Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Ik ga zo weer naar het ziekenhuis, maar was weer benieuwd naar de newborns... weer twee erbij, gefeliciteerd met jullie wondertje!

Kus

2. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goedemorgen! Ik meld mij ook weer braaf als zwangere... geen baby te zien :(

LadyJoey: succes in het ziekenhuis! Gaat er gekeken worden of je wordt ingeleid of is het puur ter controle??

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Gewoon Sanne: Mijn man heeft daar inderdaad ook last van.
    Hij gaat naar zijn werk en zegt ook zelf, wie weet ben ik wel eerder thuis omdat jij gaat bevallen.
    Hij kijkt ook iedere 5 minuten zowat op de telefoon of hij geen gemiste oproep heeft van mij hahahaha.

Nikita: Ow oke! Dan heb ik je verkeerd begrepen.
    Heb ook gehoord dat je lichaam zich zelf schoon maakt van binnen. En dat je daarom diaree kan krijgen.
    Dus wie weet ga jij inderdaad voor vrijdag bevallen, vandaag dus!

Saar: Natuurlijk mag je meekletsen. Alleen maar leuk om samen met andere zwangeren die afwachten te kletsen toch?

Marieke: Hahaha, dat zei Blaine ook al.
    Ik heb echt een groeispurt gemaakt de afgelopen maand. Echt niet normaal.
    Zag zelfs foto’s van mijn buik van een week geleden. Daar kun je echt goed op zien dat ze is ingedaald.
    Erg grappig om dat zo te kunnen zien.

Angelic: Ik denk het niet meid. Jou bloeddruk is erg netjes volgens mij.
    Mijn bloeddruk ligt meestal rond de 120/75.
    Volgens mij bedoelen ze dat je bloeddruk tegen het randje ligt met ‘te hoog’.

Densie: Spannend hoor. Lijkt me erg vervelend dat je een uitzonderlijk bloedgroep hebt.
    Hopelijk gaat alles gewoon zoals gepland.
    Met mij gaat het goed. Ben niet meer duizelig geweest. Ik denk dat ik die keer onbewust te weinig had gegeten en gedronken. Lag namelijk die dag de hele dag in mijn bed.
    Natuurlijk zo nu en dan er even uit om het forum te checken.

Ladyjoey: Heel veel succes in het ZH.
    Wat ging je daar ook al weer doen? Wordt je gestript? Heb het even gemist volgens mij.
    Sorry.

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hier: Heb redelijk goed geslapen vannacht.
    Jeroen heeft vanochtend mijn urine bij de HA ingeleverd, en ik kan vanaf 2 uur bellen voor de uitslag. Hopelijk heb ik geen BO.

Verder een lekker rustig dagje vandaag. Beetje hangen en niks doen denk ik hahahaha.

We houden een lijst bij met gegevens van de Januari mama's.
    Zo kun je op de site zien wie, wie is en wat voor beroep zij heeft enzo.

Wie wil er nog meer in de lijst komen?
    Natuurlijk mag je zelf weten wat je vrij wilt geven aan gegevens.

http://januari2010.come2me.nl/1036306/Wie-is-Wie

Zou je mij en PB-tje willen sturen met de gegevens die wij erin mogen zetten?

5. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    pff gisteren heel bericht getypt liep de site vast grrrr

ik was nog neit aan het bevallen helaas...
    wel een paar enorme rotdagen achter de rug :(
    zat er even helemaal doorheen, had maandag vanaf de middag al pijn in mn buik en rug (menstruatie achtige pijn maar dan veel erger en zeurderige rug) zitten liggen staan lopen alles deed constant pijn :s
    dinsdag werd dit nog wat erger ging het over in ook nog krampen erbij tussendoor dat ik echt verschoot van de pijn.. mn beste vriendin zei echt nou als jij niet aan de gang gaat weet ik het ook niet meer.. smiddags naar verloskundige maar omdatik er ff zo doorheen zat daar flink potje zitten janken ...
    die heeft toen inwendig gekeken maar het had nog niks gedaan van binnen ze zei wel t zegt natuurlijk niet veel want als het sinds vandaag pas zoveel pijnlijker is kan dit goed het begin zijn wat alles op gang brengt van binnen tis klote dat ik je niet kan zeggen je hebt ontsluiting maar dan nog kan je ineens bevallen hoor meid .. ze was echt heel lief en was wel ff opgelucht!
    ze zei ook je bent echt aan bevallen toe want zo is het hartstikke zwaar . mocht ook nachtje in ziekenhhuis met slaapmedicatie doorbrengen maar voorals nog heb ik daar geen gebruik van gemaakt (twijfel namelijk of dat me helpt op dit moment)
    ik hoop dat alles snel door zal zetten want vind het echt enorm zwaar nu, mag ook eigenlijk niks meer doen van mn beste vriendin en vriend word constant teruggefloten door hun...
    dus heb mezelf streng toegesproken dat ik vandaag echt rustig aan zal doen en tussendoro wat vaker ff ga liggen ipv toch maar weer bezig te zijn hele tijd en hopelijk helpt dat ook wat dan!

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Zo heb net even hard het nummer Marco Borsato - Slaap Maar gedraait.

Misschien komt ze er nu uit :D

7. Belle1978

Ankje: bij mij kijkt de assistente van de huisarts of ik een blaasontsteking heb, gewoon met zo'n staafje in de urine. Is dat bij jullie anders?

Stampvamp: wat ontzettend naar dat je zulke slechte nachten hebt! Het is al vervelend als het niet op gang komt, maar dat het ook nog eens zoveel zeer doet. Bah! Sterkte ermee in elk geval!

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Jeetje Stampvamp!

Wat heb ik het met je te doen meid! Wel erg lief van de vk dat zij jou goed behandeld heeft zeg!

Hopelijk ga je nu echt snel bevallen en voel je na de bevalling ook een stuk beter.

Dikke knufff

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nou weet niet of dat anders is. Maar ik lever mijn urine in, en dan doen zij daar de test voor 2en.
    Hoef dus zelf gelukkig niet naar de HA. Mijn man kon mijn urine inleveren.

10. Belle1978

ach zo, ik snap het. Het werkt natuurlijk wel hetzelfde alleen hoor je niet meteen de uitslag... op één of andere manier dacht ik dat je de urine naar het ziekenhuis moest brengen.... ;) Ik ben er niet helemaal bij geloof ik.

11. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja hier is dat ook zo kun je het gewoon inleveren en smiddags heb je de uitslag das wel prettig dat je niet naar het ziekenhuis ofzo hoeft en iemand anders het idd ff in kan leveren..

ik maak net wat raars mee.. ging naar wc had buikpijn ... maar omdat mevrouw zo laag ligt doet het naar de wc gaan (grote boodschap sorry haha) gewoon echt zeer ze zat ook allemaal te bwegen tegelijkertijd.. en ineens loopt er een hoop vocht uit ik schrok me kapot want ik dacht ik ben niet aan het plassen tis vruchtwater.. maar ik hield wc papier eronder en t was gewoon urine :s maar had totaal geen controle het liep er zo uit (en niet zon beetje ook :s) echt heel raar vond ik... was al blij ik denk ja hoor mn water breekt niet dus grrr haha

hoe is het eigenlijk met de dames die ingeleid zouden worden?? of loop ik nu weer dik achter???

12. klavertje77

30 apr 2009
    86
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,
    Ga het ook eens proberen ☺
    @ Densie: heb nu ook word openstaan….. Maar wat spannend voor jou dat je weet wanneer de kleine komt! Duurt niet lang meer!
    @Saar: fijn dat alles zo goed gaat. Wat betreft strippen, dat moet maar net kunnen. Zelf gisteren met 41 weken ‘ bekeken’ en niet stripbaar, dan moeten ze er al in kunnen komen met een vinger. Maar goed, misschien ben je tegen die tijd allang bevallen
    @ angelic: ik heb geen idee of dat perse een teken is. Bij mij hebben ze het er nooit over gehad. Misschien omdat de spanning stijgt je bloeddruk zoiezo hoger wordt? Die van jou kan nog wel wat stijgen voor hij te hoog is… ☺

@ ladyjoey: Ik zie dat je even ver bent als ik. Vind jij het wachten ook zo zwaar? Wat gaan ze vandaag doen in het ziekenhuis? Wil je al ingeleid worden of wacht je tot 42 weken?

@ Belle: jij ook al over tijd, spannend! Zit er al meer beweging in?

@ ankje: mooie buik! Flink hoor! Baby heeft het goed gehad de laatste tijd dat izezo is gegroeid. Denk je dat je een BO hebt? Bij ons kan je urine langs brengen, doen ze er een stikje in en daarna zetten ze het zoiezo op kweek voor 24 uur. Aan het stikje kunnen ze al zien of je waarschijnlijk wel of geen BO hebt. Hoop voor jou van niet.Hoop dat je baby van Marco houdt, anders blijft ze nog extra lang zitten natuurlijk…..

@stampvamp: wat vervelend dat er van binnen nog niks te zien was! Maar het zegt idd niet veel. Bij sommige mensen gaat het van niks naar verstreken in 2 uur tijd. Kan het zo snel niet vinden, maar hoever ben jij nu?
    Ik heb ook de laatste weken dat urine er soms zo uit lijkt te lopen. Schijnt na de bevalling langzamerhand weer goed te komen… Maar jammer dat het je water niet was. Je gaat ook zo op alle dingen letten op het laatst!

@ hier: Morgen naar het ziekenhuis om ingeleid te worden (starten met, dus eerst verweken wat zelfs 2 dagen kan duren). Geeft veel rust dat te weten. Kan nu heerlijk genieten van nog 1 dagje echt zwanger zijn, terwijl ik eerder zo ongedurig was omdat ik wilde bevallen. Dus nog even heel bewust mijn buik en de bewegingen voelen enzo. Is toch bijzonder, hoe irritant ook op het eind.

13. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik ben nu 38 weken en 3 dagen...
    ja schrok net wel ff op wc haha was niet een beetje dus ik dacht echt dat kan geen urine zijn...

spannend dat je morgen naar het ziekenhuis gaat! hopelijk gaat het toch wel redelijk snel en hoef je geen dagen meer te wachten tot je de kleine in je handen hebt! geniet van je laatste dagje thuis ! :D

14. Belle1978

Klavertje: ja, ook alweer een aantal dagen "over de datum heen" zullen we maar zeggen. Morgen gaan ze kijken of ik te strippen ben. Afgelopen maandag was dat in elk geval nog niet mogelijk, maar dat hoefde van mij ook niet persé. Hopelijk lukt het morgen wel, want het inleiden zie ik toch wel tegenop. Ik zit wel maandag bij de gynaecoloog als het goed is. Maar hoe het dan verder gaat? Volgens mij mag je dan toch meteen door in het inleidingstraject? Of laat de gynaecoloog je ook eerst nog een aantal dagen lopen, mochten alle onderzoeken verder goed zijn? Dat laatste zit ik namelijk echt niet op te wachten.

Mijn buik is 's nachts vooral héél rustig. Ik word niet wakker van harde buiken of steken. Overdags heb ik wel regelmatige harde buiken, maar die zorgen niet voor weeën. Ik merk wel dat ik vandaag meer afscheiding heb. Zou er eventueel eindelijk iets gaan gebeuren? Geloof er zelf niet meer zo in. Ik zie in alles een teken momenteel en tot nu toe leidt dat alleen maar tot teleurstelling...:)

15. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Hier meld een zwangere woops zich. :D
    Heerlijke nacht gehad.
    Ik wil iedereen even veel succes wensen.

Groetjes

16. klavertje77

30 apr 2009
    86
    0
    0
    Ik was ook bang dat ik na de controle weer naar huis zou worden gestuurd om te wachten, maar gelukkig deden ze heel welwillend over inleiden. Ze ging bmm voelen en toen afgesproken 2 dagen later terug te komen om aan het hele traject te beginnen. Dus niet eeuwig afwachten. Heb zelf de datum voorgesteld en zij gingen akkoord. Wilde ook niet wachten met het traject tot 42 weken, want als je dan nog moet beginnen...
    Belle, zou me kunnen voorstellen dat als jij maandag voor controle gaat er iets soortgelijks wordt gedaan. Misschien ben je direkt inleidbaar en mag je blijven, maar anders doen ze vaak niet moeilijk bij 41 weken om door te pakken en beginnen ze snel met gel. Slijmverlies is trouwens wel een beetje veelbelovend volgens mij... Maar goed, pin je er niet op vast.... Is het je 1e kindje? Die worden vaak overtijd geboren hoor, dus heel normaal dat je over tijd loopt! Kans is best groot dat je nog bevalt voor maandag.

Woops, fijn dat je een goede nacht hebt gehad!

Stampvamp, bij jou hoeft het dus nog niet te komen. Hoewel het wel mag natuurlijk :) Ik zat zelf vanaf 38 weken heel erg te wachten, als ik had geweten dat ik nog zo lang moest zou ik dat misschien minder hebben gedaan. Wat dat betreft wil ik toch de tip geven ervan uit te gaan dat je minimaal tot 40 weken loopt...maar goed, die tip kreeg ik ook destijds......

Fijne dag allemaal! Ik ga nog even een tukje doen :)

17. Saar84

Saar84 Lid

25 jan 2009
    37
    0
    0
    Planner
    IJsselstein
    Goedemorgen,
    @ Ankje en de rest gezellig dat ik mee mag kletsen zo de laatste dagen hopelijk.
    @ Klavertje oke zo ver was is nog niet en de vk heeft daar ook niks over gezegd of dat het dan wel of niet mogelijk is. Nou laten we het dan maar afwachten. Zou wel beter zijn als het uit zich zelf kan komen. Maar dan het liefst in het weekend. Of ik er zoveel over te vertellen heb. Lijkt me raar te weten wanneer je gaat bevallen ongeveer zoals jij dat je word ingeleid. Ook al kan het dan nog 2 dagen duren.
    @ Stampvamp ik heb dat van het weekend gehad. We waren aan het wandelen en in één keer liep het eruit. Ik dacht ook dat me vliezen waren gebroken en voor de zekerheid ook de VK gebeld die zei ook als het niet blijft lopen is het gewoon urine. Wel een rare/vieze gedachten dat het zo in een keer weg loopt en er de controle niet over heb. Als het dan inderdaad je vliezen zijn maakt het een klein beetje goed.
    Hier lekker geslapen en pas om half 10 wakker. Vandaag beetje luieren van vanavond naar de ijsbaan. In tegenstelling tot de meeste vind ik koning winter helemaal geweldig en baal ik stiekem een klein beetje dat ik niet lekker kan schaatsen.

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

Zo dames goede morgen ik ben er weer... was gister steeds niet thuis dus heel kortaf geantwoord woepss hihi
    maar ik ben weer thuis dus ik ga ff t3erug lezen ;)

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

dit heb ik al een aantal weken en heb gewoon sex hoor .. gaat erlangs.. tis alleen wel krapjes dus goed natmaken :)
    en ja het is het hoofdje whaha

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ anke gelukkig geen blaasontsteking meid dat scheeld weer

@ stampvamp whaha ja ik heb het ook al een aantal kee gehad dat ik dacht wat loopt er nou uit ... gewoon urine :S whahah gelukkig wel op de wc

@ dames die ingeleid worden succes :p ik ben zo ongeduldig dat ik jaloers ben hihi

@ de rest ik hoor zo slecht nieuws net me nichtje gign 5 jaar met een gozer heel lief enzo .. nu ineens is hij geflipt heeft hij geslagen gewurgd opgesloten in huis :(:(:( ben hier zo van geschrokken bah!!......

owwh en nog steeds geen activiteit hier :(

Deel Deze Pagina