goede middag wat een gelees jeetje ff kijken wat ik heb onthouden ... ben namelijk echt te moe voor woorden @ baby zwemmen .. ik vind het water bij cp zelf al heel erg koud dus laat staan die kleine.. wil het wel nog gaan doen sjees en ank gaan jullie nog babyzwemmen?/ @ ank joh komt helemaal goed met de verbouwing maar nu ff niet @ sjees fijn dat je het zo gezellig hebt gehad met je hubby erg belangrijk @ suus wat is er met sophie ik heb iets gemist geloof ik jeetje iki ben nu de rest alweer kwijt @ hilli leuk ik kan niet wachten tot me meid groente mag eten hihi al is de rede waarom natuurlijk niet zo leuk veel fotos maken he? @ suzanne nou heerlijk meid dat je man zo is veranderd positief blijven
@Lynd Ik moet een eventuele volgende keer sowieso in het ziekenhuis bevallen. Ze mogen een volgende keer eigenlijk niet weer curreteren, tenzij het moet door enorm bloedverlies of ontsteking. Anders moeten ze wachten tot 6 tot 8 weken na de bevalling en het hysteroscopisch doen. Verder moest ik van deze dokter om een bepaalde arts vragen hier in lwden, omdat die ook erg ervaren er in is (zou ik de laatste keer ook krijgen, maar op de ok stond er in 1x een ander). Hij zei: met de vuist op tafel slaan. Ik wil deze arts en anders ga ik weer naar Hoofddorp. Pfff, heb veel buikpijn vandaag en vloei ook weer iets meer. Gister amper wat gevloeid. Begin me bijna af te vragen of ik niet ongesteld ben geworden, als is het bloedverlies daar eigenlijk te weinig voor.
Chevenne, OK, je weet dus wat je (niet) moet doen de volgende keer, dat is wel fijn. In elk geval weet je wat er kan gebeuren en kan je er meteen bovenop zitten. Hoop dat je buikpijn snel over zal zijn! Mecha: sex lukt nog niet vanwege pijn bij knip - of niet bij de knip, weet het allemaal niet meer, in elk geval is het echt niet te doen Misschien van het weekend nog eens proberen, eerst een lading van die pijnstillende creme erop, misschien dat het dan wel lukt... Heerlijk weer op de fiets naar de Lidl. Was wel poepiedruk zo voor de pasen. Hier is goede vrijdag trouwens geen feestdag, iedereen moet werken.
Suzanne, wat HEERLIJK voor je dat het zo goed gaat nu! En niet wanhopig worden als er wat mindere dagen tussen zitten, dat hebben ze allemaal! Echt zo fijn voor je!! Hilli, wat leuk dat jullie dadelijk al met papjes mogen beginnen. Mijn wijkverpleegkundige zei ook dat we volgende keer (over 4 weken) eens over groetjepapjes moeten spreken, Jakob is dan 3,5 maanden. Lijkt me ook erg leuk, spinazie op je behang
Hilli: Wat leuk!!! Ben reuze benieuwd naar de fotos. Suzanne: Wat geweldig zeg! Ben super blij voor je meid. Wat een lachje wel niet kan doen he? Hier: Jonna is net weer wakker, en is me een partij aan het lachen! Hihihi. Alleen zodra ik de fotocamera pak lacht ze niet, maar zit ze gekke bekken te trekken hahaha. Echt een kind van haar moeder hoor, lekker tegen draads doen hihihi
Ik had begrepen dat we hier wel vrij zijn om de 4 jaar ofzo. En volgens mij is dat dit jaar. Bij mij op het werk zijn we vrij, ook met bevrijdingsdag.
Lynd: Hier zit er nog 1 die geen sex heeft hoor. Ik heb het wel geprobeerd, maar het deed erg veel zeer. Ook bij de knip of nog iets naar binnen toe. Erg moeilijk om te zeggen waar het precies zeer doet.
Ankje, volgens mij is het in NL ook zo dat het van je werkgever afhangt of je vrij hebt of niet. Volgens mij hebben ambtenaren sowieso vrij, maar mijn zus bijv. moet tegen inlevering van een vakantiedag vandaag verplicht vrijnemen (commerciele sector). M'n pa (KLM) heeft dan weer wel vrij.
Ankje, ja, dat iets van binnen heb ik ook, alsof er een rand zit die verschrikkelijk veel pijn doet. Heb nu wel bedacht dat andere standjes misschien wat handiger zouden zijn in dit geval, dus misschien is het ook een kwestie van proberen. Maar als het zoveel pijn doet gaat mijn zin ook snel weg, moet ik zeggen.
Zooo, zit me er toch iemand een partij te poepen in de box!! Even snel de luier verwisselen! Sjees, trouwens, mijn hubby bood me aan een programmaatje te schrijven waarmee je eigen berichten van zwschapspagina automatisch worden verzameld in een document. Weet niet of het gaat lukken, hij wilde er van het weekend mee aan de slag, dus als je er geen haast mee hebt kan je misschien ook even wachten, misschien wordt het wat, dan stuur ik het je op!
Jah! Precies! Dat heb ik ook. Ik heb zelf ook nog geen andere standjes geprobeerd hoor. We hebben het toen met condoom geprobeerd, maar dat vond ik absoluut niet fijn. Voelde erg nep aan zeg maar. Dus ik wacht tot mijn menstuatie en dan ga ik aan de pil.
Als het gaat lukken dan mag iedereen het natuurlijk hebben, hubby zegt dat het een paar uurtjes werk is (maar hij vindt het heel leuk om een beetje te programmeren). Dan zal ik hem zeggen dat hij ermee aan de slag kan dit weekend Jakob had echt een giga-volle luier... Zat ook een spikkeltje poep op het rompertje maar hij gaat vanmiddag toch in bad, had geen zin hem helemaal uit te kleden. Ankje, over seks: wij doen het sowieso met condoom want wil niet aan de pil (jaren geslikt, nu wil ik mijn lijf even rust gunnen, bovendien willen we van de zomer alweer voor een tweede). Dat helpt denk ik inderdaad ook niet bij de pijn. Ben soms zo bang dat het nog heel lang gaat duren voor we weer een beetje normaal seks kunnen hebben
Hey meiden! Hoe is het hier? Ik ga even wat lezen, maar wil ook nog wat was wegwerken, dus zal weer niet veel van komen om te reageren. Elise ligt lekker te slapen, dus er is even een uurtje niemand in huis, ook wel eens lekker. Zal nu toch weer wat meer voor gaan komen denk ik, maar gelukkig zijn al die lieve mensen er nog steeds als het nodig is, heeel fijn! We zijn weer uitgenodigd mee uit eten te gaan vanavond, lekker hoor. We gaan wokken ivm met Pasen, zeggen wij geen nee tegen, hahaha. Hopelijk is het toch een beetje mooi weer komende dagen, zodat we lekker kunnen wandelen etc. Zijn er mensen met leuke plannen voor het weekend? Bedankt voor jullie felicitaties ivm 12 en half jarig jubileum!!! Gisteren lekker ergens heen gewandeld en samen een hapje gegeten, was heerlijk 's avonds nog buiten. Dus toch een beetje gevierd al ben ik niet aan het werk nu. Nog 2 en halve week, ssssst. Wil er nog niet aan denken, maar als het eenmaal zover is, dan vind ik het zeker ook weer super om er te zijn. Maar nu nog even genieten, heb al weken weinig kunnen doen, dus gelukkig heb ik nog even (2 weken vakantie achteraan genomen, heerlijk)!!! @Hyves Leuk hoor dat er veel van jullie ook op hyves zitten, kun je toch iets makkelijker alles volgen als dat gezellige gekwebbel hier (kom ik nu helaas vaak niet aan toe), haha. Lekker foto's kijken ook, altijd leuk! Misschien nog tot later en anders alvast allemaal een héél fijn weekend!!! Dikke knuffel
Zo zo, een tweede! Hoop dat je dan snel weer zwanger mag worden meid. Ik wil ook graag voor een tweede, maar daar gaan we volgend jaar pas mee beginnen en misschien wel het jaar daarop. Jeroen heeft nog niet volmondig gezegd dat hij dat ook wil. Maar hij heeft het er wel steeds vaker over en hij zegt zeker geen nee. Ook ik wilde eerst niet meer aan de pil of andere dingen zoals een staafje ofzo. Maar ik weet nu dat ik absoluut niet meer met een condoom wil doen ..dus dan maar weer aan de pil.
Kareltje: Lekker wokken jammie! Daar zou ik ook geen nee tegen gezegd hebben hoor! Wens je veel plezier vanavond en eet smakelijk!
Vraagje: Ik heb een aquarium van 35x50x80 cm. We willen hem graag weg doen (heb hem ook op marktplaats staan). Heeft 1 van jullie er misschien intresse is? Misschien dat iemand hem wil die in de buurt van Almere woont, zodat zij niet ver hoeft te rijden?
@pil: ik ga bij mijn eerstvolgende ongi wel weer aan de pil. Heb hem jaren geslikt, maar ik stopte elk jaar een tijdje om te kijken of mijn lijf het op eigen kracht deed en het kwam altijd direct en regelmatig op gang. Daar heb ik geluk mee. Het duurde bij ons gelukkig ook niet lang om zwanger te worden, dus ik ga 'm gewoon weer slikken. @hier: net ineens gegil van boven, toch maar eens gaan kijken. Had hij melk teruggegeven door z'n neus, hij zag letterlijk helemaal wit, super zielig!!! Het kostte me wel twintig minuten om hem weer rustig te krijgen maar nu slaapt ie weer. Nou, ik zou ook gaan huilen als mijn eten er door mijn neus weer uit kwam.
Suzanne, ja, ik ook. Bij mijn zus kwam er eens spaghetti door haar neus toen we jaren geleden de slappe lach hadden tijdens het eten, haha!