Blaine, leuk zeg om die eerste hapjes al te zien. Hier duurt het ook nog wel even. Umkais, mijn man en ik zeiden van de week ook al tegen elkaar dat het zo snel gaat. Het echte kleine baby zijn is er al vanaf. Nieks, heb je uitnodiging ontvangen en geaccepteerd. Hier, we hebben de afgelopen dagen erg goede nachten gehad. Sara slaapt vanaf de laatste fles om 23:00 tot 07:00, de afgelopen twee dagne zelfs tot 07:30 en dat terwijl ze gisteren al om 22:30 de fles kreeg. We gaan vanavond weer proberen om om 22:30 de fles te geven en dan kijken hoe laat ze weer komt. Verder slaapt ze nog erg veel, komt denk ik van de prikjes. Ze grijpt en slaat ook tegen de speeltjes ed. die boven haar wippertje hangen. Leuk hoor om die vooruitgang te zien.
Jeetje, de eerste hapjes vliegen hier al rond je oren. Wat heerlijk om die fotos te zien. Ik heb nog geen idee wanneer ik met hapjes ga beginnen. Aan de ene kant lijkt het me ook erg leuk, aan de andere kant is 100% BV ook nog een hele tijd goed. Hoe denken de andere BV-mammas daar over? @ Ise: wat een bikkel ben jij zeg, dat je gewoon doorwerkt. Flinke koorts is toch niet nix. Hier alleen de eerste week na de bevalling hoge koorts gehad. Ik kwam dan ook al met 40 C van de O.K. af toen ze mijn placenta verwijderd hadden. De eerste week bleef het rond de 38 en toen was de koorts weg. Heb wel het idee dat mijn weerstand ook nog niet alles is, maar dat komt vooral door de korte nachten denk ik. Ik heb echt minimaal 8 uur slaap nodig en dat lukt nu nauwelijks. Al heb ik weinig te klagen met de slaaptijden van Noa, maar door de weeks valt de late voeding vaak pas rond 23 uur. Ik lig dan vaak pas rond 12 uur in bed en om 6 uur gaat de wekker van mijn man. Als hij dan nog loopt de rommelen voordat hij gaat werken kan ik bijna niet meer slapen. Hierdoor dus meestal maar zon 6 uur slaap. Ben benieuwd hoe dat gaat als ik weer moet gaan werken, want dan moet ik rond half 6 uit bed, kolven, spullen voor Noa bijeen rapen, Noa wakker maken, gereed maken voor vertrek naar mijn moeder en rond 6:45 uur de deur uit. 7 uur bij mijn moeder, 7:15 naar het werk. Van 8 tot half 5 werken en dan pas weer rond 17:15 uur bij mijn moeder. Is dus ook een lange ruk van 10 uur. Pff, moet er nog niet aan denken . @ Nieks: wat heeft ze goed geslapen zeg!! Hier heeft mijn man al een paar keer een fles BV gegeven, en ik ook. Dit ging goed. Het was wel redelijk verse melk, uit de koelkast. Ik heb wel eens gehoord dat er babys zijn die melk die ingevroren en ontdooid is niet lusten. Dat ga ik komende weer dus nog maar uitproberen. Anders ben ik straks aan het werk en belt mijn moeder dat Noa niet drinkt. Heeft Lieke al wel eerder een flesje gehad en hoe ging dat? Of was dit de 1e fles? Oh, lees net dat je zus al vaker een fles heeft gegeven. Weet het ook niet .. Mijn zus had haar oudste het probleem dat ze niet aan de fles wilde. Is zelfs naar logopediste en alles geweest, maar lukte gewoon niet. Uiteindelijk zelfs haar baan kwijt geraakt, omdat ze dus niet kon gaan werken!! Dat was natuurlijk niet volgens de regeltjes en is uitgedraaid op een rechtszaak die ze gewonnen heeft, maar was een heel gedoe. Gelukkig las ik na je eerste verhaal dat ze al wel eerder uit de fles gedronken heeft. Kan er dus ook geen reden voor bedenken. @ iedereen: vrolijk Pasen allemaal!!! En iedereen een fijne dag gewenst. @ lezen: heb ik helaas verleerd op school. Ik moest op het vwo zo veel boeken verplicht lezen voor mijn boekenlijst dat ik echt een hekel kreeg aan lezen. Ook krijg ik snel last van mijn nek tijdens het lezen. Ik wil het wel weer gaan oppakken. Misschien zodra ik wat ritme gevonden heb qua werk, baby en huishouden. @ hier: gisterenavond visite gehad. Een vriend van ons met zijn duitse vriendin. Is altijd leuk, doen meestal een Duits gezelschapsspel en praten gaat dan in engels, nederlands en Duits door elkaar. Noa kreeg pas om 23:30 uur de laatste voeding, moest haar hiervoor wakker maken (lag in de box), en er zat al 5,5 uur tussen de vorige voeding. Dus ik hoopte dat ze hierna goed door zou slapen weer. Ze had ook goed gedronken voor de verandering. Maar helaas, ze begon om half 8 te huilen. Meestal haal ik haar om 8 uur, wakker maar nog niet huilend, uit bed, terwijl ze dan rond 22:30 uur de laatste voeding krijgt. Maar goed, gevoed, andere borst gekolfd, wat gegeten en toen man uit bed gehaald, zodat ik nog lekker terug kon. Toen mijn man beneden kwam was Noa al in de box in slaap gevallen. Hij heeft haar dus terug op bed gelegd en ze heeft van 9 tot half 12 nog geslapen!! Hierna weer gevoed om 12 uur en om 1 uur in bad gedaan. Eenmaal weer beneden viel ze in mijn armen weer bijna in slaap, dus weer .hop . in bed. Ze lag er om 2 uur weer in en begint nu weer wat kreetjes uit te slaan. Heerlijk dagje zo. Ga nog even proberen of een tut nog helpt, anders haal ik haar er weer uit. Moet ook nog wel wat in huis doen, dus hopelijk slaapt ze nog even door. Tot later!!
Ooops, even niet online geweest en jullie hebben weer aardig doorgekakeld! Even kijken... ALLEREERST: VROLIJK PASEN ALLEMAAL! @Blaine: fijn dat het meeviel bij je moeder! Ze zal nog wel even rustig aan moeten doen of niet? Super die foto;s van het eerste fruithapje! Wat gaat het dan alweer hard he? Quinten is alweer bijna 4 maanden natuurlijk! @Jada: fijn dat je 1e werkdagen meegevallen zijn. Ik zie er toch nog een beetje tegenop, alhoewel ik veel ondersteunende taken krijg en dus niet eens veel voor de klas hoef en ik maar 1,5 week hoef te werken en dan weer 2 weken vrij heb........heb het idee dat het nu pas beter gaat lopen met Tessa en dan moet ik haar alweer uit handen geven! @Suzanne: natuurlijk is het niet leuk als Laurens toch kma blijkt te hebben, maar zoals je zelf zegt, daar kan je dan iets mee en je ziet nu al hoeveel verschil voeding dan maakt! Heerlijk dat je nu al een paar dagen kan genieten van je lekkere ventje! @Ankje: we zijn allemaal begonnen bij de zwangerschap van mijn eerste, dus rond januari 2007. Sommigen zaten hier op zw.pagina, anderen op jonge gezinnen. Na de bevalling heeft 1 persoon, die op beide fora zat, een eigen website gemaakt dat 0907forum heet. Al onze kindjes zijn tussen eind augustus en begin oktober 2007 geboren, maar we waren dus allemaal september uitgerekend. We waren eerst met vrij veel, maar nu nog maar met een stuk of 15-20 meiden. We spreken een keer of twee per jaar af in zo;n indoorballenbad o.i.d. en sommigen nog tussendoor, als je bij elkaar in de buurt woont. He, super dat de verbouwing weer door kan gaan! En zelfs op Pasen zeg....lekker hoor! Nog even en het is echt af! Hier ook een punky trouwens...zal binnenkort weer eens nieuwe foto's posten! Ook al kam ik het, het staat even later toch weer omhoog! @Sanne: handig he, een man die boodschappen doet! Mijn man vindt het gelukkig prima om boodschappen te doen, maakt zelf hele lijstjes! Heerlijk..... @Sjees: super dat Aylani de broccoli zo lekker vond! @Djuke: fijn om te horen dat het bij jou ook steeds lekkerder gaat! Ja, honger en slapen gaat niet samen he? Ze laten zich echt wel horen dan!hahaha @Hilli: ja, klinkt echt alsof jouw schoonmoeder een goede vriendin is! Maar je hebt gelijk hoor, vragen is toch het minst dat ze even kan doen......heel veel succes dan! @Essie: gaat dus super bij jullie....heerlijk om te lezen! @UmmKais: het gaat zeker snel he? Bij mijn oudste keek ik haar groot: wanneer gaat ze nou lachen/rollen/zitten/kruipen/lopen.....en nu denk ik......potverdikkie, ineens is ze 2,5 jaar oud en een peuterpubertje! Tessa mag wel wat langer klein blijven van mij....ik geniet nu ook meer van het kleine, maar vind het desondanks toch weer snel gaan, hoor! @Ise: ja, hier ook een mindere weerstand. Ben benieuwd als ik straks weer ga werken....zo;n basisschool is toch altijd een bron van ziektekiemen! @Belle: fijn om te horen dat het zo goed gaat! Hier geen plannen meer voor een 2e, want die heb ik al! Maar ook niet voor een 3e hoor...vind het zo wel prima. Ieder moet natuurlijk doen wat ze zelf willen en het scheelt ook wel of je makkelijk zwanger wordt, maar mijn dochters schelen 2 jaar en 3 maanden en dat is prima! Ik vind het zelf heel fijn dat de oudste al wat zelfstandiger is, zelf de trap op en af kan, zelf ik de tuin kan spelen e.d. Ik denk dat 2 tot 3 jaar tussen je kinderen makkelijker is, maar dat is mijn mening. Wij zijn dus begonnen toen de oudste 1,5 was en tja, meteen raak hadden we ook niet verwacht! @Kareltje: wat een schatje! @Annemica: je hebt het denk ik niet gelezen in mijn vorige bericht, maar je onderschrift klopt niet......Casper kan toch niet van 12/07/2009 zijn? tToen was je al zwanger van Joris! Hier dus gisteren de hele dag met de oudste op pad geweest en Monkeytown Amersfoort onveilig gemaakt met 7 peutertjes en 2 kleuters (oudere broer en zus van 2 peuters). Superdag gehad, maar erg vermoeiend. Tessa was heel huilerig geweest, dus mijn man had het ook druk gehad. Wel een goede nacht weer gehad. Tessa was vroeg wakker (7 uur) en heeft toen nog tot half 9 op mijn borst/buik gedommeld, tot de oudste wakker werd. Lekker getutteld op ons bed, gedoucht en ontbeten en toen met de nieuwe auto naar Schiphol gereden om vliegtuigen te kijken! Tessa is weer een stuk rustiger, alleen het poepen wil niet....Hele harde keuteltjes? Toch maar de Lactulose gebruiken of anders het idee van Chevenne... Verder een lekker familie dagje......heerlijk!
[FONT="]wip even snel langs: Vrolijk Pasen Allemaal! [/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Hapje:[/FONT][FONT="] Hier hebben de jongens 3 weken geleden hun eerste fruithapje gehad!! Ze zijn er helemaal wild van! Zo leuk! [/FONT][FONT="] [/FONT]
Heugelijk moment: F rolt net helemaal zelf op haar zij! En ze had net ook haar speeltje vast! Wow... die ontwikkeling gaat zo snel!
nee geen koorts maar wel gister 3 dikke spuitpoep luiers dus misschien toch een virus onder de leden maar de dokterspost zegt dat dat ook vanzelf over moet gaan dus stomen onder de douche en verder opletten of ze geen koorts krijgt
Blegh, even ego hoor. Gisteravond wilden we iets leuks doen met zn tweetjes. Even eruit. Dus Tristan bij mn ouders geparkeerd en wij naar de Bios. Alice in Wonderland, best een leuke film. Om 0.00 uur waren we weer bij mn ouders en Tris lag lekker te slapen in het ledikantje dat mn ouders speciaal hebben gekocht voor hem. Hem slapend in de maxi-cosi gelegd en dat was even huilen. Duurde 10 minuten maar toen we de snelweg op reden was het weer stil. We waren om 01.30 uur thuis en Tristan werd net een beetje wakker. Dus flesje gegeven en meneer was weer vertrokken. Hem in zn bedje gelegd en wij ook naar bed. Maar om 4 uur begon het feest. Hij was klaarwakker, honger, poepbroek, overgeven, huilen. Het hele scenario kwam langs. Uiteindelijk is Julian met hem beneden gaan zitten en om 6 uur viel hij in slaap. Om 10.30 uur was hij weer wakker dus dat was netjes. Vanmiddag heeft hij ook 4 uur geslapen (en wij dus ook). Maar heb zo'n rotgevoel nu. Voel me gewoon gestrafd dat we even iets samen wilden doen. En voel me schuldig tegenover Tristan dat we dat wilden. Ben doodmoe. Ook al hebben we gewoon kunnen bijslapen, het rotgevoel blijft. Blegh! Blegh! Af en toe heb ik zo'n heimwee naar ons oude leven. Erg he! Word echt gek van mezelf. Deze gevoelens, genieten van Tristan, verlangen naar een tweede kindje en dan deze gevoelens er weer bij. Het stuitert gewoon alle kanten op. Pffffff Sorry, moest het even van me af typen hoor.
@Blaine: was het gezellig met de visite gisteren? Leuke fotos van Quinten en zn hapje. @Lynd: Laurens krijgt nu Nutramigen. Daar zitten voorverteerde eiwitten in. Kan het er misschien aan liggen dat de klok is verzet dat Jakob anders slaapt? Boeken: ik ben drie keer begonnen in De Kleine Vriend van Donna Tartt, maar ik heb het ook weer drie keer weggelegd. @Sjees: wat leuk van dat groentepapje!!! Op welke datum is Aylani ook alweer geboren? Ik heb ook op haar gestemd! @Djuke: groot gelijk dat je Tristan op zn eigen kamertje legt. Wij hebben dat op een gegeven moment ook gedaan omdat ik ook van elk geluidje wakker werd. Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen over het feit dat jullie iets met zn tweetjes zijn gaan doen. En de gevoelens die je beschrijft: ik begrijp je helemaal! De ene keer verlang je naar je oude leventje, de andere keer denk je over ooit een tweede. Misschien heeft het nog met hormonen te maken, denk ik wel eens. Het is ook allemaal niet niks. @Tammetje: wat rot van je vorige nacht!! @s nachts flessen maken: wij hebben een flessenwarmer van Avent, wat een miskoop! Warmt echt zeer slecht op. Nu maken we ook steeds vaker de fles aan met warm water. En wij zetten het melkpoeder alvast klaar. Dus die fles is binnen twee minuten klaar. @Hilli: hoe was het bij je schoonmoeder .. @weerstand: ik merk gelukkig nog niets aan mijn weerstand. Ik slik nog altijd Materna van Centrum (omdat me die zo goed bevallen) en sinds kort nog een extra vitamine B-complex omdat ik kapotte mondhoeken kreeg (kenmerk van B-gebrek). Dit slik ik weg met een 1500mg Vitamine C . en ik heb mijn vitamientjes weer gehad, haha. Dit doe ik niet altijd hoor, maar wel sinds de bevalling om even aan te sterken. @Ummkais: op wat voor n baan heb je gesolliciteerd? Spannend! @Nieks: wanneer trouwt je zusje? Lieke heeft goed geslapen zeg! @Annemica: jij ook weer succes met werken straks. @hier: Laurens doet het nog steeds heel goed: spelen, lachen, lekker ontspannen en goed drinken. Vandaag doet hij, als hij wakker is, niets anders dan gapen en hij slaapt erg veel. Op dit moment ligt hij bij Oscar lekker te slapen. Vanavond na de voeding van 19h gaan we lekker met zn tweetjes hier thuis fonduen, glaasje wijn erbij. Morgen krijg ik voor twee weken een auto te leen. Oscar zn broer zit in het buitenland voor het werk en ik mag fijn zijn auto lenen. Fijn, even die vrijheid! Morgen gaan we ook een beetje in de tuin werken en s middags nog even naar een vriendin. Fijne avond allemaal!!
Fijne pasen allemaal @ weerstand.. gebruiken jullie nog wel mama vitamine dan? ik heb namelijk echt nergens last van .. ja een paar dagen verkouden geweest maar thats it mooie fotossss uitgaan was leuk .. beetje teveel gedronken kwam ik later achter.. pfff ben ook helemaal niks meer gewend whahah zo lang geleden allemaal maar goed dus meid is nu lekker aan de fles. ik heb haar om 14uur opgehaald bij me moeder ze sliep .. alleen weer een korte nacht gehad van half 1 tot half 5 ... toen weer tot 11 .. maar ze sliep voor dr prikkie lekker door tot 6 uur vanaf 23uur ongeveer @ de rest sorry hoor ben nog beetje vaagjes in me hoofd
Iedereen een goede dag gehad? Ik moet mijn vitaminen ook trouwer gaan nemen. O ja en door de paracetamol die ik nam woensdag en donderdag had ik donderdag geen koorts, anders was ik niet gaan werken hoor. Dus zo'n bikkel ben ik nou ook weer niet . Maar voelde me niet goed, maar alles beter dan mijn baas te bellen . Eleni,jouw jongens ook aan de hap.. leuk hoor! Suzanne, fijn te horen dat het zo goed gaat!! Ben blij voor je. Mamanama, bij mij schelen ze 2 jaar en 4 maanden en ik vind dit ook een ideaal verschil (al weet ik natuurlijk niet beter).Riep eerst er komt geen derde, maar lijkt me toch wel leuk als J een jaar of 3 ofzo is....hoop dat mijn vriend er tegen die tijd ook zo over denkt .
@weerstand: ik gebruik geen mama vitamines meer, dat verklaart het misschien wel.. misschien maar weer eens doen @suzanne78: tis een baan bij een gemeente, eigenlijk dezelfde baan die ik tot eind 2009 had bij een andere gemeente maar dan heel wat dichterbij huis (toen 75 km enkele reis, nu 15 km). @hier: Kais ligt op bed en tis dus heerlijk rustig in huis! Daar kan ik echt van genieten, al ga ik af en toe wel even bij hem checken en even een paar minuten naar hem kijken Ik kruip lekker op de bank met een goed boek. Fijne avond allemaal!
Dat jullie nog zoveel ketsen met de paasdagen . Heb geprobeerd het goed bij te lezen maar ben zelf ook munt dus morgen is er weer een dag. Wens jullie allemaal een goede nachtrust.
ik ga dinsdag shoppen voor sofie, wil hem ook als kraamkadootje geven aan iemand dus haal er gelijk 2. Volgens internet moet een winkel in de buurt hem hebben dus daar ga ik even kijken. Ik vind hem nog steeds leuk.
Hallo allemaal!!! Lees een aantal mensen die ziek of verkouden zijn of een ziek kindje hebben, veel beterschap!!! Lees ook mensen die gezellige dingen hebben gedaan met het gezinnetje, leuk! Wij hebben een verjaardag gehad en nu zitten ze hier te pokeren met een aantal. Ik ben te moe om echt geconcentreerd te zijn, dus ik zorg voor de hapjes, hahaha. Ga weer even bij hun zitten, bedankt voor de reacties op de foto's van ons lieve schatje!!! Groetjes en morgen allemaal weer een mooie dag!!!
@Annemica wat fijn dat het goed gaat bij jullie en dat jullie ook aan het afbouwen zijn. Hoe heeft Joris het gedaan? @weerstand hier goed. Niet ziek of verkouden gelukkig. Mannetje is nu wel verkouden hoop dat hij mij niet aansteekt. @Ummkais wat leuk dat ze jou aansprak. Heel veel mensen vergeten de ouders. En toch wil je ook vertellen hoe het met jou gaat en bevalt. Spannend dinsdag dan. Ik zal hard voor je duimen. @Kareltje klinkt dat je een heerlijke dag gehad hebt. Wat een leuke foto wat worden ze toch groot. @Belle nog gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk. Lekker een dagje samen. Spannend hoor eerste keer KDV. Zelf op de zij? wow geweldig ja het gaat zo snel. @Jada wat fijn dat je eerste werkdag meegevallen is (had ik bij mijn vorige berichtje denk ik overheen gelezen). Niet ziek worden he daar is niks aan. Beterschap voor jullie beide. @Nienke jullie hebben ook goede nachten lees ik. Heerlijk hè. Super om te zien dat ze dat allemaal aan het proberen te zijn. Lieke pakte gisteren haar spuugdoekje een stopte die in haar mondje. Ze begint echt nu te proberen om alles vast te houden. @Gewoon Sanne ja ze slaapt erg goed. Lieke krijgt nu al een 3 weken ook overdag gewoon de fles met kunstvoeding. Alleen de eerste en laatste voeding de borst en overdag gaat de fles goed maar de laatste is soms drama als ik niet thuis ben en zodra ik dan thuis kom moet ik haar aanleggen. Gelukkig ben ik s'avond meestal thuis tegenwoordig. Ik weet ook niet waarom. Wat heeft Noa geslapen vandaag zeg. Lieke vandaag maar een 2 uur. We zijn bij schoonbroer en fam geweest die hebben 3 kinderen en die waren nog al druk. Ja dan gaat ze niet slapen. En vanmiddag ook nog (kraam)bezoek gehad en ze wil echt alles in de gaten houden. @mamanama wat leuk een dagje met de oudste weg. Zal ze wel van genoten hebben. @Eleni wow jullie ook al aan de fruithapjes. Ik durf nog niet zo goed. Hoe gaat het bij jullie? @Mecha beterschap met Jazzley hoor. @Djuke je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor. Soms heb je dat echt even nodig. Jullie zijn niet alleen papa en mama maar ook nog elkaars partner. Het is ook een hele verandering een baby erbij. Knuffel voor jou hoor. @Suzanne mijn zusje trouwt 14 mei. Wat geweldig om te lezen dat het bij jullie zo lekker gaat. Echt super. @Vitamines hier niet, dat vergeet ik echt altijd. Heb wel wat staan maar echt, ik heb een geheugen als een vergiet. @hier drukke dag gehad. Lieke maar 2 uurtjes geslapen dus die heeft na de middag alleen nog maar gejengelt ze wilde niet gaan slapen was denk ik oververmoeit. We zijn van 10.00 tot 14.30 bij mijn schoonbroer en vrouw plus hun 3 kinderen geweest die zijn best druk. Ze slaapt nu al een paar uurtjes dus daar ga ik nu ook van genieten in mijn bedje. Morgen gaan we naar mijn moeder om te brunchen. Hoop dat iedereen een goede nacht gaat hebben.
@Nieks Wel gezellige, maar drukke dagjes zo hé. Elise doet het gelukkig overal goed, maar kan me voorstellen dat dat niet met alle kindjes zo makkelijk gaat. Zolang dat met haar gaat, genieten we daar maar van... Morgen lekker rustig ochtendje, lekker in badje en dan op ons gemakje wandelen naar mn broer(tje) waar we gaan gourmetten. Lekker en gezellig! Fijne dag morgen!!!
UmmKais: Leuk he die reacties van mensen. Jonna is een grote meid voor haar leeftijd .en daar krijg ik altijd hele rare gezichten. Ze vragen dan ..aaaah, hoe oud is ze .zeg ik 2,5 maand .Zitten ze me aan te kijken! Hahahaha Kareltje: Wat een lieve foto! Wat een schatje is het toch. Belle: Nog gefeliciteerd!!! Hebben jullie nog wat leuks gedaan? Of alleen lekker gelegen en uitgerust. Op de zij rollen?? Zo! Wat gaaf, en wat gaat het snel!! Jada: Ben benieuwd hoe het mij over een week gaat bevallen. Hihihi. Jonna had nog meer haar met haar geboorte. Ze krijgt nu lichter haar en haar baby haar valt ook een beetje uit. Dus het wordt steeds dunner. Ik ga volgende week even kijken naar een paar leuke clipjes! Heel veel beterschap voor Julian. Hopelijk is hij er snel weer bovenop. Heb jij nog een leuke recente foto van hem? Ben zo benieuwd. Of had je laatst al een foto geplaatst? Mamanama: wat leuk zeg! Ik hoop dat wij ook nog lang contact met elkaar houden hier. Ben benieuwd naar jullie punky! Hihihi Djuke: Dat is toch niet zo heel erg raar? Ik heb dat ook wel eens hoor. En je moet je helemaal niet schuldig voelen hoor. Je doet het vast harstikke goed, en ben ervan overtuigd dat jullie helemaal niet gestraft worden. Heel veel sterkte hopelijk kun je nog even lekker bijslapen en gaan jullie nu een goede nacht tegenmoed. Hier: Vandaag naar mijn moeder gegaan. En s middags rond 3 uur weer thuis. Jonna heeft van half 8 tot 17:00 niet meer geslapen (ja even een haze slaapje). En om 17:00 1 uurtje geslapen. Daarna weer een tijdje wakker. En nu na haar laatste fles slaapt ze! Hopelijk slaapt ze dan ook even lekker door tot een uurtje of 7 ofzo. Morgen komen de bouwvakker om 7:00!!! Ben benieuwd joh! Morgen ochtend tegen 11:00 gaan we naar mijn schoonzus voor het paasontbijt. Als het mooi weer is gaan we naar de Kemphaan. Daar is vanalles te doen voor de kleintjes (mijn nichtje wordt binnen kort 6). Ook kunt je er heerlijk wandelen.
@Ankje Bedankt, schatje is ze zeker ja!!! Fijn zeg dat ze morgen weer verdergaan, héél veel succes met de bouw! Een hele fijne dag morgen en hopelijk slaapt ze minstens tot 7 uur! Alvast welterusten!!!