@ Rebbel, wat fijn dat de controle zo goed was en je niet weer hoeft te komen. @ Ankje, 4660 is inderdaad groter dan job, dat heb je goed gedaan en dan ook nog zo snel, blijkbaar doen we oplopend in gewicht dus woops, bereid je maar vast voor . Ben je thuis bevallen?
@Marleentje: wat vervelend dat je zo ziek bent! Weet je hoe het komt? @Woops: hoe is het eigenlijk met je schoonmoeder? Is ze al uit het ziekenhuis? @hier: zojuist gehoord dat ik morgen om 9h moet binnenkomen, lekker op tijd dus! Morgen om deze tijd heb ik hem al in mijn armen.... ik vind het nog altijd moeilijk te bevatten. Ik mag tot 12h vannacht eten en tot morgenvroeg 7h drinken. Dat eten wordt nog lastig, aangezien ik de laatste weken steeds ergens rond 5h wakker word met honger! Voor de rest vul ik vandaag met van die stomme ik-wil-mijn-gedachten-verzetten-klusjes als konijnenhok schoonmaken, planten afstoffen en water geven, wenkbrauwen epileren, hahaha
suzanne: nee helaas weet ik het niet. Voel me verder ook niet ziek alleen heel misselijk. We wachten af!
Ja schoonmoeder is alweer thuis, nu een weekje denk ik. Het gaat eigenlijk allemaal heel goed. Gewicht, Ze hebben gezegt dat er toch wel een 8 pondertje komt.
Angelic: was ik ook niet van plan Wat mij betreft word ik niet ingeleid, alles gooi ik in de strijd om dat te voorkomen. Ik vond de weeenopwekkers bij mijn zoontje namelijk niet echt iets om nog een keer te proberen helaas... Woops: dat weet ik en dat snap ik, maar ik ga nu even uit van de positieve insteek he Dat is tenslotte fijner dan er helemaal doorheen zitten. Blaine: ik weet dat het zat-zijn niks zegt. Bij mijn zoontje zat ik er met 37 weken al doorheen en toen moest ik nog 5 weken wachten. Hij is geboren met 41+6... De reden dat mijn schoonmoeder het zegt heeft er meer mee te maken dat zij toen kon zien dat ik er nog niet klaar voor was, psychisch. Nu sta ik er heel anders in, en ik denk dat dat er mee te maken heeft. Ik ben juist hardstikke blij dat ik het nu pas wat zat begin te worden! Heerlijk om rond te kunnen blijven lopen met het idee dat het allemaal goed is qua moment om te bevallen (alleen aankomende zondag, tja, dan even niet) Ankje: helemaal vergeten net... Gefeliciteerd met je dochter! Suzanne: spannend! Heel veel succes morgen! Marleentje: Is het een idee dat het een voorbode is van de bevalling? Dan zit er iets positiefs aan. Ik hoop voor je dat het lukt toch wat binnen te houden.
Wat een geweldig idee dat je morgen mama bent. We hebben een deal he, samen bevallen! Ik denk niet dat ik het zo snel ga doen als jij en denk dat ik later op de dag een tijdstip neem, oke?
Ik heb m`n best al gedaan om tijdens de zwangerschap veel aan te komen, dus wil niet de zwaarste baby. 26,5 kilo met 40 weken en 2 dagen moet toch wel genoeg zijn, maar er zullen nog wel wat onsjes/kilo`s bijkomen heb ik het gevoel.
Zegt lekker ook niks Ik was 30 kilo aangekomen, maar Sophie was 3110 bij de geboorte.. Geen zware baby Precies goed, als je het mij vraagt.. Ben er overigens al weer 18 kwijt
Wow lekker zeg al 18 kilo kwijt. Ja het zegt helemaal niets dat gewicht van aankomen, ze schatten ons meisje wel als 8 ponder in, dus we zullen het wel zien als ik ze heb "uitgepoept"
Gefeliciteerd Anke en Jeroen (vind het nog steeds grappig, omdat wij ook zo heten, hihi) met de geboorte van jullie dochter Jonna. Al met al toch snel gegaan voor zo'n grote dame. Hoop dat de schade een beetje meevalt Ik probeer hier te slapen, na de regelnacht, maar ze zijn aan het klussen onder ons, zucht. De kraamhulp heeft net, voor ze wegging even aangebeld, maar ze lijken zich er weinig van aan te trekken, zucht... Vanmiddag mijn eerste middag alleen. Heerlijk. Ben 1,5 week niet meer alleen geweest. Elianne slaapt als een roosje, nu ik nog Elianne heeft trouwens iets nieuws sinds gister. Elke keer na de voeding is ze zo tevreden, dat ze lachgrimasjes trekt. Zo lief!
@Ankje: Spannend meid! Ik ben benieuwd of ik nog een berichtje ga tegenkomen dat je al bevallen bent! En anders ... zet hem op meid!! Ik vraag me eigenlijk af waarom ze mij meteen aan de weeënopwekker hebben gehangen nadat mijn vliezen waren gebroken... Want mijn slipje was ook nog maar het enige dat vochtig was. @Lynd: Ik was idd super moe na het winkelen. Mijn rug deed ook pijn. Het was net of ik was weer even hoogzwanger Maarja, ik moest die boodschappen allemaal naar de tweede verdieping sleuren ... wat ik eigenlijk nog niet echt mag doen, maarja Mijn vriend is gelukkig aan de betere hand. Hij heeft vandaag al wat gegeten en heeft zijn kleren al weer aan Dus het gaat de goede kant op. Hij is best nog zwak, maar hij kan toch al wat meer doen Wat fijn seg dat Jakob nu al zo lang tussen de voedingen laat! Toen ik nog alleen bv gaf kwam hij 'snachts echt om de 2-3 uur. Maarja wat wil je, met zo weinig melk @Chevenne: Het wordt tijd dat je een nieuwe banner neemt. Geweldig is dat hé, die lachgrimassen. Ik vind het zoooo schattig. Sam lacht dan ook echt met zijn mondje open. Oh, dan kan ik hem echt opeten LD @Juni: Wow wat groeit Maja goed! Echt heerlijk @Ankje: Jaaah! Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik ben heel benieuwd naar de foto's en naar je verhaal natuurlijk. Ook al zo'n snelle bevalling. Heerlijk hé @Marleentje: Volgens mij gaat het bij jou toch niet heel lang meer duren hoor. Als ik zo lees dat je vanalles verliest @Rebbel: Ooh wat zilig voor Luna dat ze zo verkouden is Hopelijk gaat het snel voorbij hoor! @Suzanne: Wat fijn dat morgen jouw dag wordt!! Veel succes in elk geval! @Bijkomen: Ik heb me toch maar op de weegschaal gewaagd Ik was in totaal 16 kilo bijgekomen, daar zijn er al 11 af. Nog 5 te gaan dus. Al mag er wel heel wat meer af van mij! Vanmorgen zijn ze Sam weer komen wegen. Vorige keer woog hij nog steeds 3kg 180 gram. Vandaag ... 3kg 320 gram!! Jeej! Hij is weer bijna bij zijn geboortegewicht Wat was ik blij Wel denkt de verpleegster dat hij mss reflux heeft ... dat is wel minder. Hij geeft heel vaak lange tijd na het eten nog wat terug. En dat huilt hij steeds. Door het zuur dat dan meekomt. Dan houdt hij zijn hoofdje ook echt helemaal naar achteren. Zo zielig. Hij wordt dan helemaal rood en begint te kronkelen. Hij boert ook zo moeilijk. Waardoor er altijd wat mee naar boven komt als hij de hik krijgt Maar buiten dat is het zo'n heerlijk rustig ventje. Zelfs tijdens zijn badje huilt hij niet meer
Zo Aylani ligt eindelijk even te slapen,dus kan ik even rustig mij eigen dingetje doen. We zijn net op het consultatiebureau geweest en ze is alweer 4 kilo! Ik ben zo trots,ze vonden ook dat ze er hardstikke goed en natuurlijk weer heerlijk wakker bijlag. Ik kreeg net een brief van de kraamzorg,dat ze me een presentje wilde geven ivm de weinige kraamzorguren die we hebben gehad,een slab met hun logo erop,en daar konden we het mee doen,ik ga dus echt nog wel even een brief eraan wagen met mijn beklag,maar daar heb ik nu nog geen zin in. Zo ik ga nu maar even vlug een wasje wegstrijken,en wat schoonmaken,want moet het er echt even van nemen als ze slaapt,gebeurd niet zo veel helaas. Volgens die vrouw bij het cb,gaat ze vanzelf wel meer slapen,maar ik denk dat deze dame gewoon graag wakker is en veel van de wereld wil zien,ach ja,kan je het haar kwalijk nemen??? Alle meiden die nog steeds aan het wachten zijn,zet hem op!!!!!! Ik had ank vanmorgen aan de telefoon,en ze klonk echt giga wakker en alsof er niets gebeurd was,ze voelde zich super goed,heeft wel wat hechtingen,want ze hadden voor de zekerheid een knip gezet,maar ze was helemaal blij met hun 'kleine' meis,ik mocht zelfs vandaag al langskomen als ik wilde,maar zal ze eerst maar eens de rust gunnen,met zijn drietjes,al kan ik natuurlijk nauwelijks wachten. ik ga weer even gauw wat doen nu,misschien nog tot straks
Suzanne, wat spannend! Nog maar een dag.. Succes! Anke, gefeliciteerd!! En wat een leuke naam zeg. Ben benieuwd naar de foto's. Meiden die nog wachten, succes en sterkte (nog even). Sjees, fijn dat Aylani zo goed is gegroeid! Wij zijn vanochtend naar de cardioloog met Jade geweest, 3 van de 4 gaatjes zijn niet meer zichtbaar dus waarschijnlijk dicht. Er is nog 1 gaatje zichtbaar en dat wordt nu goed in de gaten gehouden. Per controle (ecg+echo) wordt er bekeken of het dicht is, zo niet of ze er last van heeft en of het dus operatief moet worden gedicht. Elke controle zal dus best een beetje spannend zijn..
Sjees, wat een leuk presentje, er kan zeker niet meer vanaf. Zou er zeker nog een brief aan wagen. Wat goed dat Ankje alweer zo opgewekt klinkt en lief dat je al mag langskomen. Suzanne: last van nesteldrang? Chevenne: lekker zo'n middag alleen en wat een rotburen heb je! Hilli: wat goed dat Sam alweer bijna op zijn geboortegewicht zit. Geef je nu helemaal geen BV meer? Of combinatie BV en KV? Hoop dat hij geen ruflux heeft. Marleentje: hopen dat de misselijkheid wat met een naderende bevalling te maken heeft, duim voor je!! Hier: alweer voor de 3e keer de wasmachine aan, dan is bijna alle was weg, heerlijk!!
Hey lieve meiden!!! Echt bijgelezen heb ik niet, vanmorgen visite gehad en uurtje geleden onze kleine meid in de tummy-tub gedaan en haar flesje gegeven. Wat kan ze genieten van dat badderen, heerlijk!!! Ankje, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! Wat een bevalling zeg, hopelijk gaat alles goed met jullie? Geniet ervan!!! NIEUWS!!!!! Blommeke is gisteren bevallen van een gezonde dochter, Romy genaamd! Ze was te moe om nog iets te laten weten, dus vanmorgen pas een sms-je gehad van haar. Ze was binnen een paar uur bevallen, ook al zo'n turbobevalling (Ankje?!!), hahaha. De andere kindjes moesten er erg aan wennen, maar wel trots op hun zusje! Fijne kraamhulp ook. Als ik iets meer hoor, laat ik het weten. Er komt nu een vriendin en hoorde dat ze lekkers gebakken heeft, dus ga eens kijken. Wie weet tot strakkies! Dikke knuffel voor iedereen, maar vooral voor degene die nog steeds wachten op een kleintje, succes met wachten meiden!!!
Bevallingslijst: Blaine (35+3) - 5 december 2009 - ZH - zoon Quinten (3176 gr.)(45cm) Crash (35+1) - 5 december 2009 - ZH - zoon Liam ( . gr.)(..cm) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Mason (2620 gr.)(47cm) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - ZH - zoon Ayden (2780 gr.)(47cm) Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - ZH - dochter Luna (2695 gr.)(45cm) Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - zoon Tygo (2745gr.)(..cm) Nikkie80 (38+0) - 23 december 2009 - ZH - dochter Sanne (2795 gr.)(..cm) Sjees (39+5) - 24 december 2009 - ZH - dochter Aylani (3450 gr.)(53cm) Justfem (38+2) - 24 december 2009 - ZH - dochter Roos (2811 gr.)(50cm) Marieke (39+1) - 26 december 2009 - ZH - zoon Job (4570 gr.)(54cm) Ruby82 (39+1) - 27 december 2009 - ZH - dochter Nadia (3760 gr.)(50cm) Ise (39+1) - 2 januari 2010 - ZH - dochter Jade (3500 gr.)(..cm) Choco (39+0) - 2 januari 2010 - ZH - dochter Gabriëlle (2980 gr.)(47cm) Jada1984 (39+4) - 3 januari 2010 - Thuis - zoon Julian (3140 gr.)(48cm) Hilli (38+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Sam (3350 gr.)(51cm) Butterfly (38+4) - 5 januari 2010 - ZH - dochter Melissa (3160 gr.)(47cm) Noname (41+1) - 5 januari 2010 - ZH - zoon Liam (4365 gr.)(53cm) Kareltje (39+2) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Elise (3220 gr.)(..cm) Mamanama (38+3) - 6 januari 2010 - ZH - dochter Tessa (3910 gr.)(52cm) 1985Breezer (39+3) - 6 januari 2010 - ZH - zoon Tijn (2920 gr.)(47cm) Lumea (40+3) - 6 januari 2010 Thuis - dochter Tamsin (3260 gr.)(49cm) Puk25 (38+1) - 6 januari 2010 .. - dochter Lila ( . gr.)(..cm) Juni (38+5) - 7 januari 2010 - ZH - dochter Maja (3065 gr.)(50cm) Essie79 (37+3) - 8 januari 2010 - ZH - zoon Yordin (2714 gr.)(50cm) Suusefruus (40+5) - 8 januari 2010 - ZH - dochter Sophie (3110 gr.)(50cm) Jesjuh (38+4) - 8 januari 2010 - .. - zoon Kenji ( . gr.)(..cm) Wiebertje (39+0) - 9 januari 2010 - .. - zoon Aiden (3710 gr.)(..cm) Chevenne (37+5) - 11 januari 2010 - ZH - dochter Elianne (3980 gr.)(..cm) Bruidje77 (38+3) - 11 januari 2010 - ZH - dochter Demi Anjelie (3540 gr.)(..cm) Lynd (39+6) - 12 januari 2010 - ZH - zoon Jakob (3970 gr.)(54cm) Diana78 (40+5) - 12 januari 2010 - .. - zoon Luuk (4170 gr.)(..cm) LadyJoey (41+1) - 14 januari 2010 - ZH - zoon Ayronn (3995 gr.)(52cm) Gewoon Sanne (39+6) - 15 januari 2010 - ZH - dochter Noa (3950 gr.)(..cm) Annemica (40+3) - 18 januari 2010 - .. - zoon Joris Sebastiaan (..gr.)(..cm) Sjalotjuh87 (40+3) - 18 januari 2010 - ZH - zoon Quinten (3580 gr.)(53 cm) Blommeke (40+3) - 18 januari 2010 - .. - dochter Romy (.. gr.)(..cm) Ankje (39+4) - 19 januari 2010 - ZH - dochter Jonna Anna (4660 gr)(53 cm) Er zijn al 18 jongetjes en 19 meisjes geboren De lichtste baby is van: Eleni Mason 2620 gr. De kleinste baby is van: Blaine Quinten 45 cm en Rebbel Luna 45 cm De zwaarste baby is van: Ankje - Jonna Anna 4660 gr. De langste baby is van: Marieke Job 54 cm en Lynd Jakob 54 cm