Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Even voor alle meiden:
    Voor afspraken in de agenda, kunnen jullie mij een PB sturen.
    Het is onmogelijk om hier alles terug te lezen. Wil je iets laten aanpassen op de site, kun je me ook een PB sturen.

www.everyoneweb.com/januari2010

2. woops

woops Niet meer actief

@jada,
    Word de misselijkheid bij jou niet al minder en neem jij ook emesafene voor de misselijkheid en hoe ervaar jij het als je het ook neemt?

Donderdag kan ik hopelijk weer nieuwe agenda-punten komen melden.

3. Ik neem helemaal niets tegen de misselijkheid, het lijkt of ik nu op mijn hoogtepunt zit, eerder was ik alleen in de ochtend misselijk, daarna ochtend en avond, nu sinds een aantal dagen de hele dag. Ik hoop dat het snel iets minder wordt, want echt fijn is het niet. Neem jij de emesafene wil in en helpt het?

4. woops

woops Niet meer actief

Ik heb emesafene voorgeschreven gekregen ja.
    Ja wat zal ik zeggen, het vlakt de misselijkheid af denk ik bij mij.
    Ben nog wel misselijk maar minder, wel gewoon heel de dag door.
    Wil eigenlijk eens proberen zonder, maar ben bang dat ik dan gewoon echt echt kotsmisselijk zal zijn.
    Heb het sinds vrijdag.
    Ik moet zeggen dat ik trouwens zaterdag echt een topdag heb gehad, had heel heel licht even in de ochtend het misselijkheid gevoel en voor de rest van de dag niet en dat was zo heerlijk.
    We hebben er ook meteen gebruik van gemaakt, heerlijk de stad in geweest en lekker ergens zitten lunche en het was toppie.
    Ik wilde eigenlijk ook niet gaan gebruiken, maar ik funtioneerde gewoon niet op m`n werk.
    Nou ja we hebben het voor een goed doel over en waarschijnlijk is het nog enkele weekjes.
    Laten we hopen dat klokslag 12 weken dat we misselijkheidsvrij zijn. :D

5. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Wat is er weer veel bijgeschreven! Zal dadelijk een aantal pagina's teruglezen, niet alles want dat is echt te veel!
    Vandaag voor het eerst naar de gynaecoloog in het ziekenhuis geweest. De echo was goed. Twee mooie vruchtjes met kloppende hartjes. Eentje was zelfs zeer beweeglijk. Zijn handjes gingen de hele tijd op en neer alsof hij/zij aan het dansen was, geweldig!

Liefs Nikkie

6. woops

woops Niet meer actief

@Nikkie,
    Das nog eens leuk om te zien.

@all,
    Ik ga lekker op bed een boekje lezen, nou ja lezen ik denk dat ik snel in slaap val.
    Iedereen nog een fijne avond en alvast een fijne werkdag voor morgen.

Groetjes

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ben mijn banner kwijt!!! Hoe krijg ik hem weer terug?

Thankx Wops!

8. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Oh wat gaaf Nikkie!!!

Hee meiden als er op bitterkoekjesmousse staat dat het bereid is met kipeiwit, bedoelen ze dan rauw eiwit...?? Hoop het niet want heb al een paar happen genomen....

9. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ja dat is kipeiwit inderdaad, maar als het uit de supermarkt komt, kun je ervan uit gaan dat het veilig is.. Alleen net bereid kan nog wel bacteriën bevatten als de maker niet een heel schoon en opgeruimd persoon is.

10. Meiden even een egobericht, heb afgelopen vrijdag de Babysound binnen gekregen. Meteen gebruikt en dacht dat ik meteen het hartje gevonden had, maar bleek mijn eigen hartslag te zijn. Nu vandaag voor het eerst het hartje gehoord, gaat zo snel, iets van 140 slagen per minuut. Het was nog erg verg weg, maar ook mijn vriend heeft het gehoord.

@ Nikkie,. wat leuk 2 kloppende hartjes. Heb je je banner opgeslagen?

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    wat leuk jada!! ik twijfel er nog over er 1 aan te schaffen. maar als ik dit dan hoor..

12. Het is echt heel apart en uniek en duidelijk te onderscheiden met je eigen hartslag. Toch al een aantal dagen geprobeerd en vandaag was het duidelijk te horen. Geeft je toch een klein beetje rust, moet nog en week wachten tot mijn volgende echo.

13. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Maar als iets van rauw eiwit is gemaakt mag je het toch sowieso niet hebben?

14. MUIS31

MUIS31 Lid

2 jun 2007
    18
    0
    0
    Hallo allemaal

Wat een gedoe zeg de nieuwe site. Ik ben ineens van bloem31 naar muis31 veranderd.
    Ja ik ben dus WEL dezelfde persoon, maar heb geen idee waar ik dit weer moet veranderen. HELP!!

Maar goed. Morgen eindelijk om half 3 de echo. Ik vind het zo vreselijk spannend allemaal.
    Ben de hele dag door misselijk en dat is voor mijn werk niet zo handig.
    Ik zal morgen laten weten hoe het was en ik ga nu lekker bank hangen!

Groetjes Bloem (muis)

15. Nee volgens mij niet, lees overal op internet dat je geen rauw eiwitten mag hebben.

16. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ja precies ik ook! Ik heb er nu wel een beetje van opgegeten....gatver!! Nou ja zal wel een iniminikans zijn dat ik nu besmet ben met salmonella....

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.673
    1.432
    113
    @ jada wat leuk dat je het hartje al gehoord hebt, toch wel bijzonder lijkt me. Het zou niks voor mij zijn om zo'n ding in huis te hebben, zou veel te vaak willen luisteren en als ik de hartslag dan niet zou vinden helemaal gestressd raken.

@ wops ondanks de aanpassing vind ik toch vrij duidelijk waar de hyves overgaat dus wacht nog even met lid worden maar wel gaaf hoor. Hoop zeker binnenkort wat meer zekerheid te hebben zodat iedereen het mag weten.

Ik ben zo zenuwachtig voor volgende week, eerst maandag auto voor de keuring en hopen dat de kosten dit jaar eindelijk eens meevallen. Woensdag de eerste echo van ons kleintje en hopen dat alles goed is en dan donderdag controle bij de reumatoloog hopen dat die ook nog tevreden is en mijn waardes redelijk stabiel zijn gebleven. Al met al als ik er aan denk wordt ik al zenuwachtig.
    Ik zie hier dan iedere keer dames met goed echo's en ben dan toch stiekem wel jaloers ik wil ook wachten duurt te lang.
    tot binnenkort.

18. Spannend morgen een echo. Wist je je oude wachtwoord niet meer dan? Of heb je zelf een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt. Je kan altijd de beheerders van de site een PB sturen. In ieder geval ga ik voor je duimen morgen.

19. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Het eiwit is behandeld.. maar als je het zelf niet vertrouwd dan moet je het niet doen..

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.673
    1.432
    113
    Ik wist mijn wachtwoord nog wel maar toch een foutmelding, als je dan klikt op de link ik was al lid van het oude forum, krijg je een nieuw wachtwoord en kun je gewoon weer inloggen, duidelijk een foutje in het overzetten maar het lukt je vast om het weer goed te krijgen.
    spannend morgen veel succes/plezier

Deel Deze Pagina