Mecha: Neeheee vanaf 2 uur! Ik heb toch even de vk gebeld. Zit me hierharstikke ongerust te maken. Ze zei dat ik even een uurtje op mijn linker zij moest gaan liggen. Want vaak beginnen die kleintje dan te bewegen zei ze. Als ik dan nog niks voel dan komt ze even bij me langs. Ik ben dus nu even liggen Hopelijk voel ik haar.
Jada: Nee, nog steeds geen verandering eigenlijk. Soms flinke harde buiken, maar die gaan nooit over in weeën dus ik besteed er nieteens meer aandacht aan... Ik hoop ook dat het niet te lang meer duurt. Misschien wacht ze wel tot zaterdag, bedacht mij net dat wij dan 3 jaar geleden zijn gaan samenwonen Maar met jullie gaat het goed dus! Behalve dan de krampjes. Het lijkt mij zo moeilijk. Je ziet dat je kindje het moeilijk heeft maar je kunt er zo weinig aan doen. Mag jij eigenlijk al met Julian naar buiten?
Belle wie weet komt ze dan zaterdag wel, maar ik gok op zondag! Is ook wel naar die krampjes, je kan er helemaal niets aan doen, behalve troosten. We mogen wel naar buiten, maar aangezien hij in het begin een wat lagere lichaamstemperatuur had, blijf ik lekker binnen en alleen als het echt moet gaan we naar buiten.
Ankje kan me voorstellen dat dat je onzeker maakt, hoop dat je je meisje snel gaat voelen. Wie weet is het stilte voor de storm!!
Hoihoi allemaal, @ Saar: welkom hier. Leuk dat je nog even mee komt kletsen. @ Woops:fijn dat alles goed was bij de vk. @ Angelic: mijn bloeddruk lag de eerste maanden ook steeds rond de 100/60. Nu sinds een paar weken hoger en afgelopen vrijdag zelfs 140/90. Helaas hier ook nog geen bevalling op gang gekomen, dus helaas gaat die theorie niet op... @ Ladyjoey: succes in het ziekenhuis vanmiddag. @ Stampvamp: vervelend zeg dat je zoveel last hebt en het maar niet doorzet. Hopelijk laat het niet lang meer op zich wachten. Ik had 2 nachten terug op de wc ook het idee dat ik vruchtwater verloor. Moest eerst gewoon plassen en bleef toen nog ff zitten en toen kwam er ineens nog een hele plens uitlopen. Voelde heel anders dan urine. Vervolgens dus nog maar een poosje blijven zitten en paar keer opgestaan en weer gaan zitten enzo, maar er kwam nix meer. Helaas dus ook loos alarm. Ik vertelde het 's morgens tegen mijn man, die schoot meteen weer in de stress..zo lief he... @ Bruidje: gefeliciteerd met de geboorte van Demi Anjelle!! @ Suzanne: succes bij de gyn vanmiddag. @ Ankje: hopelijk ga je de baby snel voelen. Ik had dit maandag ook. Bij mij begint ze altijd te bewegen als ik wakker word. En maandag duurde het echt een paar uur voordat ik wat voelde. Begon ook al te duwen enzo, tegen haar kontje. Dat hielp na een tijdje wel gelukkig. Die avond en dinsdag was ze echt súperactief, wat van mij dan ook weer niet hoeft... Wel goed dat je toch de vk gebeld hebt hoor. Komt vast wel goed. @ Slijm: Hier sinds een paar dagen ook zo'n 2x per dag een megaberg afscheiding/slijm. Kan dan meteen nieuw ondergoed aan doen. Hopelijk betekent het iets. Verder nog altijd regelmatig een harde buik. Krijg het, net als Woops geloof ik, ook benauwd tijdens zo'n moment. Ook slaat mijn hart vaak een keer over. Verder voel ik er eigenlijk weinig van, doet niet zeer in mijn buik. Zit eigenlijk te wachten op het moment dat het wel zeer gaat doen en over gaat in weeen, maar ja, we hebben het zelf niet voor het zeggen he. Nog 2 dagen en dan zit ik ook op 40 weken. Zal morgen bij de vk eens navragen hoe en wat als er niets gebeurt. Ik merk dat de baby echt steeds minder ruimte krijgt. Als ik aan mijn buik voel al ze beweegt dan voel ik soms gewoon een soort van 'knak'. Net alsof er 2 lichaamsdelen over elkaar schuren ofzo. Of misschien is het langs een van mijn mijn organen ofzo. Voelt iig best naar soms. Het weerhoudt haar er trouwens niet van om gewoon vrolijk te blijven schuiven in mijn buik, dat gaat gewoon door... Ik ga nog even een middagdutje doen. Doe ik normaal niet, maar moest er vanmorgen vroeg uit. Er kwamen mensen langs om een gat te maken in de muur, waar vlak voor de kerst de loodgieters bij moesten zijn toen de cv-leiding kapot was. Is nu weer mooi dicht en morgen komen ze het nog afwerken. Kast ervoor: nix meer van te zien Tot later!
Bekijk bijlage 43583 Even een foto voor jullie. Die kleine meid doet het super!!! Ik voel me ook steeds wat beter en genieten volop samen!!! Kom er alleen niet zo aan toe om hier te komen, sorry. Maar dat komt straks wel weer... Berichtje van Blommeke gekregen van de week. Blijft rommelen bij haar, maar zet niet door. Als er maandag nog niets is, wordt ze ongeleid. Iedereen krijgt de groetjes van haar. We gaan nu eten en dan lekker even rusten voordat de oma's en opa komen vanmiddag. Iedereen een fijne dag, meiden die al een kleine hebben geniet ervan en de meiden die nog steeds aan het wachten zijn veel succes met alles!!! Dikke knuffel van mij
He, nog geen babynieuws vandaag? Jammerrrrrrrrrrrrrrrr Alle zwangere meiden: sterkte met de laatste loodjes! Hier is het zoooo genieten! Tessa doet het heel goed, eet en slaapt goed en ze gaat al stukken minder geel zien. Mijn andere dochtertje vraagt wel iets meer aandacht, maar is ook helemaal gek op Tessa. Met mij gaat eht ook goed, beetje hoofdpijn, maar volgens de vk moet ik gewoon naar buiten.....Tessa mag ook sinds gisteren, dus denk dat we vanmiddag een (zeer) klein rondje gaan lopen! Zal binnenkort eens foto's plaatsen
Mamanama, fijn dat Tessa het zo goed doet! Gewoon proberen om lekker een blokje om te gaan, al is het maar een klein rondje!! Kareltje, leuke foto van jullie meisje, wij hebben precies hetzelfde dekentje. Butterfly, schattige foto hoor, aardig wat haar heeft ze al. Zal ook eens een foto spammen, ook nog niet eerder gedaan
Sow, en de site is weer online! Zijn er nog dingen gebeurd dames? Hebben we een hele middag niet kunnen kleppen.....
Wat een mooie babyfoto's zie ik weer voorbij komen. Ankje, heb je je kindje al gevoeld? Het is vast niks, maar het is wel iets waar je heel erg onzeker van wordt. @hier: vanmiddag op controle geweest bij de gyn; alles is in orde, nog genoeg vruchtwater en nog geen tekenen dat ie zich aandient 'maar daar kan ieder moment verandering in komen'. Heb echt een leuke gyn; nog een jonge vent van een jaar of 35 en heeft zelf vier kinderen. We hebben afgesproken dat hij aanstaande dinsdagavond geen feestje houdt. "Nee", zei hij lachend, "ik heb dinsdag al vrij genomen zodat ik woensdag helemaal uitgerust ben." Hoe dan ook, ik heb een goed gevoel bij hem en dat is het belangrijkste. Toen heb ik samen met mijn moeder nog wat boodschappen gedaan en hebben we in het eetcafe van de Intratuin een mega stuk appeltaart gegeten... Ik ga nu dus even uitbuiken!
Jada: Wie weet! Ik hoop het. Want ik zit er echt doorheen. Ik kan zelfs amper lopen vandaag van de pijn. Mijn schaambotje voelt ook echt beurs. Butterfly: Wat een droppie!!! Aaaaaah. kareltje: Die van jou ook!! Het zijn allemaal mooie kindjes zeg! Hier: Jeee! De site doet het weer. De vk is rond half 2 hier lang geweest, en heeft naar het hartje geluisterd. Die was gelukkig goed. Alleen ook geen schop van de kleine. Nu was mijn buik ook erg hard en gespannen. Dus ze gaf de tip om te gaan liggen en rusten, waarschijnlijk voel ik de kleine niet als mijn buik zo enorm gespannen is. Nu heb ik de kleine wel even gevoelt. Dus denk dat het allemaal wel goed zit. Ook heb ik geen BO! De pijn zal dus wel de laatste lootjes zijn. We houden een lijst bij met gegevens van de Januari mama's. Zo kun je op de site zien wie, wie is en wat voor beroep zij heeft enzo. Wie wil er nog meer in de lijst komen? Natuurlijk mag je zelf weten wat je vrij wilt geven aan gegevens. http://januari2010.come2me.nl/1036306/Wie-is-Wie Zou je mij en PB-tje willen sturen met de gegevens die wij erin mogen zetten?
*****zucht***** Voel mij niet zo lekker eigenlijk. Druk in de bovenkant van mijn buik/maag. Ik ben er even zo mee bezig dat de baby NOOIT uit zichzelf zal komen. Ik heb er nu even geen vertrouwen in dat het strippen morgen gaat lukken enzo... Ik wil gewoon dat de baby komt! Ik wil niet dat het straks misgaat omdat ze te lang in mijn buik heeft gezeten...
Knuffel meid. Hopelijk lukt het strippen morgen heel goed en heb je snel je wondertje in de armen. Succes.
Hier ook geen babynieuws... Was van plan om uit pure verveling dan maar te gaan bevallen maar beebje denkt er anders over...
Komt vast goed, Belle! Zult zien dat het strippen wél lukt en dat je morgen of overmorgen je kindje vasthoudt. Weet je, het is toch altijd zo dat als je enorm tegen iets opziet dat het juist heel erg meevalt? Dus zal je bevalling nu ook wel snel gaan plaatsvinden. Dikke knuffel!!
He he de site doet het weer, wat saai zeg als je hier niet kunt komen . @ Woops, schiet nu op met bevallen ik zei vandaag maar dan moet je zo langzamerhand wel aan het werk . @ Ankje, wat schrikken zeg, gelukkig is alles wel goed, doe je het rustig aan meid. @ Belle, knuffel vanaf hier en die kleine komt er echt wel uit. @ Bruidje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. @ Kareltje, wat een lieve foto toch, zo mooi. @ Butterfly, lief hoor! @ Klavertje, succes morgen en hou je ons wel op de hoogte? Heb je al een maatje hier die nieuws voor je plaatst? @ Lady joey, waarom ben jij naar het ziekenhuis? Heb ik vast gemist @ Jada, maandag al naar het cb, echt al voor de eerste controle? @ Blommeke, zet hem op meid, hoop voor jou ook dat het een keer door gaat zetten. @ Hier, vanochtend gezellig visite gehad en er is dus weer uitgebreid geknuffeld met Quinten , hij houd wel van knuffels dus helemaal goed. Hij was vanmiddag lekker wakker en we hebben dan ook even weer heerlijk gespeeld en heb veel lachjes van hem gehad zo leuk. Mijn man heeft maandag een sollicitatie gesprek dus hard duimen maandag dat het wat oplevert. Verder hier weinig nieuws