Ik kom alleen even snel lezen, reageer vanavond wel eventjes. Hier een leuk weekend. Gisteren verjaardag van mijn vader en schoonzusje gevierd. jordi heeft zich voorbeeldig gedragen. Wou alleen niet slapen. Is dus de hele dag wakker geweest. Gisteravond natuurlijk zo moe dat hij niet in slaap kon komen. Uiteindelijk bij mij op de buik in slaap gevallen. Maar lekekr zo gelaten. Half 10 laatste fles gehad, 22uur in bed en vanochtend om 445uur nieuwe tijd meldde hij zich pas weer, heerlijk. Flesje gegeven en om 830 uur wou hij toch echt zijn bedje uit. Nu wel goochelen met de flestijden met dien nieuwe tijd. Maar lukt vast wel. Ga nu zo met mijn schoonzusje even shoppen. Is hier koopzondag, gezellig. Manlief is met mijn broertje, vader en nog wat vrienden naar Amsterdam voor Ajax-fc Groningen. Dus die is pas begin van de avond weer terug. Ik ga de auto inladen, pff wat een gedoe elke keer, en dan richting Groningen. Tot vanavond en iedereen een fijne zondag!!
Toch maar de klok voorui gezet, anders lopen we zo achter op de rest van Nederland. Sara heeft goed geslapen en heeft de hele fles 180 ineen keer op. Ze kwam om 05:30 nieuwe tijd, maar een speen was voldoende om haar tot 07:30 weer te laten slapen. Daarna om 08:15 weer in bed gelegd en toen heeft ze geslapen tot 10:30. Om 11:15 weer de fles gehad en nu ligt ze weer lekker in bed. Lijkt wel of ze doodmoe is.
hoi meiden k was ff offline .. ik heb heel veel gemist zie ik maar pff teveel om terug te lezen ik ben inmiddels verhuisd.. sinds 3 dagen maar zit nog in de troep bah!! dus ik ben nog steeds heel druk verder voel ik me ook niet super .. ben blij dat ik me meissie heb want anders was ik denk ik ook een bundeltje van verdriet maar ik wilde toch ff laten weten dat het heel goed gaat met me monster ze is nu ruim 5200 gram whahah dikkie en bijna 57 cm !!! behoorlijk de schade ingehaald dus hihi nou ik ga proberen weer elke dag ff online te komen ff uit me schulp kruipen hoor
@Nienke wow dat heeft ze goed gedaan zeg. Jullie dus ook lekker geslapen? @Tammetje veel plezier vandaag. @Mecha fijn dat je overbent en een plekje voor je zelf hebt. Jazzley is flink gegroeid zeg. Zo vanmiddag lekker naar vrienden. Ga nu Lieke wakker maken die ligt al 2 uur te slapen en moet nu gaan eten zit alweer 4 uur tussen.
Hilli: wat leuk dat ie een speeltje vast pakt! Hier nog niet hoor, maar hij pakt nu wel af en toe zn truitje of zn slabbetje vast en hij duwt een beetje tegen knuffelbeestjes aan dus een begin is er! Essie: fijn dat je nu weet dat het een verkeerde adapter was! In ieder geval is het probleem nu opgelost en kun je je mc straks gewoon op de wandelwagen gebruiken. Fijn zeg dat jullie op 4 voedingen zitten! Hier nog steeds 5, ik vind Kais ook wel een vreetzakkie als ik het zo lees want die drinkt meestal tussen de 800 en 900 cc per 24 uur en soms zelfs nog meer. Mooie foto, wat kijkt ie wijs! gewoon Sanne: ik gebruik ook de luiers van kruidvat, eerst een gewone verpakking (om uit te proberen) en daarna de voordeelverpakking maar het werkt allebei even goed bij ons.. ik heb eerlijk gezegd geen verschil gemerkt Voel me nu wel dom, wat is er volgens jou dan precies anders? Buiten de opdruk, dat heb ik ook gemerkt Wij gebruiken ook nog 3-6 kg, ik ga pas met 6 kilo over naar de volgende maat anders zijn ze voor hem echt te groot. Mecha: fijn om je weer te zien! Jammer dat je je niet zo goed voelt, maar wel fijn dat Jazzley zo goed groeit! Hier: Kais is zo leuk vandaag! Hij doet me heel de tijd na, als ik mn tong uitsteek dan doet hij het ook, doe ik mn mond wijd open dan doet hij het ook, en een lol dat ie heeft! Echt superleuk Gister was een mindere dag, hij huilde veel (we hadden het ook veel te druk!) en kwam opeens weer na 3 uur voor een flesje. Ik probeer af te wisselen met 165 cc en 200 cc want als ik alle flessen 200cc geef dan spuugt ie erg veel, terwijl alle flessen 165 cc echt te weinig voor hem is. Nu doe ik 2x 200 cc en 3x 165 cc en dat lijkt wel te werken, behalve gisteren dan. We zijn aan het kijken voor een buggy voor als we op vakantie gaan, maar aangezien Kais dan nog niet zelfstandig kan zitten is er eigenlijk maar 1 buggy die in aanmerking komt, want die kan helemaal plat en is er ook op gemaakt om baby's korte stukjes in te vervoeren. We zijn nog in dubio of we die wel zullen kopen of dat we het toch alleen met de draagdoek gaan doen.. maar we neigen wel richting de buggy. Belt mn moeder me gister opeens op om te vertellen dat ze een buggy gekocht heeft! En dan niet die ene, maar een gewone buggy, voor kindjes vanaf 6 mnd. Ze wilde Kais daar nu al in gaan vervoeren voor korte stukjes maar dat heb ik toch maar even uit dr hoofd gepraat, ik schrok me rot toen ze dat vertelde! Daar is ie echt nog veel te klein voor.. ze bedoelt het reuze goed hoor, maar dat kan echt nog niet! Vind het wel moeilijk hoor, ik weet dat het ons kindje is en dat wij degenen zijn die beslissen, maar ik wil haar ook niet voor het hoofd stoten en ben ergens ook bang dat ze m toch gaat gebruiken als ze op hem past.. want zij is ervan overtuigd dat het geen kwaad kan..
Hier: Gisteren had Jonna totaal haar dag niet. Ze wilde alleen maar bij mama liggen en nergens anders. Ik heb haar dus de hele dag op sleeptouw gehad. Wilde haar wel in haar bedje leggen of in de box, maar dat wilde ze niet. Ze schreeuwde alles bij elkaar. Ze was gisteren van 9 s ochtends tot 10 s avonds wakker! 2 of 3 keer een hazen-slaapje van 30 min. Maar meer ook niet. Pfff. Om 10 uur de laatste fles gegeven en toen was ze nock out. Ze sliep tot 6 uur (7 uur zomer tijd). Daarna heeft ze weer geslapen tot 10 uur (11 uur zomder tijd). Dus wij ook lekker geslapen. Jeroen is er toen uit gegaan en ik heb nog even verder geslapen tot 12 uur! Lekker hoor. Nu ligt Jonna weer te slapen in haar wippertje tussen ons in op het bureau. Ze is haar slaap aan het inhalen van gisteren denk ik. We gaan straks nog even een stuk lopen in het natuurpark in Lelystad. Daar kun je gratis in en zijn ook dieren zoals otters, zwijnen, herten enz. Hilli: Dat zijn Jeroens handen die erop staan. En ik slaap niet erg vast hoor als Jonna naast me ligt. En ik denk ook niet dat ik op haar ga liggen, want je merkt vast dat er iemand naast je ligt. Maar nogmaals .ik slaap niet vast, ik dommel een beetje zeg maar. Anders gaat ze gewoon in haar eigen bedje hoor. Kun je geen test doen met Sam? Misschien kun je dan wat doen tegen die allergie? Nienke: We hebben Jonna 180+6 gegeven met de laatste fles. Maar ze dronk gewoon weer 150+5 leeg zeg maar. De rest bleef er nog in. Dus wij blijven nog even op de 150+5. Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto. Butterfly: Nou jah zeg! Wat is dat voor een prutser zeg. De artsen weten toch zelf wel dat het met verdoving moest. Hopelijk heb je niet te veel pijn eraan. Lynd: Hij is nog niet af. Maar als hij af is hangen we het inderdaad op in onze slaapkamer. Whahahaha. Volgens mij sloeg die vrouw gelijk rood aan. Ik zou me ook kappot schamen hahahaha. Blaine: Jonna had vandaag precies hetzelfde! Jonna wilde alleen maar bij mij liggen. Lig ze daar niet, dan begint ze te huilen. Heb haar dus de hele dag op sleeptouw gehad. Essie: Lees ik nu je nu al op 4 voedingen zit? Wat goed zeg! Jada: Wat fijn dat die medicijnen helpen. Hoe lang moet je die medicijnen blijven gebruiken? Mamanama: Ow, lekkere timing .NOT. Wat balen zeg dat je sauna-dagje niet door gaat. Gelukkig hebben jullie een leuke alternatief. Kan me helemaal voorstellen dat je niet naar de sauna gaat als je ongi bent hoor. Ook al zou je de tampon gebruiken .er hangt toch zon touwtje. Chevenne: Wauw! Dat is nog eens een kado zeg. Wat leuk . Ik ben ook bij Mama Mia geweest. Ik vond het helemaal te gek! Alvast heel veel plezier. Tammetje: Veel plezier! Mecha: Leuk en fijn dat je verhuisd bent! Nog eventjes en dan zijn jullie lekker gezetteld. Fijn dat het zo goed gaat met Jazzley. Ze heeft inderdaad behoorlijk haar schade ingehaald zeg!
hahah ja leuk anke ennuh lekker dat je hebt uitgeslapen ben je in de buurt ik zou bijna zeggen kom ff kijken maar het is hier nog een gaos hihi @ nieks inderdaad eindelijk ons eigen plekje @ umkais. ja ik zou zeggen het hangt ervanaf hoe je baby is .. de ene baby is veel sneller dan de andere dus ik zou het gewoon uitproberen en als het niet gaat dan maar niet in de buggy
Hihihi. Goed dat ik het weet hahahaha. We willen best langs komen hoor. Ben wel benieuwd hoe je nu woont. En natuurlijk naar je meisje!!!
hihi ja t mag wel hoor maar het is nog niet af hoor de keuken nog niet en de plinten nog en er ligt overal nog troepppp heel veel troeppp nog veel kleine dingetjes moeten er gedaan worden maar elke dag heen en weer rijden werd gewoon te duur hihi dus kijk maar je hebt me nummer je mag komen hihi kuss
Goedemorgen allemaal . Ik heb veel gelezen en schaam me diep maar alles alweer kwijt mijn man kwam ineens even tussendoor kletsen en tja dan is mijn geheugen weg. @ Mamanama, wat balen zeg dat de sauna dag niet door ging, gelukkig verder wel een leuke dag gehad. @ Tammetje, Groningen moet wel winnen hoor, laat je man maar hard aanmoedigen. Is voor Twente zo gunstig als ze winnen . @ Essie, zo he wat heeft Yordin lang geslapen . Wat een leuke foto. Je staat nog steeds boven aan, zal mij benieuwen. @ Ise, spannend dan he wisselen met de flessen ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Balen zeg geen kijkers gehad. @ Mecha, wat een troep heb je dan als je verhuist heel verschrikkelijk, ik heb op zolder ook nog ingepakte dozen staan en ben 2 jaar terug al verhuist , denk dat ik ze binnenkort maar leeg ga gooien blijkbaar zit er niks in dat ik gemist heb . Wat is ze goed gegroeid zeg, gaat hard zeg. @ Ummkais, wat een lastige keus zeg, ergens denk ik als ze maar even in de buggy mogen is het misschien helemaal niet handig omdat je dan nog bijna niet weg kunt en in een draagdoek mogen ze normaal wel langer. De buggy is waarschijnlijk toch nog veel te groot, dus zou me niet teveel zorgen maken dat ze hem al KAN gebruiken. Als zij oppast laat je toch gewoon de kinderwagen er bij achter dan heeft ze vast wel door dat dat makkelijker is. @ Nienke, , is wel lastig hoor als je zo ver achter loopt . @ Hier, Wij mochten echt uitslapen vanochtend, Quinten werd pas om 9.10 wakker (nieuwe tijd) maar dat is dus wel erg laat voor zijn doen, dus dat was stiekem wel lekker daarna nog even gespeeld op bed en nog 30 minuten gedommeld en tegen 11.00 naar beneden, kom nu wel erg laat uit met alle voedingen vandaag maarja ik zie wel hoe het loopt.
blaine, wilde net vragen of quinten idd om 8.11 wakker was maar hij heeft dus een uurtje 'te lang' geslapen.. lekker hoor.
@Sjees: Wat leuk dat ze meezingt! En alleen op dat liedje, kan geen toeval zijn hoor @Lynd: Idd, stom dat ik me zorgen maakte hé Het enige dat hij eigenlijk nog niet doet is reagere op geluid of stemmen. Maar hij kan wel horen, want hij schrikt bij luide geluiden Dus daar ga ik me zeker niet druk om maken, na heel het lachverhaal. Want nu lacht hij heel de dag door Hehe, dan moet Jakob idd heel vredig en rustig geslapen hebben! Wel grappig ja Wat een leuk bol snoetje!! Kei schattig @Woops: Hihi Wat kijkt ze boos op die foto samen met jou Mooi, mooi @Blaine: Ik heb voor mezelf ook meteen 2 pakken Babydry gekocht hoor! Ik heb zo'n doos New Baby als kraamcadeau gekregen Hehe Zit Quinten mss in een sprongetje? Ik weet niet wat er na de 12 weken sprong komt. Een hobbeldino waar Quinten al op kan? Daar kan ik me niet veel bij voorstellen. @Essie: Leuk hé, een muziekmobiel! Dat is hier Sams favoriete speelgoed momenteel Wat vindt Yordin van zijn mobiel? Ik kan er echt niet van over hoeveel hij slaapt! Wat doet hij dat toch goed seg. Zalig lijkt me dat! at een schattig ventje heb je toch! @Jada: Ow dat had ik blijkbaar niet gelezen. Wat goed dat Julian medicijnen krijgt voor zijn reflux. Wat krijgt hij? Zantac of Losec? Of nog iets anders? @Sanne: Ik leg Sam ook idd tussen 19 en 20 uur op bed en maak hem dan wakker voor zijn laatste voeding. Hij begint zijn nacht tussen 19 en 20 uur, dus liever al in zijn bedje dan @Mamanama: Ik wilde wel heel graag een kat, maar ik ben er zelf allergisch voor Wat gek dat je gewoon door de pil heen ongesteld wordt ... neem je dezelfde pil als voor de zw? Jullie hebben er toch nog een leuk dagje van gemaakt. Niet het einde dat jullie wilde, maar dat haal je nog wel in @Chevenne: Ooh, wat leuk! Dat vind ik nu echt geweldig, dat ze dat voor jullie hebben gedaan, wat dat verdienen jullie! @Mecha: Gaat het een beetje? Ik ben eigenlijk ook heel blij dat je Jazzley hebt, voor en door haar kan je je niet laten gaan en ben je wel verplicht om verder te gaan. ( Niet slecht bedoeld ofzo hé) Wat is ze goed gegroeid seg. Geef je nog steeds bv? Hehe, ze vindt haar mobiel blijkbaar geweldig! @Ankje: Nee, dat is het spijtige. Sam is nog veel te klein om een bloedtest ofzo te laten doen. Ze kunnen al wel allergisch zijn, maar dat is niet te zien in het bloed. Sam werd hier om 5 uur pas wakker. Nieuwe tijd wel. Hopelijk blijft dit zo. Dat zou echt heerlijk zijn. Hij is uiteindelijk nog 1 keer om 6 uur wakker geworden. Om 7 uur was hij klaarwakker en klaar voor zijn fles
gewoon sanne: Hier past al een tijdje maat 56 niet meer, op zich wel jammer, want er zaten echt leuke kleertjes tussen. In maat 62/68 heeft ze ook veel kleertjes, ook wel vestjes, maar moet alleen nog een zomerjasje kopen. Dus de ongesteldheid bleef niet lang uit? Ik ben woensdag ongesteld geworden voor het eerst. mamanama: glow in the dark golf!!!Nog nooit van gehoord maar lijkt me ontzettend leuk. Jij hebt dochter van 2,5 he? die van mij word in april 2, weet jij nog iets leuks voor haar verjaardag om als kado te geven? Essie: Wat een super leuke foto. Hoe was het stappen? chevenne: wow!! wat een leuke verassing zeg! Heel erg lief. lynd: Nog lekker kunnen wandelen? Nieks: Dat is zeker een leuk spel!!! Ise: overstappen naar 4 flessen?Mag dat al zo vroeg dan? En als je 200ml geeft, dan mogen ze toch ook wel 5 flessen? Anders doe ik het totaal verkeerd. Hier krijgt ons meisje 5 flessen van 200ml. Mecha: wat fijn dat je meisje zo goed gegroeid is! En wat een knappe meid zeg!!! ummkais: Nu al in een buggy is zeer zeker nog wel te vroeg, hoe goed ze het ook bedoeld. Ankje: Gezellig!!!Naar het natuurpark.Hopelijk blijft het weer wel mooi. zo zeg, dan is het dametje lekker lang wakker geweest gister, dan zal ze vandaag ook wel bekaf zijn denk ik. Blaine: zo zeg wat heeft de kleine het goed gedaan!!! Dus lekker uitgeslapen?!Met de voedingen komt vanzelf wel weer goed. Aan mijn arm (waar het staafje zit) heb ik niet echt pijn, wel op de 1e dag, toen kon ik hem bijna niet buigen. Nu is het enkel nog gevoelig.Oke als je eraan zit, is nog wel beetje pijnlijk. Het is me reuze meegevallen, aangezien de dokter het zonder verdoving deed. Hij is dus ook meerdere dingen vergeten, als je het mij vraagt lijkt het wel als hij nog nooit een staafje had gezet. Hier heb ik melissa om 07:00 zomertijd eten gegeven, zit ik meteen wel weer goed met het ritme. Ze huilde niet hoor, maar ik hoorde wel dat ze wakker was, ze was een sabbelen.Ze is waarschijnlijk wakker geworden van esther. Zij was erg aan hoesten en daarna huilde ze en riep ze om mama, dus heb haar bij me in bed gelegd en half uur later melissa de fles gegeven. Ben blij dat ik zelf weer wat beter te pas ben, want nu is esther ziek.Ze huilt nu ook boven hoor ik!dus zal zo even kijken wat er is.
Op verzoek . Hier dus op zijn dino en nee papa hoefde echt niet vast te houden maar zodra ik het fototoestel pakte om een foto te maken en hij even op zou letten pakte hij hem toch vast blijkbaar zijn papa's iets voorzichtiger als mama's .
butterfly, ik geef normaal nog 5x165 zeg maar. Maar nu was ze laat wakker, en anders heb ik het gevoel 5 flessen in een dag te moeten proppen. Dus nu geef ik vandaag 4x200 (dan blijf ik in de buurt van het totaal van die 5x165). Ik zie wel even hoe dat gaat, ik weet niet precies wanneer je naar 4 flessen "mag". Ik geloof dat het advies is bij 5 maanden/wanneer je gaat bijvoeden of 6 kilo..? Misschien weet iemand anders dat?