Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Zo, ik heb alle ramen gelapt. Was ook wel nodig want ik kon er bijna niet meer doorheen kijken. :confused: Had het geloof ik in geen 6 maanden meer gedaan…..oops :rolleyes: .
    Vinden jullie het trouwens niet vervelend dat ik kleuren gebruik? Ik vind het namelijk wel vrolijk staan. Maar als jullie er last van hebben moeten jullie het zeggen hoor. :D

@ Lynd: Ik ben het daar zeker met je eens lynd. Ik ben soms zo angstig dat ik heel stil op de bank zit tv te kijken, terwijl ik de tv niet eens volg.
    Ik denk dat er bij mij heel veel onzekerheid gaat verdwijnen als ik donderdag de echo heb gehad. Als de gyn. dan tegen mij zegt dat de deling heeft plaats gevonden (en ik hoop ook dat ik het hartje kan horen kloppen of zien kloppen) ben ik al verder dan mijn laatste zwangerschap. :D
    Wanneer moet jij naar de gyn?

@ chevenne: Gefeliciteerd met het slagen van je bh. Ik kan helemaal met je meeleven. Ik heb ook last van mijn borsten. En ze groeien ook enorm, hoewel mijn man dat niet zo erg vind.
    Ik heb zelf 80C. Maar ik denk dat ik straks op zoek moet gaan naar 80D. Het is onverstelbaar hoe je lichaam veranderd.

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hier huppel ik ook rustig aan naar de D-cup! :) :)
    Vriendjelief vind het ook geen probleem :rolleyes:

En laat die kleurtjes maar lekker staan hoor :D Vind het idd vrolijk zo!! ;)

3. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Lig nu ff energie te sparen voor vanavond. Heb dan nog een wedstrijd met paard. Was nogal bekaf na een morgen winkelen in de stad (en 20 bh's aan en uittrekken) en boodschappen doen. Ben nog aan het twijfelen of ik zal starten, maar het is misschien wel de laatste keer.

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    @ chevenne: Ik ga over 3 weken naar Defqon. Voor de mensen die niet waten wat Defqon is. Defqon is een hardstyle en hardcore muziekfestival.
    Ik heb voor de zekerheid ook gevraagd of ik daar gewoon alles kan doen kwa bewegen. Dat was geen probleem. De baby zit heerlijk stevig in de buik en kan dus weinig kwaad. Als ik maar goed naar mijn lichaam luister. Zodra ik pijn in mijn buik krijg moest ik wat rustiger aan doen. Maar dat kwam alsnog niet door de baby, maar door de baarmoeder die aan het groeien is.
    Wat ik hiermee dus wil zeggen Chevenne, volgens mij kan dat geen kwaad. Maar ik zal het zeker even aan de verloskundige vragen. Zij weten daar altijd wel raad mee.
    Als je gaat, succes met de wedstrijd!

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Oeh...leuk :D Defqon :whistle:
    Ik zou er alleen nu niet aan moeten denken met mijn hoofdpijn! :)

Even mijn testje van vandaag spammen hoor:

Ik heb 5 dagen vóór mijn NOD positief getest! En hij begint nu donkerder te worden!!
    Het wil alleen nog niet helemaal doordringen op 't moment!! :-s

Liefs Eleni

6. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @anke: van mij mag je die kleurtjes ook wel laten staan, hoor, vind het juist duidelijk. Kost je wel meer tijd volgens mij, maar als je het er voor over hebt :) Je hebt volgende week donderdag een afspraak? Welke deling gaat het over? Je bedoelt of er zich een vruchtje heeft ontwikkeld? Ik ga op 2 juni weer, 's avonds. Had al een echo met een klein vruchtzakje, maar was nog te vroeg voor vruchtje. Weet dus ook nog niks, maar ik ga er vanuit dat als het vanaf het begin fout zit, het er tegen deze tijd zelf wel uit was gekomen. Hartslag kan je nog niet horen, dat kan pas (veel) later, maar zien zou al wel moeten. Als dat goed zit is kans op miskraam ook veel kleiner. Spannend, hoor! Hoop dat je daarna wat gerustgesteld bent!
    Zozo, je was in een schoonmaakbui vandaag... je mag ook wel even bij ons langskomen als je nog puf over hebt, hihi. Schoonmaken is niet leuk, maar 's avonds, als je door je schone, opgeruimde huis loopt, voelt het dan zo goed...

Ik pas nog wel in mijn BHs, maar ik moet ook echt niet gaan rennen of springen ofzo, zelfs met BH moet ik mijn borsten dan nog 'vasthouden' zodat ze geen pijndoen, haha.

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Zo mijn huis is weer lekker schoon. Je bent er even druk mee, maar dan voelt het zo lekker.
    De zon schijnt ook lekker. Kortom een heerlijke dag.
    Ik moet wel zeggen dat ik nu wel moe begin te worden….Raar he???? Lol.
    O ja, misschien een leuke tip voor de mensen die eigenlijk wel graag op veel mensen willen reageren, maar het niet allemaal tegelijker tijd op kan schrijven.
    Ik heb een Word bestandje open staan (klein venster). Dan lees ik een berichtje van iemand. Als ik daar op wil reageren dan typ ik dat in het Word bestandje. Zo beantwoord ik iedereen achter elkaar.
    Als ik klaar ben met reageren dan kopieer ik de hele tekst en plak ik in de reactie op de site. Ik plak dan ook nog de kleur codes ervoor en achter.
    Misschien een leuke tip?

@ Eleni: De test van mij was het streepje nog lichter. De huisarts zei toen tegen mij: ‘maakt niet uit hoe donker het streepje. Een streepje is een streepje’.
    Dus als je het aan mij vraagt….

JE BENT ZWANGER!!!

@ Lynd: Ja. Met de deling bedoel ik dat het vruchtje zicht heeft ontwikkeld. Bij mijn eerste zwangerschap was dat namelijk niet het geval. Daarom stootte mijn lichaam dat ook af.
    Wordt voor jou dus ook spannend 2 juni. Leuk hoor.
    Ik ga wel even vragen of ik een fotootje mee mag nemen. Dan kunnen jullie het ook zien.

8. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Een streepje is inderdaad een streepje..
    Zoals de mevrouw van moeders voor moeders zei: Hij slaat alleen uit bij een gehalte HCG, als je HCG aanmaakt, ben je zwanger.. Dus wat voor streepje je ook hebt, zwanger ben je.. Zonder HCG kan de test namelijk niet reageren.

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Een streep is inderdaad een streep!!! :D Zit hier inmiddels lang genoeg om dat te weten :) Het blijft gewoon moeilijk te geloven voor mij dat het na mijn MA weer raak is, we stonden op het punt om allerlei onderzoeken te gaan doen!!!

Ankje: Goeie tip met word ;) Dat heb ik in een ander topic ook heel vaak gedaan omdat er zoveel gekwebbeld werd! En je wilt toch op iedereen reageren!! :D

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Chevenne: Dat zijn grote boebies idd :) Ik pas nog steeds in dezelfde maat. Begint wel goed vol te zitten, maar tgaat nog net.

@Lefbekkie: Jou was ik daarstraks vergeten. Vind het wel een beetje schandalig dat ze geen bloedtest hebben gedaan. De kans dat die test met urine positief was, was toch klein. Hadden zij toch ook moeten weten. Maarja, kdenk wel dat aangezien je ongeluk, en zoveel hechtingen je de scans zowiezo nodig had niet? Maargoed. Hopen dat alles in orde is met jullie kindje hé.

@Lynd: kVind de kleurtjes ook wel leuk. Waarom ben ik daar niet opgekomen :D haha

@Eleni: Leuk, net op tijd dan ;)

11. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey meiden..

Wil even laten weten dat het hier nog goed gaat!
    De site is zooooooooooooo traag....dat ik niet terug kan lezen! Hoop dat het snel weer beter werkt, want dit is drama zo!

Hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat...en dat er geen slecht nieuws meer is geweest!

Fijn Weekend!
    X

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Marieke:

Hoop dat ik je snel terug zie hier meid!! We hebben een hoop bij te kletsen!! :D
    Zw.pagina is inderdaad weer :c: traag!!

Liefs

13. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Hey,
    Ik heb geen tijd om nu op iedereen zijn verhaal te reageren maar wat een verhalen zeg.....

Iemand al iets gehoord van surf?

Helaas gaan jullie mij hier veel minder zien. Ik heb gister avond namelijk een miskraam gehad. Vandaag de echo gehad en het was inderdaad weg.
    Helaas.
    Ik wil iedereen bedanken voor de lieve woorden en steun.
    Iedereen heel veel succes met de zwangerschap.Zet hem op de aankomende tijd.

Jada zou je mij van de lijst willen halen?!

Groetjes en fijn weekend allemaal

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Vriendlief.. Nee he :(
    Wat vreselijk! Ik weet zo goed hoe je je voelt op dit moment.... :(

Ik weet niet zoveel te zeggen dan je héél veel sterkte te wensen!

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

Oh..vriendlief, ik vind het zo erg voor je!, ik zat al de hele dag aan je te denken. ik vind het echt erg,zit hier zelf met tranen in mijn ogen nu......
    Lieverd doe rustig aan en gun je zelf even wat tijd,heel erg veel sterkte.

Heerlijk ankje,dat je je huis lekker hebt kunen poetsen,geeft zo'n voldaan gevoel he achteraf,zit je lekker op de bank te genieten!
    Ik heb er echt de puf nog niet voor gehad en aangezien ik door die stomme spier in mijn bil/heup/bovenbeen niet echt lekker uit de voeten kan,moet het nog maar even wachten ook.
    Maar volgende week zal ik vast ook wel ergens zo'n poetsbui krijgen (hoop ik ;-] )

Fijn weekend allemaal

16. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @vriendlief: wat verschrikkelijk... ik wens je veel sterkte toe. Ik hoop dat je de komende dagen wat rust kunt nemen om dit te verwerken.

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Vriendlief: Wat jammer meid :( kHad nog zo gehoopt dat het goed zou komen. Ik hoop dat jij en je vriend/man het rustig kunnen verwerken en dat je snel weer zwanger bent. En dat het goed blijft natuurlijk.

18. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Ankje als ik over de kop kan vallen en aangereden kan worden en er niets aan de hand is met de kleine (Vooralsnog gaat het super) dan moet je zeker een avondje kunnen hossen en zo haha.

Hili bedankt voor je reactie. Ze hadden in principe een loodschort kunnen gebruiken dan had de straling niet in de buurt van de bm gekomen....maar goed het is gebeurd en ik moet het proberen los te laten, al is dat wel gruwelijk moeilijk...en gewoon afwachten.
    Wel ga ik momenteel gewoon helemaal dood van de pijn in mijn voet.... sorry voor de details maar de wond ziet er niet echt goed uit en moest vandaag dus helemaal gespoeld worden..grrrr PIJNNNNN en geloof me ik kan echt wel wat hebben....Beval liever nog een keer (hihi ga ik als het goed is ook doen over 8 maand haha)

Las een aantal meiden over mk en zo.
    Ik heb zelf ook een miskraam gehad voor Micha mijn zoontje.
    Ik was zwanger van een tweeling (althans wist ik nog niet toen) 1 vruchtje verloren met 6 weken en gelijk lekker weer aan de slag. Bleek met 8 weken (toen ik weer onwijs ging bloeden en zo) dat ik nog een vruchtje had en ben toen met spoed gecurriteerd. Daarna was het gelijk raak. en heb ik een geweldig mooie zoon gekregen Micha. Inmiddels 17 maanden.

Mijn boobs groeien ook de pan uit...heb normaal al aardig wat maar nu zijn het echt twee meloenen.

Zijn er trouwens meer meiden die grotere kans hebben op een tweeling...Hier namelijk wel dus dat vind ik wel erg spannend hoor.Goed ga ff onderuit weer, pijn wordt te erg...fijne avond

19. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    vriendlief wat gruwelijk! Meis sterkte en geef het de tijd!
    Neem de tijd om dit een plekje te geven en voordat je het weet ben je weer zwanger!

hilli ik was ook zo kwaad op het Vu verdorie snappen die gasten nou niets van zwanger zijn op de ehbo....en verdorie ze hadden ook nog bloed afgenomen dus zoveel moeite was het niet geweest...maar goed ik moet stoppen om erover na te denken en nu echt gaan liggen want pootje gaat gemeen steken.

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat ontzettend naar voor jullie.. heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina