Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Herkent iemand dit? Is dit babyacné? Sam heeft dit alleen op zijn gezichtje. Maar tis vandaag meer dan gisteren.

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

fijn vond het al onzin dat koemelkallergie niet zou kunnen de 1e 3 mnd pff
    succes mop kussiess

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

@hilly ik denk gewoon melk bultjes ;)

4. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Sjees, wat naar allemaal meid! Aylani in het ziekenhuis, zo zielig. Maar het zal ook wel een geruststelling zijn dat ze er nu naar gaan kijken en er iets aan gaan doen. Hopelijk is er nu gauw een oplossing.

Hilli: ik denk niet dat het echt iets is die bultjes, gewoon wat onschuldige bultjes denk ik. Goed om te horen dat er nog kindjes zijn die soms slapend in bedje gaan.

Trouwens, ik heb ook niet echt te klagen hoor, gisteren bijvoorbeeld heeft Maja ’s ochtends 2,5 uur in haar wiegje geslapen en ’s namiddags 4 uur in de kinderwagen. Alleen tussen 18 u en 23 u slaapt ze eigenlijk nooit behalve een keer op schoot. Ik heb wel wat trucjes om haar goed te doen slapen, zo heb ik een berenpakje waar haar handjes ook helemaal in zitten en als ik haar dat aandoe slaapt ze altijd goed (overdag), verder leg ik zo’n beer aan haar voetjes die baarmoedergeluiden nabootst. ’s Nachts gaat ze in de puckababy, hoewel ze het nooit echt leuk vindt als ik haar die aantrek.
    ’s Nachts slaapt ze nooit langer dan 4 uur na elkaar.

Mecha: wat een popje is jouw meisje! Heeft ze gehuild toen de oorbellen werden geschoten?

Eleni; wat vervelend die liesbreuken. Wel goed dat de gyn haar fout heeft toegegeven.

Belle: dank je voor de bemoedigende woorden. Ik laat Maja ook nooit echt doorhuilen. En fijn te horen dat jouw nachten wat op de mijne lijken. Met borstvoeding slapen ze minder lang door he.

Mamanama: Hazel gaat gelukkig ook 3 dagen naar de opvang hoor. En daar heeft ze zelf ook behoefte aan. Als ze dan thuis is dan loopt ze soms zo met de ziel onder de arm. Ze heeft zoveel speelgoed maar dan speelt ze eigenlijk nergens mee. Ze lijkt dan soms wat verdrietig omdat ik zo weinig tijd voor haar heb en heel veel met Maja aan de borst zit. Ik vind haar dan zielig en moet er dan van huilen (die hormonen ook he).
    Wat leuk een weekend CP. Wij moeten ook nog boeken voor de zomer, we gaan misschien naar Terschelling.

Suzanne: gisteren ben ik gaan wandelen met de kinderwagen maar wel met het plastic erboven (regenscherm) want er was hier smogalarm in België. Maar omdat wij vrij landelijk wonen dacht ik dat het wel kon.

Maja zit nu tegen mijn buik te slapen in de draagdoek, dus nu heb ik tijd voor het forum (huishoudelijk werk gaat toch niet met een baby op je buik).

Volgende week komt er vrij veel visite, velen lijken te wachten tot je kindje een maand oud is, dat is wel prettig.

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ Sjees, meid wat schrikken zeg dat ze moet blijven :(. Aaan de andere kant wel lekker dat ze goed naar haar gaan kijken want zo door knoeien is ook geen optie. Ik hoop dat ze snel weten wat het probleem is en Aylani snel weer mee naar huis mag.

@ Hilli, zo zag het er bij Quinten wel uit voor het echt begon en met een paar dagen waren het toen echt puistjes en rode bultjes in heel zijn gezichtje, 3 weken later was het weer weg. Als het echt baby acne is wordt het nog wel meer met 1a2 dagen.

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Blaine: Hij staat al vrij vol hoor :D Dit is maar een stukje :) Vooral boven zijn hoofdje, in zijn haar enzo heeft hij er veel last van.
    Fijn dat jullie het herkennen als gewoon babyacné :)
    kZal er wel rustig afblijven dan.

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Niene: Bedankt!
    Ik bedoelde inderdaad samen met Jonna in bad of onder de douche. Normaal is Jeroen en er dan die haar kan overnemen. Maar vind het alleen nog wel eng.
    Vroeg me gewoon af hoe jullie dat dan doen.
    Bedankt voor de tip.

@ Hilli: Dat is inderdaad ook een handige tip. Wij hebben ook een groot bad. Het is ook een zwaar bad om even op te tillen om het water eruit te laten lopen.
    Als je het badje in bad hebt staan hoef je alleen de kleine stop eruit te halen.
    Thanks!!

Die pukkeltjes zijn talg puisjes (of bekend als melk puisjes). Niks aan doen, gaat vanzelf weg.

@ Suzanne: Dat is inderdaad ook erg handig. Maar het ging mij er eigenlijk om dat als wij moeders alleen thuis zijn met de kleine.

Wat een leuk kado trouwens!

Tweeling: Ik heb diepe respect voor de moeders met een tweeling! Ik merk dat het best druk is met zo’n kleine, en dat de tijd voorbij vliegt.
    Ik vraag me dan ook wel eens af hoe moeders het doen met een tweeling.
    Want ik neem aan dat ze niet tegenlijker tijd wakker worden. Dus ben je dubbel zo druk toch?

Marleentje: Jonna krijgt ongeveer net zo veel als Jens. Alleen komt Jonna om de 3 a 4 uur.

Met verbouwing gaat het weer goed. Ze zijn vandaag bezig met het spuiten.
    Alleen kunnen weer de kozijnen er niet in omdat het vriest en het is niet droog.

Wat een mooie foto van Jens zeg! Wow!

Mecha: Wat een lieve foto’s zeg! En wat is ze al gegroeit!!!

Heb je al een uitslag van het hielprikje?

Belle: Sterkte met de pijn! Hopelijk is het snel over.

Sjees: Dat is toch helemaal niet erg dat je hier even lekker tekeer gaat! Daar zijn wij ook voor hoor!
    En ik kan me best voorstellen dat je je machteloos voelt en daarom soms even flink schreeuwt. En je bent helemaal geen slechte moeder! Hoe kom je daar nou weer bij.
    Je doet het juist hartstikke goed. Ben trots op je hoor.
    Ik wordt al gek als Jonna even 15 min. Huilt. Laat staan een paar uur!
    Ik heb echt bewondering voor je.
    Dikke knuffff.

Zo zie je maar weer he. Moederinstinkt is meestal waar!
    Heel veel sterkte schat! Als ik iets voor je kan doen? Bellen he?

Blaine: Wat goed van die kleine van jou zeg! Ik kijk ernaar uit dat Jonna zo lekker doorslaapt!
    Hoe heb je het voor elkaar gekregen?

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Sjees: jemig meis, jij krijgt het ook maar voor je kiezen he? Fijn dat je wat paracetamol voor Aylani hebt meegekregen...hopelijk helpt het en kan de kinderarts jullie helpen. Arm grietje, steeds zoveel pijn hebben.....
    Wat ik niet zo goed snap, is dat volgens de HA dus eigenlijk geen pcm mogen? Tessa heeft een uur na de bevalling al pcm gehad, omdat ze zo aan haar hadden moeten trekken!
    Natuurlijk zit jij er dan af en toe ook goed doorheen en dat maakt je echt geen slechte mama!En bij osn kan je alles kwijt,dat weet je! Sterkte!
    Ach jee, lees net dat Aylani opgenomen moet worden in het ZH....wel fijn dat ze wat voor en met haar gaan doen, maar wat moeilijk voor jullie. Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuf!

@Suzanne: ja,moeilijk he met dit weer? Ik zit ook te twijfelen, maar denk toch maar dat ik binnen blijf.....

@Eleni: fijn dat je het verhaal rondom het gaasje nu weet en dat er excuses zijn aangeboden. Het had natuurlijk niet mogen gebeuren, maar het blijft helaas mensenwerk.......goed dat je hebt aangedrongen op onderzoek. Het zal ongetwijfeld niet snel weer gebeuren!
    Fijn dat de liesbreukjes minder lijken te worden....kan me voorstellen dat je het eng vindt en vooral ook heel zielig voor je kleine mannetjes!

@Juni: fijn dat Hazel ook lekker naar de opvang kan, dat geeft jou ook wel rust en Hazel kan haar energie even kwijt. Merk hier ook dat Maaike, vooral met dit weer, haar energie niet kwijt kan en dan echt door het huis stuitert!

Het lijkt hier ietsje beter te gaan met de flessen met een klein schepje Nutrilon erdoor....
    Verder gaat alles hier vandaag zijn gangetje....

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Jaaah de trap zit erin!!!! En wat ziet het er gaaf uit boven!!!
    Ook is de spuiter geweest en die is gisteren bezig geweest met de naden afsmeren.
    Vandaag gaat hij de eerste laag spuiten. Ik ben dus met Jonna het huis uit gegaan, en zit lekker bij mijn vader thuis.
    Ook Jeroen is mee gegaan en heeft hier nog even lekker 2 uurtjes geslapen.

Van het weekend kunnen wij gaan beginnen met latex op de muren smeren (voor het behang, want als wij ooit het behang eraf geaan trekken, trekken wij het gips mee), daarna behangen!!!

En dan schiet het lekker op.

Hopelijk wordt het volgende week weer boven 0 en is het droog weer. Dan gaan ze de kozijnen erin zetten en gaat de metselaar metselen!

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hier doen we wel alles tegelijkertijd! :D
    (ja, ook het wakker worden :$ :p )
    Ze krijgen hun fles tegelijk en ik wissel elke voeding af! Dus de ene voeding heb ik Mason vast en ligt Ayden naast me met z'n fles op een kussen en vice versa ...:p
    Daarna om de beurt luier verschonen.. dan leg ik Mason over mijn schouder voor een boertje en Ayden over mijn schoot!
    Het was even klungelen ... maar je vind er je weg in! Ik ben gelukkig niet anders gewend! :D

Fijn dat die trap er eindelijk in zit! Er zit schot in de zaak!
    Voor je het weet heb je dit ook achter je liggen en is je huisje helemaal af! Lekker hoor!

Sjees: Ach... :(
    Het een komt wel na het ander he? Misschien is het inderdaad wel even goed... kan je ook even op krachten komen!!

Hilli: Jaaa, Sam is back!! :D:D

Mamanama: We moeten toch echt eens een keer afspreken vind je niet??

Gynaecoloog/gaasje: Ik moet eerlijk zeggen dat als ik een chagrijnig mens had gehad dat ik misschien wél stappen had genomen! Maar Ik zag bij haar hoe erg ze het wel niet vond en ze gaf toe dat ze fout gehandeld heeft... dus tjsah, het is inderdaad ook maar een mens..!

11. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Sjees, wat heftig zeg! Fijn dat je serieus wordt genomen,m aar moeilijk dat jullie Aylani nu moeten missen. Het zal moeilijk zijn (geweest) voor je, maar je hebt het juiste gedaan. Hoop van harte dat je geen schuldgevoelens voelt, want je probeert alleen het juiste te doen voor je baby! Probeer eerst maar eens wat uit te rusten. Een week lijkt lang, maar ik neem aan dat het van alles kan zijn, en voordat ze daar achter komen... Zo heb ik net ook een artikel gelezen over babys met oogproblemen, zo had een baby van een paar maanden al -7 dioptrieen (en huilde zich helemaal suf, want die had natuurlijk hoofdpijn als de pest!). Het kan dus echt van alles zijn!!
    KMA kan zeker, sterker nog, klachten ontwikkelen zich meestal tussen de 2 en 4 weken. We hebben nog eens nagevraagd bij mijn schoonmoeder, blijkt dus dat mijn man helemaal geen koemelkallergie had als kind!! Lekker slim. Hij herinnerde zich dat hij geen melk mocht drinken, maar dat bleek vanwege Chernobyl te zijn.... Oeps! Jakob heeft tot nu toe echter nog geen fv gehad, dus ook niet die hypoallergene. Niet dat die kwaad kan, maar die schijnt niet zo lekker te zijn :)

Hier gaat het vandaag NIET goed. Nacht was wel super (21.30, 4.45 en uit zijn bed gehaald om 8.45, zonder ook maar een kikje tussendoor), maar rechtertepel is weer flink gekloofd en doet pijn! Vanmiddag de voeding dus maar overgeslagen en afgekolfde melk gegeven. Maar Jakob is maar 50 gram aangekomen in 9 dagen, veel te weinig dus, dus er zal wat veranderd moeten worden, geen idee wat, hij lijkt nooit honger te hebben, alleen 's nachts huilt hij om eten. Kan wel janken.

Daarnaast wil onze (overigens heel redelijke en aardige) verhuurster de huur met 10% omhoog gooien (goed, laatste anderhalf jaar geen huurverhogingen gehad, en inflatie is hier wel 5 of 6 procent per jaar, maar toch). Daar komt bij dat de zus van de verhuurster de benedenverdieping van het vrijstaande huis onder bewoont, en die in december een Duitse herder pup hebben gekocht. Ik heb echt helemaal niks met honden, en je moet je voorstellen dat hier in Hongarije de honden geen gezelschapsdieren maar waakhonden zijn, die los in de tuin rondlopen. Deze dus ook, en is inmiddels flink gegroeid. Hij springt steeds tegen je op, heel irritant maar kan ik mee leven. Ik kan echter Jakob in de maxi cosi niet hoog genoeg optillen om hem uit het bereik van de hond te houden als ik door de tuin naar buiten loop, dus zodra ik alleen ben met Jakob kan ik eigenlijk nergens heen met de auto. Hier heb ik echt al nachten om wakker gelegen. Weet niet zo hoe de communicatiestijl is hier, in NL zou ik e.e.a. gelijk bepraten, maar hier zijn de mensen niet zo open. Bovendien hebben ze ons niet eens op de hoogte gesteld voordat ze een hond hebben gekocht, dus heb het idee dat het ze ook niet intereseert. Grrr.

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Ankje: Ik ben vandaag samen met Sam in bad geweest. Maar dat vind ik toch niet te doen. Ik denk dat samen in de douche gaan gemakkelijker is. :)
    Foto's, foto's!! tIs weer een tijdje geleden dat je geupdate hebt :) maarja er is niet zoveel gebeurd hé.

@Eleni: Wow knap hoe je dat doet hoor! Ook al ben je het gewoon. Dat was best wel even zoeken veronderstel ik.

@Lynd: Ooh nee 50 gram in 9 dagen is helemaal niet goed ...
    En wat een gedoe met die hond! tWordt tijd dat jullie vertrekken :) Ik zou het er niet uithouden. Ik heb ook absoluut niets met honden ... maar seg, ze moeten toch wel rekening met jullie houden hé. Jullie betalen tenslotten huur!

Gebeurt het wel eens dat jullie kleintje in zijn/haar slaap even huilt en dan weer gewoon verder slaapt? Ik vind het zo gek :D Wel schattig om te zien, want dan trekt hij zo'n lief en zielig gezichtje :D

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    @ Eleni: Tjonge! Knap hoor!

@ Lynd: Dat is inderdaad erg weinig.
    Misschien heb je wel genoeg melk, maar is de voeding te weinig die in je melk moet zitten.
    Een vriendin van mij had dat ook. Ze had genoeg melk, maar daar zat te weinig voeding in. Zij is toen ook gestopt met BV.
    Ik wil je niet bang maken ofzo, en ik hoop dat ik het mis heb en dat je lekker BV kan blijven geven. Nou ja…lekker…lees dat je weer flinke kloven hebt.
    Dikke knuffel voor jou!
    Heb echt vreselijke bewondering voor je, want ik was er direct mee gestopt. Je bent een echte doorzetter.

@ Hilli: Zal vandaag en anders morgen foto’s nemen en erop zetten.

14. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    6 februari 2010 om 21.25 ben ik door middel van een keizersnede bevallen van onze dochter Faydee Anna Elisa ...
    Zoals hier al gezegd was ging het niet vanzelf... was sochtends wel de slijmprop verloren maar tijdnes controle op t ziekenhuis bleek er nog niks veranderd te zijn...
    Die nacht nog wel heerlijk thuisgeslapen en ging naar het ziekenhuis met het idee van ik ben zo thuis want die dag zouden ze niks doen en zondag pas weer gaan kijken hoe nu verder..
    Eenmaal daar bleek het superrustig en kwam er een hele goede gyn bij die zoiets had van laat mij maar eens voelen en het flink ging forceren (AU!!) en me gestript heeft en mn vliezen brak...
    Gelukkig alles helder...
    dus mevrouw vandaag gaat u echt bevallen haha effe schrikken want daar had ik die dag dus NIET op gerekend eigenlijk door al die teleurstellingen...

Kreeg een uur de tijd om weeen zelf op gang te laten komen helaas gebeurde dat neit dus werd ik aan het infuus gezet...
    Paar keer standje hoger want de weeen kwamen nog niet echt..
    Na een tijd werd het moeilijk weg te puffen en had ik het best zwaar want ze kwamen regelmatig om paar min en waren pijnlijk maar elke ker als ze kwamen toucheren was er niks veranderd ...
    Toen heeft de gyn besloten me een ruggenprik te geven omdat ik het al zo zwaar had en nog een lange weg te gaan had...
    Zo daarna heb ik weer goed kunnen lachen enzo haha
    Infuus opgeschroefd goede weeen.. maar na 2 uur bleek nog steeds niks veranderd daar binnen...
    toen is er gezegd dat het een keizersnede zou worden (wist vantevoren dat ik een paar uurtjes had en anders overgegaan zou worden tot keizersnede ik vond alles prima op dat moment )
    Eenmaal groen licht ging het snel binnen no time lag ik op de ok en werd alles voorbereid en toen begon ik het eng te vinden...
    Voel ik echt niks en oh jeetjte zometeen is ze er dus echt!

Heb tijdens de keizersnede wel een paar min pijn gehad omdat ze ergens aan trokken en daar nks aan konden doen op dat moment dat vond ik wel echt vervelend maar toen was het zo gebeurd en was ik alles vergeten... Onze meid mankeerde niks aan haar longen!!
    Ze is er met een vacuumpomp uitgehaald en heeft een hele bos haar!
    Ik had wel de eerste paar uur echt moeite met het feit dat ze zo uit me gehaald was en ik voelde me urenlang niet lekker en kon zelf niks met haar omdat ik zo rilde en misselijk was en dorst had...
    daar heb ik achteraf bst moeite mee maar die nacht lag ze lekker naast mn bed in haar bedje en he ik de hele nacht verliefd naar dr liggen kijken en begon ik alles te beseffen!

Heb daarna nog wel veel pijn gehad maar kreeg morfine prikken om de 4 uur tegen de pijn maar daar ben ik de 2e dag al mee gestopt want werd er om de zoveel tijd knetterstoned van en vond dat zelf niet fijn meer...
    Maandag ochtend is de catheter eruit gehaald en moest ik binnen 6 uur plassen gelukkig kon ik meteen binnen een half uur plassen en heb ik daar totaal geen last van gehad verder :)
    En man oh man wat was het heerlijk weer rond te kunnen lopen na die tijd op bed !!!
    Omdat het herstel goed ging heb ik overlegd of ik eerder naar huis mocht want eigenlijk mocht ik vanmorgen pas weg maar ben gisteren middag al gegaan na overleg en nadat ze zagen dat het goed ging met lopen en ik beloofd had om goed te rusten..

Dus we zijn nu heerlijk aan het genieten van onze meid maar ben niet hele dag online verder omdat ik rustig aan moet doen...

oh en ik geloof dat wij de langste baby hebben want ze was maar liefst 58 cm!!
    woog 4280 gram :p

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ Ankje, geen idee hoe hij dat lange slapen doet, maar hij is van af het begin al een goede slaper, lijkt op zijn moeder :D. Hij krijgt gewoon zijn flesje en dan lekker met de kruik het bed in en het resultaat is een veel slapende baby. Quinten is natuurlijk ook al iets ouder als Jonna dus komt bij jullie ook vast nog wel.
    De verbouwing gaat nu dus eindelijk de goede kant op lekker hoor. Hier ligt ineens een pak sneeuw onvoorstelbaar :$. Hoop bij jullie niet want dan ben ik bang voor de kozijnen morgen.

@ Lynd, ach meis, wat schrikken zeg dat hij zo weinig was aangekomen, heb je enig idee hoe dat komt, je was toch ook weer begonnen met wegen voor en na de voeding? En alweer kloven ik had het allang geweten ;). Vind het zo knap van je dat je volhoud.
    Hebben ze bij jullie geen regels over de verhoging? Hier mag bij een verhoging van huur max. zoveel procent erbij komen. Ik zou het toch echt wel aankaarten van de hond, je hebt daar toch ook familie kunnen die je niet zeggen hoe zij daar mee om zouden gegaan. Gewoon snel weer hier komen wonen ;).

@ Eleni, je hebt je handen er maar vol aan, blijf het knap vinden.

@ Hier, Mijn man mag vrijdag proef draaien bij een bedrijf en als ze tevreden zijn mag hij maandag al beginnen, dus mega spannend het schijnt nogal een streng bedrijf te zijn, dus we hopen dat ze het goed genoeg vinden zou heerlijk zijn als hij weer werk heeft.

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ Stamvamp, welkom terug, en wat heftig zeg, wel fijn dat je nu thuis bent. Het heeft nog best lang geduurd voordat ze er was.
    En wat een lange meid zeg, jeemig :$. Ik was gisteren al trots dat Quinten AL 55,5 cm was en jullie baby is nu al groter, die heeft een goed thuis gehad ;). Geniet er maar lekker van.

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

ben net weer thuis,ik vond het vreselijk moeilijk om Aylani achter te laten op dat kamertje,maar ik had nog niets gegeten dus moest echt even naar huis,Alain komt ook zo thuis en dan gaan we na het eten meteen weer terug naar het ziekenhuis,ze gaan de eerste 2 dagen alleen maar naar de reactie ed van Aylani kijken en aan de hand daarvan gaan ze beslissen wat te doen,zoals Lynd al schreef het kan van alles zijn,
    heel erg bedankt voor al jullie medeleven,en ik zal proberen zo nu en dan even wat te typen

18. Sjees, eindelijk gaat er wat gebeuren. Natuurlijk is het niet leuk dat Aylani nu in het ziekenhuis ligt. Maar jullie kunnen wel wat rust gebruiken en hopelijk komen jullie er nu achter wat er met haar aan de hand is.

Eleni, knap hoor hoe je met die 2 kleintjes omgaat. Het is zoals je zegt, je weet niet beter. Je krijgt er op een gegeven moment routine in.

Ankje, jeey eindelijk de trap erin, nu gaat het eindelijk opschieten, lekker hoor

Lynd, meid ik heb echt bewondering voor je. Je zet maar door, terwijl je pijn hebt. Knap hoor. Ik ben ook wel een doorzetter, maar na 2 weken BV zag ik het echt niet meer zitten.

Hilli: Julian huilt ook wel eens in zijn slaap. Op zich wel schattig, minder wanneer het in de nacht is en we naast zijn bedje staan en hij blijkt te slapen. Heb het wel eens gehad dat ik al een flesje aan het maken was en bleek hij gewoon te slapen.

Blaine, wat spannend zeg. Ik hoop dat je man daar maandag lekker kan beginnen, zo wel heel fijn zijn.

Stampvamp, wow lang meisje zeg, jij hebt de records verbroken.
    Dus een KS geworden. Neem je rust meid en geniet van je meisje.

Ik leg Julian ook weleens slapend in zijn bedje. Ze zeggen dat je je kindje beter wakker in bedje kunt leggen, maar daar heb ik maling aan. Wanneer ik hem wakker in zijn bedje leg, huilt hij meestal om in slaap te komen

Hier sneeuwt het alweer de hele middag, bij meer meiden? Ik ben die sneeuw werkelijk helemaal zat, bah. En heb vandaag de was maar eens weggestreken, mijn favoriete bezigheid :D

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ anke .. hielprikje ,.. nee ik heb gebelt maar er was nog niks bekend dus ik bel ze morgen nog een keer terug.

Fijn dat het eindelijk beter gaat met je huis trap erin en al bijna aan het verven heerlijk meid ;)

@ sjees nou meid wat een gedoe allemaal jeetje
    ik hoop dat ze snel een diagnose kunnen stellen
    knuff

@ stampvamp jeetje wat lijkt me dat naar ..je lichaam had duidelijk geen zin in bevallen ;) maar fijn dat alles zo goed is gegaan op het pijn minuutje na.. en wat een lange baby jeetje hihi :D geniet van je meissie ben benieuwd naar de fotos :D

@ jada.. ik heb eigelijk nooit geprobeerd om haar wakker in bed te leggen vind dat huilen zo zielig.. en ze wilt geens peen alleen vinger dus soms als het echt onmogelijk lijkt om haar in bed te leggen ( slapende en dan wakker zodra ze het matras raakt) dan leg ik haar neer en zit ik naast de wieg met me vinger in haar mond tot ze slaapt ...zucht

@ blain dat is goed nieuws succes voor je hubby ;)

@ lynd dat is inderdaad wel erg weinig, gaan ze nu kijken waar het aan kan liggen??

Ennuh nja ik weet neit zo goed wat ik moet zeggen over die hond.. tis wel lastig maar ik zou ook me buren niet inlichten als ik een hondje wil .. vind dat het mijn eigen keus is ik zorg ervoor ik betaal ervoor en wat me buren vinden heb ik maling aan..( sorry ) maar als je samen een tuin deeld is het natuurlijk wel anders ik begrijp niet zo goed waarom je hun hond moet ontwijken namelijk ... of wonen jullie gezamelijk in 1 huis?? want dan is het helemaal terecht dat je zegt dat ze je wel op de hoogte hadden mogen stellen,,, nja leg me maar ff uit ;)

@ mezelf hier gaat het heel slecht... ik was toch weer met de papa natuurlijk.... love never dies .. maar sinds eergister is het weer helemaal fout ruzie om niks en verwijten naar me hoofd blabla geen zin om het helemaal uit te leggen ,, maar hij is dus weer weg :S ik ben super ongelukkig en verdrietig en k snap er helemaal niks van het was namelijk lekker rustig de laatste tijd.. heb ook echt steun aan hem gehad met de bevalling ... en nu bel ik hem hangt hij de hele tijd op .. spreek hem even zegt hij alleen dat ik moet ophouden met huilen en die kleine moet troosten.. maar hoe kan ik haar troosten als ik zelf ontroostbaar ben?? ik snap gewoon niet hoe hij zo hard kan zijn gewoon weggaan en doen of zijn neus bloed... zogenaamde liefde??? zeiken over dingen van een jaar geleden ..die zogenaamd uitgesproken waren , beginnen over mijn verleden en dingen die ik hem in vertrouwen heb verteld tegen mij gebruiken .. en dat alles na een hele gezellige dag.. :( ik ben echt al de hele dag aan eht huilen heb nu die kleine bij me moeder neergelegd beneden en ben boven aan eht uithuilen voordat ze weer wakker word . ik heb er zo geen idee van hoe het zo kan lopen elke keer . ik ben ook zooo stom om elke keer weer kansen te geven en weer en weer en weer .. hij verdient het niet eens.
    Twee tellen met me praten vrij weinig te zeggen behalve dat ik eens moet begrijpen dat ik weet ik veel wat allemaal fout doe of heb gedaan en daar voor uit moet komen :$ en dan zeggen ga die kleine troosten en ophangen :$ jezus wat een zak met bakstenen zeg wat een harteloos mens is dat ik ben er helemaal kapot van en dat nu in me kraamtijd :(
    nu ik al overloop van emoties
    gatverdamme!!

20. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Hilli: Laurens heeft ook van die bultjes. Fijn om te lezen dat het helemaal normaal is.

@Ankje: tof dat het goed loopt met jullie huis!

@Blaine: wens je man héél veel succes voor maandag! We duimen voor een positieve afloop!

@Stampvamp: heftig verhaal zeg! Gelukkig mocht je al snel naar huis! Hopelijk gaat het thuis ook goed met jullie; ik vond het herstel thuis best tegenvallen.

Vraagje aan meiden die een blaaskatheter hebben gehad: ik heb er dus ook een gehad. Kreeg er een blaasontsteking van, penicillinekuur gehad. Ontsteking is inmiddels weg (is gecontroleerd), maar pijn (soort van kramp) met het plassen blijft. Schijnt dat je blaas kan beschadigen door het katheter. Herkent iemand dit en weet iemand hoe lang die pijn nog kan duren?

Deel Deze Pagina