Hoi, Ben ik de eerste? Vandaag ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben van de derde! IK ben op 1 juli uitgeteld (volgens mijn berekening). Mijn oudste wordt volgende week 3 en de jongste is 8 mnd (krijgt nog borstvoecing!)! Bij de jongste duurde het 11 mnd voordat het raak was. We dachten dat het nu ook wel ff zou duren! Niet dus, gelijk raak! Nog wel onwerkelijk hoor! Hopelijk volgen er snel meer juli mama's!
Wooow juli 2010 mama's zijn er al... Gaat snel zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan! Liefs Ikheid, mama 2 be in april 2010
Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat ik me over een paar dagen bij je kan voegen! Juli lijkt me een perfecte maand voor een bevalling
Juli 2010.... Wat gaat de tijd toch snel, zegt een juli 2008 mama! Meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
jeetje wat gaat het snel zeg alweer een juli mama gefeliciteerd meid hopelijk volgen er snel een hoop meiden
Jaaaaaaaaaaa Juli 2010 is gearriveerd !!!!! Ik ben een juli 2008 mama en vond het naar juli 2009 al veel te snel gaan en nu is 2010 alweer in zegt !! Geniet ervan, hopelijk volgen meer mensen je gauw !! Liefs een juli 08 en april 10 mama.. Oh ja.. Juli is heerlijk om in te bevallen... totdat de airco in de verloskamer uitgaat omdat je mag gaan persen hihi dan wordt het errug warm (Niet dat dat je dan nog interesseert hoor........ )
Bedankt vor alle reacties! Ik kan het nog steeds niet geloven! Vandaag nog maar een testje gedaan! En nu toch wel twee hele duidelijke strepen! Hopelijk volgen er snel meer! Ik duim voor jullie!
Wauw juli alweer,, mooie maand om jarig te zijn ( zelf jarig in juli ) Fijne zwangerschap toegewenst! Liefsz een maart 2009 mama
Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat ik snel met je mee kan kletsen!!! Over 4 dagen is mijn nod-dagje.. Dus nog even in spanning! Liefs
juli alweer, hier een juli 2008 mama en een januari 2010 mama, echt leuk om in de zomer zwnger te zijn!!!!! veel geluk!!
Dankje! Het is onze eerste inderdaad, zo spannend. Ik hoop zo dat het goed gaat. Het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad om uberhaupt zwanger te worden (niet alleen omdat ik geen eigen cyclus had maar ook omdat ik zelf een lichamelijke handicap heb). Ik zeg nu al elke dag tegen ons kindje dat ik hoop dat het bij ons blijft, dat we er heel goed voor gaan zorgen enzo.. Bij jou de tweede zie ik, spannend joh! Hier ook ineens weer verkouden, zere keel en veel hoesten. Onze weerstand zal wel erg laag zijn nu!
He, wat leuk! Nog twee juli mam's! Proficiat! Hier begint het langzaam waat door te spijelen dat we een derde gaan krijgen! Net een test gedaan met indicator. Ben nu 4-5 weken. Komt wel overeen met mijn berekening. Ik heb ook een afspraak gemaakt bij de verloskundige. 19 nov eerste controle bij de verloskundige en 20 nov de eerste echo! Spannend! Tegen de bevalling zie ik nu al op! De eerste twee zijn normaal geboren. Maar direct na de geboorte van de tweede (was nog niet gehecht) kwamen ze al met de mededeling dat de derde een keizersnee zou worden. Dit daar ze met een schoudertje was blijven haken en haar er niet uit kregen (Ze was 4800 gram). De verloskunige was het hier niet mee eens. Uiteindelijk de afspraak gemaakt dat we extra groeiecho;s krijgen en met 36 weken een egsprek bij de gyn. over het beleid! Hoop zo dat het op de normale manier kan! Nog 1 keer wil ik zo;n klein lijfje op me voelen direct na de geboorte! En ik wil graag weer een beetje snel op de been zijn ! Maar eerst maar eens even lekker zwanger zijn!
Tjee, juli mama's alweer.. hier een juni 2010 mama.. vind dat al zo ver weg klinken... gefeliciteerd en kom af en toe wel eens spieken hoe het hier gaat!