Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @nikkie, is gebeurd..

2. JvS

JvS Actief lid

2 feb 2009
    117
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Gelderland

3. JvS

JvS Actief lid

2 feb 2009
    117
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Gelderland
    We hebben het aan onze ouders verteld, ze moesten er gewoon van huilen, zo leuk vinden ze het.
    Voor mijn ouders is het het eerste kleinkind en voor mn schoonouders nummer 3.

Ik heb trouwens nergens last van, voel het soms een beetje rommelen in me buik, steekjes ofzo maar das niet erg.

Volgende week ga ik bellen naar de vk. Kan je dan gewoon zeggen dat je zwanger bent en dat je je eigen aan wil melden?

4. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ise bedankt meis!
    Leuke reactie van je ouders, JvS. Je kunt je idd aanmelden bij de verloskundige

Liefs Nikkie

5. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    graag gedaan..

superleuk, jvs. je kunt inderdaad gewoon je vk bellen voor een afspraak. ik heb 25 mei mijn eerste afspraak. zij konden 18 mei al, maar helaas kon ik niet. weekje langer wachten helaas..

6. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen meiden!

Een bloedtest heeft de zwangerschap bevestigd. Ik mag 25 mei voor het eerst naar de gyn. Vind het weer even spannend als de vorige keer.

7. Tulli

Tulli Niet meer actief

Welkom voor de nieuwe zwangere! Joehoe!! Gezellig!

Wat is er veel gekletst! Kan het niet bijhouden joh!

Ik heb btw, a.s. maandag al mijn eerste afspraak bij de gyn, ben dan 5,5 week..heel spannend! Had liever wat later gegaan, maar helaas ze wilde dat ik maandag kom.

Wat goed dat er nieuwe MvM zijn! Hoop dat er zoveel mogelijk meiden aan meedoen! Maar voel je niet verplicht, tis een persoonlijke keuze natuurlijk!

Fijne Koniginnedag voor iedereen!!

X

8. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Marieke: wauw das snel voor een eerste controle. Is er een speciale reden waarom de gyn je zo snel wil zijn? Succes maandag!

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi!
    Ik heb vandaag een test gedaan en die is hartstikke positief! Als alles goed gaat is de due date 6 januari 2010!!! Ik ben zo blij!! Jullie ook allemaal gefeliciteerd en ik zie een paar oude bekenden van april tussen de berichten, leuk! xxx

10. Aidualc

Aidualc Lid

23 jul 2008
    41
    0
    0
    Lieve dames,

Ik wil iedere (januari 2010) mama van harte feliciteren!!!

Ik ben zelf heel benieuwd of onze droom in 2010 dan eindelijk zal uitkomen!?! (zie onderschrift)

11. Wat leuk allemaal nieuwe dames erbij. Sueskes ook ik zat in het april NOD, leuk dat je hier ook bent. Gefeliciteerd. Aidualc en Eekje ook van harte en welkom hier :D

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik zag dat mijn gegevens verder ontbreken, dus dacht vul ze even aan.
    Ik zal me eerst voorstellen, ik ben Lisette, 26 jaar en na 1,5 eindelijk zwanger van ons eerste kindje. :D
    Ik heb 12 Mei mijn eerste afspraak met de verloskundige,vond het erg snel, maar schijnt tegenwoordig heel normaal te zijn,zo een vroege afspraak.
    Ik heb verder nog heel geen last van kwaaltjes,alleen erg moe maar we doen het gewoon lekker rustig aan en dan is het best te doen.
    Ik wens alle toekomstige moeders een super tijd toe!

13. Heb een website gemaakt, nog niet helemaal klaar. Hier kunnen alle afspraken op gezet worden en de bevallingslijst staat er o.a. ook op.Wil je een afspraak toevoegen stuur me dan een PB. De link van de site staat ook in mijn onderschrift. Kunnen we hier gewoon verder kletsen.

http://www.everyoneweb.com/januari2010/

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Beetje laat berichtje van mij maar kreeg de hele tijd geen mail binnen dat er hier was gereageerd en ben nog wakker dus dacht laat ik eens even gaan kijken.

Wat leuk allemaal nieuwe meiden erbij, allemaal gefeliciteerd!

Heb nog helemaal geen last van kwaaltjes. Heb ook nog niet gebeld met de vk, ga morgen wel even een afspraak maken bij de ha en dan stuurt die me wel door naar de vk. Zijn verhuisd na de geboorte van Julian dus niet meer dezelfde vk's als toen dus dat is weer allemaal nieuw dit keer.

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hoi Jada!
    Is voor mijn eerste kindje! De rest weet ik nog niet hoor, ga ik op mijn gemak eens bedenken! Thanks! Echt onwerkelijk!
    xxx

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Januari 2010 mama`s

1 JANUARI
    Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV
    Marieke11 - 24 jr
    Justfem - 29jr - 2e kindje - Thuis - BV
    lisetteG

2 JANUARI
    Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV
    Jada1984 - 24 jr- 1e kindje - ZH - BV

3 JANUARI
    JvS - 25jr - 1e kindje - ? - ?
    Eekje - 29jr - 2e kindje - ZH - BV
    Ingrid130 - 28jr - 2e kindje - ZH - Fles

4 JANUARI
    Ise - 28jr - 2e kindje - Thuis - BV
    Sasje77 - 32 jr - 3e kindje
    Ada1983 - 25jr - 1e kindje - ZH - BV

5 JANUARI
    Noname - 31 jaar - 2e kindje
    Nikkie80 - 28 jr - 1e kindje - ZH - Fles
    NourElHouda - 26 jr

6 JANUARI
    Suekes - 27 jr - 1e kindje

7 JANUARI
    Iva - 33 jr - 6e kindje - hopelijk thuis - BV

8 JANUARI

9 JANUARI

10 JANUARI

AGENDA

MEI
    Ise: 25 mei 09.45 1e afspraak VK
    Jada1984: 26 mei 20.00 1e afspraak VK

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hey Jada,

leuke site!!!!

Zal je zo mijn gegevens even pben want zag dat ik er niet meer bij stond.

Misschien nog een tip voor iedereen, zag dat op het uitzetlijstje 6 hydrofielluiers stonden maar zou er meer halen omdat je deze in het begin ook in het bedje legt, je legt ze dan in het bedje onder het hoofdje ivm eventueel spugen. Heb uit eigen ervaring met Julian dat dat heeeeel handig is anders was ik zo'n beetje na elke voeding het bed aan het verschonen geweest :rolleyes:

18. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Hoi allemaal, wat een boel nieuwe zwangeren erbij!! Gefeliciteerd allemaal.

Ik hoop zelf dat ik mag blijven, ik heb al twee dagen licht bloedverlies, echt niet veel hoor, het is wat roodbruinig tot lichtbruin bij afvegen, tot nu toe dan. Dus wie weet valt het mee.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ga voor je duimen dat het oud bloed is en dat je hier gewoon mag blijven! [-o<

20. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Ik duim ook voor je Iva!!! Je ziet soms vaker bij zwangere vrouwen die rond hun NOD zitten een beetje bloedverlies zonder dat het iets naars betekent . In ieder geval sterkte...

x

Deel Deze Pagina