Wie gaat ermee met ons uitje op zaterdag 27 maart natuurlijk inclusief alle baby's????? Marleentje26 Lisette Blaine Ankje Ise Suzanne78 Mamanama AnneMica Essie Angelic Mecha Als je mee wil pb me maar dan zet ik je op de lijst!
@ Lynd, hoe onvoorstelbaar of het nu nog lijkt het wordt echt beter, zodra jij weer wat meer kunt en jullie je eigen ritme hebben gevonden dan krijg je zoveel meer rust. En je man en vriendin zouden ook gewoon moeten gaan liggen overdag als de kleine slaapt, als ze dat een paar keer doen krijgen zij ook weer wat meer energie. En geef je Jakob een kruikje mee 's nachts? Quinten ligt zoveel rustiger met kruik, met de nachtvoedingen, weet niet hoe praktisch dit bij bv is, lekker warm in een badcape, weinig licht snel de fles niet kletsen of druk doen dan blijven ze lekker warm en slaperig,en toch de fles gaat leeg , En dan direct het warme bedje weer in, leg de kruik dan ook altijd op het plekje waar hij ligt tijdens de voeding, en daarna weer naast hem. Misschien helpt het en anders nog even volhouden het wordt beter. @ Woops, wat een rot afsluiting zeg, iemand die je niet kent en dan ook nog een onduidelijk hartje horen, jammer zeg. Voel jij je al wat beter? En hadden hun nog een idee hoe het kwam? Als je het niet vertrouwd bellen hoor meid, niet blijven piekeren, je zwangerschap is ver genoeg gevorderd om bij twijfel de kleine te laten komen. Succes meid een grote knuffel vanaf hier. @ Marleentje, en al resultaat? @ Hier, ik ga straks lekker met Quinten in het grote bad, heb ik me helemaal voorgenomen lekker dobberen met zijn tweeen, heb er nu al zin in . Ik kom later wel weer langs.
Het is inderdaad even moeilijk voor te stellen maar het komt echt goed!! Die gedachte houdt mij ook op de been! Ik doe het eigenlijk grotendeels alleen ... overdag is vriendlief werken en 's nachts wil ik hem niet belasten dus doe ik ook de voedingen! Het is erg pittig... maar het kan niet anders! De eerste week heb ik veel hulp gehad, maar nu niet meer! Het is hier ook echt even doorbijten! Maar we komen er wel!
Eleni, geef jij ze tegelijk hun voeding of achter elkaar? Ik heb het geprobeerd om ze tegelijk te voeden, maar dat valt zo tegen! EN ja idd, het is ontzettend zwaar he...ppfff. Als we van de nachtvoedingen af zijn, zou dat al veel schelen! Hoeveel voedingen krijgen ze bij jou? Wij proberen ze nu om de 4 uur te voeden, maar dat halen we helaas niet altijd. Ze melden zich al vaak om de 3 uur helaas.... xx
lieve lynd,het lijkt nu allemaal even hopeloos,en ik dacht hetzelfde als jou,ik wilde ook dat manlief lekker zou slapen niet moe was enz,maar echt waar het komt goed hoor,over een week zie je alles weer heel veel vrolijker in,knuffel!!
Dank jullie wel meiden! Nikkie: dus bij jou ook nog om de 3 uur! Pittig is dat he? Ik voed ze tegelijkertijd! Dit omdat ik daarna ook gelijk moet kolven en anders kom ik helemaal niet aan mijn slaap toe! Hoe is het met jou voor de rest?
Er staat zo visite voor de deur maar ff snel (kom vanavond nog wel ff spieken hier). Klavertje van harte met je dochter!! Lynd....KNUFFEL!!!! Woops/Marleen sterkte! Suzanne, al iets bekend?????? Kruik: hier ook altijd voor het slapen lekker in z'n bed. Heeft de kraamhulp aangeraden en werd ook al in het zkh gedaan. Tot later!!
@ Suzanne, is er al nieuws, ze zou toch om 9.00 uur al de ks hebben? Het duurt nu wel erg lang . Hoop op snel bericht. @ Eleni, wel jammer dat mensen dan na de eerste week denken dat je geen hulp meer nodig bent . Dan heb je toch ook nog genoeg aan je eigen klachten en het wennen en iets hulp zou dan lekker zijn. @ Nikki, heey jij ook weer hier, gezellig hoe is het met/bij jullie? En ook nog iedere 3 uur dat is wel erg pittig. @ Hier, dat samen in het grote bad was dus een eenmalige actie, het was niet praktisch is moeilijk op temp te houden en Quinten schreeuwde moord en brand dus was er erg snel weer uit. Hij ligt nu lekker in zijn bedje en is nu toch echt weer stil, ondanks de schrik, morgen maar gewoon lekker douchen dat lijkt ons veel beter
HE meiden, inderdaad respect voor de tweelingmoeders pff, ik vind 1 kindje soms al zwaar Hier gaat alles goed, ik ben al wat meer gewend aan het moederscap. Vandaag ging mijn vriend voor het eerst weer aan het werk. Ik heb wel zo'n uurtje zitten huilen hoor toen hij weg was en ik na 10 minuten al een berichtje kreeg dat hij ons miste. Ik moet zeggen dat ik het ook best pittig vind, mijn leven is zo anders nu, ik mis mijn oude leventje best wel soms, ook mijn zwangerschap, ik verlang ernaar terug af en toe. Ben ik de enige of hebben jullie dat ook wel is? Ook denk ik nog vaak terug aan mijn bevalling, is allemaal niet zo lekker verlopen en ik ben er nog erg mee bezig., maar ik praat er niet over met iemand, zit allemaal in mijn hoofd te malen. Hoe lang zal dit aanhouden? Misschien moet ik er meer over praten ofzo, wat denken jullie? Liefs Ruby
Ruby, dat had ik ook hoor na de geboorte van ons eerste dochtertje. Maar dat gaat over (kan wel weken duren hoor). Over een tijdje kun je je kindje niet meer uit je leven wegdenken. Respect voor de tweelingmoeders ja! En dan allebei ook de bv zo goed volhouden!
Ik was toch nog even erg nieuwsgierig naar suzanne en heb even op haar hyves gespiekt. De ks is dus wel door gegaan van daag en het is een zoontje Laurens. Las ook al van iemand fijn dat alles goed is gegaan en het is een flinke jongen ben dus benieuwd naar haar verhaal. Voor nu Suzanne gefeliciteerd met jullie zoon Laurens.
Mecha ? Saar84 36.9 weken Woops 40.5 weken Marleentje26 40.2 weken Stampvamp 39.1 weken Balleke (ik) 38.6 weken Moeten nog...Miss nog meerdere meiden die nog moeten bevallen. Nog even naar de verlos geweest. Bloeddruk was netjes 110/65 en staal was 7.8 dus hoef geen staaltableten te slikken (YES!!!) zo'n hekel aan!! Gevraagd over dat in leiden mocht dat nodig zijn. Ze zei dat ik met 40.3 weken een doorverwijzing krijg en precies met 41 weken mag bevallen met een inleiding..Maar hoop dat de bevalling zich snel aandient.. @Respect voor de tweeling mama, lijkt me idd al zwaar genoeg 1 kindje en dan ook nog borstvoeding voor beide. @ Woops jammer dat dit de laatse verlos bezoek was en ook nog eens iemand die je niet kent. Ik hoop dat je snel mag bevallen...Ik duim voor je