Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieks

Nieks Actief lid

2 jan 2009
    119
    0
    0
    Brabant
    Hoi Meiden
    Wat hebben jullie veel gekletst zeg. Ik hoop dat ik niemand vergeet.

@Tammetje wat een mooie doomoo hebben jullie. Wij hebben precies de zelfde:). En wat een vrolijk mannetje zeg. Heerlijk. Lieke kan ook zo lachen in haar doomoo. Zie het verhaal van mijn werk hieronder. Dan typ ik het namelijk maar 1 keer.

@Chevenne Zou idd eens goed boos worden daar bij het CB. Jullie hebben al zoveel meegemaakt. Laat die tranen maar rollen hoor. Het moet er toch uit. Ik zal duimen dat je mannetje positief nieuws heeft op z'n sollicitatiebrief.

@uitje ik wil ook gerust op en neer rijden dan hoor. En wat Lynd zegt met de autostoeltjes dat is een prima idee. Ik vind alles prima hoor ik ken helemaal niks die kanten op.

@Blaine Wat vevelend dat je nog niet fit bent.

@Ankje hoe wat het gegaan gisteren Jonna uit logeren?

@Nienke en hebben jullie een andere auto gevonden? ja de tijd vliegt. volgende week maandag is Lieke alweer 3 maanden. Wat fijn dat Sara het zo super doet.

@Marleentje wat een super tijd heb je gehad zeg. Wat zullen jullie geslapen hebben.

@Lynd wat heerlijk dat je de BV doorzet. Ik mis het nu wel en dan geef ik nog ochtend avond en nacht. Vind het knap dat je het nog steeds doet met alle problemen die je ermee hebt gehad.

@Essie heb net nog even op Yordin gestemd. Jij ook al een super nacht. En ook nog een overstoming.

@Ummkais proficiat 2 maanden alweer. De tijd vliegt.

@Kwek hoe was het shoppen? zal zo vertellen hoe het werken was. Dan heb ik iedereen meteen. Dan hoef ik het maar 1 keer te typen.

@Luna dus jullie zijn lekker verwent gisteren wat heerlijk is dat he?

@Suzanne dank je wel heb ik wel nodig gehad lees hier onder m'n verhaaltje. Snap goed dat je verdrietig ben over je konijntje. Toch is zo'n diertje een deel van de familie. Sterkte meid.

@Jada wat heerlijk dat Julian zo goed slaapt op moment hopen dat dat zo blijft. Lekker genoten van het goede weer?

@Gewoon Sanne ja dat eten kan ik soms ook niet volgen als ze veel hebben gegeten komen ze na 2.5 uur en als ze maar weinig of kort gedronken hebben dan kan je ze wakker maken.

@Mamanama dat is inderdaad snel 10 min voor 150-180. Hoop dat je snel een speen gevonden hebt. Succes morgen op het kdv.

@Hilli Wat naar dat het even niet zo lekker gaat. Misschien is dat nu eenmalig.

@kareltje heerlijk er even uit. En gezellig met z'n alle zo op kraamvisite. Veel plezier en geniet ervan (wel rustig aan doen he). Wat een heerlijke foto's. Super om zo s'morgens begroet te worden.

@Ise wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Dat is zeker iets om vaker te doen.

@Sjees en al helemaal opgeknapt ik hoop het voor je. Het is wel super weer op moment dus knap snel op.

@Hier heb niet eerder gereageerd omdat ik eerst even met Lieke moest spelen en van genieten. Nou vanmorgen weggebracht naar de gastouder. Dikke kus gegeven en naar het werk gereden. Flink moeten slikken zodat ik niet met een huil hoofd op het werk aan kom. M'n bazin was enthousiast gelukkig. Ook leuke reacties van de klanten gehad. Foto's meegenomen natuurlijk want die willen ze dan ook even zien. De hele dag aan Lieke gedacht natuurlijk. Wel lekker om er even uit te zijn maar als ik toch de kans had om na een 2 uurtjes weer te gaan dan ging ik toch lekker weer naar huis. Dat had ik van mezelf helemaal niet gedacht. Zal wel even wennen zijn. Voorheen had ik echt het gevoel dat het zowat mijn winkel was zo leuk vond ik het en voelde me ook echt verantwoordelijk voor. Maar nu schrok ik van mezelf dat ik dat gevoel nu niet had. Het zal echt wel wennen zijn hoop ik. Komt wel weer. Donderdag hoef ik pas weer te werken en dan komt mijn moeder in huis. Dat vind ik toch wel fijner. Moet onze gastouder nog even vertellen hoe ik het met het slapen doe. Dat heeft ze denk ik niet gesnapt ik leg Lieke namelijk s'middags in bed als ze moe is en dan slaapt ze ook 3-4 uur nu legde ze Lieke steeds in bed als ze gaapte ik doe dat niet omdat ze echt niet steeds gaat slapen en ze doet dan alleen maar korte slaapjes van een paar minuten dus laat ik haar beneden bij mij. En s'middags echt naar bed en dan slaapt ze ook. Snappen jullie het verhaal nog????
    Nou ik ga ook lekker naar mijn bedje. Tot morgen.

2. Nieks

Nieks Actief lid

2 jan 2009
    119
    0
    0
    Brabant
    Sorry nog even een foto spammen. Zo worden we s'morgens ook voortaan begroet. Heerlijk is dat, ze lacht zoveel.

3. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Morgen allemaal!

We moeten zo weer naar de osteopaat met Elianne. Ik ben benieuwd, wat hij te zeggen heeft, want ze heeft nog steeds niet gepoept, sinds zijn behandeling, terwijl ze er wel last van heeft en het ook de bedoeling was, dat ze zou poepen.

Daarna krijgen we kraamvisite. Tussen de middag even de stad in met mijn moeder. Had een mooie jurk voor haar gezien, voor de trouwerij van mijn zusje. Die wil ze even passen.

Kom later vandaag wel even terug...

4. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey meiden,

@uitje, Misschien dat er ook eens geinformeerd kan worden bij v.d. Valk hotel Breukelen??? Dat ligt direct aan het NSstation breukelen.
    Tis maar een idee...

5. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Suzanne78, vervelend zeg dat de kleine niet tegen HA kan. Was er van dat laatste stukje ook weer een plekje ontstaan.

Nieks, we hebben nog geen auto gevonden, maar we blijven gewoon doorzoeken.

Afgelopen nacht was een beetje vreemd, Sara had om 23:00 de fles gehad en was om 03:00 weer wakker. Ben naar haar toegelopen en zag dat ze last had van krampjes. Opgepakt en tussen ons in gelegd, want ik had geen zin om elke vijf minuten erheen te lopen. Worden we vanochtend ineens om 06:15 wakker. Om 07:00 heeft ze de fles gehad en nu ligt ze in haar bedje, een beetje onrustig. Dus ga zo kijken of ze eruit wilt.

6. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chevenne, houdt dit in dat Elianne ook nog geen prikjes gehad heeft? Dit wordt dan toch ook weleens tijd? En hier lekker even je hart luchten hoor als dat nodig is. Moeten we af en toe allemaal weleens.

@Woops, wat goed van je dat je even wat tijd voor jezelf neemt. En vrijdag en zaterdag even lekker bijkomen. Je dochter heeft ook weinig aan een moeder die erdoorheen zit. Vind het knap van je dat je dan doorpakt door haar een nachtje uit te besteden.

@Blaine, wat heerlijk om de verhalen over Quinten te horen. Wordt er altijd heel blij van dat voor ons die tijd er ook aan zit te komen, heerlijk!! En denk je wel een beetje om jezelf!!

@Essie heb net gestemd hoor!!

@Nieks, kan me het zo goed voorstellen dat het moeilijk was. Zie er nu ook al tegen op hoor om te gaan werken. Aan de ene kant heerlijk m er eventjes uit te zijn, maar om je kleintje te moeten missen. Maar goed zal idd wat je zegt wel even moeten wennen.

@Kareltje, lekker dat je er even uit kan. En wat lief dat ze je zo komt halen en helpen.

@Chevenne, succes bij de osteopaat en veel plezier met je moeder!

@hier Jordi blijft hier wat hangerig en huilerig. Vind het sprongetje nu toch wel lang duren hoor. Is vrijdag begonnen. Morgen moeten we weer naar de osteopaat. Hopelijk kan die weer iets meer voor Jordi doen. Voor de rest is het tussendoor wel een vrolijk en heerlijk mannetje hoor die steeds meer kan en doet. Doet ons nu echt na en probeert onze geluidjes na te doen.
    Vandaag probeerde hij naar zijn mobiel te grijpen. Haha Heerlijk ongecontroleerd nog.
    Vannacht werd hij om half 3 wakker, fles gegeven en weer verder geslapen. Nou ja dat is dus wel te doen. Ga straks eventjes lekker wandelen met hem en vanmiddag kraamvisite. Toch ongelofelijk hoelang de kraamvisite nog doorloopt he.

Iedereen een fijne dag en geniet van jullie kleintjes en het heerlijke lente weer!!

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    sprongetjes kunnen wel ff duren hoor... sommige sprongetjes zijn zo heftig dat ze wel week of twee aanhouden voor het weer normaal word. dus is niet zo raar hoor. Moet zeggen dat ik er hier nog niks van heb gemerkt, bij Noah merkte ik het altijd wel heel erg. Maar ja, Lucas heeft ook andere dingen waar Noah geen last va had.

Woops, lekker ff time out. en ga wat leuks doen he met je man.. al is het maar lekker samen thuis eten ofzo! ff genieten meid.

Chevenne, succes bij de osteopaat!! hoop dat het werkt allemaal.

Hier: Lucas reageert erg goed op de voeding, heeft geen bloed meer in zn ontlasting en weer helemaal ontspannen. Ook drinkt hij zn flessen weer leeg waardoor hij nu op weer op vier voedingen zit. gister avond de laatste fles om half negen en vanochtend om 7 uur weer. Heerlijk!!! Wel had hij maar weinig geplast, zn luier was praktisch droog.. maar hij had wel al zn flessen leeg dus zal wel goed zijn.

Nu ligt ie ook weer lekker te slapen en Noah is net opgehaald door mn schoonmoeder. Zometeen alle was ff wegbergen en dan aankleden en als Lucas wakker is een fles en gaan we lekker wandelen. Ff de stad in.

8. woops

woops Niet meer actief

Dat zal helaas niet lukken, mannetje moet vrijdag gewoon werken van 2 uur tot 12 uur snachts.
    Maar zo heb ik wel lekker echt helemaal het huis voor mezelf. :D

9. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jordi ligt heerlijk onder zijn speelboog volop tegen alles wat eraan hangt te praten. Is echt voor het eerst. En een glimlach van oor tot oor. Wat is dat heerlijk om te zien!!! Weer vrolijkheid.

10. kAAtje76

kAAtje76 Actief lid

26 feb 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    Hoi meiden,

Ik heb net met mijn slaperige kop alle berichtjes van gisteren doorgelezen, ben alleen een beetje te duf om te reageren (sorry).

een klein ego berichtje van hier:
    We zijn gisteren naar het CB geweest, Senna heeft haar eerste prikjes gehad. Wat is het toch ontzettend naar om te zien dat je kleine meisje zo'n verdriet heeft van die prikjes. Daarna zijn we naar de Fitness gegaan, maar mijn vriend is de hele tijd bij Senna gebleven. Ze heeft gisteren wel erg veel geslapen (en af en toe tijdens het slapen wat gehuild), haar temperatuur was tot 38,1 graden gestegen, maar om 23:00 was het al weer lichtjes gedaald.

Ik denk dat wij zo even bij het kruidvat gaan kijken naar de baby spulletjes, een beetje frisse lucht doet misschien goed om mij wakker te krijgen.

Groetjes

11. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Chevenne: Heb je roosvice laxo al eens geprobeerd? Ik heb het Jonna ook eens gegeven. Gaf haar dan 1 eetlepel roosvice met 4 eetlepels water.

Tammetje: Wat ben je dan super gelukkig he, als je zo’n kleintje lekker ziet spelen.
    Jonna geven die beestjes aan haar mobiel ook een ros hhahahahaha.

Het sprongetje van Jonna duurde ook ruim een week hoor. Dus het normaal voor Jordi.

Kaatje: Hoe is het nu met Senna?

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hier: Hey hey.

Wat was ik blij om Jonna weer bij me te hebben gisteren middag zeg!
    Jonna heeft het voortreffelijk gedaan bij opa en oma. Ze had een een leuk kadootje voor oma. Ze zat helemaal onder de poep tot haar schouders aan toe! Hahahahaha
    Goede opvoeding he?

Gisteren hebben Jeroen en ik nog wat dingen geregeld om onze aannemer in gebreken te stellen enzo. Nog wat informatie gevraagt bij het juridisch loket, maar die zei dat we niet meer konden doen dan dat we nu doen.

Gisteren avond zijn de dakdekkers nog geweest, ook die krijgen nog geld van hem. Ze zouden afgelopen woensdag eigenlijk niet komen, want ze wilden eerst geld zien. Maar ze zijn gelukkig toch geweest, want ze wilden ons niet in de kou laten staan.
    Maar goed ook, want afgelopen zaterdag hoosten het hier van de regen.

Ook de steigerboer belde vannochtend. Die steiger staat hier al 4 maanden en hij heeft nog helemaal niks betaald gekregen.
    Hij wilde eigenlijk de steiger weg halen. Maar Jeroen vertelde zo ons verhaal en wilde het wel laten staan, maar vanaf 5 April (dan heeft de aannemer zijn tijd gehad) nemen wij de huur over. Dus wij betalen dan vanaf 5 April.
    Jeroen vertelde ook over dat wij de afbreek kosten zouden moeten betalen van 750 euro! Nou dus niet he….ik hem weer gebeld en vertelde dat ik die kosten niet ga betalen. Wij worden al flink in de kosten gedrukt en dan doen jullie er nog een schepje bovenop! Wij hebben inprencipe al de steiger betaald alleen dat de aannemer niet betaald kan ik niks aan doen.
    Gelukkig heeft hij ons toen beloofd dat hij de steiger laat staan en dat wij vanaf 5 april alleen de huur hoeven te betalen.
    Pfiew!

Vanmiddag komt er een aannemer langs om te kijken hoeveel het ons nog gaat kosten om het af te laten maken.
    Wel proberen wij het voor elkaar te krijgen dat hij het geld van ons krijgt om het moment dat het gedaan is!
    We wilde het eerst allemaal zelf gaan doen met vrienden enzo, maar we komen er steeds meer achter dat je toch wel verstand moet hebben van die dingen want anders zijn we straks verder van huis.
    Er komen steeds meer werkzaamheden bij waar we niet aan gedacht hebben.
    Zo’n aannemer weet dat wel (onze aannemer dan niet als voorbeeld).

Jonna heeft trouwens lekker geslapen joh!
    Ze kreeg om 10 uur de laatste fles en sliep om 11 uur.
    Ze werd pas om 6 uur wakker!!! Jahoe!!!!

13. Nieks

Nieks Actief lid

2 jan 2009
    119
    0
    0
    Brabant
    Hoi hoi,
    Hier lekker geslapen om 22.30 de laatste voeding en vanmorgen om 5.30 weer wakker. De laatste week is het zo rond 5.30 dat ze wakker wordt. Heerlijk.

@Ankje hoop dat snel je huisje klaar is.

Zo even met een vriendin in de stad lunchen en even wat spulletjes voor Lieke halen.

14. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.294
    113
    Centrum België
    Hidiho allemaal!

FF een ego-bericht, ik lees de rest straks wel door!

De uurtjes voor mezelf gisteren hebben toch wel deugd gedaan. Heb een paar pulletjes, een t-shirt, een hemd,een lingeriesetje en een overgooier gekocht :D Moet er wel bij zeggen dat de overgooier nog niet 100% goed zit, dus moet dit me wat motiveren om verder te vermageren en mijn zwemband kwijt te raken. :p

En moet ik erbij zeggen dat ik natuurlijk zeker zoveel voor Elisa gekocht heb... 2 bodies voor bovenaan (eentje met "I love Dad" op - was een leuke verrassing toen paps thuiskwam), een jeansjurkje, een lichtrose "prinsessenjurk" met grote rozen op en tule onderaan, een combinatiepakje, een t-shirtje en nog 4 bodies voor onderaan... Ahum. Ja zeg, het moet allemaal maar niet zo schattig zijn :D

Bij de grootmoeder had ze zich helemaal volgepoept - het luiertje was niet strak genoeg vastgedaan - zal het voor de volgende keer eens tonen ;). (lees ondertussen dat Jonna hetzelfde gepresteerd heeft) Maar zowel Elisa en de grootouders hebben genoten, dus wat meer kan je verwachten?

Als klap op de vuurpijl een supernacht achterna gekregen: om 23h30 de laatste fles, nog met mama en papa opgebleven tot 0h45 en vervolgens geslapen tot 5h15!! Kon m'n ogen niet geloven toen ik het uurwerk zag...

Had vanochtend trouwens de wekker gezet om naar het CB te gaan voor haar eerste prikje. Dacht nog eens te kijken in haar boekje of ik het uur juist had. Het uur wel, de dag niet. 't Is morgen ipv vandaag... 8) Dat heb je na ruim 2 maanden thuiszitten hé, je weet niet meer welke dag we zijn...

En hier meteen de eerste foto van Elisa die ik hier op het forum zet...

15. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Kwek leuke foto:)!!

Nieks dankje:)! Vroeg nog hoe je dat precies had gedaan met in het openbaar voeden? Leuke foto! Hopelijk krijg je snel weer de drive te pakken wb je werk.

Ankje dat scheelt alweer van die steiger;)....

Tammetje dankje:)! Wordt echt spannend, hij is nog maar 1 stem verwijderd van de nummer 1;)!!!

Chevenne hoe was het bij de osteopaat? Wat leuk, kraamvisite:)!!

Hier: weer klok rond geslapen, terwijl ie nog steeds niet gepoept heeft...wel zielig want ik zie dat hij er last van heeft:(. Hopelijk komt het snel. Zo, ga me aankleden enzo en dan lekker wandelen. Wat een weertje he8)?! Fijne dag allemaal:)!!

16. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo net terug van het centrum. Het was een best eind lopen, maar heb het gered. Lig nu eventjes lekker met mijn ventje op de bank. Hij heeft tot nu toe een super dag. Mama is helemaal gelukkig, hopelijk zet dit door!!

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hier: De bouwvakker kwam hier net langs om zijn gereedschap op te halen (de rest hebben wij natuurlijk achter gehouden, de aannemer krijgt dat pas terug als hij hier klaar is of ons betaald).
    Kwam ook de kraamverhuur langs. Ook hij heeft zijn geld niet gehad.
    We verwachten eigenlijk alleen het bedrijf waar de stenen vandaan komen en de loodgieter.
    De aannemer heeft werkelijk niks en niemand betaald. Grrrrr.

Ook heeft de bouvakker (die hier bezig was) ons uitgelegd wat fout is gegaan door de aannemer. Hij had gedacht dat wij daar wel op de hoogte van waren gebracht….nou dus niet.
    Dit gaat ons nog heel veel geld kosten om dit goed af te maken.

Eind de middag begin de avond gaan we naar Amsterdam naar de kroeg De Blauwe Pan. Dat is een kroeg van Jeroen’s neef. We zijn daar nog nooit geweest dus even daar buurten.

Nieks: Ik hoop het ook. Heel veel plezier in de stad!

Kwek: Ook al zo’n lachebekkie!! Leuke foto.

Essie: Wandelse!

Tammetje: Lekker luieren is ook wel eens lekker toch?

Sorry hoor, dat ik elke keer wat loopt te zeuren/vertellen over onze aannemer/verbouwing.
    Maar ik vind het fijn om hier even mijn ei kwijt te kunnen.
    Hopelijk vinden jullie dat niet erg.

18. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.294
    113
    Centrum België
    Iemand er al eens aan gedacht dat de voedingsschema's dit weekend een beetje door elkaar gegooid worden? Het zomeruur gaat in, dus 3 uur wordt 2 uur... Hier nog niet echt een probleem aangezien er niet echt een structuur is, maar bij anderen misschien?

19. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje ik heb 4 pagina's terug moeten lezen en kan dus niet op alles reageren.. alleen ff de dingen die ik onthouden heb:

Woops: geniet vrijdag en zaterdag van je vrijheid en tank even goed bij! ik hoop dat het snel beter gaat met jullie meissie.

Ankje: lijkt me inderdaad verstandig om er een andere aannemer naar te laten kijken maar ik kan me voorstellen dat je nu probeert af te spreken dat je achteraf betaalt. Hopelijk valt de offerte mee en zijn jullie snel van deze ellende af!

Kwek: super dat je even wat uurtjes voor jezelf hebt gehad en lekker hebt kunnen shoppen. Ik ga dat binnenkort ook maar eens doen, want ik loop nog steeds in mn positiekleding en dan ook nog eens vaak in hetzelfde.. het is wel eens tijd voor wat nieuwe kleren!

Essie79: ik zal zo ook nog even gaan stemmen

Mecha: where are you girl? alles goed?

Hier: gisteravond is mn man niet naar school gegaan maar zijn we in plaats daarvan met zn drietjes buiten gaan wandelen. Was fijn om gewoon eens wat tijd samen door te brengen, we hebben weer eens ouderwets goed kunnen praten over van alles. Af en toe hebben we zo'n avond echt even nodig, door zijn verschrikkelijke werktijden leven we soms een beetje langs elkaar heen. Thuis heb ik Kais in bad gedaan, zn fles gegeven en daarna zijn we in bed gekropen en hebben we een film gekeken en lekker geknuffeld enzo. Het was een erg fijne avond.

Kais heeft vannacht om 0.15 uur de laatste fles gekregen (moest hem wakker maken) en toen vanochtend weer om 05.30 uur. Vandaag heb ik Grote Poetsdag, moet echt hoognodig stofzuigen, dweilen en de badkamer schoonmaken. Ben vanochtend al begonnen met een was en ik heb de afwas van gister gedaan.. nu geef ik mezelf even een schop onder mn kont want ik heb zó geen zin..!

20. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kwek: Goed dat je dat zegt, dan kan ik er alvast over na gaan denken. Misschien dat ie dan de eerste nacht(en) ook een uur eerder komt? Hmm best interessant om te zien hoe dat werkt! Zijn natuurlijke klok heeft natuurlijk niets met de echte klok te maken..

Deel Deze Pagina