Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Heb inderdaad al een tijdje niet gereageerd, maar ik lees nog wel trouw mee. Er wordt alleen vaak zoveel geschreven dat ik het moeilijk kan bijhouden en ik heb vaak niet genoeg tijd om rustig te kunnen reageren op iedereen. Ik vind het ook weer zo wat om iedere keer met ego berichtjes te komen dus reageerde ik maar een tijdje niet :)

@Butterfly: gewoon naar de ha gaan hoor! Klinkt inderdaad als een schimmelinfectie en dat is heel makkelijk te verhelpen!

@Woops: kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, je meisje drinkt echt veel te weinig. Ik hoop dat de ka heeft kunnen vaststellen waar dat door komt!

@kleur ogen: Kais zn ogen zijn nog niet echt bruin maar wel duidelijk donker.

@volgen: bij het cb afgelopen maandag heeft de wijkverpleegkundige getest of Kais al goed kan volgen. Hij kan het wel, maar doet het naar zijn linkerkant veel beter dan naar zijn rechterkant. Naar rechts heeft ie er niet zoveel zin in. Kan ook met zijn voorkeurshouding te maken hebben, daar ben ik nu aan aan het werken.

@werk: ik ben werkloos maar wel aan het solliciteren. Mn contract liep tijdens mn verlof af en werd niet verlengd. Ben afgelopen woensdag naar het kdv geweest en daar kan hij nu terecht zodra ik werk heb. Van mij mag het nog lekker lang duren eerlijk gezegd! Ik wil het liefst 24 uur werken maar bij de banen waar nu 'iets speelt' is het minimum 28 uur.. 3,5 dag dus. Ik vind dat wel veel en zou zelfs het liefst helemaal thuis blijven maar financieel gezien is dat niet haalbaar dus ik zal er binnenkort wel aan moeten geloven :(. Heb een paar dagen geleden ook een sollicitatiegesprek gehad, volgende week hoor ik meer. Ik heb nog niet echt haast, ga eerst waarschijnlijk de ww in.

@prikjes: afgelopen maandag prikjes gehad, met extra een vacc tegen hep b omdat zijn papa marokkaans is. Hij heeft heel hard gehuild en bleef ontroostbaar tot hij in slaap viel in de wandelwagen. Zodra hij wakker werd begon hij weer te huilen en hij is heel de middag en avond huilerig geweest. Dat vonden wij erg heftig want Kais huilt eigenlijk bijna nooit, alleen als hij honger heeft, dus respect voor de ouders van huilbaby's! Gelukkig heeft hij geen koorts gehad, enkel een halve graad verhoging. Heb hem op gegeven moment wel paracetamol gegeven omdat hij zo venijnig huilde dat het leek alsof hij pijn had. Dat was denk ik ook zo; drie kwartier na de zetpil werd ie eindelijk stil.

@sprongetje: ik denk dat Kais ook een sprongetje doormaakt. Hij is vandaag 8 weken en is gisteren en vandaag hangerig en wil constant bij mij zitten. Gisteravond heeft ie zelfs anderhalf uur gehuild, dat doet ie dus normaal nooit. Ik kreeg hem met geen mogelijkheid getroost en ben op gegeven moment maar met hem mee gaan huilen :(. Zelfs in de draagdoek werd ie niet rustig en na een flesje begon ie net zo hard weer te huilen. Vandaag is hij weer rustig en tevreden, hij wil alleen veel knuffelen. En dat vindt mama helemaal niet erg :D

Verder vanochtend naar de gyn geweest voor de nacontrole. Alles is in orde. Ben alleen nog niet ongesteld geworden, volgens de gyn zou dat binnen nu en 2 weken toch zeker moeten komen. Ik ben al 5,5 week geleden gestopt met bv en ze zei dat het normaal na zo'n 6 weken op gang zou moeten komen. Zijn jullie (flesmama's) allemaal alweer ongesteld geworden? :)

Wederom sorry voor de grote mate aan ego in dit bericht :)

2. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Essie: Ik geef hem geen fles omdat hij al 5 keer 180 krijgt in de loop van de dag. Als ik zou bijgeven, dan krijgt hij veel te veel binnen, niet?

3. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hilli ik snap het, maar als het 5.00 is, is het de 1e voeding van de dag, en zou je wat meer tijd kunnen laten tussen de volgende voedingen. Ik denk gewoon ff mee, lijkt mij zwaar vermoeiend dat gedoe met een speen, en dat terwijl hij 'gewoon' wil eten.

UmmKais lekker extra knuffelen dus! Ik geef BV dus geen idee wb ongesteld zijn. Trouwens een heerlijke bijkomstigheid van BV;). Succes met solliciteren....

Blaine vandaag dus 7 en 11 en hij ligt nog heerlijk te knorren. Miss maar eens proberen met 4 voedingen, al heeft ie dan wel te weinig. Ik ga straks BV geven (weet je dus niet heoveel) en dan nog rond 19u. Ik denk dat ik die maar ophoog dan, dan komt ie nog wel id buurt van de 650. Wat geweldig dat Quinten zoveel lacht, en ook met geluid:). Yordin maakt er af en toe wel zo'n schattig geluidje bij, maar schateren is het nog lang niet....

Gina succes bij de KA.

Hier: moet een opdracht uiterlijk vandaag inleveren, maar kan me er totaal niet toe zetten:(.....zouden jullie mij wat peper kunnen toesturen:D?

4. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Even update, dit is het dagboekje van de babysite:
    Heb niets terug gelezen en heb ook geen tijd om echt te reageren, zo druk nu en moe.

Kinderarts bezoek : Vandaag
    Hoi Meisje,

Vanmorgen zijn we naar het ziekenhuis gemoeten met je.
    De arts heeft je helemaal onderzocht.
    Als 1e kwamen we er achter dat je sinds dinsdag bent afgevallen.
    Dinsdag woog je 5060 gr. en vandaag weeg je 4999 gr. dat is dus helemaal niet goed.
    De arts zag ook dat je de rechter lichaamshelft heel goed gebruikt en linkse helft minder.
    Door de voorkeurshouding is dit gekomen.
    Papa en mama moeten je nu links extra stimuleren.
    Mama heeft alles helemaal moeten uitleggen en de kinderarts wil met 100% de koemelkallergie uitsluiten want ze was zeker niet blij met wat er allemaal gebeurde nu met jou en daarvoor krijg je speciale voeding die besteld is en mama kan die morgenvroeg bij de apotheker ophalen en die zul je 2 weken krijgen en daarna kan er met zekerheid worden gezegt doorgaan of stoppen.
    Nu krijg je dus weer Nutrilon Pepti tot morgenvroeg.
    Doordat je zo weinig vocht binnen krijgt en binnen houd moet mama je om de 2 uur gaan voeden en niet alleen overdag ook s`nachts.
    Dat is allemaal niet niks maar we gaan er gewoon weer voor.
    Dinsdagmiddag moet je alweer terug naar de kinderarts en dan moeten we naar Waalwijk toe.
    Hopelijk zien we dan al wat verbetering en ben je weer wat aangekomen.
    We zitten nu in de medische molen met je en het probleem zal nu toch echt wel snel te zien zijn, dat hopen papa en mama natuurlijk.

-XXX- mama en papa

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

Woops sterkte met alles en hopelijk gaat die nieuwe voeding goed aanslaan.

essie,ja klopt is een holteontsteking maar ik krijg dat iets van 4 x per jaar en heb echt geen zin elke keer een ab kuur te moeten doen,dus probeer ik het eerst steeds zelf weg te zieken,maar mocht het twee weken gaan duren trek ik wel weer aan de bel.
    Hierbij stuur ik je even een lading voorjaarsenergie om je opdracht af te maken!!

ummkais,hopelijk vind je snel een leuke baan met het aantal uren dat jij graag wilt,en voel je aub niet schuldig als je niet op ieder kan reageren,dat hoeft toch niet en is ook niet ego,vind het juist fijn om te horen hoe het met ieder gaat,en had je al even gemist hier!

blaine,ik heb gezorgd dat ik toch weer op 5 flessen ga komen vandaag want ik de nk dat het een eenalige actie was dat heel lange slapen,en de laatste fles drinkt ze wel niet altijd leeg maar toch wel een hele hoop dus denk dat 4 flessen er hier nog niet inzit.

Ank,lieverd waar zit je?????

gina,je zult nu wel bij de HA zitten,veel succes,ben benieuwd wat hij zegt

6. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Butterfly, doe niet zo mal, je hoeft je echt niet te schamen, hoor! Misschien een schimmelinfectie, gewoon even langs de huisarts. Had ik ook tijdens zwangerschap, was er met AB binnen twee dagen vanaf.

Sjees, bedankt voor je woorden over Jakobs mondje. Was gisteren wel even bezorgd, maar heb nu besloten onze volgende afspraak bij kindersarts (volgende prikjes, dus met 3 mnd) af te wachten. Ben het met je eens dat niet alles perfect hoeft te zijn, ik schreef ook al eerder dat anderen zich eerder storen aan Jakobs berg dan wij…
    Ik vind het zo fijn voor jou en Alain dat het nu goed gaat met Aylani!! Jullie start was zo moeilijk, en nu, amper een paar weken later, vraag je je af of je wel al op 4 flessen over mag stappen omdat ze het zo goed doet. En je moet haar wakker maken voor de fles. Heerlijk toch! Laten dat je grootste problemen zijn vanaf nu! :)
    De tijden die je voorstelt voor de lunch klinken heel goed en redelijk, ik ben dus voor. Ook hier geldt: graag werk delegeren aan mij als je ziet dat er wat moet gebeuren!

Tammetje, rustig aan, hoor! Het is inderdaad moeilijk binnen te blijven als het zo mooi weer is. Heb je misschien een tuin of balkon waar je gewoon lekker met een boekje en de baby in de kinderwagenbak naast je even lekker kan zitten?
    En wat een schatje is Jordi! :)

Jakob is nu lekker in de box met zijn speelboog aan het spelen, we merken dat hij er veel meer ‘echt’ mee speelt dan in het begin. Hij kan eindeloos naar de beesten die eraanhangen kijken, en mept nu ook gericht. Hij is ook naar de beesten aan het lachen. Hij maakt steeds vaker geluidjes, in elk geval als je met hem praat, dan ‘praat’ hij terug, maar soms ook zo voor zich uit (of nu tegen de dieren), dat is zoooooo schattig! Ik smelt helemaal! :)

Blaine, kamillebadje las ik ook, maar ook sodabadje. Ik dus naar de winkel vandaag om een teiltje te halen waar ik in kan zitten, maar die zijn volgens mij allemaal te klein voor mijn kont, hihi. Bad vind ik zo zonde van het water.

Suzanne, oei, moeilijke ochtend…! Niet erg hoor, als je hem even laat liggen als je er niet tegen kan.

We zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor de standaard echo van buik (niertjes) en schedel, alles was in orde. Wel ziekenhuis uit de middeleeuwen, ze hadden zelfs nog een pater noster (almaar bewegende lift zonder deur). Ze waren wel erg aardig, dat is al een hele verandering ten opzichte van Hongarije 10 jaar geleden.

Essie, éénmaal peper in de kont onderweg naar Haarlem! :D

Blaine, ja, banner had ik ook al gezien, was te lui om hem nieuw te maken :D Maar vooruit, als het anderen ook al op gaat vallen…
    Heerlijk dat je er vanochtend nog even inkon.

Ummkais, als je wat te vertellen hebt, heb je wat te vertellen, dus post maar lekker wat je wilt, hoor!

Morgen gaan we met mijn oma naar haar tuin, een groot stuk grond anderhalf uur rijden van Budapest. Het wordt 17 graden en zon, dus heerlijk weer. Lekker op een kleedje op het gras liggen, wat plantjes planten. Ze heeft ook een klein huisje met keukentje dus we kunnen ook naar binnen als het moet. Ik krijg daar altijd zo’n vakantiegevoel, heb er echt zin in! :)

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    @ Lynd, je kunt ook een soort compressen maken met de kamille of soja en die er dan nat opleggen, is mij verteld had het gelukkig niet nodig ;), je neemt een maanverbandje goed doordrenken met soja of kamille oplossing en die hou je voor evt gekoeld als het echt ontstoken is, nu heb je niet echt een ontsteking dus dat koelen zou ik laten zitten maar misschien iets praktischer als een badje :D.
    En las ineens wat over Jakob zijn mondje wat een onzin zeg, als Quinten erg moe is heeft hij ook dat hij de ene kant hoger optrekt als de andere dat komt gewoon van hoe ze hebben gelegen in de bm is mij hier verteld en wordt vanzelf minder als ze ouder worden en meer controle over de spieren krijgen. En vooral als je het zelf niet ziet dan zal het ook niet erg extreem zijn, we hoeven niet allemaal fotomodel te worden ;).

@ Woops, hoop dat de nieuwe voeding het gewenste effect heeft en snap dat je druk en moe bent hele nachten hier te spoken ;). En dinsdag al terug dat is wel prettig dat ze het goed in de gaten houden.

@ essie, schateren komt vanzelf is hier ook nog niet zo overdreven lang hoor. goed vangen hoor daar komt de peper.

@ ummkais, doe toch niet zo mal dat je niet zo mogen schrijven omdat je weinig tijd hebt hier is iedereen welkom!
    ongesteld alweer 3x zucht dat had ik dus niet gemist ;).

@ conditie, die ben ik al jaren kwijt ben dus gestopt met zoeken en ben tegenwoordig gewoon lekker lui :D ;)

@ hier, net even met de kleine naar de brievenbus gewandeld heb me voor genomen er elke dag even uit te gaan en vandaag dus gelukt :)

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lynd geen dank hoor,ik ben ook heel blij dat het zoveel beter gaat met A,gemiddeld gaat ze nu al om 20.30 slapen en komt sóchtends om 6 uur weer dan is ze sóchtends ook veel aan t doezelen dus tot een uur of 10 a 11 heb je er geen kind aan,de rest van de dag is ze wel wakker en huilt nog wel veel maar ik mag al zo in mijn handjes knijpen met hoe het nu gaat,ben ook echt dankbaar.

HIer@ mijn hoofd doet nu echt zeer,zelfs aspirine werkt niet,bah,ik heb altijd een hekel aan verkouden zijn,hopelijk trekt het over een dag of wat weer weg,en anders toch maar aan een kuurtje

Ik heb nog niets binnen gehad voor het uitje,ik zal volgende week eens erachteraan bellen

9. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Haai allemaal,

Zijn we weer eens. Vanmorgen naar de osteopaat geweest. Nekje was nog niet los en de darmen waren echt niet oke, teveel spanning en gisting. Hij vond het helemaal niet goed dat ze maar 1x per week poepte. Hij heeft haar behandeld en ze moet dinsdag weer terugkomen. Mogelijk is er nog spruw aanwezig, die ook in haar darmen bezig is. Dat bekijken we dinsdag weer. Ze heeft vanmiddag de hele middag liggen pitten, terwijl we een yogababy middag hadden.

Leuke middag gehad, nu bekaf en nog last van de massage van gisteren.

@lynd die gele vloeiing die jij nog hebt, heb ik ook nog. Nu is er bij mij ook nog gerommeld met die curretages. Het is wondvocht. De placenta heeft een wond achtergelaten in je baarmoeder en dat gele is het laatste van het helingsproces. Ik ben wel van mening dat het nu wel zou moeten zijn gestopt in jouw geval.

@Woops sterkte met alles.

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

#2130 Sjees, 19 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2010
    Geachte mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw belangstelling voor de High Tea in Polman’s Huis op zaterdag 3 juli 2010.

Voor de 10 à 15 moeders met baby’s zou er plaats zijn, maar om 10 tot 15 kinderwagens te plaatsen is op een zaterdag een probleem.
    In het begin van de week, op een maandag- of dinsdagmiddag, zou een dergelijke High Tea in het café van Polman’s Huis gehouden kunnen worden. In het café is er plaats genoeg voor de kinderwagen, maar niet op zaterdag. Door het winkelend publiek is het dan altijd drukker. Ook donderdag en vrijdag zijn drukke middagen.
    Een High Tea in het café is mogelijk vanaf 15:00 uur. In de bijlage treft u de mogelijkheden met prijs aan.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Karin Beukers
    Namens Polman’s Huis
    030 2313368 (optie 2)

dit is de reactie die ik kreeg van het polmanhuis,een beetje teleurstellend vind ik,er was iemand die nog een locatie had geopperd,ik weet even niet meer wie,maar misschien dat er van die locatie informatie kan worden opgevraagd?

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.874
    9.386
    113
    Gelderland
    Dat was ik:D Binnen is leuk alleen het terras is minder zoals kaatje ook zei. Mocht dat niet uit maken vraag ik wel ff info op. heb nu visite dus voeg me er weer even bij.

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nou ben de hele middag op sleeptouw geweest. Toen ik Lucas uit bed ging halen vanmiddag was zn bedje nat van kwijl wat zuur rook en daar zat dus ook bloed in.. dus dat doek meegenomen naar de ka. Vermoeden is toch idd kma en reflux. Het is natuurlijk niet alleen het bloed meiden.. er zijn meer dingen. Hij huilt na elke voeding, echt krijsen de laatste dagen.. hij boert en kwijlt heel zuur, nu dat bloed in zn kwijl dus.. en zo zijn er wel meer dingen. We hebben nu eerst speciale voeding gekregen terwijl we wachten op de bloeduitslag. volgende week vrijdag terugkomen. Rijstebloem mag ik gewoon blijven geven want daar zitten geen eiwitten in. het is puur een verdikking en als het reflux is dan moeten we toch gaan verdikken en zij zei of dat met het een is of met het ander maakt niet uit. Heb het expres nagevraagd. Het heeft echt helemaal niks daarmee te maken. ws is het juist beter voor m. Geen enkele apotheek had de voeding op voorraad dus ik de ka teruggebeld toen ik thuiswas of het kon wachten tot maandag, nou ik mocht gelijk een pak van de afdeling komen halen. Ik had daar ook een fles gegeven want duurde allemaal best lang en zij zag dus ook hoe hij reageerde op de voeding en ze zei zelf ook, hij heeft honger daarom drinkt hij maar het doet m echt pijn... dus toen de apotheek de voeding niet had (alle apotheken schijnen het dus niet op voorraad te hebben die in zh had het ook niet) ging ik dus huilen..... maaaarrr kan dalijk gelukkig starten..
    zo ff lang verhaal geworden sorry!!!

13. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Blaine C is gisteren geopereerd, alles is gelukkig goed gegaan!

Mamanama J poept soms maar één keer per dag, soms zit er dus bijna een dag tussen, snap je?

Ankje wat een drama met de verbouwing zeg, heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Woops wat een zorgen om je meissie! Sterkte met het voeden om de twee uur, ook een dikke knuffel voor jou en mykeda.

Jada bah wat een nare droom! En schrikken dat Julian bijna stikte, eng of niet?

Tammetje dat lijkt idd op een sprongetje, J heeft het ook hier. Gisteren en vandaag alleen maar onrustig zijn en maximaal 1,5 uur achter elkaar slapen...

Gina dat klinkt wel als reflux. J heeft er zantac voor gekregen, een maagzuurremmer en dat werkt goed! Kan me voorstellen dat je er even doorheen zat toen de apotheek de voeding niet had. Sterkte meid!

Hier dus ook het 8 weken sprongetje. Gisteren en vandaag wil hij erg graag op schoot en dan slaapt hij ook wel. En in zijn bed slaapt hij max. 1,5 uur achter elkaar en dan is het weer onrustig zijn en brullen. Hopen dat het niet te lang duurt...

14. kAAtje76

kAAtje76 Actief lid

26 feb 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    @Nieks: mijn mannetje vindt karten erg leuk, ze doen het binnen bij de Fabrique in Maarssen. Hij doet het niet vaak, maar dat is ook omdat ik het niet meer leuk vindt sinds ik total loss ben gereden door een Schumacher wannabee.

@Nienke: mooie meid, leuke foto

@ummkais: deze flesmama was na 4 weken alweer ongesteld, inclusief de bijbehorende vreetbuien.

@Essie: is het nog gelukt om je opdracht af te maken en in te leveren? Ben helaas te laat voor een zakje peper.

@Woops: Sterkte voor het komende weekend, elke twee uur voeden dat is niet niks, zeker omdat je al de afgelopen dagen zo weinig\slecht hebt geslapen. Goed dat ze in het ziekenhuis de vaart er in houden, hopelijk weten ze dinsdag wat meer.

@Lynd: heel veel plezier morgen, het klinkt in ieder geval heerlijk.

@uitje: ik heb nog wel een suggestie, ik weet alleen niet of dit zo makkelijk te bereiken is met OV. http://www.theehuisrhijnauwen.nl/theehuis/home.html Het is een erg mooie locatie (midden in de natuur) ze hebben een heerlijk terras (grasveld) aan het water. Ik denk dat er genoeg ruimte is voor de kinderwagens (alleen niet binnen in het restaurant). Uit ervaring weet ik dat ze heerlijke appeltaart hebben. Het is geen high tea maar wel een aanrader.

@Gina: sterkte met de voeding, ik hoop dat het drinken hiermee beter gaat.

En zoals beloofd het foto spammen. Leuk detail het oranje pakje is van mij geweest, helaas was ik vergeten dat ik het had meegenomen, dus Senna past het eigenlijk al niet meer, maar ze moest toch even poseren in dit pakje.

15. kAAtje76

kAAtje76 Actief lid

26 feb 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    En een stoere foto van gisterochtend

16. Hey meiden

Lynd, wat heerlijk zeg een grote tuin en 17 graden, veel plezier gewenst

Sjees, ik hoop dat je je snel iets beter gaat voelen. Ik smeer me altijd in met vicks, wanneer ik zo verkouden ben en dan een klein puntje onder mijn neus, zodat ik beter kan ademhalen, werkt super!

Nieks, ja vannacht beter geslapen, kan mijn droom niet meer herinneren. Heb wel vaker enge dromen, het was alleen zo raar dat ik daarna wakker werd van Julian die bijna stikte.

Nienke, wat een ontzettende leuke foto's, leuk dat er zo weinig leeftijdsverschil zit tussen de 2 kleintjes.

Suzanne, beterschap, buikgriep heerst idd weer. Fijn he dat je je kindje beter leer kennen, ik begin Julian nu ook steeds beter te snappen.

Hilli, kan je hem niet een heel klein beetje in een flesje geven, wanneer hij zo vroeg komt, of probeer hem wat later in de avond een flesje te geven, wellicht 11 uur? Weet niet of dat lukt, als je hem toch wakker moet maken. Ik hoop dat de KA Julian woensdag ook wat tegen de reflux wil voorschrijven.

Blaine, wat leuk dat Quinten zo veel lol heeft in de box, schattig.

Woops, dat was ook mijn eerste gedachte KMA, dat schreef ik toen ook al. Waarschijnlijk moet ze aan de Nutramigen? Hopelijk geeft het effect.

Gina, dus ook verdenking KMA en reflux, fijn dat je nu toch al met deze voeding kan beginnen. Julian verdenk ik ook van KMA, reflux zeker weten, woensdag kunnen wij naar de KA. Geef nu zelf Nutrilon Pepti, maar deze is volgens mij niet sterk genoeg voor Julian.

Ummkais, hier een aantal weken geleden weer ongesteld geworden, heb 2 weken BV gegeven. Komt vast heel snel weer en dan weet je wat je gemist hebt 9 maanden lang :D Dat volgen doet Julian juist heel goed naar rechts en links stopt hij halverwege, ook vanwege voorkeurshouding.

Essie, is het gelukt met de opdracht? Sorry kon je geen peper sturen, was er niet vanmiddag.

Annemica, ja was zeker schrikken, hoop dat het iets eenmaligs was. Denk dat hij last had van zuur en daarin verslikte. Ik hoop dat je mannetje snel van zijn sprongetje af is.

Kaatje,wat schattig vooral dat oranje pakje, schitterend :D

Hier: morgen moet de schuur opgeruimd worden, heb er niet zo veel zin in, maar ja wat moet dat moet. Dus er gaat heel wat naar het grofvuil. Schoonouders komen op Julian passen.

17. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Jammer van die high-tea locatie, Sjees, het is ook niet leuk als we daar moeilijk moeten gaan doen met de kinderwagens... 't Is een beetje lastig, we moeten denk ik echt een ruime buitenlocatie hebben gezien de hoeveelheid kinderwagens, maar dat wordt in hartje Utrecht misschien lastig. Ergens anders kan natuurlijk altijd, maar zeker mensen die van verder komen zouden dan nog een keer extra over moeten stappen, dat is ook niet leuk, zelfs al is het in de buurt van Utrecht. Ik weet ook nog een prachtlocatie in Brabant, maar OV is volgens mij slecht. Ik post de locatie toch, voor als iemand ooit in de buurt is daar, een echte aanrader, supertuin, superlocatie: Theeschenkerij Tea at Hamtingh´s

Ik heb nu even mijn zus gevraagd of ze nog wat weet in Utrecht (ze woont daar).

18. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Als je bij google zoekt op 'theetuin', dan kom je ook heel veel mooie locaties tegen, maar allemaal buiten de stad, helaas!

19. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor jullie lieve woorden en bezorgdheid.
    Ons meisje krijgt voor 2 weken neocate als voeding, morgenvroeg staat het klaar bij de apotheker.
    Schrok wel van de prijs, Neocate (1 x 400g) van Nutricia, Dieetzuigelingenvoeding - glutenvrij, tarwezetmeelvrij, melkvrij, lactosevrij, kippeneivrij, sojaeiwitvrij heb al een aanvraag voor vergoeding laten maken bij de huisarts, hopelijk krijg ik vergoed.
    Nu heeft ze vandaag Pepti gehad tot ik de voeding heb.
    Om de 2 uur aanbieden gaat vrij goed en ze drinkt ook elke keer wat. :)
    Zit nu op dit moment al op de 585cc en ga ze om half 11 weer wakker maken voor haar flesje. :D
    Mannetje is ziek naar z`n werk gegaan vanmorgen maar om 8 uur weer thuis gekomen en heel de dag geslapen op de bank.
    heb dus vandaag de zorg voor ons meisje helemaal alleen gedaan.
    De nachten doe ik ook altijd, behalve in het weekend.
    Maar ja denk dat het weekend ook van mij wordt als hij zo ziek blijft.

Iedereen erg bedankt, dikke knuffel. :D

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Ik bedacht me ineens dat ik nog leuk nieuws tegen kwam op het forum, Zowel Florida als Rodelief zijn weer zwanger en beide in oktober uitgeteld vond dat zo bijzonder en hoop zo erg dat het dit keer goed gaat komen voor hun. De dames die al wat langer mee lezen vinden dit vast ook nieuws dat ze graag horen, dus vandaar dat ik het even meld.
    Ga weer lekker op tijd liggen dus tot morgen

Deel Deze Pagina