Lynd wat fijn dat jullie naar huis mogen! Gefeliciteerd!! Lekker genieten. Mamanama. Ik ben ontzettend benieuwd naar de foto's.
Goedemiddag, Hier ook nog steeds zwanger. Maar mag van het weekend wel beginnen is me ventje lekker thuis. Anders maar weer een weekje wachten. @ Woops mag ik vragen waarom je niet naar buiten gaat. Is dat ivm met de klachten die je heb? Vind het zelf wel erg lekker om nog een beetje buiten te zijn. Het moet wel gaan natuurlijk. @Ankje ik had dat met Nieuwjaarsochtend was zo boos dat hij wel lekker kon slapen en ik niet dat ik hem nadat ik een uur alleen beneden had gezeten hem ook heb wakker gemaakt. Werd niet in dank af genomen maar kon daarna wel met zijn 2e koffie drinken hihi.
Marleentje: hoe laat word je morgen gestript? Ik hoop dat het voor jou ook lukt en iets op gang brengt. Ik heb nog steeds harde buiken, maar dat schijnt wel normaal te zijn geloof ik. Lynd: wat goed dat jullie morgen naar huis gaan! En spannend ook meteen! En wat een opluchting dat je naar de wc bent geweest. Lijkt mij ook best eng hoor, je hebt toch daar pijn enzo. Mamanama: wat een lief meiske toch! Jullie babyfoto's zijn zo jaloersmakend!! Enne... we zijn druk bezig hè... het wil alleen nog niet zo vlotten Ankje: gefeliciteerd met jouw 39 weken! Woops: en jij met de 40 weken alweer! Ineens zit je dan aan je uitgerekende datum... Maar wat wordt nu de geboortedatum? Spannend, spannend! Sjalotjuh: ook gefeliciteerd met jouw 40 weken. Fijn dat de verloskundige denkt dat jouw baby binnenkort wel geboren zal worden. Hoop het voor je! Vind zelf dit afwachten in "reservetijd" niet het allerleukste eigenlijk.
mamanama: wat een schatje zeg op die foto's! Belle: ik moet morgenvroeg bellen hoe laat de vk klaar is met visites rijden en dan mag ik naar de praktijk komen en kijken ze of ze kunnen strippen!
belle: ja die harde buiken schijnen dan normaal te zijn evenals het krijgen van voorweeen! Ik hoop dat het doorzet voor je!
Stuwing: ik hield tijdens de stuwing mijn beha aan onder de douche. Dat scheelde voor mij gigantisch! Misschien helpt dit jullie ook door de stuwing heen? Anticonceptie: hier na de bevalling weer aan de condooms. Hebben we tussen zoonlief en deze kleine ook gedaan, en het werkte eigenlijk prima. Sjalotjuh: leuk, zo'n man die denkt dat het er aan zit te komen! Hier nog eentje die dat gisteren opeens dacht, omdat ik bijna de hele dag had geslapen. Hij kon niet rustig blijven op school en is naar huis gekomen, hihi. Hier alweer richting de 39 weken. Alles zit nog goed. Wiegje hebben we gisteren alsnog opgehaald, en ook die staat in elkaar. Verder zou ik niet weten of er nog iets anders zou 'moeten', dus kom maar op! Vanaf volgende week wordt het spannender, omdat dan de verjaardag van mijn zoontje in zicht komt (hij wordt met 39+6 twee jaar...), en dan hoop ik toch even over tijd te gaan. We zullen zien!
Waarom, ja ik kan niet goed uit de weg, wil wel maar als ik eigenlijk op weg ben naar iets ben ik eigenlijk al helemaal op. Maar voel me de laatste daagjes heel goed dus misschien gaat het dan ook wel lekker als ik even eruit ben. Heel misschien morgen dus even het huis uit.
Hoi allemaal, Heb even niet terug gelezen, maar even een ego-berichtje van mij, want ik word wat zenuwachtig: De afgelopen dagen (on)regelmatig een harde buik gehad, die ik normaal nooit heb gehad. Dit deed verder niet zeer en voelde mijn buik ook niet eens, alleen als ik erop duwde. Sinds vanmorgen heb ik bij mij harde buik ook vaak krampen, de tijd ertussen varieert van 5 tot 15 minuten. Net nu heeft mijn man een afspraak in Arnhem van 2 tot 4 en is pas rond half 6 thuis. Om 15:45 uur moet ik bij de vk zijn. Hij had voordat ie naar Arnhem vertrok al gebeld om zeker te weten dat er echt nix aan de hand was, dus ik heb hem maar laten gaan, want het viel allemaal wel mee. Maar nu wordt het toch beetje bij beetje erger... Heb net ook al, met de nodige krampen, behoorlijk wat ontlasting gehad Als het zo blijft ga ik straks wel naar de vk, mocht het erger worden dan bel ik haar wel ff om te vragen wat ik het beste kan doen. Vind het nu wel spannend worden hoor. Al weet ik dat het nog niet hoeft te betekenen dat het doorzet, als ik al jullie verhalen zo eens lees van de laatste weken, maar mijn gevoel zegt dat het toch echt niet lang gaat duren. Heb nog heel snel een kort wasje in de machine gegooid en ben wat dingetjes aan het opruimen thuis, om maar bezig te zijn. Dus vandaar dat ik nu ff kom typen, dat leidt wat af. Ik ga nog ff verder ruimen en poetsen en afwachten. Mijn man heeft zijn telefoon paraat, maar ik wil hem ook niet voor nix uit een belangrijke afspraak bellen. Het kan ook loos alarm zijn of nog uren duren voor het doorzet. Dilemma's, dilemma's... Zou wel grappig zijn als het straks doorzet, ik ben morgen uitgerekend, zou zo maar kunnen gaan kloppen!!! Nou, ik hou jullie wel op de hoogte. oja, mag je trouwens (mocht de pijn erger worden) gewoon paracetamol nemen als je weeen krijgt?
Woops: als je je goed voelt, doen! Dat kan enorm lekker zijn Weet trouwens iemand wanneer het volle maan is? Mijn vliezen zijn de vorige keer toen gebroken, vandaar.
Ja , heb over je berichtje heen gelezen, sorry. Nou spannend zeg en dat het toch gelukt is. Even afwachten dus nu.
Dames, Wij zijn nu onderweg naar het ziekenhuis. Ben namelijk van de zoldertrap gevallen De verloskundige is geweest en de harttonen waren prima maar voor de zekerheid gaan we nu een ctg maken. De uitgerekende datum ligt natuurlijk om de hoek en ze willen geen onnodige risico's nemen. Ik hou jullie op de hoogte! Sorry voor de ego...
@gewoon sanna, Ik hoop dat het bij jou echt iets te betekenen heeft. Ik loop met die krampen en harde buiken al enkele daagjes. Heel veel succes en ik duim voor je dat je precies op 40 weekjes zwangerschap mag bevallen. Vind het zelf ook zo`n speciale dag om te bevallen. Ik doe m`n best hier, heb nog een hele dag om te bevallen. Mannetje zei net tegen me, als de kleine vandaag geboren wordt ga ik 40 euro op 555 storten, als symbool.
Even google: vr 15 januari 08.11 MET Nieuwe Maan za 23 januari 11.53 MET Eerste Kwartier za 30 januari 07.18 MET Volle Maan