Woops,als je dit nog leest,de voetjes van je kleine meid sávonds insmeren met luuf oid en dan sokjes aan en naar bed,dit 2 nachten volhouden en dan moet je zeker verbetering voelen. Dank je voor het stemmen! Annemica,oei,dus nu heeft je lijf je even teruggefloten dus toch weer een beetje de tips van je fysio in acht gaan nemen. Wat heeft je kleine goed geslapen zeg en dan heb je hem nog zelf wakker moeten maken ook! Jij ook bedankt! Slapen@ je kindje zou 2 x zijn lichaamsgewicht mogen doorslapen dus 5000 is 10 uur slapen, als je de kleine langer laat slapen kan het idd zo zijn dat de bloedsuikerspiegel te ver daalt en ze suffig en grauwig worden. Essie,bedankt!!
Iemand al plannen om volgende maand foto te sturen? Zit er zelf namelijk aan te denken, maar wil niet een ander voor de voeten lopen.
Bedankt voor jullie lieve reacties gisteren. Ben nog steeds niet helemaal uit mijn dip, vooral omdat ik zo bang ben dat seks gewoon niet gaat lukken binnen afzienbare tijd. Stemvolume babys: Mamanama schreef over dat Tessa 3 deuren verderop nog te horen was. Ik heb me er ook al meerdere keren over verbaasd hoe hárd Jakob eigenlijk kan gillen! Soms als ik hem troost (en dus op mijn arm of over mijn schouder heb, dicht bij mijn oor), dan doet het soms bijna fysiek pijn zo luid is het. Echt ongeloofelijk! Mamanama: hoop dat je menstruatie zich snel weer normaliseert. Zorg in elk geval dat je genoeg drinkt! Over of de postbode me ook op de stoel heeft zien liggen bij de gyn: in het staatsziekenhuis lig je op een stoel, en daar zit wel een gordijntje omheen, maar dat is nooit helemaal dicht. Daarbij komt dat de kamer waar je in ligt wel een doorloophuis lijkt, van artsen (die dus om het hoekje even een goed weekend komen wensen), verpleegsters en ja, soms ook de postbode. Het is echt vernederend. Tammetje, wat rot! Ik heb het grote geluk dat mijn hubby bijna elke dag thuiswerkt aan zijn scriptie, maar ik vrees dat het mij hetzelfde zou vergaan als jou als ik de hele tijd alleen zou zitten. Als het fysiek en qua planning gaat, probeer dan misschien elke dag er minstens één keer opuit te gaan, naar de supermarkt, bibliotheek of naar het park. Een vriendin van me had ook de radio aanstaan omdat ze het anders zo stil vond. Je kan niet al vroeger aan de slag op je werk? Als je daar zin in hebt en je je er beter bij voelt, gewoon doen! Dikke knuffel! Jammer dat ik niet dichtbij woon, anders zou ik je op de koffie vragen Gisteren was hubby op de uni, maar Jakob gedroeg zich voorbeeldig. Na de ochtendvoeding van 8.00 (joehoe!) terug in bed zoals gewoonlijk, meldde zich pas weer om 12. Flesje, en dan een uur lang geconcentreerd alleen gespeeld met speelboog in box. Daarna twee keer een half uur samen gespeeld, rest van de dag was hij lekker met zichzelf bezig (handen in mond stoppen bijvoorbeeld), lagen samen op de uitgetrokken bank, ik lezen, hij spelen. Topdag! Blaine, lekkerrrr, McDonalds Daar kan ik ook nog altijd voor zwichten! (het helpt ook niet dat ze hier in Hongarije het lijkt wel elke 500 meter langs grote wegen drive-throughs hebben). Rot dat zooltjes niet meer afdoende zijn voor je. Denk inderdaad dat dat tegenwoordig wel meevalt met wat ze voor je kunnen maken, maar snap dat het even schrikken is. Gisteren Jakob een broekje aangetrokken dat we te leen hadden gekregen van de achterbuuf. Zon blauw glimmend trainingsbroekje met strepen. Hij leek wel een hooligan! Nooit meer! Chevenne, toch goed nieuws bij de arts, mogen we wel zeggen, denk ik. Ben heel blij voor je! Wel raar dat een placenta zo goed kan zijn dat hij niet meer loslaat. Helpt het nog wat dat je weet dat je dit nu had bij een evt. volgend kindje? Ik bedoel, kunnen ze er dan adequater op reageren na de bevalling? Sjees, wat leuk dat het zo goed gaat met Aylani op het KDV!!! Heerlijk toch, als je dat weet! Dat idee wat je had met de forumberichtjes als dagboek daar zit ik ook al een tijdje mee in mijn hoofd, maar vreesde inderdaad dat het heeeel veel werk werd In principe heb ik tijd zat (en dit is ook het werk dat je van de ene minuut op de andere kan onderbreken als de kleine huilt, dus eigenlijk ideaal), dus misschien moet ik er toch ook maar eens aan Wonder boven wonder slaap ik de laatste week wel OK. Slaap met oordopjes in, nu helpt dat qua decibel niet veel, maar wordt er toch altijd rustig van. En wat ik nooit had verwacht: de afgelopen twee nachten staat hubby soms s nachts op om de speen terug te doen zónder dat ik daarvan wakker word, dat is nog nooit gebeurd!! Misschien helpt die akupunctuur toch. Iemand vroeg hoe dat zat met de hoeveelheid als je teruggaat naar 4 flessen, nu, die vraag had ik ook. Jakob drinkt nu zon 850-900 verdeeld over 5 voedingen per dag. Als ik dat in 4 voedingen zou stoppen dan zou hij soms wel meer dan 220 per fles moeten krijgen, en dat terwijl hij nog steeds zon 250-300 gram per week aankomt (en dus elke week meer voeding moet). Zie dat ook niet helemaal gebeuren, alhoewel het nu wel krap wordt om 5 voedingen te geven op een dag. Ga dadelijk weer even op de fiets naar de Lidl. Ben van de week weer begonnen met fietsen en ben hier zó blij mee dat ik me al de hele nacht lig te verheugen dat ik vandaag weer mag fietsen, stom he?
Jeetje wat hebben jullie veel gekletst. Heb het meeste terug gelezen zal niet alles kunnen onthouden. @Tammetje Voel je je vandaag wat beter knuffel meid. Heb zelf weinig van de mirena gemerkt alleen 2 dagen ongi krampen die naar mijn benen stekt verder niks. Anders bel je voor de zekerheid even naar het ziekenhuis. @Sjees ik heb ook op Aylani gestemd. Wat leuk dat je al een knutselwerkje hebt gekregen. @Chevenne wat een opluchting dat er geen verklevingen zijn. Hoe gaat het nu bij je verder? Lekker weer les. Met de spierpijn valt het mee gelukkig ik voel zeker wel dat ik wat heb gedaan maar kan gelukkig nog lopen hahaha @Hyves gezellig wil me ook wel bij jullie toevoegen. Wie kan ik het beste een PB sturen?? @Ankje fijn dat de gastouder zo goed is bevallen en jullie gaan proefdraaien. Hoop dat het meevalt. de rest weet ik niet meer en Lieke is wakker en ik heeft honger. Maar even (ben zo trots) gisteren 19.30 gevoed en ze viel in slaap pyama aangedaan en in bed gelegd natuurlijk nu wel een uur gemopperd (ze namelijk dan nog altijd beneden) toch laten liggen en toen was het stil. Dacht dat ze dan rond 03.00 wel honger zou hebben maar mevrouw kwam om 06.30. Ik was wel om 04.00 en om 05.00 en 06.00 wakken om te kijken of ze nog ademde. Ze heeft dus super geslapen. Zo ga haar eten geven en kom misschien dadelijk nog even terug.
Oja @Djuke ik heb eergisteren weer voor het eerst gereden en heb helemaal geen last meer van mijn litteken. Alleen s'morgens maar dat komt omdat Lieke lekker met haar voetjes tegen mijn buik aan het trappelen is met het voeden (liggend). Hoop dat het bij jou ook snel over is.
@Nieks, je mag mij wel een PB sturen hoor. Voeg ik je toe en zal dan even wat namen toe sturen. Hebben ze gisteren ook bij mij gedaan.
Ben er nog even. Beetje verslaafd ben ik denk ik. Iedereen een tof en gezellige en geweldig Paasweekend. @Sjees, Bedankt voor de tip over Luuf, zal zo eens na de DA gaan om te gaan halen. Groetjes ik ben op vakantie!!
@Tammetje, dat is goed dank je zal dat vanavond even doen moet nu gaan werken. @Jada succes vandaag met de eerste werkdag. @Woops fijne vakantie.
@essie: gefeliciteerd! had ook op jullie gestemd. @sjees: nu op jou gestemd. Denk dat we de aankomende maanden allemaal januari 2010 baby's van de maand hebben Volgende maand Ummkais? of Tammetje? of...? Dan maken er idd veel kans. Ben er achter gekomen dat ik een enorme slaapkop heb. Ze is met elke voeding max een uur wakker, dan begint ze te piepen. Als ik haar dan op bed leg is ze met 5 a 10 minuten vertrokken tot de volgende voeding. Zou het dan echt aan de voeding gelegen hebben? Of is ze haar slaap van de afgelopen weken aan het inhalen. Ach wat maakt het uit, ik heb hier een meisje wat een stuk beter in haar velletje zit en mama dus ook!
HEb nog niets teruggelezen, maar wil even zeggen dat ik BLIJ ben omdat Laurens BLIJ is!! Gisteren weer super goed gedronken en nu ligt hij, jawel, IN de box onder zijn speelboog heerlijk te relaxen!! Zijn handjes zijn ontspannen, hij lacht en hij is helemaal gelukkig..... Smelt!!
Essie: Lijkt me een goed plan! Allemaal op Aylani (dochter van Sjees) stemmen!!!! Baby van de maand: Ik zou het ook wel erg leuk vinden om volgende maand een foto van Jonna neer te zetten. Woops: Fijne vakantie Suzanne: Leuk om te horen dat het zo goed met je gaat nu.
Sjees: Heb ook op Aylani gestemd Baby van de maand: Aylani heeft nu 11 stemmen!!! Staat nu op plaats 2 Esme heeft 17 stemmen en daat dus op plaats 1. Stem op Aylani!!! Hihihi
Hier: Jonna kreeg om 21:30 de laatste fles. Ze sliep tot tot 05:00!! Toen weer een fles en ze sliep toen van 06:00 tot 10:00!!! En nu ligt ze weer te slapen .de slaapkopje hahahaha
Wij zijn net terug van 't CB. Sam weegt nu 5kg 870 en is 62 cm groot Qua lengte zit hij boven het gemiddelde, qua gewicht net op het gemiddelde. Helemaal perfect dus Hij heef zijn tweede spuitjes gekregen vandaag. Eventjes heeft hij gehuild, toen ze de vloeistof inspoten, maar het was weer meteen gedaan Ik begin hoogst waarschijnlijk binnen twee weken al met groentenpap. Dit op aanraden van de arts. Omdat Sam reflux heeft. Ook hebben ze liever dat hij nog een tijdje 5 voedingen blijft krijgen. Omdat hij zo hongerig is en omdat het volgens hen beter is om op den duur 3 papvoedingen te krijgen en 2 andere (groenten en fruit). Aangezien Sam eigenlijk nooit echt last heeft gehad van krampjes, mag hij vroeger beginnen. Ze stellen het nu uit tot 4 maanden omdat ze gemerkt hebben dat sommige kindjes er vroeger last van kregen. Hihi, ik kijk er al naar uit! Zeker mijn fototoestel opladen
@Tammetje: het is ook niet leuk om niet veel van huis weg te kunnen. Ik moet zeggen dat ik zelf erg graag 'alleen' ben en nog bijna tijd te kort heb in de periode dat ik nog thuis zit (nu nog 5 weken, heb na mijn verlof nog wat vakantie), maar niet iedereen is zo en dan is het lastig. Zoals ik je ook al pb'de, schroom niet om me eens te bellen als je je even alleen voelt. Als ik niet op kan nemen omdat ik bezig ben, dan is dat zo maar verder ben je welkom. We hebben in ieder geval altijd iets om over te praten: onze kindjes! @Lynd: je mag gerust nog even somber zijn. Is niet leuk dat je 'daar' nog zo'n last hebt en sex voorlopig niet ziet zitten en gewoonweg nog niet kunt. Is ook echt niet leuk. Houd moed, het komt echt wel goed!! Probeer in de tussentijd lekker op een andere manier van elkaar te genieten........ (ik heb uiteraard makkelijk praten, maar ik meen het wel!!) @Woops: geniet lekker van je vakantie! @hier: het gaat nu echt goed hier. Ik ben een beetje bang om blij te zijn, want ik vrees nog steeds dat het over een uur allemaal anders is.... Maar we zijn dinsdag op de dieetvoeding overgestapt en sinds woensdag drinkt hij goed, is hij niet meer winderig, stinkt zijn ontlasting niet meer en hij wordt meer en meer ontspannen. Normaal kwam het hooguit 1x per dag voor dat hij even lekker kon spelen en een lachje maakte, maar gisteren heeft hij na elke voeding heerlijk gespeeld en tot nu toe vandaag ook weer. En lachen dat ie doet! Hij keek me toenstraks recht aan en lachte, en ik slaakte een 'oooohhh!!!' en daardoor schrok hij zo dat hij moest huilen, ocherrem! Moet hij lachen, wordt ie meteen 'bestraft'. Daarbij heeft hij gisteren en vandaag alleen in de box kunnen liggen zónder te huilen en was hij heerlijk bezig met zijn speelboog. En vannacht laatste voeding 23h en toen weer om 7h. Ik heb een ander kind!!!!
Ik kan helaas geen foto's meer op dit forum plaatsen zonder dat m'n compuer vastloopt... Maar als jullie op m'n hyves kijken, daar heb ik net foto's geplaatst van mijn VROLIJKE zoon!