De verloskundige heeft letterlijk op mijn zwangerschapskaart geschreven: met 41 weken gynaecoloog om door te pakken... Dus daar kan jij best wel eens gelijk in hebben dat ze je niet alsnog een week laten doorlopen. Het is idd mijn eerste kindje en op zich wordt geloof ik 90% van alle baby's voor de 42e week geboren. Maar gek genoeg voelen deze dagen na de uitgerekende datum als tropendagen. We wachten het maar weer af! Slaap lekker nog even!
Mecha: hè gatver wat een eng verhaal! Ze hebben hem toch wel opgepakt mag ik hopen??? Hoe is het nu met je nichtje?
nee ze heeft hem wel door de politie uit huis laten halen ( na 5 jaar relatie en nooit zoiets gebeurd) ... maar ze wilt geen aangifte doen en ze is nu bij dr moeder thuis bah en ik waarschuwde haar al ik heb dit jaren meegemaakt en ik zag et gewoon aankomen
Hoi allemaal Schrijf hier eigenlijk nooit mee omdat het veeels te hard gaat.. (lees wel mee) maar wilde toch even melden dat onze meid ook geboren is.. Ik ben ingeleid op 11 januari, ze heet Demi Anjelie en weegt 3540 gram. (geboren met 38 weken en 3 dagen). Heel veel succes met de laatste loodjes..!!
Bruidje: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat is de reden dat je bent ingeleid? Heel veel geluk in elk geval! Mecha: zulke dingen zijn zo moeilijk! Als buitenstaander is het bijna onbegrijpelijk waarom je dan bv geen aangifte wilt doen, maar als je er zelf middenin zit... Helemaal frustrerend als je zelf zoiets hebt meegemaakt waardoor je het hebt zien aankomen! Dan zou je zo graag iemand anders daarvoor behoeden!
ja precies .. gelukkig is het voor mij al jaren geleden maar me kleine nichtje waarommmm bah ben er wel ff ondersteboven van... iemand nog een plek waar ik kan kijken voor die frambozenbladthee. of capsules???? ik ben naar de tuinen gegaan maar die zeiden het niet te hebben ..ook bij de natuurwinkel niet :S
mecha: wat een verhaal zeg! Ik snap dat je daarvan over de emmer bent!!! Ik heb ook op internet gekeken maar kan het daar ook niet voor je vinden die frambozenbladthee. Ik kan het hier voor je halen en naar je opsturen maar dat kost je dan in verhouding wel veel natuurlijk want moet in een doosje.
@Bruidje77: gefeliciteerd met dochterje Demi! @hier: goede nacht gehad. Ik voel echter sinds een paar dagen enkele keren per dag een rare druk in mijn hoofd, die ook weer wegtrekt. Soms komt die samen met een harde buik. Vreemd. En heb als ik even zit meteen pijn in de buurt van mijn maag, waar de kleine duwt. Vanmiddag om half drie voor de laatste keer op controle bij de gyn, ben benieuwd. Fijne dag allemaal!
waar is hier?? whahhaa marleentje .. ennuh ja ik ben echt pissig ben echt me tranen aan het onderdrukken volgens mij staat hier nog een annanas.. die maar proberen edit: is al op
mecha: haha beuningen bij nijmegen haha Dus is voro jou behoorlijk uti de richting. ik wil het voor je halen en opsturen maar meot dan met een pakketje en dat kost alleen al 6,75 geloof ik en de thee kost hier 2,95 voor 100 gram maar dta is behoorlijke zak thee hoor.
whahah nja laat maar misschien ga ik van de week nog naar amsterdam daar hebben ze het vastttt owwh en ik ga misschien naar lelystad.. me huisje dus dan kan ik daar ook nog ff kijken whaha
* Bruidje van harte gefeliciteerd met jullie dochter...Lekker van genieten. * Stampvamp. Ik heb gisteren net optijd de wc gehaald om te kunnen plassen..pfff Lijkt me geen pretje als je niet thuis bent dat zoiets gebeurt. Lekker geslapen hier, maar voel me nog steeds moe en duf... Dus ik ga zo lekker mn bedje weer eens op zoeken. Vanmorgen naar ziekenhuis om bloed te prikken (controle voor staal en suiker) Nu maar hopen dat ik niet nog een kuur moet slikken voor staal. Zijn er nog dames die nog steeds die pillen moeten slikken?
Goedemorgen meiden Bruidje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Belle, bij jouw nog steeds geen tekenen van een naderende bevalling? Inmiddels alweer 3 dagen overtijd, hopen dat je niet te lang overtijd gaat lopen. Mecha, jeetje meid wat een verhaal weer, 5 jaar een relatie en dan zoiets. Woops en Annemica ook nog steeds niets? Essie, wat lekker dat jullie alweer thuis zijn, kan me voorstellen dat je last hebt van je wond. Lekker genieten nu! Ladyjoey, succes in het ziekenhuis Ankje, wat heb jij een mooie grote buik zeg, is enorm gegroeid de laatste weken!! Hier: mannetje is een beetje onrustig vanmorgen, heeft ook een beetje overgegeven, heeft waarschijnlijk last van krampjes! Met mij gaat het steeds beter, maandag mogen we langskomen bij het consultatiebureau en wordt hij even gewogen etc. Ben benieuwd!
Belle: Klopt inderdaad. Iedereen die voor 10 uur zijn of haar urine inlevert kunnen vanaf 2 uur bellen voor de uitslag. Stampvamp: Wat jij net heb gehad, had ik afgelopen weekend snachts. Ik dacht ook dat het urine was, want je voelde ook helemaal niet waar het vandaan kwam. Je voelt het gewoon lopen. Klavertje: Hihihi, hoop het ook voor haar dat ze van Marco houd. Want ik luister daar regelmatig naar hahahaha. Ik denk zelf niet dat ik BO heb hoor, maar aangezien ik buikpijn heb willen ze graag dat ik even mijn urine laat testen voor de zekerheid. Wens je alvast heel veel succes morgen! Mecha: Ik weet nog niet of het een BO is schat. Hoor ik vanaf 2 uur. Bruidje: Gefeliciteerd met jullie dochter! En wat een mooie naam zeg. Ben je wel weer gewoon thuis met je dochter? Jada: Aaaah, ik vind dat zo zielig he als die kleintje zon pijn hebben. Ben benieuwd naar de uitslag van het consultatiebureau. Hier: Heb net weer even gelegen, want ik ben nog best wel moe. Begin het nu toch wel weer eng te vinden hoor .ik voel mijn meisje al sinds afgelopen nacht niet meer. Misschien een keer tegen mijn ribben, maar ik voel haar niet bewegen. Ik wacht nog even tot 2 uur, want dan heb ik ook de uitslag van de HA van eventuele BO. En als ik haar dan nog niet gevoelt heb ga ik de vk bellen. Pffffff
Bevallingslijst: Blaine (35+3) - 5 december 2009 - ZH - zoon Quinten (3176 gr.)(45cm) Crash (35+1) - 5 december 2009 - ZH - zoon Liam ( . gr.)(..cm) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Mason (2620 gr.)(47cm) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Ayden (2780 gr.)(47cm) Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - ZH - dochter Luna (2695 gr.)(45cm) Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - zoon Tygo (2745gr.)(..cm) Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - dochter Sanne (2795 gr.)(..cm) Sjees (39+5) - 24 december 2009 - ZH - dochter Aylani (3450 gr.)(53cm) Marieke (39+1) - 26 december 2009 - ZH - zoon Job (4570 gr.)(54cm) Ruby82 (39+1) - 27 december 2009 - ZH - dochter Nadia (3760 gr.)(50cm) Ise (39+1) - 2 januari 2010 - ZH - dochter Jade (3500 gr.)(..cm) Choco (39+0) - 2 januari 2010 - ZH - dochter Gabriëlle (2980 gr.)(47cm) Jada1984 (39+4) - 3 januari 2010 - Thuis - zoon Julian (3140 gr.)(48cm) Hilli (38+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Sam (3350 gr.)(51cm) Butterfly (38+4) - 5 januari 2010 - ZH - dochter Melissa (3160 gr.)(47cm) Noname (41+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Liam (4365 gr.)(53cm) Kareltje (39+2) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Elise (3220 gr.)(..cm) Mamanama (38+3) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Tessa (3910 gr.)(52cm) 1985Breezer (39+3) - 6 januari 2010 - ZH - zoon Tijn (2920 gr.)(47cm) Juni (38+5) - 7 januari 2010 - ZH - dochter Maja (3065 gr.)(50cm) Essie79 (37+3) - 8 januari 2010 - ZH - zoon Yordin (2714 gr.)(50cm) Suusefruus (40+5) - 8 januari 2010 - ZH - dochter Sophie (3110 gr.)(50cm) Jesjuh (38+4) - 8 januari 2010 - .. - zoon Kenji ( . gr.)(..cm) Chevenne (37+5) - 11 januari 2010 - ZH - dochter Elianne (3980 gr.)(..cm) Bruidje77 (38+3) - 11 januari 2010 - ZH - dochter Demi Anjelie (3540 gr.)(..cm) Lynd (39+6) - 12 januari 2010 - ZH - zoon Jakob (3970 gr.)(54cm) Diana78 (40+5) - 12 januari 2010 - .. - zoon Luuk (4170 gr.)(..cm) Er zijn al 14 jongetjes en 13 meisjes geboren De lichtste baby is van: Eleni Mason 2620 gr. De kleinste baby is van: Blaine Quinten 45 cm en Rebbel Luna 45 cm De zwaarste baby is van: Marieke Job 4570 gr. De langste baby is van: Marieke Job 54 cm en Lynd Jakob 54 cm
Ankje, ook niet als je contact maakt? Bij mij werkt het het beste als ik aan de bovenkant (dus net onder mijn borsten zeg maar) duw, dan krijg ik meestal wel een reactie. Ik heb het anderhalve wk geleden gehad dat ze ineens van 's nachts tot 's middags heel stil was en pas rond 16:00 uur heel bewegelijk werd. Ik twijfelde toen ook of ik wel of niet aan de bel moest trekken. Ik kreeg later op mijn kop dat ik dat niet had gedaan... De baby beweegt sinds dat weekend trouwens weer "normaal"...