Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Heb je geaccepteerd ik zie je al staan in de lijst.
    Leuk dat je ook lid bent geworden.

2. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    ONHANDIGE K(*&^%$#^&* SITE!!

Sorry hoor moest ik ff kwijt ;)

Lekker als je al zo snel gefokt bent pfffffffffft

3. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    #1703 Essie79, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
    Hehe eindelijk hoor, moest je dus gewoon opnieuw doen die banner....wat n gedoe. En staat het onder handtekening....sjongejonge.

4. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Getver, ik krijg al meer last van mijn heup/bekken..
    Nu aan het einde van de dag wordt het al erger en erger..
    Iemand een idee wat dat kan zijn? Of iemand die er ook last van heeft?

5. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik krijg geen melding meer als er een nieuw bericht is geplaatst..

6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    ik ook niet terwijl ik het wel heb ingesteld voor zover ik weet....

7. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Misschien is het leuk om bij onze site die we hier al bijhouden:
    http://www.everyoneweb.com/januari2010/
    Dat we ook een link erbij zetten van de hyves.
    Het is maar een idee.
    De link naar de hyves is nu:
    www.gerekend.hyves.nl
    Nu heet hij zo omdat er meiden zijn die nog niet naar de buitenwereld het bekend hebben gemaakt dat ze zwanger zijn, dus nu is het nog anoniem en als iedereen straks zo ver is dan gaat de hyves de naam Januari 2010 mama`s heten.
    Nou ik zie of hoor wel als jullie het een leuk idee vinden om het bij jullie site te zetten.

Groetjes

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

#1708 Sjees, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2009
    Hoi

Suusefruus,het zou je bekken kunnen zijn,ik heb zelf nu sinds 2a3 weken bekkenpijn en loop al met een bekkenband,dit werkt wel goed,anders moet je even een afspraak maken met huisarts of een fysiotherapeut om te vragen,zij kunnen aan de hand van wat dingen zien of het idd je bekken is.

weet iemand trouwens of de kalender op deze site is voor je uitgerekende datum of voor je eigen verjaardag??

Sanne ik draag ook al positiebroeken, ik had mazzel dat er hier een outletwinkel is waar ze een hele lading positiekleding(goeie kwaliteit) voor maar 2,50 t/m 10 euro per stuk hadden ik heb dus meteen een hele tas vol gehaald,het zit heerlijk dus ben blij dat ik het gehaald heb.

Hier verder alles goed,ik heb een skittles verslaving gekregen,zijn er meer mensen die ergens helemaal verslingerd aan zijn,sinds ze zwanger zijn?
    En zijn er meer mensen die veel jeuk hebben? zal dit ook door de zs komen?

xxx

9. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Suusefruus, bedankt voor de tip. Hopelijk doet mn banner het nu wel! En wat betreft je bekken, ik heb nergens last van, bij vorige zwangerschap ook niet, dus kan je hierbij niet helpen…..

@Wops, leuk die hyves! Maar ik wacht nog even met aanmelden….

@Nickyz, als je er niet gerust op bent, gewoon bellen of je voor een echo mag komen hoor!

@Surf, sterkte nog en hopen dat je snel weer een positieve test in handen hebt! Leuk als je wat van je laat horen dan!

@Diana78, moe en misselijk hier ook. Kan er geen hoogte van krijgen wanneer, komt te pas en te onpas, dan ben ik opeens kei misselijk. Niet zo handig als je in de auto zit…..
    Maagzuur had ik bij vorige ook heel veel last van, Nu begint dat weer te komen, maar nog niet zo hevig als de vorige keer.

@LisetteG, de jeuk herken ik idd ook. Schijnt dat dat wel door de zwangerschap kan komen ja. Niks om je druk over te maken, tenzij je er echt veel last van hebt. Mischien de VK raadplegen anders?

10. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    ik kan het foto-album niet meer vinden......Aaargh

11. woops

woops Niet meer actief

#1711 woops, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2009
    @mispoes,
    Je moet je maar aanmelden als je er klaar voor bent.
    Hij is nu al anoniem dus niemand weet wat voor hyves het is omdat hij afgeschermt is.
    Ik zie je wel verschijnen hoor.

@lisette,
    Ik heb ook jeuk, en dan vooral op de onderarmen zeg maar.
    Waar heb jij jeuk als ik vragen mag?

@hier,
    Ik zie weer tegenop om morgen weer te werken, het weekend doet me elke keer zo goed en ben gewoon doodop als ik moet werken.
    Nou ja het is niet anders en we gaan met volle moet weer een werkweek tegemoet.
    Ik heb niet echt een tik van een soort van eten waar ik ineens veel zin in heb.
    Heb wel soms op de raarste momenten zin in de raarste dingen maar nog niet echt 1 ding wat ik wil.
    Net als vanmiddag had ik ineens zin in een loempia, nou die hebben we als avond eten op.
    Maar als het eten voor m`n neus ligt hebt ik echt zoiets van "moet ik dat echt eten?" ik ben best een muts sinds ik zwanger ben.
    M`n mannetje lacht zich zot om mij.

12. #1712 Chrissy84, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
    Heb me ook aangemeld Wops, leuk idee, nu nog wachten op jouw goedkeuring.
    @ Surf, ik baal ook van die grote letters in mijn onderschrift. Het is misschien een beetje dubbel,maar het is fijn dat je het vruchtje zelf verloren bent. Het is wel een mooi idee om je vruchtje te begraven. Hoe is het verder met jou?

13. woops

woops Niet meer actief

Dan heb ik je denk net geaccepteerd. :D

14. Ja, ik zag het, dankje

15. Staat onder gebruikersinstellingen, aan de linkerkant onder Netwerk staat Fotoalbum. Of is dat niet wat je bedoeld?

16. woops

woops Niet meer actief

Meiden,

Ik ga jullie verlaten voor vandaag.
    Morgen loopt de wekker weer om 6 uur af, bah bah.
    Deze week ben ik remi in de avond, mannetje werkt deze week in de avond-dienst.
    Ik wens iedereen alvast een fijne nacht-rust toe en morgen allemaal weer gezond op.
    Fijne werkdag morgen.

Groetjes

17. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Meiden,

Nou dat is weer even wennen...
    Heb me aangemeld op de hyves! hihi! Leuk leuk!

ff terug lezen...

X

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey allemaal

@Eekje: :( Vind het erg voor je meid. Ik hoop dat alles snel weer normaal is en dat je snel weer zwanger bent.

@Belle: Wat is dan eigenlijk het grote verschil tussen naar de gyn gaan of naar de vk? Doen die niet gewoon hetzelfde? Hier in België gaat namelijk iedereen gewoon naar de gyn. Normaalste zaak van de wereld.

@Wops: Leuk idee die hyves. Ik heb ook een hyves, maar kheb nog niet veel vrienden :D In België heb je dat niet hé.

Voor diegene die gëïnteresseerd zijn, ik had vrijdagavond mijn echo. Alles was goed. Ben nu 18 januari uitgerekend dus twee daagjes korter. Ons kindje was 13 mm groot en het hartje klopte heel duidelijk. Zo'n gek gevoel :)

Even spammen ;)

De enige kwaaltjes die ik heb zijn heel pijnlijke borsten en heel moe. Dus, ik kan niet klagen! Ben er wel heel blij mee.

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Heb even bijgelzen.

Eekje en Surf, vind het ontzettend erg voor jullie. Heel veel sterkte met jullie verlies. Ik hoop dat jullie vlindertjes er snel voor zorgen dat jullie snel weer zwanger zijn.

20. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Jeetje meiden... ik houd het even kort maar ben eerst heel druk geweest om me weer opnieuw aan te melden en een nieuwe banner en afbeelding aan te maken. Het was even zoeken... maar dat zullen jullie zeker herkennen.

Korte reactie op wat ik net even snel heb gelezen;
    Hilli.. wat fijn voor je meid, een hartstikke goede echo! Gefeliciteerd..

En dan heel dubbel;
    Eekje; wat verdrietig voor jullie. Gun jezelf de tijd om dit grote verlies een plekje te geven.

Surf; Ik begrijp dat je miskraam echt heeft doorgezet en gelukkig heeft je lichaam het zelf zo goed heeft kunnen doen. Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe. En als je je eenzaam voelt als je man zometeen weg is of je hebt vragen... je weet me te vinden!

Hier; vandaag erg veel steekjes in mijn buik en onderin mijn rug. Net of er een naaldje aan het prikken was. Maakte me weer meteen onzeker maar toen ik op internet aan het kijken was zag ik dat dit veel voorkomt. Dus ben weer een beetje gerustgesteld.

Dikke x voor iedereen

Deel Deze Pagina