Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @Sjalotjuh: zo, Quinten is echt flink gegroeid!

@Woops: ach wat zielig voor Mykeda, dat spugen.....ben benieuwd wat de KA zegt!
    O, ik zie dat je speciale voeding krijgt...Nutramigen misschien? Hopelijk helpt dat snel! En sterkte met het voeden om de 2 uur...is ook niet niks, meid! Dikke knuf!

@Lynd: leuk, een verrassing voor je man! Wat wil je gaan doen?
    Veel plezier morgen bij je oma!

@Butterfly: kijk, Melissa gaat ook al lekker doorslapen!
    O, wat naar van je klachte..is het geen schimmelinfectie? even langs de HA?

@kleur van de ogen: ik heb dus hele donkerbruine ogen en de oudste heeft grijs-groene ogen zoals haar papa en Tessa nog hele blauwe! En dan zeggen ze dat donker overheerst.....:x

@Sjees: zo, dat is nog eensn lekker slapen van Aylani! Een keer 4 flessen is ook niet erg, hoor!

@Tammetje: zo, dat is zeker een huis vol! O, wat is Jordi een schatje!

@Kaatje: ook al een lekkere slaapster! En ook zo;n droppie...leuk dat pakje dat van jou geweest is!

@Nienke: o, nog zo'n snoepje! Leuk, een nichtje wat zo weinig scheelt!
    Tessa en het zoontje van mijn beste vriendin schelen 2 maanden....zij wonen bij ons in de straat en ze gaan op dezelfde groep op het KDV!

@Suzanne: hebben Laurens en Tessa een soort telepatische connectie ofzo?? :(Tessa heeft ook vanochtend 2 uur de boel bij elkaar gekrijst! Uiteindelijk ben ik met haar in bad geweest om te ontspannen en toen een fles gegeven.....Toen was ze idd zo moe, dat ze geslapen heeft van half 12 tot half 4 ofzo....

@Blaine: leuk he dat lachen!? Van Rodelief wist ik het wel, Florida geloof ik niet.....fijn voor ze!

@UmmKais: fijn dat de nacontrole goed was! Ik ben zo;n 2 weken geleden ongesteld geworden, toen Tessa 2 maanden was (9 weken).....

@Chevenne: hopleijk helpt de behandeling van de osteopaat snel!

@Gina: wat naar voor Lucas! Krijgt hij ook Nutramigen? Hopleijk helpt dat snel!

Hier vanmorgen weer bal met Tessa....krijsen, krijsen, krijsen! Ze had al meer dan 3 dagen niet gepoept. De HA gebeld en weer met een kluitje in het riet gestuurd.....uiteindleijk op advies van een vriendin Lactulose in haar fles gedaan. Daarna viel ze in slaap.....om half 5 heeft ze gepoept......
    Aan het eind van de middag naar de osteopaat geweest. Er zit te weinig beweging in haar schedeltje en dat zorgt voor spanning op het gebied dat de darmen aanstuurt. Er zit een blokkade waar de dunne darm in de dikke darm overgaat. Dit is nu gemasseerd (gillen!) en hopleijk helpt dat. Moeten binnen een paar dagen verbetering zien en dan op 1 april terug.

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Woops, Lucas krijgt die voeding ook!!! Hier gelijk verklaring van de ka meegekregen dat het 3 maanden vergoed wordt en als kma bewezen is dan wordt het standaard vergoed. Het is idd prijzige voeding. En het is viesssss!!!
    Maar Lucas dronk het gelukkig wel!!!

3. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hallo lieve meiden!!!
    Heb verder niet bijgelezen, maar zag iets over het uitje. Het zal idd moeilijk zijn iets te vinden waar we zooooveeel kinderwagens kwijt kunnen, maar moet gaan lukken toch... Blommeke en ik hebben het er net over gehad en ik heb er nu al zin in, hahaha.
    Ik weet van een vriendin dat hun het in een hotel deden, daar zijn altijd wel zaaltjes. Ik zal binnenkort ook eens kijken of ik iets zie, ga nu lekker mn bedje opzoeken na de laatste fles.
    Het is elke dag zo druk in huis, ben ontzettend moe. Gelukkig komen er veel lieve mensen nog steeds helpen, maar af en toe ist ook wel lekker even niemand over de vloer te hebben, maarja is even niet anders.
    Als ik de fut heb, ga ik even bijlezen (nouja een beetje, kijken of ik niet teveel mis).
    Iedereen een fijne dag morgen en welterusten alvast, groetjes doei doei

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik zal ook wel eens even googlen......

5. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Woops succes met de voeding, ziet er al hoopvol uit hoeveel ze al heeft gedronken;)! Ik hoop op een wat rustigere nacht voor je.

Mamanama wat naar zeg:(, hopelijk helpt de therapie! Sterkte!

Lynd heel veel plezier morgen:)! Ben je al aan de gang geweest met kamillethee of iets?

Kaatje wat een mooie meid;)!!

Hier: meiden bedankt voor de peper:D...ik móest de opdracht inleveren vandaag dus ja, wel gelukt. Ben er niet echt blij mee, maar wie weet. Ik zie wel wat de uitslag wordt;)... Verder waren het vandaag toch 5 voedingen. 7,11,15 (aan de borst en toen kreeg ie snel daarna weer trek>)17 en 22. Ach prima, ben allang blij dat ie meestal lekker doorslaapt! Hopelijk hebben jullie allemaal een goeie nacht! Tot morgen, fijn weekend:)!!

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik ga hier maar eens een fles klaarmaken en richting bed....welterusten!

7. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Zo, snel antwoord van mijn zussie wat betreft high-tea mogelijkheden in Utrecht:

- http://theehuisrhijnauwen.nl - Errug mooie locatie, met de bus bereikbaar vanaf Utrecht CS (niet zo ver, het ligt onder de uni). Het is ook een pannekoekenhuis ;)

Verder nog:
    - De Winkel van Sinkel heeft een redelijk grote binnentuin achter. Ik ben er zelf nog nooit geweest (alleen vanaf binnenuit gezien), dus weet de afmetingen niet precies, maar op google maps is wel te zien dat het groot is. De bediening schijnt er alleen bedroevend te zijn, en het is best duur.
    - Ook nog in het centrum zit het Griftpark, waar in het midden van het park restaurant 'Griftpark 1' zit. Groot terras, mooie view over eendenplas en 'verwilderd' stukje park. En er zit een kinderboerderij naast :p Ook bereikbaar met bus vanaf CS.
    - Aan het Domplein hebben terrassen een stuk meer ruimte, en ze zijn op de begane grond. Er zitten bruine cafes, de prijzen zijn okee (voor zo'n locatie).
    - Echt heel luxe en duur maar wel in het centrum, in een prachtig park en met supergroot terras is Grand Hotel Karel V (5 sterren). Zit tegenover een cultbioscoop met leuk bruin theatercafetje (Springhaver), maar hun buitenterras is niet zo groot.

Ik zou zeggen, google erop los en gooi je mening in de groep!! :)

Hier sliep Jakob tot half zes (+20 min. met speen, maar heb je niet zoveel aan). Zijn niet terug gaan slapen anders komt het helemaal niet uit vandaag als we naar de tuin van mijn oma willen. Ben supermoe, maar hoop dat alles de moeite waard is als ik vanmiddag in het zonnetje lig te dommelen.

8. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Goeiemorgen!

Nou, daar zit vast wel wat tussen! Ik heb Woops nog niet gezien, hopelijk een goed teken?!

Hier: 6.45 fles gegeven en zit nu te kolven. Ga er zo nog ff in. Tot later.

9. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Ik ben ook een debiel, heb vanochtend mijn mond voorbij gepraat bij mijn man - ik wil hem volgende week verrassen met een showconcert (STOMP) en mijn tante past op. Zeg ik met mijn moeie kop vanochtend tegen hem: maar ik wil mijn tante geen lijst instructies meegeven volgende week, hoor! (weet niet of ik in deze zin Jakob ook heb genoemd). Hij: 'waar héb je het over?' Ik: 'laat maar'. Dat kon hij maar moeilijk accepteren. Lekker, dus! ;)

10. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Sukkel:p:D;)!!!!

11. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Oeps...
    Even een mooie smoes uit je duim zuigen :)

Hier een redelijke nacht gehad. Ze heeft echt wel last van dr darmpjes. Ze heeft ook nog niet gepoept, na de behandeling. Spruw zit hoogstwaarschijnlijk ook in dr darmen. Hoe we dat nu weer gaan oplossen....

Fijn Essie dat je opdracht af hebt gekregen.

Over de locaties. Ik ben wel eens in de winkel van Sinkel geweest. Het is vrij groot, maar binnen is er niet echt ruimte voor zoveel wagens, er staan nogal wat tafeltjes. De tuin ken ik niet. Daarnaast is dat ding altijd erg druk in het weekend. Ik ken hier in leeuwarden een prachtige locatie, maar ja, da's niet echt handig...:p

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Meiden, volgens mij zit er in Utrecht ook een grote indoor speeltuin... weet t niet meer zeker, maar volgens mij hadden de mei mama's daar ook keer afgesproken. En een andere keer hebben ze in hoog catharijne bij een tentje afgesproken, midden in het winkelcentrum, daar stonden toen ook een giga aantal wagens.

13. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Ik zou het wel lekker vinden om ergens buiten te kunnen zitten, als het weer het toelaat (dat weet je in NL maar nooit).

14. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Nou, wij gaan op weg, Jakob uit bed plukken en verder laten slapen in maxi cosi, alle spullen in de auto gooien en op weg naar de tuin van mijn oma (niet vergeten mijn oma onderweg op te halen! :p )

Tot vanavond!

15. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Veel plezier!

16. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Hier is woops weer.
    Gisteren heeft ons meisje in totaal over 24 uur wel 620cc op! :$
    :D
    Helemaal trost zijn wij op haar. :p
    Ik ga zo de nieuwe neocate voeding halen bij de apotheker.
    We kijken vandaag even hoe het gaat met de voedingen en als het heel goed gaat dan gaan we misschien over om om de 3uur te voeden, maar ze wil graag om de 2 uur eten hebben merk ik nu.
    Ze schreeuwd er zowat om. :D
    Misschien denkt ze nu wel, he he mama heeft het door dat ik dorst heb en geeft me eindelijk drinken.
    Ze lacht ook heel erg veel vanmorgen, mannetje en ik hebben volle trots gekeken en gespeeld met haar.
    En ze maakt trouwens een beetje geluid als ze wil lachen of "praten" niet elke keer maar is zo leuk om te zien en te horen.

Ik wens iedereen een topdag, al regend het wel.:D

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

Luna,heel graag dat je die info wilt opvragen,vooral belangrijk of we er terecht kunnen met alle kinderwagens.

Gina,jemig wat heftig,ik kreeg gewoon kippevel van je verhaal,wat moet je kleintje een pijn hebben zeg,en dan bloed bij zijn ontlasting en uit zijn mond,wat vreselijk eng,oh ik wens je echt zoveel sterkte toe en ik hoop echt dat die voeding meteen verbetering zal geven!

ongi@ bweuhh ben het nu voor de tweede keer,en dan wens je toch wel weer zwanger te zijn,man wat een zere buik en onderrug,gebruiken jullie alweer tampons eigenlijk?

Uitje,hartstikke bedankt voor het meedenken allemaal,maar we moeten wel echt een locatie hebben waar we met het ov kunnen komen(niet iedereen heeft een rijbewijs) en we moeten ook eventueel binnen terecht kunnen als het bv zou regenen oid.
    En niet geheel onbelangrijk het moet wel centraal gelegen zijn in Nederland omdat we uit heel het land komen.
    Ik zal ook in Amersfoort eens kijken,is namelijk ook centraal en zowel met ov als auto goed bereikbaar.

Jada,bedankt,ik heb vanacht mijn voeten ingesmeerd met vicks,en dan warme sokken aan en voeten tegen een kruik,vanmorgen was de pijn in mijn holtes al een stuk minder erg gelukkig.
    Succes met de schuur vandaag!

Blaine,wat een goed bericht van Florida en rodelief,dat maakt me echt blij zulke nieuwtjes,ik zal ze dadelijk even een pb’tje sturen,dank je voor het melden hier!

Kareltje,dat hotel idee is niet verkeerd,en vaak hebben die zowel binnen als buiten locaties!

Lynd’
    Die eerste locatie was geloof ik ook geopperd doorLuna,dus die gaan we zeker opvragen
    De winkel van sinkel is een zusteronderneming van degene waar ik de mail van plaatste en die hadden geen high tea en geen plek,dat was het eerste bedrijf waar ik een mail van retour kreeg.

De rest ken ik niet,dus ga zeker even googelen! Bedankt!

Lynd hahhaaha,lekker slimme actie,ach hou het gewoon op de slaap en gekke dromen oi in die trant…

Woops goed te horen dat het nu zo lekker gaat!

Wat een prut weer is het weer buiten,de temp is wel goed maar die regen hadden ze weg mogen laten hoor, ik wilde naar de markt maar als het zo blijft druilen,geen goed plan!
    Ik ga toch nog een mail terug sturen naar ze(locatie uitje),of het echt niet mogelijk is,niet geschoten is altijd mis,ik brouw er wel een leuk verhaal aan,en ondertussen zoeken we gewoon verder,gelukkig hebben we nog even.

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou Lucas heeft om half negen eten gehad en het was gelijk een relaxed mannetje erna. Hij is een stuk rustiger dus zn darmpjes reageren er goed op gelukkig. Hij heeft ook een hoop gelachen en gedaan dus ik vermoed dat deze voeding een stuk lekkerder voor zn darmpjes is!!!! Bedankt voor het meeleven meiden. sorry voor de ego elke keer maar we hebben een rampen nacht gehad. Mn oudste is mega verkouden en heeft ons tot 3 uur op sleeptouw gehouden en Lucas kwam toen ook, doordat hij van z broer wakker werd, voor een voeding dus al met al niet zo'n hele lange nacht gehad... pfffff hahahaha

Hele fijne dag meiden!!! xx

19. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen dames,

Sorry kan het hier gewoon niet bijhouden haha.

Maar probeer wel af en toe wat bij te lezen maar reageren lukt gewoon niet altijd.

Ik ben hier dan ook lekker druk. Zoals jullie weten heb ik een nieuwe baan in een babyspeciaalzaak en werk daar nu al om goed ingewerkt te worden. Ik moet dus vanmiddag weer lekker aan het werk van 12.30-17.00. Moet zeggen vidn het echt heerlijk om weer aan het werk te zijn gewoon even tijd voor jezelf.

Uitje: ik ga gewoon nog mee hoor lijkt me ontzettend leuk om iedereen eens een keer in het echt te zien en natuurlijk al die kleine wondertjes te bewonderen!!
    Misschien is het makkelijk om een keer op een door de weekse dag te gaan dan kun je vaak veel makkelijker terecht met een grote groep dan op zaterdag. Is misschien wel weer wat moeilijker te regelen omdat iedereen dan aan het werk is maar wel een stuk makkelijker dan een zaterdag qua locatie.
    Maar ik vind het allemaal prima maakt me ook niet uit als het ergens anders dan utrecht is. Ik ben van de partij haha

Hier gaat verder alles super goed.
    Jens slaap nog steeds van 's avonds 22.30 tot 's morgens 07.30-08.00 dus erg luxe. Verder is hij erg tevreden drinkt ook goed. En ligt heerlijk te brabbelen echt hele gesprekken voert hij haha. En heeft dan zelf de grootste lol zo mooi om te zien. Hij begint nu ook heel gericht te grijpen met zijn handjes. Hij pakt telkens zijn mobiel vast haha. Hij ligt dan op zijn doomoo seat en kan er net bij maar dat is voor hem genoeg en houd dan het poppetje stevig vast en ligt dan hard te kraaien zo mooi om te zien echt genieten dus hier.

Ankje: balen zeg van die aannemer! Dikke knuffel voor je meid het zit jullie ook niet mee. Ik hoop dat het allemaal nog een beetje opgelost kan worden en dat jullie ooit jullie geld terug krijgen en dat je snel een goede aannemer vind die het af kan maken!

Woops: super dat ze het zo goed heeft gedaan! En fijn dat jullie nu goed geholpen gaan worden door de KA!

20. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

even snel een berichtje, want mijn mannetjes liggen nog op bed.
    Visite gisteravond was gezellig, maar wel erg druk. Was blij dat ze weer gingen na 1,5 uur. Maar zijn leuke collega's va mijn man.
    Jordi heeft zich voorbeeldig gedragen en was nadien erg moe.

Nacht ging niet zo lekker, hij kwam om half 1, half 2 en half 3. Om vanochtend om 700 uur alweer wakker te worden. Hoop echt dat die nachten snel beter gaan. weet zeker als dat beter gaat dat het met mij ook snel stukken beter zal gaan. Wie weet komende woensdag weer naar de osteopaat e wordt het nadien weer wat beter.

Ik ga me zo even douchen, wil er graag eventjes uit vanmiddag, al zit het weer niet echt mee. Vanmiddag nog even langs schoonouders en morgen weer kraamvisiste. Ben die visites inmiddels wel een beetje zat hoor .

Iedereen een goed weekend en ik probeer vandaag of morgen nog even weer langs te komen hier. Dus niet te veel kletsen anders moet ik zoveel terug lezen. :D

Deel Deze Pagina