Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    lees straks alles wel terug heb even teveel koppijn want ging zelf pas tegen de ochtend slapen..
    meneer had zijn telefoon uitgezet om half 1 na een flinke ruzie over de telefoon omdat ik hoorde dat hij helemaal zat was en ook niet even vroeg schat hoe gaat het waarom bel je.. en gewoon liet merken dat ie nog niet van plan was naar huis te komen..

heb toen een vriend van me gesmst omdat ik wist dat ide wakker zou zijn die is met zijn vriendin hierheen gekomen zodat ik neit alleen zat en me helemaal op zou vreten om 4 uur kwam mn vent aan de deur leuk he?

flinke ruzie gehad en mn vrienden gingen ook discussie met hem aan van luister zij is hoogzwanger wat als t wel door had gezet was jij neit bereikbaar maar ja met zatte mensen discussie aan gaan werkt toch niet.. uiteindelijk is het daarna nog wel ff gezellig geweest omdat we nog gezellig hebbe zitten kletsen maar hij hoeft echt niet te proberen nog een keer te drinken de komende weken want dit pik ik echt niet nog een keer!

daarna ging die flink zitten slijmen natuurlijk en hij heeft zoiets van tis toch goedgekomen maar ja zo voelt het voor mij echt niet... en ik vind dat hij ook gewoon toen ik belde had moeten beseffen misschien belt ze met een reden en hijv roeg niet eens hoe of wat... alleen met zichzelf bezig en dat deed me echt pijn ..
    maar ja ik ga ff douchenen kruip nog ff terug want ben echt kapot .. lees straks wel alles terug hier...

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    meid wat vervelend zeg, een knuffel vanaf hier en als hij weer nuchter is gewoon even een goed gesprek er over hebben want kan me voorstellen dat je hier heel erg van baalt :(.

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Belle: Jammer dat het niet heeft doogezet vannacht. Hopelijk heeft het strippen vanmiddag meer effect!
    Ook hier heb ik soms wat krampjes, maar denk niet dat het voorweeën zijn.
    Nu ook, heb kramp rechts onderin. Het geeft een beetje het gevoel als uitrekkend zeg maar.

Rebbel: Hey meid! Leuk om jou hier weer even te zien! Blij om te lezen dat alles goed gaat.
    Wel sneu dat Milan zo verkouden is zeg. Hopelijk is het snel over.

Lynd: Wat dijn dat het weer wat beter gaat met je kleine! Toch wel weer een opluchting he?
    Als het goed is gaan ze morgen weer beginnen. Het is hier in NL net boven 0 en dooit dus flink (jeeeeh). Morgen komt ook de dakdekker.

Jada: Ook met jou gaat het erg lekker zie ik. Lekker over op flesvoeding en geen gekloot meer.
    Wens je heel veel plezier met wandelen vanmiddag! Vanaf hoe oud met je eigenlijk met je kleine naar buiten?

Heb de lengte weggehaald op de site, want kreeg een foutmelding dat er te veel tekens zijn op de pagina.
    Denk dat daarom Wiebertje ook niet was toegevoegd (staat er nu wel tussen).
    Misschien moeten we de bevallingslijst verdelen? Want we gaan er allemaal niet oppassen denk ik.

Sjees: Veel plezier vanmiddag! Hopelijk is die auto wat voor je ouders.
    Helaas…hier nog steeds niet aan het bevallen.

Mecha: Dat was zeker even fijn ja! Dat binnen zitten wordt je ook ontzettend zat hoor! Maar dat zullen jullie als geen ander weten.

Stampvamp: Geef je helemaal gelijk meid! Ik zal ook razend zijn als Jeroen dat bij mij had geflikt.
    De mannen horen rekening te houden met ons. Wij moeten nog even doorbijten, maar zij ook!

@ Hier: Je houd het niet voormogelijk, maar het lekt hier weer in huis!!! :( Ik kan wel janken.
    De muren weer zijknat en ook lekt het uit het trapgat.
    Jeroen mag van mij niet meer naar boven (nu wil hij dat zelf ook niet), want hij zit tegen een hernia aan met zijn rug.

Vanochtend de aannemer gesproken en die zegt weer dat hij er niks aan kan doen en dat het straks droog wordt en dat het dan wel minder zou worden.
    Nou, wij denken dus van niet. Hij heeft gisteren het ijs en sneeuw van het dak gehaald en nu lekt het! Gisteren heeft het natuurlijk gesneeuwd en geregend en woala....het regent in huis!

Hij zei dat ze morgen ochtend allemaal weer kwamen en dat de bouw van start ging. Ook komt de dakdekker en ze gaan morgen het dak-probleem dus oplossen.
    Maar ik heb gezegd dat ik niet nog een nacht met deze lekkage ga slapen. Ik doe geen oog dicht met dat getik. Ik heb mijn rust nodig, niet alleen 's nachts maar ook overdag!

Hij zou vanmiddag terug bellen om te horen of het minder is geworden, zo niet. Dan komt hij langs.
    Nou hij komt maar langs! :x

4. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Hey meiden,

Weer even een berichtje van deze kant. Gisteren een slechte dag gehad. Zweterig, moe, hoofdpijn en misselijk. De naweeën van de zw. vergifitiging. Vandaag een stuk beter. Heb weer wat "gewone" kleren aangehad en ben de hele morgen op geweest.
    Ik heb Elianne voor het eerst vanmorgen zelf in badje gedaan. Zal zo de foto plaatsen. Was genieten.
    Nu weer even rusten voor de volgende visite.

Ik weet niet precies hoeveel ik ben aangekomen, want de laatste 3 weken voor de bevalling heb ik niet meer gewogen. Zat op een gegeven moment op 16 kg, maar vermoed dat het die laatste 3 weken heel hard is gegaan, omdat ik enorm veel vocht ging vasthouden. Ik ben nu, gerekend vanaf die 16 kg, al weer 6,5 kg kwijt, waarvan 1,5 over de afgelopen twee dagen. Ik moest de hele nacht naar de wc, om te wateren en ben alweer aardig wat vocht kwijt. Mijn buik hangt nog een klein flubbertje, verder niets. Iedereen is verbaast over hoe slank ik al weer ben. Baarmoeder ligt ook al weer onder het schaambeen

De pijn aan de onderkant is vandaag ook eindelijk minder en dan ga je voelen hoeveel spierpijn je eigenlijk hebt. Schouder en rug zijn wel aardig stijfjes. Ik heb vanmorgen met de kraamhulp de schade bekeken van onderen en het viel me heel erg mee (ze wilde me het al eerder laten zien, maar toen durfde ik nog niet). Ik heb een flinke knip gehad, maar die is heel netjes onderhuids gehecht. De zwelling en blauwigheid was al bijna weg. De aambeien verschrompelen ook al steeds meer. Echt super!
    Vloeien is hier weinig. Zodra ik meer in beweging ben, neemt het wel weer wat toe. Mijn menstruatie is meer, dan dit vloeien ;)

Woensdag gaan we waarschijnlijk voor het eerst een stukje naar buiten. Even naar de supermarkt op en neer (200meter verder). Kijk daar echt naar uit.

Foto van Elianne vandaag in badje..

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Wat fijn dat je al weer wat beter voelt meid!
    En wat een leuke foto!! Echt lief!!!!

Veel plezier met het naar buiten gaan met de kleine!

6. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Stampvamp: hè wat ontzettend rot dat je nacht nu zo verlopen is! Idd maar een goed gesprek hebben. Sterkte!

Ankje: nee hè, weer lekkage!! Die aannemer schijnt het ook maar niet te begrijpen.

Saar: mijn buik werd op een gegeven moment gevoeliger naarmate de baby groeide en leek het af en toe ook alsof ik een constante harde buik had. Maar goed, ik kan natuurlijk niet inschatten of dat hetzelfde is als wat jij nu voelt. Toch even bellen met de verloskundige??

Hier: ik ben weer gestript. Het deed deze keer meer zeer! Maar goed, het is even doorzetten en vooral ontspannen en dan is het best te doen. Ik had nog steeds 1 cm ontsluiting maar ze kon wel veel beter strippen dan vrijdag (schijnt blijkbaar ook nog verschil in te zitten). Ze raadde mij aan echt even weg te gaan en met andere dingen bezig te zijn. Dus... ga straks naar de bioscoop. :) Ga dus mij even bezighouden met andere zaken dan zwanger-zijn dus ben hier waarschijnlijk pas morgenochtend weer... tenzij...:p

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    @ Belle, geniet van de film, niet een over baby's hoor :p. Duim weer voor je

@ Ankje, alweer lekkage, je zou die aannemer toch :x en hier regent het de hele ochtend al zie het ook nog niet echt minder worden, jeemig wat zul jij balen.
    En je mag al best snel met de kleine naar buiten in het ziekenhuis zeiden ze zodra ze weer op geboorte gewicht zijn en de verpleegster van het cb was daar erg gepikeerd over en vond dat onzin, en zei als je ze lekker warm aankleed, zou ik niet weten waarom je niet naar buiten zou kunnen. Ze zei nog sommige ouders zijn alleen met de kleine wat verwachten ze daar dan van, vond dat wel een goed voorbeeld.

@ Chevenne, aah wat een lieve foto. En fijn dat het niet zo'n pijn meer doet.

@ Hier ben even weg op visite tot later

8. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    @ ankje wat onwijs klote van die lekkage! ik hoop dat het toch opgelost kan worden want dat is echt onwijs rot zoiets.. zeker als ze er niet echt iets aan zeggen te kunnen doen bah!

@ chevenne wat fijn dat je minder last krijgt en dat je hebt durven kijken, lijkt me ook niet echt iets watik meteen zou durven zou ook best angstig zijn hoe het eruit ziet daaronder...
    fijn dat de aambeien ook wegtrekken !!
    en wat een poepie zeg :D:D

@ belle ik hoop dat het allemaal doorzet nu :) en geniet van de film :)

Hier ga ik ook zeker een hartig gesprek hebben met hem want dit kwetst me echt onwijs... voel me nog klote erom.. en hij ligt nog lekker in zn bed pffff mn moeder komt over 3 uurtjes... hij zou hier poetsen... dus ga hem zo echt eruit bonjouren snachts een vent dan nu ook! er zal echt wat moeten veranderen en dit soort dingen gaan echt niet gebeuren asl de kleine geboren is en ik eis dat ie geen druppel meer drinkt nu tot ik bevallen ben dus ben benieuwd..
    ben zelf echt gebroken door de emoties en moeheid mn benen voelen aan of ik zelf een heel weekend op stap geweest ben bah...

9. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    #16869 Essie79, 17 jan 2010
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010
    Ankje meen je niet zeg, het zit jullie echt niet mee:(.....sterkte maar weer.....KNUFFEL!!

Belle ik duim voor je;)! Veel plezier bij de film. Wat voor genre is het?

Chevenne fijn dat het weer wat beter gaat! Leuke foto:)!!

Lynd dat klinkt positief:)! Behalve dan die tepel....wat een hel:$! Die van mij zijn ook erg gevoelig. Ik blijf nog wel ff met tepelhoedje doorgaan tot ze wat minder gevoelig zijn, dan probeer ik het wel een keer zonder.

Blaine dankjewel. Moet je daar dan dat kaartje laten zien? Hoe zit het trouwens met de ETos en het Kruidvat?? Ik ben het kwijt. Ik heb nu alleen de blijde doos gehad. Oja, die kleertjes maat 44 heeft ie nu echt nodig, 50 zwemt ie in. We hebben ze trouwens van m'n schoonmoeder gekregen;)! Fijn dat je ventje het zo goed doet! Trots ben je dan he:)?!?!?

Stampvamp dit zijn geen grappen natuurlijk:x!! Aanpakken die hap! Sterkte!

Hier: net de kraamhulp uitgezwaaid. Nu alles op eigen kracht! YEAH!

10. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    lijkt me echt apart als de kraamhulp dan echt voor het laatst komt ... wel lekker gevoel denk ik of niet?? had je een fijne kraamhulp??

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Lynd: Dank voor het R.E.S.P.E.C.T! :D
    Fijn dat het geel zien minder is … hier hebben mijn jongens alles bij elkaar zo’n 3 dagen onder de lamp gelegen! Ze wisselden elkaar lekker af .. mocht de een eronder vandaan ging de ander weer! Haha .. Het gaat hier nu gelukkig ook erg goed en ze zien niet geel meer!

Woops: Knuf voor jou meis! Hopelijk komt de kleine meid snel!! :)

Sjees: Wat fijn te horen dat alles zo goed gaat met Aylani… en met jou? Knap je zelf ook al op? :)

Mamanama: hihi :D … 3 maxicosi’s, wordt vast een heel grappig gezicht! Als het kan rij ik graag met je mee!
    Vloeien… hier na 4 weken nog steeds!!:$

Blaine: Ik wil ook zo’n doorslaper!!!!! :$:D:D

Stampvamp: Denk wel aan jezelf he? Knuf voor jou!;)

Belle: Jammer dat ’t niet heeft doorgezet meis! Een troost .. het duurt niet lang meer!! (Misschien wel in de bios :D )

Mecha: Alweer zo’n mooie buikfoto! Je straalt helemaal!!

Ankje: Pfff, wat een gedoe zeg!!
    Gewoon op je strepen staan hoor! Dit kan toch niet? :x

Chevenne: Wat een popje!! :)

Hier: Mason gilt zich suf .. moet weer even gaan voeden!
    Voor de rest gaat alles goed! Morgen hebben we een gehoortest bij het CB! Ik kijk nu al uit naar de wandeling!

Fijne avond all!

Liefs, Eleni

12. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Voel me down, Jakob drinkt heel goed maar het voeden duurt zo lang (nu wel 40 minuten). Heb het idee dat ik met niets anders bezig ben. Gaat dat vanzelf, dat ze meer gaan drinken in minder tijd?

13. Saar84

Saar84 Lid

25 jan 2009
    37
    0
    0
    Planner
    IJsselstein
    Goedeavond,

@ Belle, is niet echt gevoelig ofzo maar is heel hard terwijl die dat normaal niet zo was. Moet dinsdag middag weer voor controle en zolang het zo blijft vind ik het geen reden om te bellen. Zal het anders dinsdag is vragen.

En volgens mij zijn er weinig aanstaande mama's die probleemloos de laatste weken doorlopen.

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Eleni: Wat een leuke foto!
    Ik ben nog steeds niet met sam gaan wandelen. We hebben nog steeds geen jasje. Ik heb er wel ééntje, maar dat is echt veel te groot. Zijn armpjes raken heel de tijd gekneld in de mouwtjes omdat hij ze kan plooien. kHeb maar schrik dat als ik hem zo mee naar buiten neem. Hij het te koud gaat hebben. Ook al ligt hij onder een dekentje.

@Jada: Ik moest ook meteen aan jou denken toen ze dat zeiden over de bv :)
    Hier lijkt Sam trouwens ook tevredener na een flesje.

@Lumea: Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Wel schrikken seg, en goed dat je meteen de vk hebt gebeld.

@Sanne: Ook voor jullie een dikke proficiat. Gelukkig konden jullie nog wel naar het zh!

@Lynd: Hier ook zo'n pijn tijdens de bv. Ik moet ook echt zo hard op mijn tanden bijten ... dat ben ik wel een beetje beu. Het gaat maar niet over. Ondanks dat hij nu flesjes krijgt, moet ik hem telkens even aanleggen, zodat hij het niet verleert. Maar jeetje ...
    Dat uitkleden hadden ze hier ook als tip gegeven. Dan vallen de kleintjes minder snel in slaap en kan je ze gemakkelijker prikkelen om wakker te blijven.
    Ze hadden het hier in het zh ook voorgesteld om Sam voor en na het voeden te wegen. Maar ze hadden het in eerste instantie liever niet, omdat hij op het eerste zicht goed dronk, en omdat je er dan teveel mee bezig zou zijn.
    Sam is trouwens ook heel lang geel geweest. Sinds gisteren is het eindelijk weggetrokken. Nog niet helemaal. Maar hij is al mooi roze aan het worden.
    Hier duurde de voedingen met de bv ook minstens 40 minuten. Vaak langer, omdat ik hem constant moest stimuleren om wakker te blijven en te drinken. Nu hij uit een flesje drinkt, gaat het veel beter. Ik zie ook bij het kolven dat er maar heel weinig melk uitkomt. Echt zo'n dunne, kleine straaltjes...

@Chevenne: Wat een schattige bolle wangetjes heeft ze!! Hihi. Als ik dan aan Sam denk :D Hij heeft echt een fijn gezichtje.

@Suzanne: Wat een cadeau seg! Echt super. Dat hebben wij nog niet.

@Pik: Gefeliciteerd met jullie meisje! Wasjes draaien ... dat ken ik.:D

@Mecha: Wauw, ja je buik is idd gegroeid! Mooi hoor :D

@Weegschaal: Ik was 16 kilo bijgekomen. Ik ben nog steeds niet op de weegschaal gaan staan. Ik durf niet :) Hehe. Ik heb nog steeds een puddingbuikje hoor. Niet veel, maar tegenover voor de zwangerschap is hij toch wel groot :D

Vanaf wanneer mag je eigenlijk weer in bad? Ik ga nu steeds bij mijn schoonouders douchen, maar ik zou zo graag weer thuis in bad kunnen :D

Sinds Sam flesvoeding krijgt is het een wereld van verschil! Hij slaapt echt heel de dag door, is zo tevreden. Hiervoor werd hij steeds wakker omdat hij heel de tijd aan het 'zoeken' was. Bij de minste prikkel aan zijn mondje werd hij wakker. Dat is gewoon weg :) Hij krijgt nu telkens 100 cc en dat drinkt hij om de 4 uur. 's Nachts moet ik hem zelfs wakker maken :) De momenten dat hij nu wakker is, is hij ook veel levendiger. Hij begint nu echt rond te kijken enzo. Ook het geel is eindelijk aan het wegtrekken. Zou dit echt allemaal een verband met elkaar hebben?
    Ik ben nu zo benieuwd naar dinsdag :D Was het al maar zover :D

Trouwens, welke flesjes gebruiken jullie? Ik heb de eerste dagen de flesjes van Avent gebruikt, maar jeetje. Dit vind ik echt slecht! Sam drinkt zijn fles binnen de 10 minuten op. Dat wel. Maar de helft loopt langs zijn mondje. Hij drinkt zo snel dat hij elke keer veel te veel teruggaf. Nu heb ik vandaag een flesje van Difrax gebruikt. En wat een verschil. Hij doet er wel langer over, maar alles blijft binnen.
    kMoet er morgen maar wat bij gaan halen, want zo heb ik er maar één :) En om dit elke keer meteen te steriliseren ... :) In de loop van de dag vind ik dat niet erg, maar 's nachts ... :)

15. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Aahja, nog een vraagje. Wss niets ergs. Maar kben weer even bezorgd :)
    Ik legde Sam daarnet over mijn schouder, zodat hij een boertje kon laten. Maar ik kwam op een of andere manier met mijn kin tegen zijn fontanel. Ik voelde die gewoon meegeven. Als ik nu over zijn hoofdje aai, voel ik zijn fontanel echt duidelijk. Mss was dit daarvoor ook al, en valt het me nu pas op. Maar kben bang dat ik iets verkeerd gedaan heb natuurlijk. Dat dit kwaad kan bij hem.

16. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    hilli, heb even gemist wat nou precies je BV achtergrond is. Je bent dus nu op een flesje overgestapt, maar tijdelijk? (omdat je zegt dat je bezig bent zodat hij het niet verleert, dus je wil terug overstappen op borstvoeding?). Hier heb ik mijn dieptepunt wel bereikt. Zal morgen de kinderarts vragen, anders bel ik mijn 'kraamhulp' om te vragen wat ik concreet kan doen, dat 'wennen' ben ik nu even niet meer van overtuigd. Laatste twee dagen waren bloedvrij, vandaag bloed ik weer. Kolven gaat wel OK en praktisch zonder pijn dus misschien is dat een (tijdelijke) oplossing voor de rechterborst.
    Jakob is vanaf vannacht gelukkig wel wakkerder, hij lijkt niet meer in slaap te vallen tijdens de BV (vandaar ook de ellenlange sessies, hij houdt maar niet op met zuigen!). Hij drinkt zo ook significant meer, nu ongeveer 60 of 70 ml per keer (om de 3 uur). Hoop dat dat voldoende is, het lijkt wel of jullie kindjes allemaal meer krijgen?

Ben helemaal moe van de pijn. Net huilend met mijn mams aan de telefoon gehangen, zie het even niet meer zitten. Kan niet lopen, zitten, staan en om de drie uur wordt ik aan mijn rechterborst gemarteld. Ben er echt helemaal klaar mee! Gelukkig is ons kindje echt een schatje en geniet ik heel erg van hem, dus dat dan weer wel.

17. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    O trouwens, Hlli, de fontanellen blijven nog wel even loszitten, denk niet dat het kwaad kan hoor, als je daar met je kin tegenaan bent gestoten. Hij ligt immers ook op zijn hoofd.

18. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hoi even snel een bericht want we hebben erg weinig tijd voor iets anders dan de verzorging van onze dochters hier.

Ik lees toch dat verschillende meiden wel wat last hebben van de babyblues. Ondanks dat het een tweede is en ik dacht dat alles anders zou zijn heb ik er bij momenten ook echt last van. In het ziekenhuis sliep Maja zo goed door 's nachts maar nu is ze om de 2 u wakker 's nachts. Ik ben dan echt zo doodmoe. Het is bij Maja niet van de honger dat ze komt, want overdag slaapt ze wel lang, ik moet haar dan na 4 u soms wakker maken om te eten. Maar 's nachts wil ze niet in haar wiegje, dan wil ze steeds bij ons zijn.

Zelf heb ik niet echt pijn van de borstvoeding, misschien zijn mijn borsten het nog gewoon, want uiteindelijk ben ik pas gestopt met onze oudste dochter bv te geven toen ze 17 maanden was en ik al 1 maand zwanger was. Maar dat de voedingen in het begin zo lang duren is normaal hoor. BV geven is echt wel iets waar je geduldig voor moet zijn.

Lynd, ik kan me voorstellen dat je nu behoefte hebt aan de steun van je familie en dat het extra moeilijk is om zo ver van huis te zijn.

Alle meiden die ondertussen nog bevallen zijn: Gefeliciteerd!

19. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    O ja, ik was 11 kg aangekomen en nu is er al 7 kg weer af, er mag best nog wat aan blijven anders ben ik meteen weer zo mager. Mijn baarmoeder was in het ziekenhuis ook al helemaal weer in het bekken samengetrokken, ik heb het ook wel gevoeld, wat een naweeën! Verder heb ik geen pijn van de hechtingen maar ik heb wel ontzettend jeuk. Ik vraag me af of dat die hechtingen zijn die genezen of een schimmelinfectie door steeds maandverband te dragen.

20. Hilli, hier wel gewoon de Avent flessen, hij drinkt de ene keer wat sneller dan de andere keer. Soms geeft hij wat mee. Wanneer ik merk dat hij te gulzig is, dan stop ik even en ga ik daarna weer verder.

Hier voel ik de fontanel ook heel goed. Wij gaan morgen pas voor het eerst naar buiten, waren we eigenlijk al eerder van plan, maar is er niet van gekomen. Morgen moeten we, gaan we hem wegen ben heel benieuwd.

Lynd, ik had op dag 5/6 ook een enorme dip. BV deed pijn, bah verschrkkelijk. Kon ook niet zitten, alleen scheef op mijn kont etc. Nu ik gestopt ben met BV voel ik me veel beter. Je moet je er wel goed bij voelen meid. Het kan zijn dat Jakob niet voldoende binnenkrijgt. Kan je hem niet bijvoeden met flesvoeding? Dit gaf de kraamhulp bij ons als tip, dit werkte perfect. Dikke knuffel.

Weet niet of jullie al wisten dat je op de site van Rainbowbabies een gratis mutsje kan aanvragen? Moet je wel je geboortekaartje opsturen.

https://www.rainbowbabies.nl/index.php?page=53

Deel Deze Pagina