Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Blaine ook al 3.00:D?! Hm, apart he? Wel lekker dat ie gewoon weer doorsliep, misschien een nare droom:(...lekker van eindafrekening, altijd welkom:)!

Chevenne mooie foto;)! Ik stel hetzelfde als Blaine voor;) Ik vroeg nog wat voor sollicitatie het is van Jeroen? Succes vandaag met open huis:)!!

Lynd wat naar van die pijn:(. Misschien is weghalen toch een optie:( Sterkte! Fijn dat de verrassing zo'n succes was:)! Ja, eind van de maand neem ik aan dat de winnaar bekend wordt gemaakt. Komt nu wel erg dichtbij; hij staat 7 stemmen los!!! Zal het dan echt:D?

Ankje ben benieuwd naar het resultaat;)!

Hier: gister had ie om 16.45 de fles gehad en lag ie er om 18.15 in8). Toen hebben we hem voor de zekerheid nog een fles aangeboden om 22.30. Hij was in diepe slaap maar dronk nog 110cc haha! En kwam vanmorgen weer om stipt 6.47. Vanmiddag naar Babydump voor o.a. een muziekmobiel en een zonnebril:)!! Fijn weekend allen8)!!

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Had gisteren toch niks raars of nieuws met hem gedaan dus tje misschien een nachtmerrie over zijn papa en mama :D.
    Alweer zo'n goede nacht dus, shop ze vanmiddag.

@ Luiers, jullie weten misschien nog wel dat ik een tijdje terug zo klaagde over het lekken van de pamper, nu had ik een luierslak gekregen van mijn zusje en die dus gaan gebruiken ook gewoon pamper mt3 en niks meer aan de hand, stond al een paar keer 's ochtends versteld van hoe vol de luier was en het goed was gegaan, na goed zoeken zag ik dus dat dit pampers mt3 activit zijn, dus die zelf ook maar gekocht en helemaal goed. Nu had hij net een babydry aan om 11.30 aangekregen hij lag te slapen en werd ineens wakker en wat denk je weer helemaal zijn broekje vies van het doorlekken van de ontlasting erg wazig dus. Mijn man riep al gooi die babydry maar weg maar dat vind ik ook zo zonde. Coclusie het ligt aan het soort pamper, blijkbaar sluit de babydry niet goed aan. dus dames die ook dit probleem hebben misschien is dit voor jullie ook wel de oplossing

3. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ik heb een spiegelreflex camera en vind het wel leuk om daar wat mee te goochelen. Elianne is een dankbaar object :)

Hier net twee kijkers achterelkaar gekregen, joehoe. Ze leken wel geïnteresseerd.

Jeroen heeft gesolliciteerd als locatieleider van een dagopvang van een kinderdagverblijf.

Zal erover denken of ik meedoe aan de baby van de maand verkiezing.

Lekkere meevaller Blaine :)

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hier: Jonna hangt momenteel erg aan mama. Als papa haar vast heeft dan huilt ze alleen maar en papa krijgt haar niet stil.
    Jonna ligt bij mij en ze is stil.

Word bij mama-hang-dagje.

Blaine: 3 uur. Das niet leuk. Maar je zoon heeft het weer goed gemaakt door daarna lekker uit te slapen

Essie: jou zoon heeft ook lang geslapen zeg! Lekker hoor.

Chevenne: Super! 2 kijkers. Hopelijk zit daar een koper tussen.

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
  6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    #2546 Essie79, 27 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
    Ank wauw, gaaf zeg:)!!!

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ Chevenne, niet te lang over denken hoor ;), moet voor woensdag binnen zijn als je mee wil doen. En wauw wat aan gave camera, vind het zo knap dat jullie kindjes al zo ver omheeg gaan, Quinten probeert altijd voor en achter (benen) te gelijk omhoog te doen en tja dat werkt niet zo goed :D.
    2 kijkers spannend hoor, hopelijk ook een koper erbij.

@ Ankje, wordt mooi zeg.

8. Nieks

Nieks Actief lid

2 jan 2009
    119
    0
    0
    Brabant
    @Chevenne de foto is erg mooi dus waarom niet. Geweldig 2 kijkers. Heb je je huis al lang te koop staan of valt het mee?

@Blaine hmmm misschien een nachtmerrie van een melkmonster:p:p. Maar wel wat langer kunnen slapen. Lieke gaat ook nog niet zo ver omhoog hoor die vindt het verschrikkelijk op haar buik. Dan is het altijd krijsen en niet omhoog willen. Alleen als ze met haar buik op onze buik ligt dan ik het goed maar dan wil ze alleen wat sabbelen en dat maar voor een paar minuten.

@Ankje die wordt mooi zeg.

@Hier net Lieke in bed gelegd die was heel moe maar wilde niet slapen alleen maar huilen. Nou toch maar even laten huilen en nu slaapt ze. Dat doet ze bijna nooit huilen als ze moet gaat slapen maar gisterenavond en nu wel hoop dat ze vanavond wel gewoon gaat slapen.

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sokjes: Sam heeft ook de sokjes van 6-12 maanden aan, die van 0-6 maanden, dan komt de hiel na een tijdje in het midden van zijn voetzool te zitten :D Maar dat was het eerste dat de vroedvrouw tegen ons zei, dat hij grote voeten had :D
    Maar ook hier leven zowel mijn vriend als ik op grote voet. Spijtig genoeg.

@Ankje: Is je gipsbuik mooi geworden? Ooh leuk leuk, zijn dat jouw handen?
    Ik durf dat dus niet hé, met Sam in het grote bed slapen. Ik ben zo bang dat ik op hem ga liggen ofzo ...

@Blaine: Tandjes? Ik heb iets gemist! Even terug gaan lezen :)
    Weet je wat ik eigenlijk heel goede sokjes vind? Die van de Zeeman. Echt waar! Ze vallen nooit uit, zitten heel goed en er zitten er hele mooie tussen :)
    Dat is gek. Hier houdt de Babydry echt alles tegen. Zijn luiers mogen echt mega vol zitten, maar ze lekken niet. Mss hangt het ook wat van de vorm van de billetjes in combinatie met de pamper af? Ik had trouwens wel lekken met de New Baby mt3.

@Lynd: Hopelijk moeten ze het niet wegsnijden! Ik begrijp dat je er genoeg van hebt! :( Hopelijk moet je er echt niet te lang meer mee rondlopen.
    Betalen voor de kleuterschool? Dat is hier (in België) volledig gratis ... 200 pm, dat is wel heel veel seg.

@Chevenne: Mooie foto! Wat worden onze kleintjes al groot hé :D

Hier werd Sam vannacht wakker om 4 uur! Jeej, een uur later dan normaal. Hij is na zijn tutje meteen weer in slaap gevallen. Rond 5 uur kwam hij weer. Zelf in slaap gevallen. Uiteindelijk heb ik hem om 07.30 uit bed gehaald. Een record! Nog nooit heel hij zo lang in bed gelegen :D

Ik denk trouwens dat Sam allergisch is voor katten. Ik heb er hier bij baby en dreumes ook wat over geschreven. Het is heel opvallend, maar als we ergens zijn waar ze een kat hebben, dan begint Sam na een half uur tot een uurtje te huilen en dat wordt erger en erger, tot hij helemaal overstuur is. Ik kan hem dan alleen maar troosten door hem zijn flesje te geven. Maar hij begint meestal 2-2.5 uur na zijn voeding te huilen, dus dat is echt niet van de honger.
    Daarstraks waren we bij de grootmoeder van mijn vriend, zij heeft ook een kat. Hij begon weer te huilen. Toen hij begon te gillen, heb ik zijn fles maar gemaakt. Hij heeft uiteindelijk 50cc van zijn fles laten staan en dat doet hij echt nooit. Hij drinkt elke fles tot de laatste druppel op en vaak klaagt hij nog even omdat zijn fles leeg is. Dus, dat drinken was echt niet van de honger, kan gewoon niet.
    Wat het anders zou kunnen zijn weet ik niet, maar dit heeft hij nooit thuis of bij mijn ouders.

Sam had gisteren plots een speeltje vast. Helemaal zelf gedaan. Hij stak het heel de tijd in zijn mondje en zwaaide er alle kanten mee uit! Zo leuk om hem te zien spelen.

Tadaaaaaa!

10. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Ankje, ik ga vanavond proberen om een fles 180 te geven en kijken of ze die leeg drinkt en dan ga ik verder kijken of ze misschien gedurende de dag ook 180 wilt. Moet donderdag naar het cb, zal het daar gelijk even vragen. Die gipsafdruk ziet er echt gaaf uit.

Sjees, dank je wel. Ga vanavond inderdaad starten met 180.

Essie79, wij hebben ook alleen een mobiel boven de box.

Gewoon Sanne, wij gebruiken de sokjes voor 0-6 maanden en die zijn eigenlijk nog wat aan de grote kant.

Woops, ook mijn buik ziet er zo uit. Kan ook nog niet in mijn gewone kleding. Ik was al zwaar van tevoren, maar nu wel extreem. Komt wel weer goed als ik ga werken en wat meer ritme voor mezelf ga krijgen.

Nieks, we gaan vanavond voor het eerst een fles 180 geven. Gisteren zijn we naar het zwembad geweest, waar we normaal elke vrijdag zaten om les te geven en daarna gezellig even aan de bar te drinken. We hebben Sara meegenomen en rustig in een hoekje neergezet. Ze heeft er goed geslapen en ging om 00:00 naar bed en sliep tot 06:00. Toen speen gegeven en ze sliep nog tot 07:00. Dus ja een goede nacht kan je wel zeggen.

waarschijnlijk de nieuwe auto gevonden. Een ranault megane station, luxe uitvoering met panoramadak. Wat een berg opbergruimte hebben we daarin zeg. Gaan maandag langs om de deal te sluiten en dan kunnen we eindelijk normaal op pad.

Kijken hoe het vanavond gaat, kwam de afgelopen twee dagen om 07:00, maar vanavond gaat de klok een uur terug.

11. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

@luiers: Ja dat weet ik nog wel van mijn 1e dochter, die lekte ook altijd met de babydry, ook altijd maar aan 1 kant!
    Die ga ik nu zeer zeker ook niet kopen.We hebben nu nog de new baby, maar daarna stap ik over op de c1000.

Gister een implanon staafje laten zetten in mijn bovenarm.
    De ha had het al besteld dus kon zo langs komen om het te laten zetten.Had overal gelezen dat je verdoving kreeg, dus ik zeg is dat de verdovingsspuit?
    Nee, ik ga niet verdoven zegt ie!!!:$:$
    Dus zonder verdoven dat staafje in mijn arm gekregen. (staafje is 2mm bij 4cm.
    Toen het klaar was, las hij in de gebruiksaanwijzing dat het wel verdoofd moest worden.En wat zegt ie???
    Pfffffffffff, weet ik veel!!:$:$
    Maar goed het zit erin en hopelijk bevalt het, zit er niet op te wachten om het weer te laten verwijderen!!!zal ie dan ook wel zonder verdoving doen.

Zelf ben ik even weinig online, ben de laatste dagen ziek geweest en nu nog steeds.

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

de kom in de kas dag was echt geslaagd,ontzettend leuk om al die verschillende bloemen te zien en overal hadden ze wel iets leuks te doen en kon je natuurlijk bloemen kopen,ook hadden ze een veiling georganiseerd,dus op de echte manier bloemen kopen,dan gaat er een rad rond,met cijfers erop die voor het aantal centen per bos staan en dan kun je op een knop drukken aan je tafel om het rad te stoppen,als je als eerste hebt gedrukt is de bos voor jou,ik heb prachtige lelies en rozen voor een paar euro gekocht echt super goedkoop!

het zal misschien toeval zijn maar aylani zingt mee op altijd is kort jakje ziek:$,als dat deuntje langs komt op haar mobiel,swing of babyyfoon dan gaat ze op het ritme geluid maken,het viel ons al eerder op in bed en nu dus net weer in de swing:p

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

oh wat een ei van een huisarts zeg:$,wat zal dat pijn hebben gedaan,heel veel beterschap ook!

14. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Chevenne, wat een leuke foto van Elianne! Jakob kan zijn hoofd echt nog niet zo hoog houden!
    Wat voor spiegelreflex heb je, en wat voor lenzen? Ik heb er ook een, zou wel meer willen fotograferen, komt er alleen vaak niet van.

Blaine, zozo, Quinten wil ook eens wat meekrijgen van het nachtleven, lees ik… ;)
    Over luiers: ik vind het zo raar dat pampers verschillende soorten heeft. We hebben mt2 van pampers sleep&play (weet niet of het in elk land hetzelfde heet), en die zijn voor ons prima. Die zijn ook bijna een derde goedkoper dan mt2 van newbaby van pampers, heel raar.

Ankje, gaaf, die buik! Wat doen jullie er nu mee? Ophangen?

Hilli, jeetje joh, en een paar weken geleden maakte je je nog zorgen over Sams ontwikkeling… kan je je dat nu nog voorstellen?! ;) Heerlijk dat hij zo speelt, Jakob gaat ook al meer dingen vasthouden, maar nog niet bewust. Hij heeft dan bijv. de luier die onder zijn hoofd ligt vast, of zijn speenkoordje; een rammelaar houdt hij zolang vast tot hij zijn hand ontspant, dus doet geen moeite ervoor. Komt nog wel! :)

Butterfly, wat raar! Zou de arts de gebruiksaanwijzing niet eens lezen vóór hij hem inbrengt?! Sjongejonge. Deed het erg pijn?

Sjees, leuk dat de kasdag geslaagd was! Altijd lekker, bloemen in huis.

Wij hebben vandaag het balkon schoongemaakt. Ook een ligbed gekocht met kussen, hoewel niet de beste kwaliteit best prijzig. Kan ik lekker liggen lezen op het balkon met Jakob naast me.

En wat er vandaag toch gebeurde…! We waren in een babyzaak om een nieuwe speen voor Jakob te kopen. Hij stond een halve meter achter ons in het gangpad, in zijn maxicosi op het onderstel van de kinderwagen (mura 4). Zie ik een stelletje langslopen, kijken heel geinteresseerd naar de kinderwagen, lopen er omheen... De vrouw begint vervolgens vol interesse aan de verbindingsknopjes te rommelen om te kijken hoe de autostoel van het onderstel afkomt. Ik stond er inmiddels naast, dus zij kijkt naar mij, naar Jakob, en slaat dan haar hand voor de mond… ze dacht dat Jakob een pop was in de kinderwagen die als uitstellingsstuk in de winkel stond, haha! Heeft haar excuses aangeboden, maar wij konden er wel om lachen. Hij lag ook zo vredig te slapen! Ze maakten gelijk van de gelegenheid gebruik om ons te vragen of we tevreden waren met de wagen en wat voor onderdelen we allemaal gekocht hadden. Moest er achteraf nog zo om lachen! :D

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

ohhhh lynd,hhahahhahaha ik kom hier niet meer bij van het lachen,een pop,arm kind en jij maar denken wat gebeurd hier nu,die mensen zullen zich wel hebben geschaamd zeg maar wat een ontzettend grappig verhaal!

16. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Jakob vandaag :) (helaas niet helemaal scherp, zag ik pas toen ik hem op de computer zette).

17. woops

woops Niet meer actief

Niets terug gelezen, kom alleen even spammen met een foto van vandaag:
    Grote halfzus met ons meisje:

18. woops

woops Niet meer actief

Nog eentje met mezelf: :)

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ Lynd, hahaha wat een bak, het zal je maar gebeuren je schaamt je toch dood :). Lekker hoor een ligbed heb er ook al jaren een heerlijk.

@ Sjees, een erg geslaagde dag dus, leuk.

@ Hilli, aah wat goed zelf een speeltje vast houden knappe Sam, en zoals Lynd ook al zei en jij je zorgen maken over zijn ontwikkeling en moet je nu zien, nu zijn er veel mama's vast jaloers op jou ;).
    New baby mt 3 hebben wij nooit gehaald, want de gewone mt 3 is dan voordeliger :), dus gelijk van new baby 2 naar gewoon mt3. een echte nederlander dus :D.

@ Lynd, ik snap de verschillende soorten op zich wel je hebt new baby in 3 maten voor de pasgeborene en dan babydry is eigenlijk voor de nacht bedoeld en de activit voor overdag en dan heb je nog easy up dat zijn een soort broekjes voor zindelijkheidstraining en volgens mij zijn dat dan de soorten en in veel maten natuurlijk ;)

@ Nienke, ooh super zeg een andere auto gevonden helemaal goed, en hier gaat de klok VOORUIT, anders heb je morgen zulke andere tijden als de rest van NL hahaha.

@ Woops, leuke foto's waar waren jullie heen geweest?

@ Hier, net een baby op bed gelegd hij was het er niet helemaal mee eens, heeft vandaag een echte mama dag en wil de hele tijd bij mij liggen, verder wel erg vrolijk en hij wordt zo sterk is druk aan het wurmen en worstelen gewoon lollig, maar na een paar minuten brommen werd het toch stil, hoop dat hij nu de hele avond en nacht gewoon door slaapt en niet weer huilt en als je er dan komt ligt hij te slapen, de malle baby.
    Oja en hij heeft vandaag alleen gezeten op de hobbeldino :), toen ik een foto wilde maken en papa even op ging letten moest hij hem natuurlijk wel vast houden papa's zijn soms zo voorzichtig :D. maar wel schattig

20. kAAtje76

kAAtje76 Actief lid

26 feb 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    Hoi allemaal,

Leuke foto's weer, toch erg leuk om te zien hoe onze kleintjes groter worden.

Ankje: wat een leuk idee je gipsbuik, ik vind hem super.

Wij hebben vanmorgen eerst boodschappen gedaan (doe ik al jaren samen met mijn moeder en vriend op zaterdagochtend). Senna heeft heerlijk in de buikdrager geslapen bij papa. Na de lunch zijn we met zijn drieën naar Hilversum geweest, ik had een paar mooie t-shirts gezien bij de V&D. Natuurlijk met meer thuis gekomen dan gepland (een erg lief badpakje van Nijntje gekocht voor als we dit najaar een midweekje Center Parks gaan doen).

Senna ligt nu in bed, ze heeft een tijdje liggen piepen omdat ze niet wilde slapen, maar nu is ze stil.

Verder ben ik nu ontzettend ongesteld :(, ik hoop dat de Mirena snel gaat werken zodat ik volgende maand er wat minder last van heb.

Ik ga kijken of mijn vriendjelief zich wat beter voelt zodat we kunnen gaan eten, ik heb behoorlijke trek.

groetjes

Deel Deze Pagina