Annemica wat fijn joh! Hoeveel weegt hij nu? Yordin nog steeds geen 5 maar zit precies op de curve. Hij krijgt trouwens 3 flessen (BV) en 1x de 'echte' borst... Gewoon proberen als ik jou was! Je weet toch dat hij wel komt als ie nog honger heeft. Als ik dat niet zou weten zou ik het ook nog niet doen. Sterkte wb de familie. Kwek kan je niet proberen de laatste voeding later te geven? Doorslapen: hij heeft dus nu weleens meer dan 12 uur achtereen geslapen, maar zou dus niet meer dan 9/10 mogen zijn gezien zijn gewicht (rond de 4800)? Nou, het zal wel!!
Niene: Succes morgen! Hopelijk heeft ze er niet zon last van. Ise: Lief dat je het vraagt. Maar helaas hebben we niks meer gehoord. Hij krijgt morgen weer een brief van ons dat hij nog 1 week heeft. Zo niet, dan kunnen wij contractbreuk maken en dan kunnen we weer verder (kost ons wel extra geld) zonder dat hij er aanspraak op kan maken. We verwachten ook niet meer dat we hem zien of spreken hoor. Hij moet dan ook wel erg veel lef hebben. Gewoon Sanne: Het zonnetje scheen zelfs zo nu en dan! Jammer he dat ze zo snel uit die kleertje zijn he? Jonna gaat al bijna op weg naar maar 68. Heb al wat kleertje van maat 62 moeten opruimen omdat ze te klein zijn. AnneMica: Jij ook lekker de hort op geweest lees ik! Lekker hoor. Hilli: Hoop het meid. Zou erg vervelend zijn als hij allergisch is.
Hier: We hebben heerlijk gewandeld! Maar voordat we daar waren, waren we eerst even langs Mecha geweest. Wat wonen ze daar mooi zeg! Echt leuk. Jonna die heeft eerst in de draagzak gezeten toen we in het park waren. Ze keek haar ogen uit, zo leuk! Daarna lekker in de wandelwagen en daar heeft ze lekker in geslapen. We hebben super mooie fotos gemaakt. Het was ook lekker weer. Zo nu en dan een zonnetje .heerlijk! Heb Jeroen een beetje lopen plagen met beginnen met een 2e. Hahahaha. Voorheen zei hij direct nee .maar nu zei hij dat hij het ook niet erg vond. We zouden het allebei alleen NU nog niet willen. Misschien na een jaar of 1,5 jaar. Ben benieuwd of Jeroen en nog zo over denkt hahahaha.
Bekijk bijlage 61903 Het was zo lekker....we waren hier ook echt even aan toe. Heerlijk genieten van het samen zijn en even uit de ellende.
Ankje mooie foto's! Heerlijk dat jullie er ff lekker uit zijn geweest. Ik zie dat Jonna zelfs al andersom in de draagzak kan, gaaf! Dat duurt hier nog wel even denk ik, of miss eens kijken hoe het zit binnenkort. Ik wens jullie vast heel veel succes komende week, zet hem op!!!!
Thx! Ik moet zeggen dat Jonna op zich haar hoofd wel omhoog kan houden, maar nog wel een beetje heen en weer schud. Maar als ze in de draagzak zat dan leunt ze ook meestal achterover, want daar kan ze ook steunen. En als ik loop dan hou ik haar hoofdje ook een beetje vast. Gewoon proberen, dan zie je het vanzelf wel toch? Ze kunnen een grappig gezicht trekken als ze de wind in hun gezichtje komt hahaha
Haha, ja zo kijkt Yordin ook weleens!!! Als een hert in de koplampen. Hij kan z'n hoofd wel goed omhoog houden, alleen moeten ze volgens mij iets groter zijn om zo in de zak te kunnen. Of maakt dat niks uit?
Ach....ik vind dat er te veel regels zijn. Het is een kwestie van uitproberen. En Jonna zit er maar even in hoor. Misschien 10 min. Jeroen liep naast me met de kinderwagen. Dus na die 10 min. ging ze de wandelwagen in. Ik heb Jonna een keertje zo meegenomen om de eendjes te voeren. En dat ging prima. Ik vind zo in de draagzak nog steviger dan rechtop op schoot zitten. Dus ik vraag me dan af wat het verschil is. Maar je moet doen wat jezelf wil hoor. Iedereen heeft zo zijn mening erover. Er wordt zoveel gezegd wat je wel en niet mag.
Hey lieve meiden!!! Hoop dat ik niet teveel gemist heb??? Wij hebben een heerlijk weekend achter de rug... Sorry dat ik niets meer van me heb laten horen, maar af en toe teveel last nog (gaat gelukkig wel wat beter met me, maar tillen/bukken etc is nog geen pretje), vrijdag dus weggeweest en hebben vrienden uit Assen te logeren gehad. Wel rustigaan gedaan hoor en die lieve mensen staan nog steeds voor ons klaar, heerlijk!!! Deze week geniet ik daar nog maar van (hoe moeilijk dat af en toe ook is), maar merk dat ik het allemaal nog niet zelf kan... Ook nu het beter weer wordt, ben ik wat minder aan de computer waarschijnlijk! Morgenochtend kraamvisite, nu hoorde we vanavond dat zij ook zwanger is van de tweede, superleuk dus! Lekker kletsen morgen dus! Ik ga het niet redden denk ik om nog bij te lezen en te reageren, maar wie weet tot snel?!! Dikke knuffel allemaal en alvast welterusten!!!
Kareltje veel plezier morgen! Ankje als er iemand niet van de regels is ben ik het wel hoor!! Zie mijn post over de voedingen.... Maar ik bedoelde eigenlijk of het gewoon al kan, praktisch gezien. Niet wat de regels zijn.
Hoi, Niet echt gelezen. Zie wel enkele leuke en mooie foto`s voorbij komen, echt toppie. We zijn vandag naar de stad geweest. We hebben een mobiel gekocht voor in de box. Ze heeft vandaag 30 minuten zichzelf kunnen vermaken, dat is echt al heel erg veel. Het drinken gaat op zich goed, ze drinkt weer ietsje minder en komt wat vaker, maar het totaal over de dag is gewoon wel goed aan cc. Gisteren heeft ze 750cc gedronken en dat is toch wel een hele vooruitgang met enkele weekjes geleden, toen ging er nog geen 500cc in per dag. Morgenvroeg heb ik de vervolg afspraak staan bij de huisarts ivm depresief voelen. Moet zeggen dat het stukke beter met me gaat, ik krijg soms nog wel van die aanvallen dat ik helemaal overstuur ben als ze zo blijft huilen, maar daar leer ik steeds meer mee omgaan. Woensdag hebben we een afspraak staan voor ons meisje, dan gaan we haar ID-kaart aanvragen. Dus morgen of overmorgen worden er pasfoto`s gemaakt, ben erg benieuwd of ze leuk zijn. O ja ik heb trouwens een geweldig zetje gekocht bij Miss Etam, het is maat 48 geworden en het is zo mooi. Heb ook bij Livera een correctie-body gekocht en dat is een maat 90C geworden. Ik moet erg wennen en zoeken naar de goede maten nu voor me, maar in de winkels hebben ze me heel goed geholpen. 10 April hebben we namelijk een groot feest, het bedrijf bestaat 50 jaar en dan wilde ik echt niet in m`n zwangerschapskleding lopen. Loop nog altijd in m`n zwangerschapskleding helaas. Nou dat was het weer. Iedereen een fijne nacht.
Woops leuk geslaagd dus! Succes morgen bij de ha. Oh, zo'n IDkaart/paspoort, wanneer moet dat eigenlijk? Wat zijn daar de regeltjes voor??
Dit is de broek: Miss Etam - broek - wehkamp.nl En dit is de top: Miss Etam - blouse - wehkamp.nl Het staat echt geweldig!
Wij doen het omdat we waarschijnlijk in de zomer wel eens naar Belgie of Duitsland zullen gaan (naar het buitenland dus)