks even weer

10. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    @ Marleentje: wat vervelend joh. Dat kan je er niet bij hebben nu. ben ook heel benieuwd wat de vk zegt. Hopelijk laten ze je er niet te lang mee lopen en kunnen ze iets voor je betekenen. Sterkte ermee!

@ Hier: tis rustig vandaag op de zp. Zijn inmiddels ook niet zo veel dames meer over die regelmatig meekwebbelen en nog niet bevallen zijn...
    Mijn man maakte net de opmerking dat ik straks als laatste januari-mamma ga bevallen: ech nie!!! Hahahha.

Nou, ga zo ff eten. Had netjes bloemkool, aadappels en gehaktballen in de planning staan, maar er stond nog een grote afwas en we waren vandaag te lui om die op tijd te doen. Net dus samen maar gedaan en besloten om frietjes te gaan halen, anders wordt het wel heel laat eten.
    Tot later wellicht...

11. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @mispoes: ben je hiermee naar een arts geweest? Het lijkt met toch niet normaal om daar nog zo lang mee door te moeten blijven lopen, dat wens je toch niemand toe!

@hilli: wat heerlijk dat je zo van je kleintje kan genieten! :) En ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is te negeren dat hij wat geel ziet, wat ze ook in het ziekenhuis zeggen. Zie je Mecha, het zorgen maken gaat gewoon door na de bevalling...

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ja daarom, ik heb zoiets van bevallen zie ik ook tegenop nu hoor maar als ik zo nog een paar dagen moet lopen ben ik gewoon helemaal op. Trek het nu nog amper. Dus word alleen erger. En mag alleen paracetamol en dat helpt voor geen meter. Daarnaast heb ik extreme BI dus al emt al ben ik gewoon er klaar mee. Mijn lichaam terkt het niet meer. En de kleine werd afgelopen dinsdag bij de controle bij de vk al ruim 8 pond geschat dus die is ook klaar om te komen. Dus laat me maar bevallen dan kan ik daarna wel medicatie krijgen tegen die beklemde zenuw.

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Inderdaad een leuk idee Marleen.

Bevallingslijst:

Blaine (35+3) - 5 december 2009 - ZH - zoon Quinten (3176 gr.)(45cm)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Mason (2620 gr.)(47cm)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Ayden (2780 gr.)(47cm)
    Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - ZH - dochter Luna (2695 gr.)(45cm)
    Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - zoon Tygo (2745gr.)(..cm)
    Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - dochter Sanne (2795 gr.)(..cm)
    Sjees (39+5) - 24 december 2009 - ZH - dochter Aylani (3450 gr.)(..cm)
    Marieke (39+1) - 26 december 2009 - ZH - zoon Job (4570 gr.)(54cm)
    Ruby82 (39+1) - 27 december 2009 - ZH - dochter Nadia (3760 gr.)(50cm)
    Ise (39+1) - 2 januari 2010 - ZH - dochter Jade (3500 gr.)(..cm)
    Jada1984 (39+4) - 3 januari 2010 - Thuis - zoon Julian (3140 gr.)(48cm)
    Hilli (38+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Sam (3350 gr.)(51cm)
    Butterfly (38+4) - 5 januari 2010 - ZH - dochter Melissa (3160 gr.)(47cm)
    Noname (41+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Liam (4365 gr.)(53cm)
    Kareltje (39+2) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Elise (3220 gr.)(..cm)
    Mamanama (38+3) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Tessa (3910 gr.)(52cm)
    Juni (38+5) - 7 januari 2010 - ZH - dochter Maja (3065 gr.)(50cm)
    Essie79 (37+3) - 8 januari 2010 - ZH - zoon Yordin (2714 gr.)(50cm)
    Suusefruus (40+5) - 8 januari 2010 - ZH - dochter Sophie (3110 gr.)(50cm)
    Jesjuh (38+4) - 8 januari 2010 - .. - zoon Kenji (…. gr.)(..cm)

Er zijn al 10 jongetjes en 10 meisjes geboren

De lichtste baby is van: Eleni – Mason 2620 gr.
    De kleinste baby is van: Blaine – Quinten 45 cm en Rebbel – Luna 45 cm

De zwaarste baby is van: Marieke – Job 4570 gr.
    De langste baby is van: Marieke – Job 54 cm

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ lynd jaa whaha inderdaad het blijft doorgaan

pfff iemand nog tips voor maagzuur??? niks lijkt nu te helpen heb al 2 rennie duo's genomen de normale werken al neit meer
    ik ehb water gedronken .. melk lust ik niet :(
    ik zie het ff niet meer hoor loop nu al 14 uur te jannessen

15. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Meiden,...

Arme Job...zowel de langste als de zwaarste! hihi...gelukkig is zijn gewicht goed verdeeld over zijn lengte! Ben benieuwd of er een baby gaat komen die Job van deze plaats afgooit ;)

GEFELICITEERD...voor alle nieuwe mama's & papa's met hun mooie/lieve baby's! Er zijn er al veel geboren inmiddels! Geniet er van, tis zo fantastisch mooi! Veel geluk samen!

@Woops, die neemt even een stapje terug, vandaar dat ze hier even niet is...ze is nog niet begonnen dus. Afwachten.

@Ego, hier gaat het lekker, voel me goed...en Job doet het goed. Merk wel dat er veel tijd in zo'n kleintje gaat zitten. Ook dat is de reden dat ik hier niet zo vaak meeschrijf...wel lees ik mee, zover dat te volgen is voor mij.

Nou meiden die nog gaan bevallen..zet hem op!!! Toi toi toi!

16. Tulli

Tulli Niet meer actief

@maagzuur...gaviscon heeft bij mij goed geholpen,ging hier een flesje per week doorheen. Vond de gyn. geen probleem!

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    @ Marieke, fijn dat job het zo goed doet, en ach hij is gewoon goed in verhouding ;).

@ woops, knuffel dan maar meid, werden al die verhalen je even teveel geeft niks hoor, als je er weer aan toe bent zien we je wel weer verschijnen.

@ Marleentje, echt zo gemeen dat men maar vol blijft houden dat je alleen paracetamol mag, dat helpt toch niks, ik heb zelf ook een injectie gehad in het zieknhuis en dat mag ook gewoon, blijkbaar vinden vk dat alleen te lastig om te regelen :x. Heb als ik Essie haar bevallingsverhaal zo las hetzelfde gehad als zij tijdens de bevalling. Gewoon staan op een olossing hoor, of inleiden of goede pijnbestrijding als je al uitgeput aan de bevalling begint is het toch niet te doen.

Jesjuh, gefeliciteerd met Kenji

@ Lynd, knuffel, wat duurt wachten dan lang he?

@ Ankje, had je nu alweer een zere buik :(. dat is niet grappig meer. De eerste baby en de snelste bevalling, ik wil nog wel meer records namelijk :D

@ Rebbel, fijn dat alles goed gaat bij jullie thuis lekker genieten van de kleine.

@ Hier, had vanmiddag visite van een paar oud/oud collega's :D en het was weer erg gezellig, lekker lopen kletsen en roddels uitwisselen :). Quinten heeft wat leuke kleertjes gekregen wel in maat 62 dus duurt nog even voor hij dat aan kan maar dat geeft niet.

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Lynd: Jeroen heeft eigenlijk ook wel gelijk, want als ik eenmaal weg ben (b.v. boodschappen doen afgelopen zaterdag) dan loop ik de rest van de dag mank van de pijn.
    Dus eigenlijk maar goed dat we niet zijn gegaan.

Mecha: Ik heb ook erg last van maagzuur en ik neem dan 1 eetlepel gravisqon vloeibaar. Dat helpt erg snel vind ik.

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nee dat is zeker niet leuk.
    Ik ga dindsdag ook even mijn urine inleveren voor de zekerheid voor BO.
    Gelukkig voel ik de kleine wel regelmatig bewegen. Ook heeft ze weer vaak de hik. Zo'n 5x per dag.
    Had wel aan de vk gevraagd of dat normaal was. En dat kon geen kwaad en dat was normaal.
    Dus weer helemaal opgelucht. :D

20. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Meiden, nog geen babynieuwa hier hoor. Zat nog potdicht vNmorgen, daardoor kan inleiden wel 2 tot 3 dagen duren. Ctg was goed en er is weeenactiviteit te zien. Het is met vlagen pittig aanwezig, maar is ook zo weer ff weg voor een poosje. Moet vanavond nog een keer aan de ctg en krijg dan pethidine, om een goede nacht te draaien. Twee nachten niet slapen en een bevalling op komst helpen niet echt mee.

Blaine, jeroen heeft je nummer, dus als er nieuws is en ik kan het niet meer zelf, houdt hij je op de hoogte.

Deel Deze Pagina