Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Het gaat bij jou wel ERG snel, 12 MAANDEN al, toe maar...! hihi :p

2. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    mamanama... wat zullen deze twee dagen enorm spannend zijn voor
    jou. Maar uitwendig kun je het meestal nog niet zien rond deze tijd.
    Inwendig wel maar heb gehoord dat soms de apparatuur niet zo goed is. We gaan allemaal hard voor jullie duimen!

LisetteG... heel dubbel, maar jij gefeliciteerd. jij bent dus ook wat verder dan gedacht. Ik blijf ook bij de januari mama's want het lijkt me toch raar om ineens bij de december mama's in te vallen.

Hier... vandaag heel erg moe. Net even geslapen maar kan niet te lang want moet nog een hoop doen.

x

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

Whahah lynd,heb er maar even weken van gemaakt, iets te enthousiast geloof ik :p

4. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Even snel een reactie.

@mamanama,
    Dat is wel even schrikken, hopelijk heb jij net als ik donderdag geweldig nieuws (we gaan ervoor!)

@meiden met goed echo,
    Helemaal toppie, joepie de poepie.

@misselijkheid en moeheid,
    Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan, ik trok het echt niet meer.
    Kom net m`n bedje uitrollen en voel me gewoon hetzelfde bah bah.
    Misschien ga ik morgen even aanvragen of ik wat minder kan gaan werken, ik werk nu gewoon fulltime (7:00 tot 16:00) en misschien kan ik even minder werken.
    Voor de rest ben ik te lam om te reageren en ga ik op de bank hangen.
    Trouwens alle tips zijn welkom qua misselijkheid en moeheid want ik probeer alles zullen we maar zeggen.

Groetjes

5. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    @Wops, wat vervelend dat je zo moe bent. Ik werk ook hele dagen en ik moet zeggen dat ik het ook maar net trek hoor. Daarbij komt dat ik vorige week de hele week thuis heb gezeten, ik werd moeier wakker dan dat ik naar bed ging en kon 's nachts niet slapen. Door die week ziekte heb ik dus achterstand in mijn werk op gelopen en moet dat echt inhalen, dus druk druk druk. Gelukkig springt mijn man wel bij in het huishouden. Misschien moet je ook een paar dagen ziek thuis blijven om weer een beetje op krachten te komen meid. Ik weet niet of dat kan op je werk?

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Lief dat jullie allemaal zo meeleven.....
    Er is dus zowel een inwendige als een uitwendige echo gemaakt en daarop waren verschillende dingen te zien. Er leek hartactie op de inwendige, maar niet op de uitwendige.....
    Heb vanmorgen heel hard gehuild, toen geslapen en nu gaat het wel weer........dinsdag is alweer zowat voorbij, dus het zal ook wel snel donderdag zijn!

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

Ik heb de echofoto in mijn fotoalbum geplaatst!

Manama, ik vind het echt zo erg voor je,ik ben echt super duimen aan het draaien hier voor je in de hoop dat je straks toch goed bericht krijgt,
    een dikke knuffel voor jou!

8. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Mooie foto LisetteG! Wat kun je het kindje goed zien hè?

9. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Mamanama ik hoop ook met je mee! Sterkte!

Meiden met een goede echo van harte!!!

Ik ben ook zo duf als een konijn en voel constante druk op m'n slokdarm. Kan tot nog toe wel alles binnenhouden, moet alleen niet teveel tegelijk eten.

Hoe gaan jullie met MvM? Ik ben al met fles 7 bezig hhaha!! Wordt donderdag opgehaald.

10. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Poeh, ik ben blij als ik 4 flessen vol heb.. Werk dan ook fulltime, maar goed.. nog 6 weken..

11. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Hb trouwens de plankalender van sis&sis binnen gekregen vandaag, echt super handig! Zo kan mijn vriend ook bijhouden wanneer er wat gebeurt en hoe alles groeit :D

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

ja hij is echt heel duidelijk he belle, vind het zo wonderbaarlijk dat je nu al zo veel kunt zien.

Wat MvM betreft ik mag ook blij zijn als ik 4 flessen vol krijg en ik werk maar part-time.7 flessen,die zijn vast heel blij met je ;-]]

13. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Over MvM volgens mij hebben jullie het niet goed begrepen.
    Je moet elke dag een nieuwe fles pakken of er nu een druppeltje of helemaal vol zit.
    Bij mij scheeld het ook echt per dag hoe vol de fles zit.
    Wil niet boos over komen, maar kom ik volgens mij wel nu. :(
    Maar je moet dus elke dag een nieuwe fles pakken en daarom heb je er 8.
    De dag van ophalen en brengen zit er bij mij bijna nooit iets in.
    Nou ja dat wilde ik even kwijt. :)

14. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Nee hoor wops, dat adviseert ze.. Veel mensen kunnen namelijk niet goed tegen de geur van een dag ochtendurine die stil heeft gestaan, of het conserveermiddel wat erin zit.. Als je het niet vind stinken, mag je de fles gewoon afvullen ;)

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

oh wops meen je dat nu echt?
    Dit heeft ze mij niet verteld,wist ik echt niet, ik plas net zo lang in 1 fles tot ik hem eindelijk vol heb.
    En je komt niet boos over hoor, ben blij dat je het zegt dan zal ik het vanaf nu zo doen.

16. woops

woops Niet meer actief

Nou dan heb ik dat zo niet begrepen ik dacht juist dat het was dat het verplicht was.
    Nou ja ik vind het zo wel lekker lopen elke dag een nieuwe fles, moet zeggen dat ze aardig vol zitten bij mij dus.
    Dan neem ik m`n woorden terug. ;)

17. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    #1857 Essie79, 9 jun 2009
    Laatst bewerkt: 9 jun 2009
    Ik werk ook fulltime, ben gewoon een zeikerd ;)

En je hoeft niet elke dag een nwe fles te pakken, mag wel. Je hoeft ook alleen de volle flessen buiten te zetten, daarvoor krijg je lege terug. Dus als je er 4 hebt, hoef je maar 1 krat buiten te zetten!

18. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ha ha ha... bij mij heeft ze ook gezegd dat ik gewoon elke dag een nieuwe fles kan pakken. Dat is idd vanwege de geur e.d. Maar ik produceer momenteel akelig weinig aangezien ik telkens alleen maar verschrikkelijk misselijk ben... voel me al bijna schuldig...

19. woops

woops Niet meer actief

Ik produceer juist heel veel.
    Vooral in de nacht plas ik hem al half vol, dus ja dan hoef ik nog maar een beetje overdag (in de ochtend en avond) als ik thuis ben van m`n werk.
    Ik ben ook een zeik-wijf.:p

20. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Haha! Je kan inderdaad elke dag wel een nieuwe nemen (wat ik trouwens dus ook doe, maar dat komt omdat ie vol zit) maar de lucht blijft hetzelfde, van dat conserveermiddel. Ik hou gewoon ff mn adem in als ik hem vul. Vind mijn urine nou niet echt stinken, die fles daarentegen wel.

Deel Deze Pagina