Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Essie, grappig zeg, die test! Bij mij komt er 6 uit, dus een meid! De chinese geslachten kalender zegt ook een meid, maar die zullen ook wel diezelfde formule gebruiken.......

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

dank je diana, ben best wel een beetje zenuwachtig en benieuwd of mijn uitgerekende datum klopt, ik laat jullie meteen weten hoor hoe het is gegaan!
    Ben ook benieuw of je echt al een en ander kunt onderscheiden nu....spannend

3. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ben terug van de echo, het zag er goed uit. ben alleen 4 dagen teruggezet, ipv 4 januari is nu 8 januari de uitgerekende datum. dat had ik wel verwacht, want ik weet dat ik een late eisprong heb. eerst voelde het goed, nu word ik toch onzeker. als ik naar de foto kijkt lijkt het of er een gat zit op het gezicht van de baby en of hij mega grote enorme voeten/benen heeft. maar moet eigenlijk gaan genieten van dat kloppende hartje..

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik heb 2 fotoos in mijn album gezet....

5. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    heb vandaag mijn eerste echo gehad ik dacht 8 weken zwanger te zijn maar het is nu 7 weken en 5 dagen.. een mooi kloppend hartje en een vruchtje van 1,1 cm echt innieminnie hihihi . moat over 2 weken weer terug komen bij de gyn.. want ze zag nog een vrucht zakje.. maar die was leeg. helaas dus blijf fff onder controle

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sara: Welkom en gefeliciteerd! Ik heb het ook gelijk aan iedereen vertelt, op mijn werk moest ik wel. En voor de familie kon ik het gewoon niet verzwijgen :)

@Essie: Ik kom ook uit op 1, ben eens benieuwd :D

@Lisette: Ik ben nog niet aangekomen. Maar mijn gezicht lijkt al boller vind ik :D Of het echt zo is weet ik niet. Hehe, mss beeld ik het me wel in.
    Ik vond dat je bij mijn echo echt al wat kon onderscheiden. De echo zelf was duidelijker dan het fotootje. Dus ik denk dat dat bij jou wel het geval zal zijn.

@Geslacht: wij willen het zo snel mogelijk weten :) Mijn vriend heeft al een paar keer gevraagd vanaf wanneer we het kunnen zien. Ongeduldig? :D

@Ise: Jeuj, goed nieuws! Proficiat. Ik begin idd nu ook pas te genieten dus kruip jij ook maar snel op die roze wolk :D
    Jullie kleintje ligt helemaal anders dan ons kleintje. Wel leuk om te zien.

@Beebie: Ook jij een dikke proficiat meid. Wat ik wel raar vind, de gyn had ons vruchtje gemeten, 13mm en aan de hand daarvan waren wij 7weken en 4 dagen zwanger. Maar jullie kindje is kleiner en je bent met de echo één dag langer zwanger. Tja, zal wel niet veel uitmaken zeken :)

Ik heb vandaag echt nog niets gedaan :( Er komt echt niets uit mijn handen. Ik zou nog moeten stofzuigen en de badkamer kuisen. Mijn vriend komt pas rond 18 uur thuis, dus kheb nog wel even tijd. Maar dan moet ik eerst in gang geraken.

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ga het proberen hilli.. dat gat zit me niet lekker..

8. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    #1768 Essie79, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
    Surf heel veel sterkte en hopelijk is het gauw weer raak en gaat alles goed!!

Lisette ik heb alleen een wat opgezette buik, maar de skinny jeans passen nog steeds haha. Nog geen halve kilo aangekomen, maar dat zal wel snel gaan veranderen neem ik aan (ben nu ook nog geen 7 weken).

Crash 0 is ook even, dus een meid! Bij mij komt er 1 uit, dus een jongen; ook volgens de Chinezen ;)

Ik wil wel weten of het een j/m wordt, ten 1e omdat ik veel te nieuwsgierig ben aangelegd en ten 2e vind ik het een prachtig iets om dat nog een tijd alleen met je partner te delen. Als nog een éxtra tussentijdse verrassing zie ik het juist!

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Hoi meiden, ben de laatste weken weinig hier geweest, omdat ik zo beroerd ben dat ik me niet echt tot het forum kan zetten.

Ik zie er niet overheen alles terug te lezen.

Maar wilde wel even met jullie delen dat ik 4 juni de eerste echo heb gehad en dat alles goed gaat met ons hummeltje. Het was een bewegelijk typje van nu 2,5 cm groot. In mijn fotoboek zie je 2 fotootjes, wel bleek bij deze echo dat mijn vermoedelijke uitgerekende datum ws 6 januari 2010 is dus niet meer 1 januari 2010.

Op 19 aug staat de afspraak voor de 20 weken echo.

Ik hoop nog steeds dat ik met 12 weken een stuk fitter ben en weer gezellig mee kan kletsen.. want dit hou ik zo geen 9 maanden vol ;)

@surf: wat naar voor je , ik hoop dat jullie snel een volgend wondertje mogen verwachten. Heel veel sterkte en liefs van mij.

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ooh maar Ise, dat gat is normaal, echt waar. Het hoofdje heeft nog niet de ronde vorm. Je moet maar eens foto's opzoeken. Ik heb er thuis eentje liggen waar achteraan in het hoofdje ook een relatief groot gat zit, maar kan hem niet inscannen.

@Justfemme: Kan je mss nog een beetje van Kerstmis en Nieuwjaar genieten hé, als je een weekje minder ver bent :D

11. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Bij mij komt er 2 uit, dus een meisje... Nu zijn er een aantal mensen overtuigd in mijn omgeving dat ik een meisje ga krijgen... grappig hoor!
    Wij willen het wel graag weten en wat mij betreft mag de buitenwereld dat ook. De naam houden we daarentegen voor onszelf. Alleen lastig, want mijn schoonouders willen het persé niet weten (het geslacht)... ben benieuwd wat dat voor grappige situaties op gaat leveren. We zien wel!

12. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Bij mij komt er 1 uit, chinese zegt meisje en ik heb ook meisje-gevoel :) Naja, zullen wel zien

@surf: heel veel geluk meid en wat knap dat je jullie vruchtje toch op foto hebt. Ik ga je blijven volgen hoor!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @crash en lieselke: ik vind het vruchtje gewoon mooi, is mssn een beetje gek, maar het was een begin van ons kindje, iets wat we samen gemaakt hebben, dus ik vind het ook niet eng ofzo om naar te kijken of een foto van te maken. En tja om het op internet te zettten, ik dacht mssn heeft iemand anders er iets aan en anders gewoon voor de nieuwsgierigen onder ons. Mssn raar, maar toch ben ik trots op ons kleine garnaaltje. Hij had er al veel eerder mee kunnen stoppen, maar hij heeft het toch geprobeerd vol te houden... maar goed, das hoe ik het voel.

14. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Gelijk heb je Surf. en ik vind dat ook helemaal niet 'vies' of 'akelig'. Het is inderdaad gewoon het begin van wat nu jullie vlindertje is... Ik hoop dat het snel terug lukt en dat Thijmen trots kan zijn op zijn nieuwe brusje!

15. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Krijgen jullie in Belgie standaard een '12 weken' echo?

16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Normaal krijg je op 12, 20 en 36 weken een echo (omdat deze terugbetaald worden door het ziektefonds).

bij mijn gyn (en bij vele anderen) krijg je gewoon elke maand en vanaf 30wkn elke 2 weken een echo, maar je moet er maar 3 betalen.

De 12 weken-echo is idd standaard omdat ze dan de nekplooimeting doen. De eerste consultatie en echo bij de gyn is daarom ook tuusn 8 en 10 weken ongeveer, zodat ze de termijnbepaling kunnen doen en de ontwikkeling op de voet kunnen volgen

17. woops

woops Niet meer actief

Goede avond meiden,

@Surf,
    Ik vind jullie vruchtje heel mooi, klinkt best raar eigenlijk maar had het nog nooit gezien en vind het juist heel mooi om te zien.
    Ik wens jullie het aller beste toe en hopelijk mogen jullie weer snel zwanger zijn.
    Ik duim voor jullie.

@all,
    Hoe gaat het hier allemaal?
    Hier vandaag weer lekker misselijk geweest heel de dag.
    Ik verlang ook naar vermindering van de misselijkheid of zelfs het wegblijven ervan.
    Had nooit gedacht dat je zo heel de dag door misselijk kon zijn.
    Heb me eigenlijk nog nooit zo beroerd gevoeld, ook niet als ik ziek was.
    Zwanger zijn vind ik toch pittig, sorry zal mischien niet voor iedereen zo zijn maar ik ervaar het toch als pittig.
    Nog even door de zure appel bijten en dan zijn we als het goed is van de misselijkheid af en kan ik meer genieten, al probeer ik dat nu ook wel hoor, heb goede en slechte momenten.
    Ik wil iedereen een dikke knuffel geven die ook zo ziek, zwak en misselijk zijn.
    Donderdag hebben we onze intake gesprek bij de vk, best een spannend vooruitzicht, een echo krijgen we volgens mij dan niet en moeten we dan een afspraak voor maken.

Iedereen een fijne avond.

18. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Wendy, de introtekst is nog wel leesbaar als je geen lid bent..
    Misschien een idee om die nog even aan te passen?

19. woops

woops Niet meer actief

#1779 woops, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2009
    Ow, wat raar.
    Zal eens snuffelen wat ik kan doen.

Update:
    Volgens mij is het nu echt helemaal anoniem!

20. Justfem & Ise, wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad

@ Wops, balen he die misselijkheid. Ik heb er nu ook de hele dag last van, dat is bij mij gelukkig één van de weinige kwaaltjes.

Deel Deze Pagina