@ Woops: balen zeg van je werk. Hopelijk komen jullie er nog samen uit dinsdag. Succes ermee!! Beterschap voor jullie, hopelijk staat het jullie weekendje niet in de weg. Lekker genieten he!! @ Mamanama: wat fijn dat het goed ging bij de osteopaat!! @ Niene: wat heerlijk dat ze zo veel/goed slaapt en het verder goed gaat! Zou fijn zijn als het door zet. Ff afwachten en voor nu van genieten. @ Suzanne: fijn om te lezen dat er verbetering in zit. Als je baby blij is word je dat vanzelf ook he. Veel plezier aan beleven!! @ Hilli: wat een bikkel is Sam zeg, zo weinig huilen. Alvast succes met de groentepapjes binnenkort. @ hier: Noa vanmorgen uit bed gehaald om 7:45. Gisteren laatste voeding om 23 uur gehad. Om 10 uur kwam de fysio. Die noemde Noa een wonderkindje. Ze komt over 2 weken nog een keer en dan zou het goed moeten zijn. Ze benadrukte nog eens dat Noa erg snel is met sommige dingen (zoals duimen). En gisteren had ik haar op het speelkleed gelegd en toen greep ze na een tijdje een speeltje vast dat boven haar hing. Ze heeft die wel 2 minuten vast gehouden en op en neer getrokken. Hoefde ze volgens de fysio pas bij 4 maanden echt te kunnen. Daarintegen was de buikligging nog niet zon succes. Ze vindt dit gewoon echt niet leuk. Ze kan haar hoofd wel optillen, maar duwt bv haar armen nog niet omhoog. Dit zou nu wel moeten beginnen. Dus ik heb nog wat te oefenen. Lijkt me ook logisch dat elk kind wat sneller is met het ene en weer wat langzamer met het andere. Komt vast wel goed uiteindelijk. Ik heb Noa om 11 uur gevoed. Zat maar 3 uur tussen, maar ze had echt honger. Hierna een uurtje gespeeld en toen ze begon te gapen in bed gelegd. Ze viel snel in slaap en begon net even te huilen (na een uur). Dus ff tut terug in gedaan en nu is het weer stil. Ik hoop het eigenlijk nog een uurtje te kunnen rekken, tot aan de volgende voeding. Ben benieuwd. Ik ga nu ff eea uitkoken. Ik heb wat nieuwe flessen en spenen gekocht voor als ik weer ga werken, over 10 dagen L. Ook van die afdekplaatjes erbij, dus moet alles ff uitkoken. Kan ik meteen wat BV die nog in de koelkast staat daarin invriezen. Was helemaal trots, Noa had vanmorgen weer genoeg aan 1 borst (al komt ze dan dus wel 3 uur later weer) en ik had uit de andere kant in 10 minuten 170 cc!! Nou, tot later misschien.
Iedereen hartstikke bedankt vast voor het stemmen!Aylani zit nu 6 stemmen van de nummer 1 af. Lynd,ja precies dat dagboek kun je gewoon steeds iets doen als je er even tijd voor hebt,ik ga het ook echt in ettappes doen want is zeker veel werk,ik hoop dat je je snel weer wat beter in je vel voelt,een vette dikke digiknuffel voor jou Hilli,hier ook het advies gekregen van de kinderarts om binnenkort met de groentehap te beginnen en dan alleen de nitraatarme groentes,maar mag het echt pas vanaf 4 maanden doen dus 24 april,gaan wij beginnen. Ze vertelde dat ze ook wel aan het terugkomen zijn van het pas met 6 maanden andere voeding gaan geven en het advies zal ws straks ook weer zijn om met 4 maand al aan groentehapjes te beginnen en met 6 maand aan fruit. Suzanne,klinkt heel erg goed hoor,ik denk dat je toch wel de juste snaar geraakt hebt met deze voeding,echt super voor je! Mecha,ja wij gaan 27 april geloof ik beginnen met babyzwemmen op dinsdagochtend om 11 uur Chevenne,ik hoop echt dat je buikpijn nou eens snel weg zal zijn hoor! Lynd,dat zou toch helemaal fantastische zijn,ik zal zeer zeker eens wachten dan,dit weekend komt er toch niets van terecht,ben benieuwd! Gewoon Sanne,fijn dat alles zo goed gaat Kareltje,mmmm lekker wokken,daar kun je mij ook altijd blij mee maken,veel plezier!
Zit vol spanning te wachten op een telefoontje vanaf het ziekenhuis. Mijn moeder was gisteren bloed wezen prikken en tegen 12.15 stond de ha al op de stoep. Ze dachten aan een afsluiting van de gal door stenen dus ze moest direct naar het ziekenhuis en als het dat is wordt ze vandaag nog geopereerd. Nu dus vol spanning thuis zitten. nog steeds niks gehoord gatsie vind het niet leuk duurt me veel te lang
Jeetje Blaine, dan duurt wachten inderdaad heel erg lang...! Hoop dat alles helemaal OK is. Geen nieuws is goed nieuws! Kus!
Sjees, fietsen was heerlijk, wel een beetje koud, maar ach, Hollandse meid kan daar wel tegen. Dank, voel me beter dan gisteren maar de clue is nu gewoon met andere dingen bezig zijn. We krijgen vanavond bezoek, meisje/vrouw die beneden ons woont (van die hond, ja). Heb ik eigenlijk niet zo'n zin meer in omdat ik vrees dat dit het type bezoek is dat meer energie neemt dan geeft, maar we zien het wel
Hoi meiden, Ik heb nog geen tijd gehad om alle berichten door te lezen. Senna heeft afgelopen dagen flink lopen spoken (alle spuugdoekjes vies gemaakt) Vandaag lijkt het iets beter te gaan, maar ze heeft wel flinke darmkrampjes. Net heeft ze even op mijn schouder gespuugd, maar nu ligt ze op mijn arm te slapen. We hebben net een flink stuk gewandeld en ze heeft lekker liggen slapen. Tussendoor heb ik pasfoto's van haar laten maken en nog even snel voor sluitingstijd haar ID-kaart aangevraagd bij het gemeentehuis. Ik hoop straks even bij te kunnen lezen en te reageren.
lynd,hier vandaag ook weer koud,vond ik! en tja die visite,daar ken ik er ook een paar van,maar als je het zat bent heb je een mooi excuus,moe moe moe,tja net moeder wat wil je,iedereen die het begrijpt Ik ben vandaag weer heerlijk aan het nietsen,had net 1,5 uur buurmeisje op visite,heb eieren met haar geschilderd en een beetje de keuken gepoetst(vond ze leuk)en ze heeft me geholpen met aylani de fles doen en een schone broek,dus die was helemaal blij Verder nu wat aan het bankhangen,ga zo maar weer eens in een nieuw boek beginnen,aylani ligt te slapen,dus we zien echt verbetering nu
Sjees, lekker hoor, geniet maar van het niets doen!! Geef maar ook maar zo'n buurmeisje dat meehelpt de keuken poetsen Idd, dat bezoek, ik zeg gewoon dat ik moet voeden als ik het welletjes vind Maar daarna lekker 3 dagen vrij met hubby
ik lees voornamelijk detectives,spannende onzin boeken.Ik heb echt een complete boekenkast vol met die boeken en blijf bij kopen,maar lees dan ook wel extreem veel hoor,alleen de afgelopen maanden niet ivm aylani maar ben sinds een weekje weer begonnen en geniet er echt van,vooral als ik in bad kan liggen met mijn boekje! Heb net een hele serie gekocht van dubbele boeken met verschillende schrijvers,ik moet zeggen zit nu in het derde verhaal en vind zer allen goed schrijven
Wat bedoel je met een dubbel boek? Koop je je boeken allemaal nieuw? Ik probeer een beetje af te wisselen met wat serieuzere literatuur en thrillers, maar zeker als ik zo moe ben (met de baby) dan is het moeilijk om je te concentreren op al te serieuze boeken. Heb dan ook net een science-fiction thriller uit en begin nu aan een komisch boek van een brit die een jaar in Frankrijk woonde en daar zijn ervaringen over schrijft. Ik koop mijn boeken voor 90% bij de kringloop of op de boekenbeurs voor een prikkie, slechts heel weinig nieuw.
@Blaine al wat gehoord van je moeder? Kan me voorstellen dat de tijd nu wel heel erg langzaam gaat. @Sjees, heerlijk he als je zulks vooruitgang ziet. Geniet er lekker van!! Hier vanavond ook visite waar ik niet zoveel zin in heb. Heb vamiddag even lekekr met jordi op bed gelegen. Hebben beide ruim 2 uur geslapen. Heerlijk had ik echt eventjes nodig. Ik weet niet of ik veel online zal komen dit weekend. Wil lekker genieten van ons drietjes. Ga nu eventjes met Jordi spelen. Misschien tot later en anders een fijne avond en paasweekend.
net een telefoontje gehad het zijn "gelukkig" galstenen en die worden nu nog verwijderd omdat ze ook de galwegen blokkeerden. Wat ik heb begrepen is dat alleen de stenen worden verwijderd weet nog niet verder hoe en wat maar zal straks wel weer een bericht krijgen.
Mecha,ank en ik hebben het pas gister besproken dat we wilden gaan zwemmen dus we hadden je zekers wel gebeld hoor! Lynd,ja serieuze boeken zou ik me momenteel ook niet goed op kunnen concentreren,ik haal mijn meeste boeken ook op rommelmarkten,en als ze in de aanbieding zijn en wij hebben hier een dirk en die hebben vaak boeken voor 3 euro,veel thrillers en zijn goed te lezen. Met dubbele boeken bedoel ik heel dikke boeken waar 2 boeken in een zijn gedaan. Blaine,fijn dat ze ze wel meteen verwijderen des te sneller is ze van de pijn af,ik weet nog dat mijn pa ze had,die lag gewoon te huilen op zijn bed,nou dat had ik nog nooit gezien,dus dat moet zeker zeer doen! tammetje,ja is echt heerlijk! heel fijn paasweekend! hier@ ik was net met ank op skype en kom tot de ontdekking dat ik de buisjes ontlasting van Aylani had moeten inleveren voor controle in het ziekenhuis,het was ondertussen 16.20,dus ik het zkh gebeld tot hoelaat dat kon,en ze zei tot 16.30 dus dat gaat u niet meer halen,nou ik ben in mijn schoenen geschoten heb heel wat verkeersregels aan mijn laars gelapt,heb hem voor de ingang van het zkh op de invalideparkeerplaats gegooid(oh ja ik weet het echt niet netjes)en ben met mach 3 naar binnen gerend ze waren al gesloten maar er zat nog een vrouw die de buisjes wel wilde innemen,dus pfoeeeeeeeee net gered,anders zat pasen ed er weer tussen en had ik denk ik weer opnieuw kunnen beginnen met buisjes vullen omdat het óver datum' was.
Blaine: Jeetje! Dat is even hektisch zeg! Al wat nieuws? O ja .gelukkig meid .het valt gelukkig mee. Hopelijk is je moeder snel boven jan. Sjees: Super mama!!!!