Bij ons op het werk ondernemen ze erg veel. Zo ook elk jaar voor de kleine kindertjes Paaseieren zoeken. Dit jaar gingen we dan met onze meid. Andere jaren gingen we met Daantje ( is ten slotte kindje van m`n mannetje) Nu dus 2 kindertjes die mochten zoeken. Ons meisje heeft het zware werk over gelaten aan Daantje.
Ons meisje heeft gisteren bij de opa en oma 765cc gedronken Helemaal toppie dus. Vandaag drinkt ze wat minder lijkt wel, maar het ziet er heel goed uit. Ben zo blij voor haar dat ze waarschijnlijk beter in der velletje komt te zitten. Ze lijkt nu wel last te hebben van krampjes, ken het niet echt dus weet niet of het dat is. We zullen het even aankijken, ze poept nu ongeveer 1x in de 2 dagen.
Blaine, ben er nog hoor.. Lief dat je aan me denkt. Lees wel mee maar heb een paar drukke dagen en 2 dagen behoorlijke buikgriep gehad en dus weinig tijd om te reageren. Ben nog van alles aan het ondernemen voordat ik donderdag weer ga werken. Morgenochtend wel even thuis, dus kan ik hopelijk op mijn gemak schrijven. We hadden inderdaad open huis, helaas geen kip geweest... Nou ja, zoals Chevenne zegt, is het huis weer lekker schoon .
Woops leuke foto's en wat fijn dat ze nu zo goed drinkt!! Lynd wat een giller zeg!! Ise ah beterschap en geniet nog ff van die paar daagjes....ik nog 2 weken. Balen van het open huis.... Hilli wat een mooi ventje en leuk dat ie de speeltjes nu boeiend gaat vinden. Hier nog niet echt....hij vind mij nog steeds het interessantst Sjees goeie deal zeg, geniet van die bloemen! Hier: leuk geslaagd bij Babydump, we hebben een muziekmobiel gekocht en wat hangt ie leuk boven de box! Ben benieuwd wat ie ervan vindt, zullen we morgen zien. Daarna nog even langs opa geweest, we waren om 1800 thuis en 1830 lag ie erin8). Hij heeft 4 voedingen gehad! Hopelijk slaapt ie weer lekker door, dat de klok een uur vooruit gaat helpt in mijn geval lekker mee. Oja wat denk je, ik had het laatst toch over die adapter voor de maxi-cosi? Die hadden we dus meegenomen vandaag, blijkt het de verkeerde te zijn:x!! Hehe, logisch dus dat het niet lukte....
Essie, redt Yordin het op 4 voedingen? Haha dat is ook wat, van die adapters.. Ook al weer bijna werken, we zullen zo langzaam aan allemaal weer moeten.. Moet zeggen dat ik er niet vreselijk tegenop zie..
@ Ise, balen zeg dat er niemand is wezen kijken dat schiet dus niet op . Gatsie buikgriep is niks aan, en volgende week ook alweer werken , wat gaat dat toch snel. @ Essie, lekker handig de verkeerde adapters geen wonder dat het niet paste . Heb je het nu wel even voor laten doen . 4 voedingen lekker hoor en ik heb ook zoiets van klok vooruit dus morgenvroeg 8.11 hier, zou lekker zijn. @ Woops, leuk zeg zo'n actief bedrijf, en valt me tegen dat Mykeda daantje het zware werk liet doen . @ Kaatje, wat verleidlijk he? winkelen, ik heb laatst bij de v&d al een paar korte broeken gekocht waren maar 3 euro en dan ook nog 2 halen 1 betalen dus voor 13 euro al de zomeruitzet voor Quinten bijna compleet .
Ise ja, vandaag voor het eerst 'echt' 4 voedingen: 7, 10.15, 14.15 en 17.15. 3x 180 1x 170. Dus genoeg. Maar nu natuurlijk nog afwachten of ie niet komt vannacht, ook al 'geldt' die niet meer voor vandaag. 17.15 is nl. wel erg vroeg....we zien wel. Ik heb aan de ene kant wel zin, andere kant geen zin om weer te gaan werken. Ik begin ook op een nwe afdeling, dus nwe mensen...is ook wel anders dan dat je terugkomt in een vertrouwde omgeving. Blaine we hadden hem juist meegenomen met het idee dat ze het daar wel even konden laten zien hoe het dan wel moest. Toen bleek het dus de verkeerde te zijn. We gaan hem nu komende week ruilen omdat we de bon niet meehadden. Gelukkig moesten we er toch nog heen want we hebben een zonnebril besteld (een zwarte van Babybanz8)).
Hey meiden sorry, weinig teruggelezen, dus reageer niet op iedereen Essie, haha verkeerde adapter, dan wil het ook niet passen. Gelukkig weet je nu waarom het niet paste. Woops, wat fijn dat je meisje zo goed drinkt, hopelijk komt ze nu beter in haar velletje te zitten. Lynd, wat een leuke foto van Jakob, hij kijkt heel wijs op de foto. Ach en dat wazige maakt niet uit, we herkennen Jakob erin. Kaatje, is het de eerste menstruatie na de bevalling? Was bij mij ook wat heftiger dan normaal. Nu gelukkig weer als vanouds. Hilli, wat leuk dat hij zijn speeltje vastpakt. Julian pakt sinds gisteren een knuffeltje vast, trekt hij helemaal naar zich toe. En lijkt me vervelend een allergie voor katten, kan hij pas op worden getest wanneer hij 1 jaar is. Blaine, ach is ook niet zo heel erg, een mama hang dag. Ahh en al helemaal alleen op de dino, super zeg! Ise, voel je je alweer wat beter? balen dat er geen kijkers zijn geweest. Hier: Julian heeft minder last van zijn reflux, gelukkig. Dus de medicijnen doen zijn werk. Wel lijkt het of hij meer krampjes krijgt, terwijl die juist zouden moeten afnemen. Maar eens in de gaten houden of dat van de medicijnen kan komen. Drukke dagen gehad, gewinkeld, huis schoongemaakt, morgen naar mijn ouders en dan vrijdag alweer de eerste werkdag. Pfff, wat is de tijd gevlogen na 18 weken thuis te hebben gezeten. Meiden allemaal een fijn weekend nog!
Hoihoi, Heb sommige reacties al eerder vandaag getypt, dus misschien wat achterhaald, maar heb geen zin om dingen aan te passen. Ben echt onwijs moe. @ Lynd: wat vervelend dat de gyn niet meer kon betekenen. Ik vergeet bij zulke dingen ook altijd de helft te vragen. Ik schrijf tegenwoordig alles op. Wat een verhaal zeg over de babyzaak. Kan me voorstellen dat het kan gebeuren, maar ik zou me ook doodschamen als vrouw. Wel grappig om later aan hem te vertellen. @ Chevenne: succes met je paard en de open dag. Superfoto!! @ Blaine: tis gedaan met doorslapen Fijne meevaller vd energierekening. Hadden we hier vorige maand ook. Lekker is dat he. Ik heb ook zon luierprobleem, maar dan met de Kruidvatluiers. Ik gebruik nog die van 3-6 kg. Omdat ik bang ben dat die van 4-9 net weer groter uitvallen en dus sneller doorlekken. Nu kwam ik er achter dat dezelfde maat luiers, maar dan in een groot voordeelpak dus echt wezenlijk van elkaar verschillen. Stom he. Doet voorkomen alsof het dezelfde zijn, maar in grotere verpakking, maar je wordt dus gewoon gefopt. Maar ja, dan maar geen voordeel ik heb ook eerst de oude opgemaakt, voordat ik aan de andere begon, vond het ook zonde. Eigenlijk stom, want heeft me nog wel een paar extra verschoningen gekost @ Hilli: leuk he om te zien dat ze naar speeltjes gaan grijpen. Hier ook al serieuze pogingen, maar het blijft nog vooral bij slaan en af en toe met open handjes vast pakken en weer los laten. @ Ankje: stoere gipsbuik!! @ Butterfly: beterschap!! Fijn zon dokter @ hier: vannacht weer goed gegaan. Om 07:45 uur licht gehuil. Rest vd dag ging redelijk. Noa heeft wel superveel geslapen vandaag en de laatste 2 voedingen weinig gedronken. Hebben meer BV-babys dat wel eens? Hier af en toe van die dagjes dat ik echt denk dat ze niet genoeg binnen krijgt. Meestal omdat ze snel tijdens het drinken in slaap valt, en dan dus echt in coma, terwijl ze even daarvoor nog kan krijsen vd honger. Ik wacht nu nog ff tot ze weer komt, anders maak ik haar om 23 uur wakker. Ik merk nu dat Noa de laatste dagen standaard vanaf een uur of 8 slaapt beneden. Ze ligt dan meestal bij mij of in de box. Ik denk dat ik binnenkort haar gewoon in bed leg en dan wakker maak voor de laatste voeding. Ik geloof dat er best veel zijn hier die dat zo doen, toch? Heb vandaag haar kleertjes uitgezocht, was een heel gedoe. Een paar dingen in maat 56 passen nog, verder alles van maat 62-68 uitgezocht en ga ik morgen wassen. We zouden vandaag eigenlijk langs prenatal gaan, om dingen te halen die ik nog mis in die maat (luchtig jasje, paar leuke broekjes/shirtjes), want we hadden nog bonnen liggen. Helaas was mijn man gisteren na de voetbal nog gaan stappen en was heel laat thuis. Heeft de halve dag in bed gelegen. Hierbij de belofte om komende week een middag vrij te nemen en met ons op pad te gaan. Eerlijk gezegd was ik best boos en heb ik nu zoiets van, ik ga zelf wel een keer . Ik had ook gehoopt dat hij, net als anders, op tijd uit bed zou gaan, zodat hij na het voeden Noa mee naar beneden kon nemen en ik nog terug naar bed kon, maar dat zat er dus niet in. Ik merk dat ik flink moe begin te worden en zie er nu tegenop om over 2 weken weer te moeten werken. Wil dan wel uitgeslapen zijn. Maar goed, mannetje heeft beloofd om morgenvroeg Noa op zich te nemen. Hopelijk kan ik dan wat bijtanken Ga nu Noa wakker maken, want mijn ogen vallen echt bijna dicht, lees ook niet meer terug op spelfouten, dus als er domme dingen in staan is het vast niet zo bedoeld J Truste
oh, ik vergeet nog iets belangrijks: vanmorgen gewoon ongesteld geworden!!! Had gehoopt dat het met de BV en (mini)pil nog wel een poos zou duren, maar helaas. Tot nu toe nog niet zo erg, beetje zeur in mijn buik. Had ik nou echt niet gemist.... Het viel me al op dat ik sinds 2 dagen ineens 3 grote pukkels op mijn kin had ... Ach, alles werkt nog zullen we maar zeggen.
@ Sanne, balen zeg dat hij dan pas zo laat thuis was, stiekem reken je er toch op dat alles op een bepaalde manier gaat. Ga er vanuit dat het eenmalig was midden in de nacht huilen doet hij al zolang niet meer dat wij niet wisten wat ons overkwam, gelukkig ging hij wel zelf weer slapen ga er vanuit dat hij vanacht gewoon weer stil blijft . Ook alweer bijna werken, het gaat gewoon te snel. @ Jada, zou wel balen zijn als hij nu meer last krijgt van krampjes, is toch niet de bedoeling dat je het ene oplost en er een nieuw "probleem" voor terug krijgt. Vrijdag alweer werken, moet er wel om lachen dat voor het verlof veel dames zoiets hadden van wat moet ik toch met al die tijd en nu iedereen zoiets heeft van gatsie alweer werken .
Sanne jij gebruikt dus ook Cerazette? Hm....hier nog niet ongesteld. Mag idd nog wel ff wegblijven, maar zoals je zegt, je weet wel dat dat in elk geval nog werkt.... Hier ligt ie nu zo rond 18/19 in bed, laatste tijd dus ook zonder late voeding. Maar eerst maakten we hem wakker rond 2230.
@Nienke: moeilijk he, om je kind zo achter te laten? Mijn oudste is 2,5 en vindt het nog steeds niks om achter te moeten blijven op het KDV....dan vullen die oogjes zich met tranen en moet ik ook nog steeds slikken hoor! Maar de rest van de dag gaat dan wel goed. Gelukkig heeft ze het bij de oma;s niet..... Spannend, een nieuwe auto! Ruimte heb je echt wel nodig met kinderen! Hier krijgen we aan het eind van de week de nieuwe lease-auto van mijn man....een Skoda Fabia Combi. Was niet helemaal onze keuze, maar omdat hij maar 4 dagen werkt, was zijn budget wat lager (of we moeten zelf extra bijbetalen). @Lynd: super dat je verrassing geslaagd is en dat Jakob het zo goed gedaan heeft! Wel balen dat de gyn je niet echt heeft kunnen helpen...een zalfje lijkt me nou niet echt voldoende? O, lees dat hij op dit moment niet veel meer voor je kan doen.....jammer! O, wat een grappig verhaal van die mensen in die babyzaak! Kan me voorstellen dat je je krom gelachen hebt.... @Ankje: leuk, zon gipsbuik...ben benieuwd naar het resultaat! O, gaaf zeg! Kan me voorstellen dat je dat niet weg wilde leggen... Fijn dat je lekker kon blijven liggen vanmorgen! @Chevenne: super foto van Elianne! Spannend, twee kijkers en een sollicitatie! Zal duimen dat beide wat wordt. @Blaine: wat krijgen we nou.....Quinten s nachts wakker? Het moet toch niet gekker worden! Lekker dat jullie geld terugkrijgen van het gas/licht...altijd meegenomen! Over de Pampers: ik gebruik voor overdag voor mijn oudste Active Fit...die zijn idd anders en blijven beter zitten, ook als ze actief zijn (zie naam! ) Voor s nachts gebruik ik dan BabyDry, want een peuterplas van meer dan 12 uur in een Active Fit, dat gaat hier dan weer niet goed..... Voor Tessa gebruik ik nog die gele pakken Pampers nr. 3. @ Hilli: leuk he , dat ze nu echt gaan spelen? Oei, naar dat Sam misschien allergisch is voor katten!? Gelukkig hebben jullie ze zelf dan niet.... @Butterfly: deed het niet onwijs zeer dan, dat plaatsen als het eigenlijk verdoofd had moeten worden? O, lees dat je ziek bent...beterschap! @Woops: mooie fotos! Had ze op je Hyves al gezien....Jij ziet er ook weer een stuk beter uit! Lekker dat Mykeda weer zo goed gedronken heeft! @Essie; haha, toch de adapters die niet klopten? Ja, dan kan je blijven proberen....hadden jullie de verkeerde meegekregen bij de wagen? @Ise: jammer dat er niemand is komen kijken...:x @Sanne: klinkt als een regeldagje voor Noa? Zou over een paar dagen beter moeten gaan. Jammer dat je niet naar de Prenatal kon....kan je van de week zelf niet gaan of had je gewoon graag samen gegaan? Hopelijk kan je morgen lekker uitslapen! Hier waren de meiden vanmorgen rond half 8 wakker.....melk gedronken, aangekleed en naar de opa's en oma's voor een logeerpartijtje! Wij zouden naar de sauna in Schiedam gaan......ZOUDEN dus, want ik had vanmorgen al zo'n lekkere vage buikpijn en ja hoor, word ik ongesteld! Terwijl ik de pil slik en deze strip nog niet op is! Durfde het toch niet aan....ben geen fan van tampons en om die dan te gebruiken voor een hele dag sauna, dan zit ik niet op mijn gemak.... WIj zijn dus maar alternatieven gaan zoeken en eerst naar Scheveningen gegaan voor een strandwandeling. Daar ook lekker geluncht en toen bij een indoor-midgetgolf "Glow in the Dark-golf" gespeeld! Vervolgens naar Rotterdam gereden en bij Alexandrium naar een nieuw bankstel gekeken en tenslotte nog uit eten geweest bij de Griek! Al met al dus toch nog een leuke dag.......alleen van andere plannen van ons avondje alleen zijn, komt dus weinig.....
Mogguh meiden, goh ik ben de 1e..... Mamanama ja we hebben de verkeerde adapter meegekregen. Klinkt als toch een hele leuke dag! Sauna voor de volgende keer! Getsie weer ongesteld...ben benieuwd wanneer het zich bij mij weer aandient. Gebruik de minipil en die slik je door. Je zou, bedenk ik me nu, alleen tussentijdse bloedingen kunnen krijgen, geen echte menstruatie. FF die bijsluiter nog een keer lezen. Sanne dit geldt dus ook voor jou denk ik? Hoe is het nu dan Hier: net de fles gegeven (doet m'n vriend normaal maar die was wezen stappen) en zit nu te kolven. Hij had de laatste voeding gister om 17.15, dus tot 7.15 (ok, eigenlijk 6.15) heeft ie het erop gedaan!! Ga er zo nog ff lekker in! Fijne zondag! Hier weer eens een fotootje van m'n ventje:
Morguh Essie Leuke foto van Yordin. Goede nacht heeft hij gedraaid. We gaan hier ook steeds beter. 21.45-5.20 (nieuwe tijd) en ......ligt nog lekker te spelen in de box. Leuke dag heb je gehad Mamanama. Jammer dat de menstruatie even roet in het eten gooit. Gewoon Sanne Balen dat je al ongesteld bent geworden. Het kan inderdaad een poosje duren. Mijn zusje haar dochtertje is 19 weken morgen (kan het makkelijk onthouden, want ze scheelt precies 8 weken met Elianne) en die is het nog niet geworden. BV regelt het zelf. Soms lijkt het dat ze minder drinken, maar dan is de melk bijvoorbeeld vetter. Ik maak me er geen zorgen meer om, maar Elianne was ook ruim 1 kg en 5 cm gegroeid in een maand. Jada, dat is snel voorbij gevlogen. Spannend dat je weer aan het werk moet. Woops leuke foto's van Mykeda. Lynd Wijs koppie heeft Jakob. Wij hebben een Canon Eos 350D. Met de kitlens en de foto is gemaakt met een Sigma 55-200 lens. Gisteren stond ons een verrassing te wachten. We zouden even naar mijn moeder en partner, om afscheid te nemen. Ze gaan namelijk 2 weken op vakantie naar Thailand. Staan we aan de deur, doet mijn schoonmoeder open. We snapten er helemaal niets van. Dus lekker gezeten, kopje thee, koekje. Op een gegeven moment toveren ze 3 enveloppen tevoorschijn. In de eerste zat een briefje van oppas 22 april vanaf 17.30, de tweede was een waardebon om te gaan eten en de 3e waren 2 kaartjes voor Mamma Mia, hier in de schouwburg. Hadden ze met elkaar bekokstoofd, als opkikkertje. Zo ontzettend lief! We waren helemaal overdonderd. Dus 22 april hebben we een leuk uitje.
Mogguh! Even kijken hoe het uitkomt met de voedingen vandaag: hij kwam al vrij laat (8.00 wintertijd) + een uur... even zien! Heeft dus weer prima geslapen vannacht (met ergens tussendoor één speen-terugstop-momentje), van half twaalf tot acht (oude tijd). Heerlijk, hoor! Essie, Yordin ziet er op de foto uit alsof hij groot aan het filosoferen is... zo'n wijze staar in de verte.... Mamanama, dus toch leuk geweest gisteren! Fijn, hoor! Nog nooit gehoord van glow in the dark midgetgolf Chevenne, ik heb een EOS 400D met kitlens en ook een Sigma zoomlens 70-300 (maar analoge waarde, dus beide waarden wat groter op een digitale camera). Als ik ooit veel geld heb wil ik graag een 18-300 zoom hebben Hoef ik nooit lenzen meer te wisselen Chevenne, wat een leuke verrassing!! Lekker, zo samen een avondje helemaal eruit! Hier hebben we Jakob, zoals gewoonlijk, weer teruggestopt in bed na de ochtendvoeding. Hoop echter dat hij snel wakker wordt, want het is zulk lekker weer, wil graag gaan wandelen vandaag.
Goeiemorgen meiden, @Nienke en en en ????? Gezellig weer even naar het zwembad. En lees dat je ook al een goede nacht hebt gehad. @Luiers hier de new baby mt 2 maar als deze pak op is toch naar mt 3 wat de 2 wordt toch echt wat klein. @Butterfly wat een oen die dokter. Dat had hij toch moeten weten. Hopen dat het goed bevalt. Beterschap. @Sjees fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Heerlijk he bloemen in huis. Ik ben helemaal bloemen fan. Wil ook altijd wel bloemen in huis hebben. Vind dat zo gezellig en vrolijk staan. Wat leuk dat Aylani op een liedje reageert. @Lynd hahaha wat een verhaal. Wat zal die vrouw zich geschaamd hebben zeg en jullie gelachen. Wat een scheetje is Jakob zeg. Vind het een hele mooie foto. @Blaine al helemaal alleen op z'n schommeldino wat wordt hij groot!! @Kaatje lees dat je flink ongesteld bent geworden van de Mirena. Ik heb de Mirena ook laten zetten en heb maar een beetje bloedverlies. Misschien van het zetten? Of heb je er nu nog last van? @Ise he getver weer werken ik heb mijn eerste week er ook opzitten vond het tegenvallen maandag maar vrijdag ging het iets beter. Alleen dat wegbrengen vind ik een drama. Balen dat er niemand is komen kijken zeg. @Essie oei jij ook weer bijna werken wat vliegt de tijd toch hè? Wat lekker 4 voedingen. Ik ben al blij als ik op 5 uitkom maar het ziet ernaar uit dat het vandaag weer 6 worden. Lees nu dat hij flink geslapen heeft wat heerlijk. Wat een knap mannetje. Vind hij dat ook zo fijn om zo tegen je benen bij je te liggen? Lieke vind dat heerlijk die kan dan echt blijven kletsen is zo leuk. @Jada wat fijn dat de medicijnen werken tegen de reflex maar wel balen dat hij nu krampjes krijgt. Ook jij weer aan het werk komende week. Nog even en we zijn allemaal weer aan het werk. @Gewoon Sanne ik zou me niet zo druk maken over de voeding aangezien ze goed slaapt en als ze honger heeft drinkt ze echt wel door. Zolang ze ook goede plasluiers heeft geen zorgen maken. Lieke drink soms ook maar heel kort en slaapt dan ook de nacht door. Ze melde zich wel als ze willen eten. Fijn dat hij zo goed slaapt hoor. Lieke is echt nog klaar wakker om 20.00 hier meestal na de laatste voeding dat ik ze echt wakker in bed leg en dan pas gaat ze slapen. Kan me voorstellen dat je boos was. Zou ik ook zijn. Je telt er toch op. @Mamanama lees dat ze bij jou nog steeds met de tranen in de ogen staan als je gaat. Ik zou daar ook zo slecht tegen kunnen. Heerlijk de sauna jammer dat het niet door kon gaan maar toch een lekkere dag gehad. @Chevenne wat een leuke verrassing jullie hebben het ook dubbel en dwars verdient met alles wat jullie hebben meegemaakt. Vandaag lekker je paardje verhuizen? Heel veel plezier. @hier hele gezellige avond gehad gister. Mijn zusje was hier met haar (toekomstige) man. Lekker gegourmet en daarna Kolonisten van Catan gespeeld zijn we nogal verslaaft aan om 1 uur gingen ze naar huis. Klokken meteen verzet en om 05.30 (nieuwe tijd) kwam Lieke in eens (slaapt al de hele week door tot 06.30-07.00) gevoed en toen weer terug gelegd toen weer om 08.30 gevoed en opgestaan. Zit nu nog lekker in mijn hangbroek en trui op de bank. Fijne zondag allemaal.
Jada, fijn dat de medicijnen verbetering geven! Wb krampjes, het lijkt wel (al een tijdje) of het hier ook meer wordt.. terwijl ze er eigenlijk geen last van had (ws door de sab simplex maar die krijgt ze nog), laat heel veel windjes en huilt/krijst vaker na een fles.. Of wordt wakker van de pijn. Zo zielig.. en raar eigenlijk. Essie, zooo!! Wat een lange nacht zeg, echt goed!! Sanne, jammer dat je vriend zo laat thuis was. Mamanama, he bah, net ongesteld als je naar de sauna wil. Gelukkig toch een leuke dag gehad.. Chevenne, wat een leuke verrassing!! Lynd/Chevenne, zijn jullie tevreden met jullie spiegelreflex? Nou, J was vanochtend nieuwe tijd 8.45 wakker. Ze kreeg om 9 uur de fles, ik ga vandaag ook maar eens uitproberen om 4 flessen te geven (en dan van 180+6, ze krijgt namelijk nog steeds 5x150+5), dat komt nu mooi uit. Ben benieuwd morgenochtend....