Hoi, Zoals jullie zien is het midden in de nacht. Ik had m`n meisje om half 11 wakker gemaakt en wat denk je, helemaal geen succes ze heeft van de 120cc, 105cc laten staan. Ik zeg degen der "is mama daar nu voor opgebleven, is dit dank jewel zeggen mama?" Nou toch maar naar bed gegaan met der om 11 uur. En wat denk je ze kwam weer lekker rond half 3 aankakken dat ze wilde eten. Hup weer 120cc aangemaakt en ze laat 80cc staan. :x Ik nou oke geen probleem, hup terug naar bed. Ze slaapt als een roos en ik, ik kan de slaap dus al niet meer pakken sinds half 3. Ik heb zoveel moeite om terug in slaap te komen als ik er snachts uit moet (lees dat is elke nacht nog altijd 8)) Nou en het ergste is mannetje ligt zo te snurken dat ik me dood erger, nou dan maar naar beneden, heb alle dekens mee genomen, ik dacht ach dan maar even surfen. Ik merk dat m`n meisje een ritme begint te krijgen alleen haar ritme ligt net verkeerd. Wie o wie heeft tips. Het is hetvolgende; het verschild van tijd want de ene keer krijgt ze hem om 7 uur dan 8 uur. Maar ik krijg er daarna dus niets meer in en ze neemt dus echt de nacht 1 voeding te vroeg om het even makkelijk te zeggen. Snappen jullie wat ik bedoel. Want ze slaapt dus met gemak van 7 uur tot 3 of 4 uur. Dat is dus haar nacht. Hoe weerleg ik die? Zoals ik al zei ik kan ze om 11 uur wakker maken voor de fles maar ze neemt die gewoonweg niet! Overdag nog meer uren tussen de voedingen of juist kortere tijd tussen de voedingen om zo het proberen te verschuiven? Hoe hebben jullie dat gedaan? Nou ik ga even verder kijken en op de bank liggen.
Schaam me dood maar nog steeds wakker. Mannetje is inmiddels naar z`n werk toe. Ik wilde even m`n voedingschema laten zien als voorbeeld. Voedingsschema van gisteren woensdag 17 Maart en eergisteren 16 Maart: (elke dag dus verschillend maar dan hebben jullie een idee. 16 Maart: - 03:00 : 120cc (25cc laten staan)(was wakker) - 08:20 : 120cc (25cc laten staan)(was wakker) - 12:45 : 120cc (45cc laten staan)(wakker gemaakt) - 16:45 : 120cc (50cc laten staan)(was wakker) - 20:45 : 120cc (25cc laten staan)(wakker gemaakt) Totaal 430cc gedronken 17 Maart: - 03:15 : 120cc (25cc laten staan)(was wakker) - 07:30 : 120cc (40cc laten staan)(was wakker) - 11:30 : 120cc (45cc laten staan)(was wakker) - 15:40 : 120cc (40cc laten staan)(was wakker) - 19:00 : 120cc (50cc laten staan)(was wakker) - 22:30 : 120cc (105cc laten staan)(wakker gemaakt) Totaal 415cc gedronken
Woops wat naar.... Ik zie dat je haar in deze voorbeelden 's avonds hebt wakker gemaakt. Ik zou dat niet meer doen, en afwachten hoe laat ze zelf komt. Ws is dat eerder dan 3.00, zodat je het op die manier miss steeds wat kan verlaten. Dus stel ze komt om 23.30 en daarna weer om 5.00. Hoop dat ik duidelijk ben. Sws zou ik het weer bespreken met het CB. Succes! Hier: zit te kolven omdat mijn productie terugloopt. Ok, nog steeds wel genoeg, maar het wordt me te krap. Dus vanaf nu elke ochtend ook kolven. Verder (durf het haast niet te melden gezien o.a. Woops haar verhaal) hebben we hem net gewoon wakker moeten maken. Laatste voeding was dus om 19.30 en hij heeft vanaf 20.30 geslapen. Wat een weelde8)!!
@essie, Bijv. deze dag: - 16:45 : 120cc (50cc laten staan)(was wakker) - 20:45 : 120cc (25cc laten staan)(wakker gemaakt) Zeg jij ik zou ze om 20:45 niet wakker maken en zelf laten komen? - 19:00 : 120cc (50cc laten staan)(was wakker) - 22:30 : 120cc (105cc laten staan)(wakker gemaakt) En bij deze zou je haar ook niet om 22:30 wakker maken en laten liggen?
Precies! Kijken hoe laat ze zich zelf meldt, en vanuit daar verder kijken. Nu weet je dat niet en zit je elke keer om 3.00. Dus dat moet je zien te doorbreken.
Ze kwam net om half 7 weer en dat is heel netjes want ze had half 3 gehad. Maar ze laat weer 60cc staan van 120cc. Je zou toch denken dat ze op den duur toch echt honger moet gaan krijgen.
Ja juist ik moet dat opschuiven, zal het eens gaan proberen. Dus jij zou ze na 18:00 niet meer zelf wekken en zelf laten komen ook al is dat misschien na 6 uur ofzo?
Ja, gewoon ook om te kijken hoe laat ze dan komt, dat weet je nu dus niet. En hopen dat de spruw snel genezen is!!! Sterkte!! Ik ga nog ff te bed. Tot later!!
Ankje, jeetje meid wat een ellende!!!!!!! Je hebt het slecht getroffen. Miss een "harde" les voor de volgende keer, nooit meer vooruitbetalen als de materialen kosten... arbeidsloon is sowieso niet vooruit te betalen en eigenlijk is vaak de afspraak dat je 10 % vooraf, 10% halverwege en de rest erna. Maar ja, daar heb je nu niks aan.. pfffff... In principe moet je je geld gewoon terug kunnen vorderen hoor.. Je moet je alleen even goed laten informeren!! Sterkte!! Woops, balen van het ritme van je meisje...!!! Ik zou idd ook even kijken hoe laat ze zelf wakker word. Hier Lucas heeft gister 4 flessen gehad.. het ging dus goed! laatste fles om half 9 210/7 en toen werd hij ff wakker om 5 uur, speentje gegeven en toen pas half 7, perfect dus!! Nu is de kunst om te kijken of dat vandaag weer lukt. Dalijk komt dinnetje met dr kids en vanmiddag worden door ander dnnetje mn haren geknipt joepie!!!!!!!!!!!!!
Ik ga zo 8 uur even de huisarts bellen of ik nog even terecht kan. Om 11 uur komt m`n vriendin en gaan we in de stad lunche. Vanavond komt er bezoek (collega`s) dus hier wordt het niet rusten en we gaan gewoon door. Kom mezelf waarschijnlijk in het weekend weer tegen.
Over het uitje... klinkt heel leuk, maar ik ken niemand nog echt dus ik durf me er nog niet zo goed voor op te geven eerlijk gezegd.. en met durf bedoel ik omdat ik niet weet of ik dan ook echt kom hahahaah... Mag ik dat later nog doorgeven?? als ik het nl red om elke keer hier te blijven komen dan vind ik het heel erg leuk! Komt er hier trouwens iemand uit de buurt van Rotterdam????
Ik ken je gevoel, ik heb ook altijd plankenkoorts en als je er eenmaal bent is het bere gezellig. Vorige keer ben ik ook meegeweest en was stik zenuwachtig en zo gezellig.
Nou ja, jullie schrijven al zo lang met elkaar en ik ben er pas bij natuurlijk. Met de mei 2007 mama's heb ik ook al heel veel mini meetings gehad en een aantal zie ik er regelmatig en 1 is ook echt een goede vriendin van me al een hele tijd.. maar met hun heb ik vanaf het begin van mn zwschap tot heden geschreven. Maar als ik hier nog steeds schrijf (ga natuurlijk dalijk weer werken en weet niet hoe druk het dan word hahahah) dan wil ik graag komen!!!! want ik vind het wel erg gezellig hier, zonder gezeur!!!!
zonder gezeur? Ik zeur volgens mij elke dag hier. Nee, snap wat je bedoelt. En zodra ik moet gaan werken zal het ook wel minder worden, soms heb ik ook dagen dat het niet uitkomet. Heeft iedereen hoor.
hahahah, nou er zijn in heel clubjes, waaronder een hele tijd terug bij de mei mama's, echt wel een hoop ruzies en ik heb hier nog geen ongetogen woord gezien, dat is fijn als men elkaar in de waarde laat!!
Ja ik vind ook dat je iedereen in hun waarde moet laten, je kan elkaar ook helpen door tips en iedereen doet het anders. De ene is streng de andere is te lief de andere zeurt de andere vind alles goed. Ja we zijn allemaal verschillend. Ik ben best een bezorgde mama en ben/blijf dan piekeren en doormalen over van alles en nogwat. Ook niet goed, amar wat doe je eraan? Dus iedereen doet en is anders! Hup dat is eruit!
Woops: Ben het met Essie eens. Even kijken wanneer zij zich aandringt en vandaar uit om de 4 uur voeding geven. Het lijkt mij dat regelmaat belangrijk is voor zon baby. Als ze niet alles drinkt .dan niet, maar dan heeft ze ook pech als ze 3 uur later of 2 uur later komt. Jonna had dat ook in het begin, en had dus ook pech. Ze huilt dan wel omdat ze voeding wil. Maar als ze echt voeding mag (4 uur later) dan dronk ze wel alles leeg. Gina: Bij ons was het 15%, 40% en daarna weer 40%. Die 5% komt echt als alles klaar is. En we zijn bijna klaar dus die laatste 40% heeft hij inderdaad gehad. Stond ook in het contract dat je vooruit moet betalen. Ook wel logisch want officieel zou hij van dat geld zijn materiaal enzo betalen. Je moet uiteraard zelf weten of je meegaat met het uitje ja der nee. Maar je moet maar zo denken, iedereen is wel zenuwachtig. Ook al kletsen we zo lang met elkaar. Het laatste uitje was precies zo. Ook zenuwachtig, maar het ijs was vrij snel direct gebroken en het was zo gezellig!
Hier: Jonna heeft heerlijk geslapen. Ze werd pas rond een uurtje of half 5 wakker, maar stopte de speen erin en toen werd ze pas om 6 uur wakker. Precies goed, want haar eerste voeding is ook om 6 uur. Helaas heb ik niet zo lekker geslapen. Er spookte vanalles door mij hoofd. Ook heb ik gedroomd dat de ons huis in brand werd gestoken en dat we dus helemaal niks meer hadden. Pfffff. Werd helemaal gek! Vanochtend weer geprobeerd te bellen, maar helaas nog steeds geen gehoor. Jeroen is even naar zijn moeder en daarna gaat hij naar de Gamma. Hij gaat nieuwe sloten halen. Wat een gedoe zeg!