Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelic

Angelic Actief lid

13 apr 2008
    252
    0
    16
    @ Woops Gefeliciteerd met je 40 weken! Wie had dat ooit gedacht... Maar goed zondag zal je dan bevallen en wie weet doe ik met je mee! Als we dat nu alvast afspreken, kunnen die kleintjes er niet meer omheen en moeten ze er wel uit! :D Morgen is het mijn 40 weken feessie! :$ Wat is de tijd toch snel gegaan...

2. woops

woops Niet meer actief

Vind zondag een hele mooie dag. :)
    We spreken het af en onze kleintjes kunnen er niet meer onderuit. ;)

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    woops: ik doe mee op zondag!! Gaan we lekker samen bevallen!

Wat is het hier verder rustig vandaag zeg! Zijn er meiden stiekum aan het bevallen???

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    @ Woops, wat doe jij nu hier, ga bevallen ;). Maar ik denk toch echt dat het nu woensdag wordt voor jou. Die kleine van jullie is zo dwars die houd zich echt niet aan regels :D.

@ Belle, hoe was het bij de vk? Ik duim nog steeds voor je ;).

@ Juni, mooie foto's hoor, als je gaat naar beheer bijlage en daar de link invult in het popup scherm bij direct link komen de foto's er rechts streeks te staan, is iets makkelijker kijken voor ons :). En hier had die mevrouw van het cb geen weegspullen mee maar was het gewoon een info gesprek en voor wegen moest je toch echt naar het weegspreekuur gaan.

@ Mecha, het kan maar zo 40 weken, ik zie ineens meer dames die overtijd zijn dus wie weet.

@ Anticonceptie, ik geef dus flesvoeding dus dat maakt voor mij niet uit, met bv kan inderdaad de gewone pil niet, ik heb wel bewust gezegd van wacht tot dat ik eerst zelf een normale menstruatie heb gehad en dan begin ik weer met de pil, is in mijn ogen voor je lichaam toch beter om daar even op te wachten. Dat dat zo snel zou zijn had ik niet verwacht :$ dus vandaag begin ik weer met de pil. Dan is hij de eerste maand nog niet betrouwbaar, maar vind de vrijdag beginnen altijd een mooie dag doe dit al jaaaaaren ;).

@ Hier, Quinten heeft weer heerlijk geslapen vanacht, vanochtend om 6.00 uur kwam hij voor zijn flesje dus helemaal weer niet verkeerd, ben erg trots op hem dat hij al zo netjes door slaapt. Gisteren werd het kadopakket van de plus hier bezorgd wat zat daar veel in :$, echt heel handig al veel potjes ook enzo dus straks maar even in de kast pakken. Gisteravond lekker met Quinten onder de douche geweest, wat is dat heerlijk zeg zowel voor jezelf als voor de kleine, hij vond het helemaal niet leuk dat hij er weer onderheen moest, daarna lekker de fles en goed slapen, geweldig.

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    Voor mijn gevoel zijn er nog weinig zwangere dames over, dus iedereen zal wel te druk zijn met de kleine ;)

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    #16666 Ise, 15 jan 2010
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
    @pil en bv, je kan cerazette halen, de minipil. Dat is de enige die samen kan met bv.

@jada, ik kolf nu genoeg voor 3 flessen, de andere 4 zijn fv. Ik ga maandag de kolf terugbrengen, heb dan nog de handkolf en zie wel hoe ver ik hiermee kom, ik denk dat het stoppen wordt.. Heb het nu geaccepteerd dus stoppen is nu makkelijker.

@blaine, bedankt, mijn meisje heeft idd moeite met de ontlasting, wilde al druppels van vsm gaan halen maar dan ga ik ook gekookt water proberen! Wist ik niet..

7. woops

woops Niet meer actief

Ja denk dat de meeste actieve meeschrijfsters al wel bevallen zijn.
    Op de januari site staan zoveel namen, maar ken er de helft niet van omdat ze niet actief zijn op het forum.

8. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    blaine: dat klopt het aantal zwangeren is echt in de minderheid nu terwijl we eigenlijk pas halverwege de maand zitten.

9. woops

woops Niet meer actief

O bijna weekend.
    Ik zei gisteren nog tegen m`n mannetje, als ik zaterdag nog niet bevallen ben, wil ik eigenlijk wel even de deur uit.
    Hij vind het zo eng om van huis te gaan met mij.
    Maar ik kom echt de deur niet meer uit en wil er toch nog wel even uit.
    Misschien gaan we morgen dus toch even de deur uit.
    Maar als ik bevallen ben vind ik het echt niet erg om binnen te blijven hoor. ;)

10. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    woops, je bent er nog steeds, zwanger en wel..;) ga jij zondag maar samen met marleentje bevallen, hup!!

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    @ Ise, wat je ook kunt proberen mocht dit niet helpen is 10 cc extra water in de fles doen zo nu en dan dan wordt de ontlasting ook wat dunner. Was ook een tip van onze wijkverpleegkundige.

@ Woops, dat had ik laatst ook keek op de januari site en veel dames kon ik echt niet plaatsen, ach maakt ook niks uit, we hebben een gezellig clubje bij elkaar.

@ Marleentje, ja als je het zo bekijkt is het inderdaad wel vreemd dat er nog maar zo weinig zwangeren over zijn, er zijn er eind december toch al behoorlijk wat geboren en ik had zelf toch het idee dat er minder eind van de maand uit waren geteld.

12. woops

woops Niet meer actief

Ja heb toch maar besloten om over de datum heen te gaan.
    Er zijn al zoveel meiden voor hun datum bevallen.
    Moeten de statestieken wat veranderen in het forum. ;)

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    lekker nog even doen woops.. niet te ver.. maar de baby is er echt niet meteen uit mocht het beginnen (al zou je dat vast wel willen;))

14. woops

woops Niet meer actief

Zo is dat, maar snap m`n mannetje ook heel goed hoor. :D

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    wat lief dat jij je daar voor op offert :p. En je kunt nog rustig even weg vind ik, de baby valt er niet zomaar uit ;).

16. woops

woops Niet meer actief

O en wat ik me ineens bedenk, straks over zoveel maanden gaan we vast weer een meeting doen en ben zo benieuwd en dan vooral naar de meiden van de 1e meeting en hun kleintjes.

17. woops

woops Niet meer actief

Ja zo zie je maar, kan heel lief zijn met een vreemd randje. ;)

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Ook hier meld er één nog steeds zwanger.
    Wel ben ik vandaag 39 weken!!!

Voel me al een stuk beter als gisteren, maar wat een nacht voor mij zeg.
    Ik kon niet in slaap komen door mijn rusteloze benen. En Jeroen die snurkte telkens.
    Zat op gegeven moment beneden op de bank te huilen….’wordt er mij dan ook niks gegunt!!!!’

Gelukkig viel ik rond 2 uur half 3 in slaap.

Even om 8 uur eruit gegaan, maar de site lag plat helaas.
    Toen maar weer naar bed gegaan en om 12 uur eruit! Lekker hoor.

Vanmiddag om half 5 moet ik weer voor controle bij de VK.

Blaine: Zeker leuk dat ze weer gaan beginnen maandag (als het dit weer blijft). Maar denk niet dat het af is voor dat de kleine er is. Want de verbouwing duurt nog 3 weken op z’n minst. En hoop toch eigenlijk wel dat die kleine er dan echt uit is hoor!

Belle: Je zult nu wel in het zh zijn, maar ik wens je alsnog heel veel succes!

De pil/voorbehoedsmiddel: Had ook begrepen dat je de eerste 3 maanden het beste niks kan slikken, want je lichaam moet alles nog herstellen.
    Ook hoorde is als je BV geeft, om niet aan de pil te gaan. De kleine krijgt dan namelijk ook de hormonen binnen volgens mij.

Essie: Stuwing lijkt mij ook absoluut geen pretje. En als jij inderdaad te veel melk hebt zou ik inderdaad lekker kolven hoor!

Woops: Nog max. 2 weken meid!

Mecha: Nou inderdaad. Zat er gisteren ook helemaal doorheen.
    Maar gelukkig vandaag weer wat beter! Jeeee.

Juni: Wat een lieve foto!

19. woops

woops Niet meer actief

Heb gisteren wel van (had ik nog niet verteld) heftige harde buiken van 00:15 tot 01:45 om de 5 minuten.
    Toen zijn we gaan slapen en ik heb als een blok geslapen.
    Werd pas om 06:00 wakker om te plassen.
    En ben toen terug gegaan en werd om 08:45 wakker.
    Nou hoe vinden jullie dat, heerlijk gewoon.

Maar we dachten vanacht wel echt dat het begonnen was, dus vanmorgen was een kleine domper.

Maar ik voel me echt beter dan heel de zwangerschap, dus mij hoor je nu niet klagen. :D

20. woops

woops Niet meer actief

Gefeliciteerd met de 39 weekjes, heel mooi. :D

Nou max. 2 weekjes weet ik niet.
    Als ik volgende week woensdag nog niet bevallen ben wordt ik al doorverwezen naar de gyn. voor bespreking van inleiden. :p

Deel Deze Pagina