Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Zooo, álle was was in het ene dekbedovertrek gekropen, inclusief het andere dekbedovertrek! Ik snap dat echt niet, he?

2. woops

woops Niet meer actief

Typische is dat he?! :D
    Ik heb ook al al m`n was gedaan en hangt te drogen.

Best raar dat nu je een kleintje hebt alles zo snel huisje, boompje, beesje is. :p

3. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    #3303 gewoon Sanne, 6 apr 2010
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
    @ Ankje: Noa groeit niet zo heel snel in lengte, vooral in de breedte. Ze was vorige keer bij het CB (16-03) 58,5 cm. Zal nu rond de 60 zitten.
    De pil is betrouwbaar als je hem vanaf dag 1 van je menstruatie inneemt. Ben je dus nu iets te laat mee. Ik geloof dat je anders de 1e week dat je hem slikt iig extra voorzorgsmaatregelen moet nemen als je dus later begint.
    Fijn dat de nieuwe aannemer het goed doet. Is een harde les geweest, is altijd achteraf gepraat he. Wat zal jij blij zijn als die kozijnen eindelijk voor de deur staan!!!

@ Lynd: gefeliciteerd maar, denk ik he.. Fijn dat het eindelijk gelukt is. Wel naar dat het nog veel pijn deed. Hoplelijk wordt dat steeds minder.

@ Woops: wat goed dat het mee viel op je werk. Ik moet over 5 dagen weer….

@ Nienke: wat een knapperd zeg!!

@ Blaine: wat goed dat het spuiten zo vlot ging. Is toch niet nix lijkt me. En nu dan op zoek naar mooie schoenen.

@ Tammetje: wat fijn dat het al beter gaat nu. Hopelijk snel ook van de andere klachten verlost.

@ Chevenne: jij hebt ook al zo’n knappe meid!!

@ Hier: Noa heeft sinds 2 dagen wat last van krampjes. Heeft ze anders nauwelijks, alleen soms net na het drinken. Zat me al af te vragen wat ik allemaal gegeten heb. Misschien vd zuurkoolstamppot van maandag, maar dat heb ik al veel vaker op en toen nix gemerkt. Ik heb Noa vanmiddag maar stiekem een paar lepeltjes venkelthee gegeven, zoals ik al eerder hier gelezen had. Vanavond wederom krampjes, maar dit werd vervolgd door een hoop getrompetter uit haar luier. Ze zat van haar navel tot haar rechterknie onder de poep. Dat zat waarschijnlijk dwars. Ze had al 2 dagen veel minder gepoept, maar met BV is dat niet raar. Nu maar hopen dat het hierbij blijft…
    Verder heeft ze vanmorgen erg lang geslapen. Legde haar om 10 uur terug in bed en moest haar om 1 uur wakker maken, omdat er al 4,5 uur tussen de voeding zat inmiddels. Rest vd dag dus een beetje moeten inkorten.
    Vanmiddag een half uurtje met haar gewandeld. Nou ja, ik gewandeld en zij geslapen in de wagen. Ben alleen om moeten keren, want de zon scheen in de wagen en ik was de parasol vergeten. Toen maar achter in de tuin gaan zitten. Heeerlijk!!!
    Ga nu even de was ophangen.
    Tot morgen weer denk ik.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hello meiden! Helemaal geen tijd gehad dit weekend om te komen buurten....iedereen leuke paasdagen gehad? Ik ga maar eens teruglezen, maar ik geloof dat ik 10 pagina's te lezen heb.......
    Aan het werk dan maar! ;)

@Pasen: zo te lezen heeft iedereen wel leuke paasdagen gehad...fijn!

@Belle: goed zeg, dat ze al op haar zij rolt! Ja, het gaat zeker snel....

@Djuke: ach jeetje, dat is geen leuk einde van een gezellig avond......toch heeft het hoogstwaarschijnlijk niks met elkaar te maken,maar heeft Tristan 'gewoon' ergens anders last van! Probeer je niet schuldig te voelen, want je bent niet alleen mama van Tristan, maar ook nog jezelf en de vrouw/partner van je man/vriend en dat is ook heeeeeeeeeeeel belangrijk!
    Dikke knuf!

@Suzanne: fijn dat het nog steeds goed gaat met Laurens!

@Mecha: wat een schatje! Je huis ziet er mooi uit zeg!

@UmmKais: leuk he, die cadeautjes vanuit andere landen? Mijn zusje woont in Engeland en neemt al andere dingen mee....maar in mei komt mijn tante uit Australie en die zal vast ook wel wat meenemen voor mijn meiden!

@Blaine: heerlijk dat Quinten zijn fruithapjes zo lekker vindt! En wat een slaapkoppie ook zeg, 12 uur achter elkaar!
    Klinkt als een drukke week op komst! Houd je jezelf ook goed in de gaten?
    Spannend dat je man morgen weer een proefdag heeft....wens hem maar succes!

@Sanne: super dat je bv nog zo lekker loopt! Ben benieuwd wat het CB zegt...
    O, en een nieuwe auto lees ik? Gaaf zeg, wanneer krijgen jullie 'm? Wij hebben sinds vrijdag onze nieuwe lease-auto en die rijdt ook super!
    Prachtige foto's zeg!

@Essie: fijn dat het zo goed gaat met Yordin en dat anderen ook het flesje kunnen geven!

@Woops: fijn dat jullie zo;n leuk weekend hebben gehad en dat Mykeda het zwemmen lekker vond! Fijn ook dat het werken meeviel....

@Tammetje: meid toch, dat klopt niet als je je zo rot voelt van de mirena? Kan me voorstellen dat je het eruit wilt hebben, maar zijn er nog andere opties wat betreft anticonceptie voor je? Borstkanker is zeker niet niks en natuurlijk wil je dat niet nog eens meemaken....sterkte en dikke knuf!

@Jada: schitterend dat gezicht van Julian!

@Sjees: fijn dat de controle goed was, maar wel spannend zo'n provocatietest!
    Goed ook dat jij je verhaal lekker kwijt kan en dat er goed naar je geluisterd wordt.Sterkte meid en dikke knuf!

@Lynd: kijk, positieve verhalen van jouw kant, zowel prive als met Jakob en je huishouden...super zeg!;)

Hier sinds zondag weer veel krampjes bij Tessa en erg veel last van harde ontlasting. Hebben gisteren en vandaag maar Lactulose gegeven, want het was zooooo zielig! Verder is ze wel een stuk rustiger en liever hoor.....hebben echt wel het idee dat de osteopaat geholpen heeft.
    Vandaag is ze ook voor het eerst de hele dag naar het KDV geweest...wat was ze moe toen ze thuis kwam!
    Ik ben nog steeds niet helemaal fit, vandaag in de morgen ineens misselijk en draaierig, dus heb van 12 tot 2 nog maar even op bed gelegen...:(

5. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Was er al bang voor, heeeel bericht getypt met velen reacties, probleem met de verbinding en nergens opgeslagen (stom)... Sorry dus, ga nu niet weer opnieuw reageren, moet even iets anders doen. Jammer, maar wie weet nog tot zo. Groetjesss

6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    CP: Ik ben vanavond teruggebeld door Felicitas en het klopt dat die code niet werkt;). Ik kan nu gewoon per telefoon boeken. We zijn eruit hoor: het wordt de Huttenheugte en dan zo'n VIP cottage met privé sauna hahaha:D! Kan nu al niet meer wachten. Morgen dus even boeken:). Meiden bedankt voor jullie reacties!!

Blaine top dat je zelf kan spuiten;)!! En ja, wat een voorbeeldige patient ben jij zeg:D:p!! Succes voor je man morgen:)!

Chevenne zie ik het goed en lijkt Elianne best veel op jou? Knappe meid;)!!

Lynd YEAH:)!!!! Lekker hoor:D:D!!

Mamanama fijn dat het wat beter gaat met Tessa, wel vervelend van die ontlasting:(....jij ook beterschap, rustig aan he8)!? Ja, flesjes worden hier vanaf het begin al gegeven door familie en vrienden. Geen probleem voor meneer, als ie het maar krijgt:D!

Nienke mooi meisje:)!!

Kareltje balen zeg van je bericht:x!!!!!!!!

Tammetje goede beslissing dus:)!!

Sanne naar he als ze een hele tijd niet poepen. Hier ook sinds gisterochtend niks... Je merkt echt dat hij er last van heeft:(. Hij heeft vandaag bijv. erg veel gespuugd...zo zielig:(. Ik neem tenminste maar aan dat het komt omdat hij gewoon te vol zit:(....

Hier: Yordin dus veel gespuugd vandaag:$:(.....hebben jullie dat ook weleens, zo'n dag? Hoe kan dat:(:(:( Gelukkig ligt ie wel gewoon lekker te slapen nu, dus maar hopen dat die volle luier in z'n slaap geproduceerd wordt;). Verder ben ik 1,5 uur weggeweest met de wagen, waarvan het grootste gedeelte dus gelopen, en moet zeggen dat ik het aardig voel....bah:(. Onwijs trekkerige buik....nu maar lekker op de bank hangen8).

7. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Essie
    Lekker zeg met sauna!!! Huttenheugte is in Drente toch? Altijd gezellig vind ik!!!
    Balen dat hij zoveel gespuugd heeft, dat heeft Elise niet vaak. Weet niet waar dat aan ligt. Hopelijk slaapt hij lekker, dus jullie ook... Alvast trusten.

Ga even tv kijken met mn mannetje en dan nog laatste flesje.
    Welterusten allemaal en wie weet tot morgen!!!
    Ga eerst weer lekker genieten van het mooie weer. Eerst visite (die Elise beneden brengt etc) en dan lekker naar mn moeder en wat winkelen.

8. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Jakob was heel onrustig bij zijn laatste fles net! Eerst aan de borst, maar dat ging helemaal niet, hij ging duwen, trekken, loslaten, onrustig... Had ook niet zoveel melk, dus dacht dat het daaraan lag. Hij had volgens weegschaal maar 60 gedronken, dus bijvoeden met fles. Elke derde slok verslikte hij zich, en later leek hij al te stikken zodra hij de speen in zijn mond kreeg. Zijn dus maar opgehouden en hebben hem zo in bed gestopt. Ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan!

Essie, was toch een beetje veel dan dat lopen, jammer! Nu wel lekker even uitrusten.

Ik post dadeljk trouwens de link naar het programmaatje wat mijn man geschreven heeft waarmee je je eigen berichten van het forum kan halen!

9. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Lynd hopelijk had ie gewoon al genoeg en slaapt ie lekker door! Waar blijft die link dan?!?!

Kareltje ja, in Drenthe. Dierenpark Emmen in de buurt! En Westerbork... Veel plezier morgen!

10. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Oeps, zit toch nog een foutje in programma, wordt al laat, dus morgenavond dan maar! :)

11. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Vooruit dan maar.....;)

12. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.221
    1.287
    113
    Centrum België
    @ Gewoon Sanne: heerlijk hé, dat weertje. We hebben er hier ook van geprofiteerd om een wandelingetje te maken. Elisa had geen flauw benul wat die grote gele bol was die zo in haar oogjes scheen. Hoe kon ze ook, met het rotweer dat we tot nu toe gehad hebben…;)

Hopelijk is Noa erdoor na die knalluier!!
    Voor de rest hier ook een “kort dikkerdje”. Niks mis mee! Lekker reserves opbouwen! M’n moeder heeft trouwens de boekjes van het CB van mijn broer en mezelf opgezocht, en bleek dat we beiden ook dikkerdjes waren: +7kg op 12 weken… Laat het nu net dat zijn dat ze van mij heeft.

@ Mamanama: vond Tessa het een beetje leuk in het KDV? Drukker zal het in ieder geval wel geweest zijn dan enkel met mama. Naar dat je je niet 100% voelt…

@ kareltje: rot van je bericht.. Vandaar hier steeds eerst in Word en dan copy-paste

@ Essie: groot gelijk dat jullie jezelf eens lekker verwennen… Denk dat ik ook eens ga kijken op de site van CP. Heb er hier al zoveel leuks over gelezen met de kleintjes! OK, vroeger gingen we onder vrienden, maar dat was zo’n beestenboel :p, helemaal anders dan ons “huisje, tuintje, beesje” zoals Woops beschreef.Jammer dat Yordin zo’n slechte dag achter de rug heeft ivm spugen.

@ Lynd: hopelijk valt de nacht alsnog mee. Hier is er soms ook geen lijn te vinden tss de gedronken hoeveelheid en de tijd die ze er mee voortkan. Vanochtend amper 90cc na 4 uur, maar er wel zoet mee voor 4,5 uur; daarstraks 200cc achterovergeklokt en na 2,5 uur was het alweer brullen? :(

@ nienke: wat ’n heerlijk meisje!

@ tammetje: wat fijn dat de klachten zo snel afnemen. Ongelooflijk toch hoeveel impact zo’n klein ding op een lichaam heeft!

@ blaine: sterk dat je jezelk de spuiten kan zetten! En zoek je maar ’n mooi Italiaans modelletje van schoenen uit. :D Weet je, volgens mij zijn ze juist zo vriendelijk tegen jou in het ZH omdat je een leuke ipv zeurende patient bent. Denk voor hen ook een verademing en zal ook wel meer sympathie opwekken (zou bij mij toch zo zijn…)

@ chevenne: zo, bezige bij geweest vandaag!! :)

@ Sjees: goed dat je eindelijk (h)erkenning krijgt. Met 2 handen grijpen, de hulp die je krijgt en vooral: neem je tijd

@ Jada: goddelijk snoetje op die foto’s!!

@ Mecha: je mag absoluut fier zijn op je (t)huis! Vind het zwarte behangpapier echt prachtig

@ Hier: enkel positieve klanken! Donderdag ben ik m’n nieuwe wagen gaan halen en ondertussen hangt er een sticker op de achterruit met “Driving Miss Elisa” en een leuke tekening.

Zaterdag zijn we gaan zwemmen met haar en ook dit was een dikke meevaller. OK, de eerste minuut was misschien wat overweldigend, maar vanaf dan was het enkel nog genieten, dus zeker voor herhaling vatbaar!!

Vannacht trouwens de beste nacht tot nog toe gehad: om 22h45 flesje, 23h bed in en pas rond 5h30 wakker. Heerlijk om eens 5 uur aan een stuk te kunnen slapen!! We want more! :p

Bon, ondertussen ben ik klaar met kolven – duik dus maar m’n bedje in! Elisa heeft om middernacht haar laatste fles gehad, benieuwd hoe laat / vroeg het gaat worden...

13. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Ben een beetje bagger.
    Ben om 22:00 met ons meisje naar bed gegaan en ben er weer uit gegaan om 01:00 en heb met m`n mannetje zitten praten.
    Om 02:00 weer naar bedje toe en om 05:30 de wekker.

Iedereen een fijne dag, ik ga weer werken.

Groetjes

14. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Nou woops, dat was een korte nacht voor je! Hoop dat je een beetje wakker kan blijven op je werk vandaag!

Kwek, heb ook al ervaren dat de hoeveelheid voeding geen indicatie is voor hoe lang Jakob rustig blijft... Vannacht ging heel goed, na het gehannes met de fles gisteravond rond tienen (hij heeft uiteindelijk 150 gedronken ipv 200), maar geen enkele keer wakker geworden vannacht en hij slaapt nog steeds! :)

15. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    En hij slaapt nog steeds!! :)

16. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lynd, jeeteje wat een langslaper zeg.

@Essie de 40% korting geld niet op de VÏP cottage. Wouden wij namelijk ook.

@poepen. Jordi heeft ook gisteren hele dag geen ontlasting gehad. Nu dus erg onrustig.

Goedenacht gehad. 2230 uur erin en om 710 uur wakker.
    Hebben jullie kindjes ook dat ze 's ochtends weer snel moe zijn, maar 's middags niet moe te krijgen zijn en dus haast niet meer slapen. Jordi dus om 710 uur uit bed gehaald. Fles gegeven, even bij ons gelegen, gespeeld en is nu weer moe. 's Middags is hij nooit moe, haha. Ik leg hem eventjes weer in zijn bedje.

17. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren hadden mijn man en ik het er nog over. Zijn toch wel blij nu het zoveel beter met Jordi gaat dat we alweer zo ver zijn. Ik bedoel, tuurlijk waren de eerste weken erg mooi, maar ook veel zorgen hier. En nu hij zoveel meer kan en gaat ontdekken, ben ik toch wel blij dat we dat hele kleine en kwetsbare gehad hebben hoor. Hebben meer moeders dat?

Maar we beseffen ons ook heel goed dat het verrekte snel gaat allemaal!!!!!!

18. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    @Lynd
    Irritant he? Ik heb dat ook altijd, vooral wanneer ik het in de droger heb gehad. Moeten ze nog eens een oplossing voor bedenken. Wat vreemd dat Jakob zo onrustig was. Ik hoop voor je, dat hij jullie vannacht een beetje gespaard heeft.
    @Sanne
    Wat een slaapsnor is Noa zeg. Wilde dat Elianne zo lang achter elkaar kon slapen. Hoef haar nooit wakker te maken. Ze laat zelf luid en duidelijk weten, dat ze na een powernap van 20 minuten wel weer klaar is met slapen en weer wil spelen en knuffelen.
    @Mamanama
    Wat sneu dat Tessa zo’n last had van krampjes zeg. En zelf niet helemaal fit. Balen zeg!
    @Essie
    Lekker zeg, naar de Huttenheugte. Toen ik zelf jong was, zijn we daar een keer geweest. Toen hadden ze net dat zwembad verbouwd. Vond het toen geloof ik wel leuk. Elianne lijkt inderdaad heel erg op mij. Pak geregeld mijn oude fotoboek erbij. Alleen haar ogen zijn anders. Thanks voor het compliment J Elianne spuugt bijna niet, geeft ook bijna geen mondje terug, dus ik herken het niet.
    Zelf ook rustig aan ;)
    @Tammetje
    Genietse van het mooie weer!
    @Kwek
    Wat leuk dat het zwemmen een succes was. Wil van de sticker wel een foto zien ;)
    Helemaal goed Lynd!
    Elianne heeft gister weer met papa gezwommen. Ben zelf maar even buiten het bad gebleven, ivm de hysteroscopie van vorige week en nog licht vloeien. Wil geen ontsteking. We hebben nu ook de onderwaterfoto. Zal die later vandaag wel inscannen en posten.
    Redelijke nacht gehad. Om 20.45-2.45-6.00. Ze slaapt nu nog. Zal zo gaan kolven, anders wordt dame ongeduldig, hihi

19. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lees net een stukje van zoontje van Xander de Buisonje. Is opgenomen geweest in het ziekenhuis. Weten niet wat er met het jochie aan de hand is. Is 2 maanden oud en heeft vanaf de geboorte last van krampjes. Da denk ik als ik dat lees: Ja daar hebben meer baby's last va en die worden toch ook niet meteen opgenomen en moeten de ouders ook maar wat aanmodderen. Maar ja deze paps is een bekend iemand he.

Weet niet waarom maar kan me daar altijd erg druk om maken.

20. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!!!

Het zonnetje schijnt weer, heerlijk!!!

@Tammetje
    Ja idd, zo denk ik ook altijd hoor. Als ze bekend zijn kan alles...bah.
    Ik kan het me wel voorstellen dat je blij bent dat het kwetsbare van het begin voorbij is. Ik heb dat niet zo gehad, maar dat komt doordat we hier weinig last van krampjes etc hebben gehad denk ik. Nu dus heerlijk genieten van jullie mannetje!!!

@Essie
    Heerlijk hoor naar Drenthe, altijd fijn! We zijn daar ook wel eens een keer geweest, maar wist even niet meer precies waar het was, hebben ook zoooveeelm parken gehad, hahaha. Altijd leuk!!!

@Zwemmen
    Lees veel over zwemmen, heerlijk! Nog even geduld...dan gaan we ook lekker, kan niet wachten, hahaha.

Mn visite zal zo komen, als zij weggaat dan ga ik weer lekker aan de wandel. Ik wil persé iets nieuws kopen, heb zo weinig leuke kleren meer. Maar broeken en rokken zal ik maar even mee wachten, want mn buik was ver weg, na de (kijk)operatie weer terug en nu nog steeds wat dikker en nog niet gesport...dus doe het maar met wat ik heb en komt wel. Al kan ik maar 1 shirt of blousje kopen, haha.
    Fijne dag allemaal en tot later op de dag, dikke knuffel voor iedereen!!!

Deel Deze Pagina