Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Bevallingslijst:

Blaine (35+3) - 5 december 2009 - ZH - zoon Quinten (3176 gr.)(45cm)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Mason (2620 gr.)(47cm)
    Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Ayden (2780 gr.)(47cm)
    Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - ZH - dochter Luna (2695 gr.)(45cm)
    Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - zoon Tygo (2745gr.)(..cm)
    Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - dochter Sanne (2795 gr.)(..cm)
    Sjees (39+5) - 24 december 2009 - ZH - dochter Aylani (3450 gr.)(53cm)
    Marieke (39+1) - 26 december 2009 - ZH - zoon Job (4570 gr.)(54cm)
    Ruby82 (39+1) - 27 december 2009 - ZH - dochter Nadia (3760 gr.)(50cm)
    Ise (39+1) - 2 januari 2010 - ZH - dochter Jade (3500 gr.)(..cm)
    Choco (39+0) - 2 januari 2010 - ZH - dochter Gabriëlle (2980 gr.)(47cm)
    Jada1984 (39+4) - 3 januari 2010 - Thuis - zoon Julian (3140 gr.)(48cm)
    Hilli (38+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Sam (3350 gr.)(51cm)
    Butterfly (38+4) - 5 januari 2010 - ZH - dochter Melissa (3160 gr.)(47cm)
    Noname (41+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Liam (4365 gr.)(53cm)
    Kareltje (39+2) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Elise (3220 gr.)(..cm)
    Mamanama (38+3) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Tessa (3910 gr.)(52cm)
    Juni (38+5) - 7 januari 2010 - ZH - dochter Maja (3065 gr.)(50cm)
    Essie79 (37+3) - 8 januari 2010 - ZH - zoon Yordin (2714 gr.)(50cm)
    Suusefruus (40+5) - 8 januari 2010 - ZH - dochter Sophie (3110 gr.)(50cm)
    Jesjuh (38+4) - 8 januari 2010 - .. - zoon Kenji (…. gr.)(..cm)
    Chevenne (38+5) - 11 januari 2010 - ZH - dochter Elianne (…. gr.)(..cm)

Er zijn al 10 jongetjes en 12 meisjes geboren

De lichtste baby is van: Eleni – Mason 2620 gr.
    De kleinste baby is van: Blaine – Quinten 45 cm en Rebbel – Luna 45 cm

De zwaarste baby is van: Marieke – Job 4570 gr.
    De langste baby is van: Marieke – Job 54 cm

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    O ja, helemaal vergeten te vertellen of het met d fotograaf was afgelopen.

Het was harstikke leuk en ze zei dat ik het ook goed had gedaan.
    We hebben foto's gemaakt dat ik achter de pc zit, dat ik op bed lig te slapen, het bedje op zit te maken, was op aan het vouwen was, een tompoes aan het eten ben...en nog veel meer.
    Ben echt heel erg benieuwd wat ze ervan gemaakt heeft.

Weet niet of het ook wat voor jullie is, maar ze is en professionele fotograaf met zwangeren en baby's.

Dit is haar website
    Baby- en Zwangerschapsfotografie

Dus als het je leuk lijkt om een hele mooie foto van jezelf of van de baby te laten maken. Is zij een aanrader.

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lynd, wat spannend zeg, ben zo benieuwd…

Nikkie, oh wat zwaar lijkt me dat ook zeg 2 kleintjes die elke drie uur komen,ik vind eentje al vermoeiend,ik heb ook voor jou echt zo veel bewondering,maar ze zeggen altijd ..je krijgt niet meer dan je aankunt,dus houd dat in gedachte!!
    Het gaat je vast en zeker lukken,en zometeen zullen ze ook wat langer tussen de voedingen houden en misschien elke 4 uur komen en s’nachts ook iets langer doorslapen,ik hoop het zeker voor je,want slaap gebrek is idd heel vervelend.

Chevenne,gefeliciteerd met jullie dochter,hopelijk voel jij je ook snel weer beter!!

Blaine wat fijn dat alles zo goed was en dat je de voeding nog mag ophogen maar 120 cc maal 6 dan kom je ongeveer ophetzelfde als 7 x 100 cc wat ik geef nu,dus dat is toch ook heel netjes en normale hoeveelheid,en al 51 cm lang nu,goed hoor!
    Wat leuk dat je het even melde van babyzwemmen,dat vroeg ik me vanmiddag nog af waarneer we dat konden gaan doen,Aylani is namelijk helemaal gek op badderen en douchen,is er niet weg te slaan,dus wil dat ook zeker gaan doen!

Klavertje, ik hoop dat je nu echt niet langer meer hoeft te wachten,al 5 dagen over tijd,dat lijkt me zo moeilijk,je geduld wordt dan echt op de proef gesteld zeg,sterkte en je moet maar denken langer dan 2 weekjes kan het zeker niet meer duren!

Choco wat fijn dat je zo’n vlotte bevalling hebt gehad maar wel even heel erg schrikken zeg,van die darmpjes,wat lijkt me dat eng,en dan zo’n kleintje die meteen geopereerd moet worden,hopelijk is alles nu helemaal goed en herstelt ze snel,en nog van harte gefeliciteerd natuurlijk!

Densie, ik denk dat jij dan ook snel aan de beurt bent, ik had ook zo’n vreselijke opruimwoede in ene en toen bleek in het ziekenhuis dat ik al 3 cm ontsluiting had,dus wie weet,succes met boenen en opruimen!

Kareltje,wat fijn dat alles goed gaat met jullie,wel heel vervelend van die hechtingen zeg,hopelijk heb je er snel helemaal geen last meer van.

Ankje, wat leuk doe je de lijst zo met lichste,langste,kleinste enz…en de site is hartstikke mooi!

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Bedankt Sjees!

Vind het erg leuk om te doen, en ben ook erg blij dat Sjalotjuh en Jada mij gevraagd hebben. :D

Jeroen heeft het hier trouwens nu mooi voor elkaar zeg!
    Hij heeft de PS3 van beneden gepakt en boven op onze slaapkamer gëinstalleerd.
    Hij ligt dus nu languit op bed met de PS te spelen :D

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Jesjuh: Gefeliciteerd met Kenji!

@Jada: Gelukkig komt je moeder helpen. Ik zou het ook nog niet alleen kunnen. Ik ben nog redelijk snel moe. En ik merk ook dat alles letterlijk, zwaarder is. Een mand met was bijvoorbeeld. Die weegt nu meer dan voor de bevalling :D

@Mecha: Geen idee of dat zo is. Hebben ze niets van gezegd.
    Dan hebben ze haar hetzelfde geschat als Sam. Die werd ook 2600 gram geschat bij 37 weken en toch was hij 3350 gram bij de geboorte, dus wie weet ...

@Blaine: Ja, hier in België werken we niet met vk. Ik ben steeds naar de gyn geweest in het zh en die komen echt niet aan huis :D Spijtig genoeg :)
    Maar iedereen zegt al dat het niet veel kwaad kan, en dat het wel weg zal gaan, dus ik vertrouw er maar op :)

@Belle: Ik ben tijdens de weeën 3 keer naar het toilet gemoeten voor de grote boodschap. Toen was ik wel leeg :D Tijdens het persen ook geen last van gehad. Mijn blaas hebben ze wel leeggemaakt ... nadat ik tijdens de eerste keer persen de vroedvrouw onder plaste :) Oeps :D

@Eleni: Ook wat een mooie foto. Ze lijken toch wel heer hard op elkaar hoor! :D
    kBen eens benieuwd of de verschillen duidelijker worden als ze wat ouder zijn :)

@Harde buiken enzo: Moest mijn water niet zijn gebroken, dan had ik absoluut niet door dat de bevalling was begonnen. Ik had al 2cm en ik voelde eigenlijk niets abnormaals. Ook toen ik al 4 cm had, vond ik de weeën niet echt pijnlijk. Ik had ook eigenlijk geen echte harde buiken, als ik er zo over nadenk :)

@Sjees: Ligt Aylani in haar eigen bedje? Ik had Sam de eerste nacht in zijn eigen bedje gelegd. Maar hij werd blijkbaar vaak wakker omdat hij het te koud had. Hij krijgt zo'n groot bed niet warm. Hij lag zelfs helemaal ingepakt in een hydrofiele luier en een fleecedeken. Daarboven zijn eigen deken. En toch nog koud. Nu ligt hij in de wieg.
    Sam slaapt trouwens ook altijd op zijn zij. Dat deden ze in het zh al. Maar wel met zo'n babysleep. Dat hij zeker niet op zijn buikje kan rollen of terug op zijn rug.
    Wow, Aylani is veel wakker :) Sam slaapt echt veel. Van voeding tot voeding eigenlijk. Soms is hij tussendoor wat wakker, maar echt niet veel.

@Chevenne: Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Geniet ervan meid!

@Dames die kolven: Wat voor een kolf hebben jullie? Een handkolf? of een automatische? Ik ben aan het overwegen om er ook één aan te schaffen. Zodat ik af en toe al eens een flesje kan geven. En mijn vriend ook natuurlijk :D

@Lynd: You go girl!!

@Choco: Proficiat met jullie meisje!!
    Wow wel schrikken ség, van die darmpjes. Kan me er niet zoveel bij voorstellen eigenlijk :)

De borstvoeding op zich gaat hier goed. Ik heb (denk ik toch) voldoende melk. Dus voor Sam gaat het allemaal prima. Voor mezelf gaat het heel wat minder. Ik heb echt ontzettend pijnlijke borsten. Ik heb stekende pijnen die ik voel tot in mijn rug. Zal de stuwing wel zijn.
    Maar wat nog vervelender is, zijn de wondjes die ik heb op mijn tepels. Oooh jeetje wat een pijn als hij gaat drinken ... ze krijgen ook niet de kans om te genezen, want elke keer als hij drinkt gaan ze weer open.
    Ik heb nu tepelhoedjes gekocht, maar hoe werken die dingen!! Die tepels zijn zo 'lang'. Zaterdag had ik ook al tepelhoedjes, van Avent, maar die zijn echt ontzettend groot. Dat ging helemaal niet. Nu heb ik er daarstraks gekocht van Meleda denk ik, die zijn smaller. Die ga ik zo dadelijk maar eens uitproberen. Ik ben eens benieuwd.

Ow, hij begint geluidjes te maken en te sabbelen. We kunnen eraan beginnen :D Fingers crossed, hopelijk gaat het goed :D

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Auw! Dat lijkt me echt pijnlijk Hilli.
    Ik wil straks ook graag BV geven. Ik mag de kolf lenen van mijn vriendin (die het niet meer gebruikt). Ik wil ook een deel gaan kolven zodat Jeroen ook een keer de fles kan geven.
    En natuurlijk ook erg handig als je op visite gaat ofzo.

Hopelijk trekt de pijn snel weg.
    Had als van mijn vriendin gehoord dat het ongeveer een week pijnlijk kan zijn die stuwing.

Ik ga mijn bedje opzoeken meiden!
    Slaap lekker allemaal, en voor diegene die kan gaan bevallen (Lynd???) heel veel succes!

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Choco en Chevenne, Gefeliciteerd!!

Hilli, ik heb zelf een avent handkolf, bij mijn zoontje heb ik een paar daagjes gekolfd toen ik kloven had. Nu heb ik een medela dubbele electrische kolf gehuurd, omdat ik nu volledig kolf. Als je van plan bent af en toe te kolven zou ik een handkolf nemen, tenzij je het niet erg vindt er veel aan uit te geven.. :)

Lynd, succes!! Ik hoop het zo voor je..

8. Chevenne; Gefeliciteerd met jullie dochter!

Choco; Gefeliciteerd met jullie dochter!

Kareltje1; Lekker dat het zo goed gaat met jullie kleine meid!

Hilli; Ik had met Zoë ook echt zulke zere tepels, had ook tepelhoedjes gekocht, maar die dingen vond ik echt zo kl*te werken... Mijn tepels deden gelukkig wel minder zeer, na een paar dagen weer zonder tepelhoedje gedaan en ging alles weer goed. Ik hoop dat je tepels snel hersteld zijn en dat je weer kan genieten van de borstvoeding:)

9. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    hee meiden,
    zit nu in het ziekenhuis, met een volledig verstreken bmm en 3 cm ontsluiting houden ze me hier vannacht :D (zou het dan toch de seks zijn geweest?! :D )

Over de dienstdoend arts ben ik niet echt te spreken, die stond prive te telefoneren toen ik daar met mijn benen wijd lag, maar goed, die heb ik niet voor het uitkiezen; als het echt van start gaat wordt mijn eigen arts uit zijn bed gebeld :)
    CTG was goed, kindje doet het prima, maar de weeen (=harde buiken) stopten natuurlijk op het moment dat ik het ziekenhuis inliep, dus wat weeenactiviteit betreft was er niks te zien. Was volgens hen normaal. Nu komen de harde buiken langzaam weer terug.

Als er tot morgenochtend niks verandert, is niet uitgesloten dat ze me weer naar huis sturen, maar misschien gaat het ook vannacht aan de gang...

De verpleegster sprak me net streng toe dat we moesten gaan slapen, dat zullen we nodig hebben, maar we moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen met z'n drieen op een tweepersoons kamer... Wil eigenlijk het liefst met mijn hubby alleen liggen slapen, maar vindt dat ook zo lullig voor mijn vriendin...

Gelukkig heb ik afgelopen nacht prima geslapen, dus ik ben wel uitgerust en heb nu eigenlijk helemaal geen behoefte aan slaap. Bovendien is het hier net een sauna, de verwarming stond wel op 30 (!) graden ingesteld!! Heb hem snel even naar beneden gedraaid.

Ik heb een foto van de ziekenhuiskamer in mijn album gepost!!

Dikke kus en ik hou jullie op de hoogte!

10. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Spannend hoor! Veel succes!

@ all: het is voor ons een hectische week geweest. We kwamen er dus na de bevalling achter dat er een beetje darmen uit haar naveltje kwam maar de navelstreng zat er omheen verpakt dus geen acuut gevaar. Zoek maar niet naar foto's op internet want je wordt er niet vrolijk van.

11. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Choco: natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jouw dochter! Maar het klinkt idd een beetje eng allemaal. Gelukkig is het wel iets wat goed te verhelpen valt, toch?

Sjees: goed dat het al zoveel beter met je gaat!

Nikkie: het lijkt mij ook behoorlijk zwaar hoor, twee baby's ineens. Dat werkt toch echt anders dan met één. Je zal er wel elke dag handiger in worden en straks weet je niet beter:)

Lynd: hey wat een goed nieuws!!! Dus je bent al lekker op weg zo te horen. Wie weet was het de sex! Ben nu dus jaloers op jou, dat zal je zeker wel begrijpen :p Eindelijk actie. Maar dan moeten de weeën nog wel even goed op gang komen. Is er niet een mogelijkheid dat ze jouw vriendin een aparte kamer geven? Dat zal misschien wel niet in een ziekenhuis natuurlijk... In elk geval heel veel succes voor vannacht en hopelijk word je straks wakker met knoeperds van weeën!!!

Ik ga zo ook maar eens het bed opzoeken. Morgen weer een dag.

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh wat goed lynd :D succes met slapen hihi :D

13. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik kom effe snel zeggen dat het super gegaan is met die nieuwe tepelhoedjes. Wat een zaligheid! Sam dronk meteen, zonder te mopperen. Ik voelde absoluut geen pijn. Ik moet wel meer opletten of hij niet in slaap valt, omdat ik minder voel :D

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha nou heerlijk meid :D fijn dat het geen pijn doet op deze manier ;)

15. Diana78

Diana78 Lid

14 nov 2007
    42
    0
    0
    Eindhoven
    @Marleentje: Spannend morgen strippen, wie weet helpt het bij je. Ik word morgen ook weer gestript tenzij ik vannacht beval ;)

@Lynd: spannend zeg, misschien ben je vannacht nog wel mama. Succes meid!

@Mispoes: wat fijn dat alles nog goed was bij de verloskundige. Jammer dat ze niet proberen te strippen. Maar je hebt maandag een afspraak in het ziekenhuis? Is dat ivm inleiden?

@Belle1978: Gelukkig alles goed bij de verloskundige controle! En maandag in ieder geval een inleiding, dus je kunt nu echt gaan aftellen. Al zou het natuurlijk fijner zijn om niet meer zo lang te hoeven wachten ;)

@Stampvamp: Het zou zomaar kunnen meid, zul zien, precies die ene dag dat het je minder goed uitkomt :p

@Chevenne: gefeliciteerd met jullie dochter Elianne, mooi naam. Geniet er maar lekker van ;)

@Mecha: Wat fijn dat alle controles weer goed waren.

@mamanama: wat heerlijk dat het allemaal goed gaat

@Blaine: Klinkt alsof het echt super gaat met Quinten ;)

@Klavertje77: Dat ind ik zelf ook een moeilijke keus. De vorige bevalling is me heel goed en snel afgegaan. En ik ben bang als ik moet worden ingeleid ik een veel moeilijkere of heftigere bevalling ga krijgen. Ik ben er dus ook nog niet over uit.

@Marleentje: Je vertelt dat je met 41 weken wilt worden ingeleid, omdat je vanwege je werk het eng vind om langer door te lopen. Hoe komt dat zo? is het echt zo gevaarlijk om tot 42 weken door te lopen? Ik neem aan dat ze in die laatste week wat extra controles doen? Ik hoop eigenlijk gewoon de 41 weken niet te halen, maarja, helaas hebben we het niet voor het kiezen :(

@Choco: Van harte gefeliciteerd met je dochter Gabriëlle. Wel schrikken zeg met die darmpjes, zo klein en al een operatie gehad... Wist je van te voren al van deze afwijking? Ah, ik lees net dat je er pas na de bevalling achter kwam, da's helemaal schrikken dan.

@Ankje: leuk zo'n fotoreportage. Ben eigenlijk wel benieuwd naar het resultaat. Ga je hier wat foto's laten zien?

@Hilli: wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Alleen vervelend van die wondjes, hopelijk ben ja daar snel van af en helpen die tepelhoedjes van meleda. Kan helaas niet over stuwing meepraten, bij mijn vorige zwangerschap totaal geen last van gehad, ik had ook geen borstvoeding helaas :( Ah, ik lees net dat het super ging met die tepelhoedjes, wat fijn zeg!

@hier: weer al de hele avond harde buiken/weeen om de 8 minuten en ze voelen toch echt steeds minder prettig aan. Ik ga zo nog eventjes snel onder een hete douche staan en kijken of het afzwakt. Daarna toch maar proberen te slapen. Ik had vanmiddag wel meer slijmverlies weer, dus wie weet. Morgenochtend komt de verloskundige in ieder geval weer langs om een 2e strippoging te doen mocht het nog nodig zijn. Dus ik ben benieuwd. Voor nu, welterusten allemaal. En sorry als ik iemand vergeten ben, was niet mijn bedoeling..

Liefs,
    Diana

16. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Hai meiden,
    de nacht hier is zonder bijzonderheden verlopen, helaas. Gisteravond nog een tweede CTG, alles in orde, waren wat zwakke contracties op te zien (afgelopen vrijdag waren ze groter en regelmatiger, en toen voelde ik niks!). Toen ik ging liggen rond een uur of 11 waren de harde buiken ook binnen een minuut of 10 helemaal weg. Kon helaas niet goed slapen, weet niet waarom. Een reden is dat het hier superwarm is (wel eigen thermostaat, maar die stond eerst op 30! geprogrammeerd, dus duurt voordat het afkoelt), had geen pijn of contracties maar kon gewoon geen slaap vatten. Was wel lekker rustig in het ziekenhuis/op de gang.
    Wat gelezen 's nachts, en vanochtend kwam de nachtzuster om 6.00 binnen (dacht dat ze dat hier niet deden, wekken! Natuurlijk net wanneer ik sliep... Maar misschien alleen met baby niet?). Nogmaals aan de CTG gelegd, met baby gaat het volgens mij prima, en in tegenstelling tot wat ik dacht zijn er wel regelmatige contracties te zien, groter zelfs dan gisteren. Dat is raar omdat ik ze helemaal niet voelde vandaag (zelfde situatie als vrijdag, ook grote contracties, geen pijn). In elk geval gaan ze later kijken of en wat voor uitwerking de nacht op mijn baarmoedermond heeft gehad, geen idee wanneer ze dat gaan doen. Dan wordt gekeken of de ontsluiting is gevorderd. Ik vrees van niet, omdat ik niks heb gevoeld. Als niet, dan is de kans groot dat ik weer naar huis wordt gestuurd, wat ik daarom vervelend vind, omdat dan het hele circus van 'wanneer naar het ziekenhuis' weer van voren af aan begint (en in dat geval hoef je dus niet jaloers te zijn, Belle, kunnen we weer lekker samen mopperen ;) )

We hebben uit best lekkere ontbijtjes kunnen kiezen, maar die worden pas tussen 8 en 9 bezorgd, kijken of ik het zo lang uithou, heb honger als een paard, de hele nacht al. Gelukkig had ik er gisteren voor het vertrek nog een pak wafels ingegooid, zodat ik vannacht tenminste wat kon eten, maar ik had graag wat 'normalers' en voedzamers gegeten.

Trouwens wel toch aan het bloeden vanwege inwendig onderzoek gisteren, maar dat schijnt normaal te zijn. Ben helemaal vergeten hoe het is om maandverband te dragen ;)

Voor mijn vriendin hebben we trouwens een aparte kamer gevraagd, kost wel weer veel geld (weten niet precies hoeveel), maar waarschijnlijk meer dan 100 euro), maar anders zouden we met z'n drieen op een tweepersoons kamer moeten doorbrengen, van goed uitrusten kan dan natuurlijk geen sprake zijn.

Mja. Nu zitten we te zitten, weet niet wanneer we naar arts moeten, waarschijnlijk na het ontbijt. Moet ook even kijken wat er met de echo-afspraak bij mijn eigen arts om 10.00 gebeurt (andere locatie), moet ik denk ik dadelijk even met arts bespreken. Zou het wel fijn vinden mijn eigen arts even te zien.

Mooie ziekenhuiskamer, he? :D Voelt net alsof ik in een hotel ben. Ik krijg ook sloffen, er liggen hotelverpakkingen shampoo, douchegel en bodylotion in de badkamer en we kunnen onze eigen temperatuur regelen. Heerlijk, hoor!

17. klavertje77

30 apr 2009
    86
    0
    0
    Goedemorgen dames,
    Nog steeds geen baby hier. Wordt er een beetje moedeloos van, hebben andere overtijdlopers dat ook? Het gevoel of mijn lichaam me in de steek laat en als er niet wordt ingegrepen ik nooit een kind krijg.

Ik vroeg mij ook af Marleentje, waarom jij vanwege je werk niet langer door wilt lopen, heb je nare ervaringen?

Diane, klinkt spannend dat gerommel. Wie weet ben je vanacht wel bezig gegaan.....

Over slijmverlies: wat voor soort slijmverlies hadden jullie op het eind? Bij mij is het namelijk heeeeel waterig en soms melkachtige slierten (sorrie).

Zijn er nog mensen die zijn gaan rommelen vanacht???

18. klavertje77

30 apr 2009
    86
    0
    0
    Goedemorgen Lynd,
    jammer dat er vanacht niet veel lijkt te zijn gebeurd. Maar wie weet is die bmm wel veranderd. Spannend. Heb het niet helemaal terug kunnen vinden, maar woon je in het buitenland? Of gewoon ver weg van het ziekenhuis en daarom alvast daar?
    Succes straks!

19. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @klavertje: ja, ik woon in het buitenland! Thuisbevallen is hier sowieso geen optie, en omdat de staatsziekenhuizen hier bagger zijn beval ik in een privé-ziekenhuis.

@diana: ben benieuwd hoe jouw nacht is verlopen...?

Sorry dat ik niet meer reageer, maar ben zo supermoe van het niet slapen vannacht.... Ga misschien nog even mijn ogen sluiten voor het ontbijt komt.

20. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    zaterdag 5 december 2009 is onze zoon Liam geboren, nadat ik een week met een hoge vliesscheur in het ziekenhuis lag. Hij was bijna 6 weken te vroeg. Hij heeft tot afgelopen woensdag in het ziekenhuis gelegen, omdat hij niet zelfstandig wilde drinken. Tot de maandag daarvoor kreeg hij nog met enige regelmaat voeding door een sonde. Gelukkig ging het voor de rest wel goed.

Moet ik dit nog naar iemand dmv een PB sturen om de lijst bij te werken?

Deel Deze Pagina