Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Welkom thuis!!

Geniet lekker van jullie roze wolk meid!
    Knufff

2. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    hmm, nu ook wat roze slijm bij het afvegen... Vraag is nu dus of het van het sexen vanmorgen is of toch iets anders... We kijken het nog even aan!

3. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

#16243 Belle1978, 11 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2010
    Lynd, het zou kunnen hè, dat de bevalling nu echt op gang komt?! Kun je niet even ruggespraak houden met je arts? Het is natuurlijk niet zomaar iets om voor "niets" dat uur in de auto te gaan zitten (of lang rijden is het). Maar voor hetzelfde geld zet het door en voor jou maakt het toch niet uit als jij vroeg in de bevalling al in het ziekenhuis bent??
    Hoop het zo voor je!! Dan zat de arts er toch niet veel naast èn heeft de sex z'n werk gedaan...:)

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik denk dat dat roze ook niet van de sex komt, maar omdat het nu wel eens zou kunnen beginnen.
    Ik hoop het zo voor je.

dan heeft dat sexen toch erg goed zijn werk gedaan zeg!

Ga het misschien dan ook maar even proberen hahahaa:D

5. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Hmmja, dat is juist de issue, Belle, ik weet zeker dat als ik het ziekenhuis bel voor de zekerheid (krijg ik waarschijnlijk de dienstdoend verloskundige aan de lijn), ze dan zeggen dat ik voor de zekerheid beter even langs kan komen. Inderdaad een uur rijden, en nu met de spits helemaal... Heb daar niet zo'n zin in ;)
    Maar misschien is het toch beter, geen idee. Probeerde net te vinden op internet hoe lang het bloeden na sex door kan gaan, maar daar is geen duidelijk antwoord op te vinden. Wel dat het 'een tijdje' aan kan houden maar dan bruin wordt, maar wat ik net verloor was weer roze. Geen idee dus!

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Maar je bloed toch eigenlijk niet na de sex of wel?

Tenminste, alleen bruinige kleur. Maar roze wil toch betekenen dat het 'vers' is?

Nou ik hoop voor je dat het een teken is dat je gaat bevallen meid! Maar dat ga je snel genoeg merken lijkt me.

7. Belle1978

Op zich hoeft roze slijm niet te betekenen dat je per direct bevalt, maar het kan volgens mij wel een duidelijk signaal zijn. Anders kijk je het aan en als je merkt dat de harde buiken annex weeën steviger/pijnlijker worden en/of sneller komen dat je dan toch richting ziekenhuis gaat? Als het puur door het vrijen komt dan stopt het vanzelf wel weer zou je denken. Heb jij na het inwendig onderzoek van laatst ook wat bloedverlies gehad?

8. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Nee, na het inwendig onderzoek had ik geen bloeding. Ik had het nog gevraagd, of eigenlijk gezegd tegen arts dat het nu toch normaal is als ik wat bloed verlies vanwege het onderzoek. Toen zei hij: nee, hij heeft het zo voorzichtig gedaan dat moet eigenlijk niet (ik heb inderdaad ook helemaal niks gevoeld van het onderzoek). Ik bloedde toen ook niet.

Bruin bloed = oud bloed inderdaad. Na het vrijen, als er daardoor een vaatje knapt, gaat het dus wel om vers (= roze) bloed. Vraag is voor hoe lang dat roze blijft. Nu zijn we echter 9 uur verder.

Ik ben nu weer even aan het timen, en we kijken het in elk geval nog tot na het spitsuur aan (hier betekent dat dus tot ongeveer half zeven). Daarna kijk ik nog wel :)

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    pff hier al de hele dag zeurderige rugpijn en menstruatie achtige kramp constant... en beetje raar gevoel zelf.. mn vriend heeft ook zon onderbuikgevoel zegt ie net.. en mn beste vriendin (die bij bevalling zal zijn) zegt ik heb ook zon gevoel dat ze vandaag of morgen komt.. dus mag het hopen dat we het allemaal goed aanvoelen haha
    alleen morgen zou ik meerijden naar amsterdam om haar vriend op schiphol af te zetten en ze zei nu mag je pas morgen middag aan de gang hoor anders moet ik alleen haha
    ik zo ja zul je NET zien dat ze er nu uit wil he :p
    lekker net die ene dag dat het minder uitkomt haha

10. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meiden,

Even kort berichtje van mij:

Wat zijn er al een hoop bevallen: proficiat allemaal!!!

Hier is het erg druk. De kleintjes hebben om de 3 uur hun voeding nodig. Ze melden zich dus ook 's nachts....ppfff best zwaar 2 kleintjes! Mijn man is nu nog thuis, maar zaterdag ben ik voor het eerst helemaal alleen met ze. Daar zie ik best tegenop. Is zooo druk met die twee. Wel helemaal geweldig hoor! Maar slapen.......ho maar!

iedereen die nog moet bevallen, succes!

xx

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Maatjesnieuws van Chevenne

Ik kreeg net het volgende berichtje, na een zeer snelle ontsluiting is om 15.43 uur geboren onze dochter Elianne Jeannette. Het persen ging moeizaam doordat ze er wat scheef voorlag. Ze zijn geholpen met de vacuum. Chevenne blijft nog wat langer in het ziekenhuis vanwege zwangerschapsvergiftiging. Moeder, dochter en vader maken het goed.

Einde maatjes nieuws.

Chevenne gefeliciteerd met jullie dochter en hopelijk snel naar huis.

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

chevenne gefeliciteerd:D:D:D:D

hier gaat het prima kleine is iets bijgegroeid komt nu op een grote van 35 weken .. doet het verder prima ligt helemaal vast.. waarschijnlijk al langer maar nu heb k het bevestigd gekregen.. ik voel haar minder maar ze beweegt nog wel ,als ik me zorgen maak moet ik gewoon bellen ;)
    ze heeft nog voldoende vruchtwater en word nu op 2600 gram geschat.voorzover ik het begrepen heb

@ sjees fijn meid dat je je beter voelt echt heel blij om :D

@ lynd je mag meid :D:D ik vind het wel positief klinken allemaal hihi succes en ik duim nog altijd voorj e da het doorzet

@ stampvamp voor jou hetzelfde meid joehoee je was het ook echt zat toch???
    succes

als ik iemand ben vergeten sorry...niet expres gedaan

@ belle heb je de huur wel opgezegt :p

13. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Meiden, is er iemand die voor vanavond en/of morgen mijn vervangmaatje wil zijn?
    Ik time nu de harde buiken (nog steeds niet echt pijnlijk), en nu komen ze zo rond de 4,5 minuten. We gaan over een kwartiertje eten en dan toch maar voor de zekerheid naar het ziekenhuis, liever dat ze me naar huis sturen dan dat we te laat komen. Mijn maatje Essie ligt zelf nog in het ziekenhuis, en alhoewel we internet hebben weet ik niet hoezeer we daarmee bezig zullen zijn mochten we moeten blijven, misschien wel, maar misschien ook niet, en dan zou ik het wel fijn vinden iemand hier op de hoogte te kunnen stellen!
    Spannend, hoor! :)

14. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Lynd: klinkt allemaal veel belovend! Spannend!

Chevenne: gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam! EN toch een vlotte bevalling!

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    lynd ik wil je vervang maatje wel zijn hoor geen probleem!!

Stuur maar een pb!

16. Belle1978

Prima beslissing! Hopelijk betekent het wat het lijkt: dat jullie vannacht of morgen papa & mama zullen zijn!!
    Sterkte en heel veel succes straks en ik ben heel benieuwd of er maatjesnieuws van Marleentje zal zijn dan....:)

17. Belle1978

Chevenne: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!! Elianne, echt een hele mooie naam zeg! Wat fijn dat ze er is. Hopelijk mogen jullie snel naar huis en voel je je ook snel weer wat beter.

18. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    He meiden, hier weer even een kort berichtje van mij....
    Alles gaat goed hier...Tessa heeft vannacht ons verrast met een heerlijke nacht! Om half 12 de laatste fles gekolfde melk en toen pas weer om half 5! :D
    Daarna pas wakker van onze andere dochter om 8 uur.....
    Vandaag is ze veel wakker geweest, drinken gaat over het algemeen goed en plassen ook. We moeten nog wel de temperatuur in de gaten houden bij elke voeding, maar dat lijkt nu goed te gaan en de geelheid begint langzaam weg te trekken.....

@ Jesjuh: gefeliciteerd met de geboorte van Kenji!
    @ Chevenne: gefeliciteerd met je dochter Elianne! Rust lekker uit in het zh!
    @ Eleni: kan me voorstellen dat jij het druk hebt met 2 van die kanjers...merk hier dat de dagen ook zooooo snel gaan en je bent zo bezig met voeden en kolven etc...
    Je hebt wel prachtmannetjes zeg!
    @ Ise: kolven gaat prima, gelukkig. Ik kolf steeds rondom de tijd dat Tessa de fles krijgt (zo om de 3-3,5 uur)) en kolf meestal tussen de 100 en 140 ml.....mag niet klagen! ;)
    @ Lynd; goed dat je naar het zh gaat, beter het zekere voor het onzekere nemen! Succes meis!

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ik heb lynd net even mijn gegevens in een pb gesturud. Dus ze kan me bereiken!
    Ik houd jullie op de hoogte als ik iets hoor!!!

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Eleni, mooi foto's van je mannen.

@ Belle, wel fijn van je goede nacht, wie weet een voorspellende droom, zou toch leuk zijn en vandag 40 weken spannend zeg. Gaan ze maandag dan ook al direct inleiden of is dat alleen nog een gesprek? Bedenk me ineens maandag duurt nog even dus hopelijk inderdaad niet nodig

@ Lynd, fijn de sneeuw weg, hier hebben we nog volop en ben het zat! wat jij beschrijft voor mecha herken ik ook, dat is mij ook eens gebeurt wat voelde ik me toen een muts. Spannend zeg, roze slijm ik zeg dat het begonnen is! Zie nu dat je toch richting ziekenhuis gaat verstandig, je hebt al gegevens gewisseld met marleentje anders stuur je maar een pb.

@ Mecha, meid wat eng inderdaad, succes met de controles. Gelukkig een teken van leven wat een opluchting dan he?
    Controles goed fijn weer, en 2600 gram is in principe zwaar genoeg om geboren te mogen worden dus dat is fijn.

@ Ankje, joepie wij ook op de foto staan we er leuk op haha

@ Marleentje, nog al zo'n last balen zeg, morgen dus meer nieuws ik hoop voor je dat ze wat kunnen doen.

@ annemica, ik dacht ben de hele dag bijna weg geweest vast babynieuws bij jou maar nee dus, balen zeg

@ Woops, wel lekker dat je beter slaapt en al die valse weeen zijn knap waardeloos zeg.

@ Juni, welkom terug en wat een werk is er dan blijven liggen he?

@ Sjees, dat slapen deden ze hier niet moelijk over omdat hij veel te vroeg was en ze in het ziekenhuis wel op hun zij worden gelegd, moet zeggen 's nachts en in zijn eigen bedje slaapt hij op zijn rug en kijkt altijd naar rechts, dus als hij overdag beneden slaapt leg ik hem op zijn linker zij, zodat hij wel afwisseld. Ze zeiden mij toen als hij 42 weken is, zeg maar uitgete;de datum plus 2 weken moet hij op zijn rug want dan is hij sterk genoeg om zich om te draaien, maarja tot 3 jaar terug moesten kindjes nog op hun zij dus allemaal weer erg wazig. Aylani, gaat vast ook snel wat langer liggen, heerlijk is dat hoor.

@ Nikki, fijn dat alles goed is, en inderdaad erg druk, spannend hoor de eerste keer alleen, het komt vast goed!

Nu zo mijn eigen verhaal nog en dan ben ik klaar met bijlezen, tjonge het was erg veel.

Deel Deze Pagina