Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Niet helemaal teruggelezen...
    Ben vanmorgen losgemasseerd door de fysio. Zat behoorlijk vast en was ook wel pijnlijk. Jeroen haalde me daarna op en had mijn rijspullen meegenomen.
    We zijn doorgereden naar paardje. Haar lekker geborsteld en gelongeerd in het paddockje. Ze voelde zo relaxt, dat ik het zadel erop heb gedaan en ben opgestapt. We hebben een paar rondjes gestapt en toen weer afgestapt. Brave knol! Staat al 4 maanden stil. We gaan haar volgende week verhuizen. Ze staat in het dorp, waar ik werk. Ik wil geen praatjes, van o, ze kan wel op dr paard, maar niet werken. Zij zien niet, dat ik van die paar rondjes stappen, nu weer in bed lig om te herstellen, zo vermoeid ben ik.
    Heb geen pijn aan bekken of knip gehad, alleen aan buikspieren.

2. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @chevenne: wel fijn dat je even hebt kunnen rijden. DAt zet je gedachten even helemaal op nul (had ik vroeger tenminste). Succes met je spierpijn....

3. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Even een vraagje ivm oogkleur: zijn er kindjes die nu al uitgesproken bruine ogen hebben? Bij M zit er een bruine schijn doorheen, ze zijn donkergrijs met bruin, bij onze oudste waren ze meteen blauwer. Ik vraag me af of je het echt al duidelijk zou moeten zien nu als ze bruin worden.

4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum België
    @ chevenne: leuk dat je een paar rondjes gedaan hebt met je paard. Ik denk dat ze er net zoveel van genoten heeft! En idd, je merkt toch dat je buikspieren de afgelopen maanden iets te verduren hebben gehad. Ben zelf dus begonnen met turnoefeningen en oefeningen die ik vorig jaar met de vinger in de neus deed, zijn nu serieus afzien! 8)

@ Suzanne: hier nog een die als erg beweeglijk / energiek beschreven werd. :p Aangezien ik niet veel vergelijkingsmateriaal heb, zal ik de dokters maar geloven zeker? Nu ja, liever een kleintje waar wat pit en later deugnieterij in zit dan een “flauw besje”

@ Ise: oef, wat een opluchting ivm het hartje!!

@ Hilli: denk niet dat thuisblijfmama iets voor mij is, tenzij het enkel bankhangen, tv kijken en spelen met je kleintje is… :D Ben dus niet zo van het huishoudelijke type, tot ergernis van mijn vriend. Opruimen is bij mij eerder van plaats verleggen, of zoals nog iemand al zei: oprommelen…

@ Juni: ben je in de afgelopen 2 maanden dat M zo verkouden is nog niet bij de KA geweest? We moeten hier elke maand langsgaan + Kind & Gezin valt er dan ook nog eens tussen en daar is ook een dokter aanwezig… ivm oogkleur: dacht dat het tot een jaar kon duren eer ze de definitieve kleur krijgen. Nu ja, ik heb zelf grijze ogen en vriendlief grijsgroen (in ieder geval niet donkerbruin of zo), dus denk dat ze wel blauwig blijven bij E

@ Sjees: wat fijn dat Aylani zo een leuke tijd had in het KDV. Volgens mij zijn het eerder de mama’s dan de kindjes die problemen hebben als ze naar het KDV gaan! :)

@ Lynd: een assymetrisch mondje? Zou het niet gewoon uit zichzelf kunnen corrigeren? Bij de geboorte had E een volledig plat en scheef neusje, en nu zie je er niets meer van. Waarom zou het niet kunnen met een spiertje? (als het dat idd is). En ja, genieten van het lekkere weer!

@ Mamanama: E volgt als ze zin heeft bv haar rammelaar (ze is morgen 8 weken), maar ze kan net zo goed de blik op oneindig zetten. Ze kan echt minutenlang zitten staren naar absoluut niets, behalve een wit plafond… Of zou ze iets zien dat wij niet zien???

@ Hier: vanochtend controle bij de KA: Elisa is al 56,5 cmen 5,580 kg! Qua gewicht zit ze op de bovenste curve… ;) Heb aangehaald dat haar eetschema een rommeltje is, en ik moet nu vermijden dat ze kleine hoeveelheden à la 50 of 60cc drinkt owv in slaap vallen en tussen de voedingen proberen te rekken tot 3 uur. Wat vandaag al redelijk gelukt is. Hopelijk krijgen we er zo toch stilaan een structuur in. Maar zoals gezegd: op zich geen probleem met eten, gezien het gewicht… :D Denk dat ze in verhouding 1 van de koplopertjes is, gezien ze nog geen 2 maanden is...

Heb E ook de eerste flacon tegen het rota-virus gegeven. Was normaal voor dinsdag bij het CB voorzien, maar aangezien papa de buikgriep heeft, hebben we het dan maar vroeger en zelf gegeven… Heb geen zin in een kleintje met buikgriep...

5. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Vandaag bij de huisarts geweest.
    We moeten meteen naar de kinderarts.
    Ze heeft voor ons meteen een afspraak gemaakt.
    Morgen om 10 uur moet ik in het ziekenhuis zijn met m`n meisje.

Groetjes

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Kaatje: Hoe was het bij oma? En heb je de fles nog gevonden?

Djuke: Tja, als je dat soort dingen allemaal van te voren weet he?
    Ik voel me ook steeds meer genaait. Er komen steeds meer vreemde dingen naar boven. Ook omdat het steeds door onze hoofd speelt, maar ook horen we verhalen van bouwvakkers. En door die verhalen past alles steeds beter in elkaar.

Je mag me inderdaad wel zijn nummer door PB-en. Ik weet nog niet of we er gebruik van maken, maar het kan nooit kwaad natuurlijk.
    Erg lief dat je mee denkt. X

Jada: Jemig! Dat is schrikken zeg! Gelukkig gaat het weer goed met die kleine man.

Sjees: Wat jullie toch ook een schatten he. Ik moet wel zeggen dat ik me wel een beetje lullig voel. Jullie hebben ook al zoveel aan jullie hoofd…..kom ik met mijn gezeik.

Suzanne: Jonna volgt met haar ogen ook maar soms hoor. En onze CB vond dat voldoende.
    Ze leren vanaf de ong. 8 weken weer ontzettend veel he? Dus het kan zomaar zijn dat hij het volgende week veel meer doet.

Lynd: Ja klopt. Ik heb al 2 mailtjes klaar staan om te versturen naar ‘das je goed recht’ en naar ‘de kat in de zak’.
    Maar ik wil morgen eerst even afwachten wat Vereniging Eigen Huis zegt. Wil graag weten waar wij recht op hebben en wat de regels volgens Nederland is.
    Want anders kan de aannemer ons weer pakken op iets anders, en dat wil ik uitsluiten.

Ga je het wel even checken over dat mondje?

Woops: Succes morgen!

7. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Suzanne, nou, zo is 'last' van de spuitjes toch goed uit te houden voor moeder en kind, gelukkig! :)

Scheef mondje Jakob: nee, is me helemaal niet opgevallen, 't is dat ze het zei. Heb geen idee waar het aan kan liggen (spier of iets anders), maar ze zei dat ze zoiets dan zouden kunnen behandelen met elektrotherapie oid, het woord alleen al... :( En misschien heeft hij gewoon wel een scheve mond oid, hoeft toch niet meteen pathologisch te zijn? :(
    Wie was dat ook al weer hier wier partner een half verlamd gezicht had tijdens de zwangerschap? Is dat weer helemaal weggegaan vanzelf?

Woops, waarom moet je dan naar het ziekenhuis? Vanwege slecht eten?

Kwek, hoop dat het goed gaat die kleine voedingen weg te laten, zal wel even wennen zijn voor jullie beiden. Hou ons op de hoogte!

Hubby zit voetbal te kijken, Jakob op de arm, die ligt half te chillen met de speen in zijn mond, hihi.

Juni, Jakob heeft nog blauwe ogen, maar aangezien ik blauw/grijze ogen heb (hubby groen/grijs) zou dat best eens kunnen blijven. Heb geen idee tot wanneer ze de definitieve kleur moeten aannemen, zou ik ook wel willen weten. Kais van Ummkais had al wel bruine ogen op de foto.

Over Ummkais gesproken, die heb ik ook al lang niet meer gezien hier? :(

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hier: Wat een dag zeg! Ben er helemaal klaar mee.

Jeroen heeft de sloten veranderd, dus ons huisje is weer veilig.

Er kwam einde de ochtend nog een bouvakker langs die gisteren ook aan het werk was. Hij had onze aannemer ook nog net gesproken. Hij dacht dat de aannemer misschien wel in de bak zat. Want het schijnt dat hij nog geld kreeg van iemand en dat hij dat woensdag warschijnlijk is gaan halen. Misschien dat dat uit de hand is gelopen en daarom in de bak zit.
    Ik vind het toch wel raar dat je als je bonje hebt gelijk in de bak komt. Als hij gelijk vast zit is er echt meer aan de hand.

We zijn samen met die bouvakker naar Weesp gereden. Daar is een pand dat hij heeft.
    Het pand zelf ziet eruit als een krot, maar er zit een vet dure vloer in.
    Hij pompt daar dus veel geld in….ons geld.

Later de middag kwam er een andere bouwvakker bij ons langs en die zei dat hij weer van een andere bouwvakker heeft gehoord (hij heeft een zus bij de politie werken) dat de aannemer inderdaad vast zit. Maar zeker weten doen we dus niet.
    Ook weten we niet de rede waarom.

Einde de middag kwam de metselaar langs. Ook hij krijgt nog geld van de aannemer en was benieuwd of wij wat wisten.
    Tis echt niet te geloven wat voor ellende hij heeft gemaakt.
    Ik heb van de bouwvakkers en de metselaar nummers. Dus als iemand de aannemer ziet of hoort krijgen wij dat ook te horen.

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Ik heb door de dag heen veel gelezen maar kwam telkens niet toe aan reageren, dus ben natuurlijk al alles bijna weer vergeten :). Dus sorry ben gewoon te druk geweest en het eten is nu bijna klaar dus ook nog eerst even eten, dus tot later

10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Morgen trouwens een drukke dag voor ons.
    We hebben morgen een afspraak bij de KDV. We moeten ook pasfoto’s laten maken voor een ID-kaart. Jonna krijgt er ook 1.
    Daarna moet ik de ID-kaart laten maken.

Vn het weekend hebben we niks…en we gaan ook wat leuks doen…..even weg hier.

11. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Ankje: er zijn dus meer kindjes van 8 weken die andere dingen interessanter vinden dan het gezicht van mama!

@Lynd: ja zeg, als je zoiets hoort dan schrik je inderdaad wel. Laurens heeft ook een scheef mondje als hij lacht of als hij gaapt. Nou ja, ik zou het maar even afwachten!

@oogkleur: Laurens heeft duidelijk blauwe ogen

@hier: hij heeft van half vijf tot zeven geslapen, toen eten gehad (160 zelfs!) en nu slaapt hij weer. Zijn temp is weer gedaald naar 37,4.
    Fijne nacht allemaal!

12. Juni, kan me voorstellen dat je zoiets hebt van slaapt ze eindelijk een beetje door, en moet ze in een ander bedje slapen. Ach mischien slaapt ze daar ook wel lekker door. Hier heeft Julian nog steeds blauwe ogen. Zelf heb ik blauwe ogen, vriend groene, maar ja kan alle kanten op.

Suzanne, wat groeit je mannetje lekker zeg, heerlijk. Hier slaapt Julian ook nog in zijn wiegje, maar het past ook bijna niet meer. Ledikantje hebben we ook al staan.

Mamanama, succes morgen bij de Osteopaat

Woops, fijn dat jullie zo snel terecht kunnen, ben heel benieuwd wat de KA te vertellen heeft.

Sjees, wat fijn dat je meisje het zo goed doet op het KDV, ook wel lekker voor jullie, heerlijk vanalles in huis doen!

Ankje, ik denk dat jullie het hard nodig hebben, een weekendje niets op de planning hebben. Even jullie zinnen verzetten.

Chevenne, lekker zeg dat je weer op je paardje hebt gezeten.

Kwek, ik herken dat wel wat jij schrijft, staren naar niets. Julian kijkt ook vaak minutenlang naar het plafond, waarop ik dan zeg, jaa mooi geschilderd he. Je meisje heeft een mooie lengte en gewicht. Ik hoop dat het gaat lukken met om de 3 uur te voeden.

Lynd, dan hadden wij het warmer in NL, hier was het 18 graden, haha!! Baas boven baas.

Over volgen met de ogen: Julian kijkt ons de ene keer wel aan, de andere keer niet, volgen doet hij wel. Maar Julian is ook alweer bijna 11 weken, dus komt vanzelf, geen zorgen maken.

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nou zeker Suzanne.
    Jonna kijkt ons meestal niet aan maar kijkt langs ons heen.

Soms kijkt ze ons wel even aan hoor, maar ook niet veel.
    Ik zou me nog niet echt zorgen maken, maar wel in de gaten houden.
    En als je het niet vertrouwd....gewoon het CB weer bellen.

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Tweede: Nee, nu nog niet hé :) Maar kwil wel niet te lang wachten :)

@Ankje: ... Alle jom ... Schandalig gewoon. kBen toch wel een beetje sprakeloos. (Ja we hebben allemaal al zoveel keer gezegd dat het een k*tsituatie is, dus maar niet herhalen) maar dat hij niet meer opneemt enzo. Slim van jullie om de sloten te vervangen. Ik zou hem ook voor geen haar vertrouwen. Hij is gewoon 'verdwenen' en heeft jullie sleutel nog :( Hoe erg is dat! Ik kan me wel voorstellen dat je je slecht voelt. Sterkte meid :( Echt dit is gewoon belachelijk ... Een klootzak is het ja ...

@Blaine: Spannend, eerste nacht zonder Quinten. Gaat mss wel even moeilijk zijn :) Als je gewoon bent om hem altijd zo dicht bij te hebben :)

@Mamanama: Ow ... hapjes, sandwiches en chocolaatjes?? Ik denk dat ik nog steeds niet goed weet wat een high tea is! Ik dacht dat er alleen verschillende soorten thee zouden zijn :D
    Sam heeft 1 à 2 keer per dag een poepluier. De laatste dagen meestal 1 keer.

@Nienke: 180+6 mag toch 5 keer? Dan zitten ze aan ongeveer 1 liter, dat mag toch? Sam krijgt al lang 5 keer 180+6. Ook bij het CB zeiden ze daar niets van.

@Djuke: Wat goed dat het beter gaat! Ik hoop uit de grond van mijn hart, dat het alleen maar beter blijft gaan!

@Jada: Ow ja sorry, dat had ik wel gelezen :) Ja, Sam krijgt terug Zantac. Toen hij de sojamelk kreeg, vroeg de ha om er even mee te stoppen. Om te kijken welk effect de melk zou hebben op de reflux. Sinds een week geef ik de Zantac weer. Hij gaf echt te vaak zuur over. Sinds ik de Zantac weer geef, is hij ook zo rustig en slaapt hij zo goed! Dus volgens mij werkt het wel :) Hij heeft ook geen nieuwe pukkeltjes, dus het was echt gewoon babyacné en geen allergie ofzo :) Ik heb eens gekeken en het is vanaf hier 1 uur en 20 minuten rijden naar Utrecht. Dus op zich valt dat nog mee :)
    Dat is schrikken hé, als het lijkt of ze stikken. We hebben het onlangs ook nog gehad met Sam. Dan slaat je hart even dubbel zo snel hé! En wat een nare droom. Maar, dromen zijn bedrog!

@Conditie: Wat is dat? :D

@Suzanne: Ik weet niet of hij vroeger geboren is? Maar ik merk bij Sam wel dat alles wat langer duurt. Hij volgde al wel een tijdje, maar eigenlijk alleen maar als hij er zin in had. Maar nu sinds een week of twee, heeft hij in één keer echt veel bijgeleerd. Nu volgt hij echt alles en iedereen. Hij lacht de hele dag door, maar gericht tegen iets slaan, dat doet hij nog niet :)
    Maar je maar niet ongerust. Mij stelden ze hier ook gerust dat ieder kindje op een andere manier dingen leert en opgroeit. Hij leert nu eerst gericht slaan, het volgen komt wel!

@Lynd: Ik zal voor je duimen dat je snel geen last meer hebt van de knip, want ik kan me voorstellen dat je heel graag wil :D Ik vond 4 weken al zo lang wachten :D
    Het probleem met het thuisblijven is, dat we het ons niet kunnen veroorloven, willen we een huisje kopen. Nu zou het gemakkelijk gaan, maar ik wil echt niet op dit appartement blijven wonen.
    Hopelijk is het niets hoor de assymetrische mond! Sam zijn oogjes zijn ook niet gelijk. Het ene is gewoon kleiner dan de andere, bij Jacob zal het ook wel een karaktertrekje zijn :) Ze maken tegenwoordig je zo snel ongerust vind ik. (Niet jij hé, maar in't algemeen :) )

@Juni: Jij ook thuis tot september, heerlijk hé. Ik ook :) Ik moet in principe 6 september weer gaan werken als ik kinderbegeleidster blijf. Maar tegen dan heb ik normaal mijn diploma, dus het zal 1 september zijn hoop ik :)

@Kwek: Wat een flinke meid is Elisa al! Hoe heb je die flacon zelf gegeven? Zat daar een spuitje bij? Ik weet dat al niet meer :)

@Ankje: Gaat Jonna naar hetzelfde KDV als Aylani? Dat zou anders wel fijn zijn :D

Gisterennacht was niet zo'n succes. Ik hoorde hem om kwart voor 3 al knorren enzo :) Om 3 uur was het om zeep ... Boe!
    Ik heb hem deze keer uit bed gehaald. Ik was benieuwd of hij mss niet gewoon een volle luier had, en daarom dus altijd zo vroeg wakker wordt. Niet dus. Hij had wel geplast, maar niet overdreven. Dus ja ...
    Ik moet gewoon het knopje vinden om de tijd van z'n wekker te verzetten. :)

Ik ga hem zodadelijk uit bed halen en hem zijn laatste flesje geven. Ik ben benieuwd wat hij deze nacht gaat doen :)
    Ik blijf er maar rustig onder. Ik ga me hier echt niet over druk maken. Het komt allemaal wel goed. Binnen dit en ... een jaar :D zal hij wel doorslapen. :D Hehe. Je weet op voorhand dat dit kan hé, dus ik vind het eigenlijk helemaal niet erg.

15. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hee meiden alles bijgelezen hoor, maar de puf niet om op alles te reageren. Wilde ff melden dat de prikjes goed zijn gegaan, het was toen de naald erin ging heel even huilen, verder heel relaxt. Temp was 37,1 vanavond, hij is alleen wat druilerig in bed. Is toch niet niks voor zo'n kleintje. Verder was ook alles ok, en wat denk je, hij is helemaal niet 59cm (vond t al erg lang) maar 56,5! Gewicht klopte wel, nu 4355gr. Hij zit precies op de lijn.

Hopelijk heeft iedereen een goeie nacht!

16. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum België
    Hey Hilli, het was gewoon een flesje (merk Rotateq) te vergelijken met die van het fysiologisch serum. Kapje afdraaien en dan de druppeltjes in het mondje. Hoop gewoon dat ik dinsdag niet op mijn donder krijg van K&G dat ik het zelf gedaan heb ;) Maar de KA had zelf gezegd dat ik het best mocht...

17. Nieks

Nieks Actief lid

2 jan 2009
    119
    0
    0
    Brabant
    Hoi meiden,
    even een kort berichtje.
    @Ankje wat een k****zak. Ik hoop dat je je geld in ieder geval voor een heel groot deel terug krijgt en vlug andere kozijnen hebt. Sterkte.

@Chevenne wat heerlijk weer op je paardje gezeten. Elke keer als ik wil gaan heb ik geen oppas. Ik denk dat ik haar maar gewoon meeneem en vraag of ze daar even op haar willen letten. Ze hebben zelf ook 2 kinderen 1 meisje van 1.5 jaar en 1 meisje van 5 dagen oud. Hoe is het verder met je mannetje?

@Sjees heerlijk die voorjaarsschoonmaak jij ook al. Ik ben vandaag in de tuin begonnen. Vanmorgen eerst alle boodschappen gedaan en toen Lieke in bed lag met de hogedrukspuit aan de gang. Morgen nog een klein stukje en het is weer als nieuw. Fijn dat Aylani het zo goed doet bij het kdv.

@uitje heb geen voorkeur wat het merendeel wil doe ik gewoon mee. Ik vind het wel spannend vooral omdat ik niemand ken ben niet zo'n held met nieuwe contacten. Als ik ergens mee kan helpen hoor ik dat graag hoor.

Vandaag dus lekker veel buiten geweest. Bijna alles is weer schoon. Moet alleen de gordijnen nog even wassen (en de ramen dan ook natuurlijk). Vroeg toch hoe jullie het doen het ophogen van de voeding omdat Lieke niet meer cc wilden drinken. Drinkt ze vandaag de fles 180/6 helemaal leeg. Nou probleem opgelost. Verder gaat het hier heel erg goed. Ze komt nu meestal rond half 5 - 5 uur. Dat vind ik prima. Kom dan op 6 voedingen uit. 3 x borst en 3 x fles. Sorry dat ik nu niet op iedereen reageer ga zo lekker naar mijn bedje de benzine is bij mij op. Morgen probeer ik weer op iedereen te reageren. Slaap lekker.

18. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ ontlasting: hier vandaag nog niks......ze heeft dinsdag rond 13 uur voor het laatst gepoept en we gebruiken nog wel Omneo voor krampjes en moeizame ontlasting! :$
    Gelukkig lijkt ze er gisteren en vandaag weinig last van te hebben....
    @volgen: wat bedoelen jullie precies? Tessa kijkt ons wel echt aan als we tegen haar praten en kijkt dan heel erg naar onze mond en wat die doet. Zelf lacht ze dan en 'praat' dan terug.
    Moet zeggen dat ik verder geen oefeningen doen om haar echt iets te laten volgen.....behalve haar roepen en dan draait ze haar hoofd om naar het geluid??
    @Kwek: dus ook bij jullie wordt er iets gegeven tegen het Rota-virus? Ik geloof niet dat ze dat in NL doen?

Ik ga mijn bedje in! Welterusten allemaal!

19. Hey meiden

Hier een lekker laat berichtje van mij:p Komen net bij vrienden vandaan, man ligt op bed lekker te slapen en ik ben aan het wachten totdat mijn ander mannetje zich meld voor zijn voeding... Ik denk dat ik hem zo maar wakker ga maken.... kan ik ook lekker naar bed.

Vandaag bij het CB geweest, alles was goed.
    Quinten weegt nu 5905 gram en is 61 cm. Bij geboorte was hij 3580 gram en 53 cm.
    Hij is dus mooi gegroeit.
    Van de prikjes heeft ie weinig last, met de 1e prik hoefde hij helemaal niet te huilen en met de 2e prik wel heel even. Maar toen die naald er uitwas was Quinten al weer stil en begon hij alweer te lachen.

Ik heb wel weer alles meegelezen, maar niet echt meer de puf om op iedereen te reageren.

@Woops; ik heb even wat gemist, waarom moet je morgen naar het ziekenhuis? vanwege de spruw?

@Ankje; Wat een !$@#@#!$! !! Ik hoop echt dat je nog ergens recht op heb.... Beetje een kers-vers gezin oplichten!?!:$:( dan ben je toch niet goed bij je hoofd. Somige mensen:x
    Ze moeten hem een paar jaar in die cel houden waar ie nu waarschijnlijk zit! En jullie het geld terug betalen!

Nog even foto
    Zoë en Quinten hebben lol (vooral Zoë)

20. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Zit ik weer, eerst was ik de zwangere-nacht-muts (weten jullie nog? :p)
    Nu lijkt het erop dat ik ze mama-nacht-muts wordt. :)
    Kan weer geen oog dicht doen, ze gaf net even een hele harde gil en slaapt alweer.
    Voeding:
    Ik heb even gedaan wat jullie als tip gaven.
    Heb ze gisteren zo voedingen gegeven:
    - 02:30 : 120cc (80cc laten staan)
    - 06:30 : 120cc (60cc laten staan)
    - 10:00 : 120cc (25cc laten staan)
    - 14:00 : 120cc (20cc laten staan)
    - 16:50 : 120cc (70cc laten staan)
    - 20:45 : 120cc (70cc laten staan)
    Totaal is het aantal 395cc geworden wat ze heeft gedronken.
    Heb ze dus echt helemaal de dag zelf laten regelen, heb ze geen 1 keer wakker gemaakt en dan doet ze dus dit.
    Nu slaapt ze dus nog en wacht tot ze komt.

De vraag waarom ziekenhuis:
    Nou ze drinkt al sinds de geboorte slecht en spuugt dus ook al sinds de geboorte.
    De huisarts heeft er nu geen vertrouwen in dat dit zichzelf gaat oplossen en wil geen enkel risico lopen en heeft daarom meteen urgentie gemaakt bij de afspraak met de kinderarts, vandaar dus al meteen morgen naar het ziekenhuis.
    Dus dat ze zo weinig drinkt heeft min of meer niets met de spruw te maken, maar daardoor zal ze nu nog wat slechter drinken.
    Ben echt blij dat ik eindelijk gehoort wordt en dat ze inzien dat het zo echt niet dor kan gaan.
    Ze is 75gr. aangekomen in 2 weken tijd en ziet nu de laatste 2 dagen ook erg wit.
    Ze heeft minimale plasluieren en bijna elke dag diaree.
    Geloof dat ik het nu een beetje in grote lijnen heb neergezet wat er is.
    We hebben dus ook al van alles gedaan om haar beter te laten drinken en het spugen tegen te gaan.
    - bedje schuin
    - melk verdikker in melk
    - andere melksoort
    - osteopaat
    - verschillende flesspeentje
    - verschillende flessen
    Volgens mij is het dit ongeveer wel. :)

Ik ga nog even op de bank hangen denk ik.

Deel Deze Pagina