@ Tammetje, moet best kunnen qua tijd er tussen vind ik, soms moet je een beetje goochelen maar komt vast goed. @ Hier, ik ben nog steeds verkouden lag gisteravond al lekker om 20.45 in bed, Quinten is ook ziekig en dus hangerig en huilerig hij is nu dus behoorlijk schor, hij huilt bijna nooit dus is hij ook niet gewend . Gelukkig hebben we vanacht wel lekker geslapen dat scheelt. Mijn man zou vandaag gaan proef draaien maar dat is opgeschoven door het bedrijf naar maandag en dinsdag dus dat is wel even een tegenvaller maar vooruit hopelijk komt het goed.
Alles doorgelezen, maar weet niet waar ik op kan reageren. Ben 1 dagje niet online geweest en jeetje wat was er veel om terug te lezen! Nou ik ben aangenomen dus ik ben niet meer werkloos! Maar tot mijn grote schrik wilden ze dat ik vandaag al zou beginnen!!! Was nogal een gedoe, want dat gaat natuurlijk niet. Was ook niet besproken.. het zou per 1 mei zijn en later werd er gezegd dat misschien half april beter was zodat ik goed ingewerkt kon worden. Dat vond ik prima, maar half april is geen 7 april!! Wat denken ze wel niet, wat moet ik dan met m'n kindje doen? Het ging me allemaal veel te snel en ik had het gevoel dat mijn gevoelens helemaal niet serieus werden genomen! Nu een compromis: morgen ga ik een ochtendje werken om kennis te maken en zodat alles in orde gemaakt kan worden. Dan volgende week 2 dagen en daarna (19 april) begin ik met 28 uur. Daar kan ik wel mee leven, dan kan ik rustig wennen en heb ik genoeg tijd om de kinderopvang te regelen. Ben best wel uit mn slof geschoten.. kan er niet tegen als mensen hun afspraken niet nakomen en dan net doen alsof dat jouw probleem is. Er werd heel denigrerend tegen me gesproken, dat ik maar gewoon even de kdv op moest bellen om te kijken of er plek was. Ik was echt boos en heb wel gemerkt: wie er aan m'n kind komt, die komt aan mij! Verder gisteren een heeeeerlijke dag gehad, we zijn met zn drietjes lekker een dagje naar Blijdorp gegaan. Was echt super! Kais heeft veel geslapen in de kinderwagen maar op de momenten die hij wakker was heeft hij vol verwondering naar de dieren gekeken. Lekker de hele dag in de buitenlucht! Ik vond het wel even spannend om dan flesjes te moeten geven, we waren nog nooit zo lang van huis geweest en meestal gaan we naar vrienden of familie waar je gemakkelijk een flesje kunt opwarmen. Ik had gekookt water in een thermoskan mee genomen en een flesje koud water en de poeder in zo'n bewaardoosje met vier vakjes van de hema. Ging perfect! En het was zulk lekker weer, we hebben enorm genoten! Nu nog een hoop regelen voor morgen.. veel telefoontjes te plegen en boodschappen doen etc.. ik meld me later weer en probeer dan op jullie te reageren!
Trouwens.. ik vind het wel erg kort door de bocht wat jullie schrijven over het zoontje van Xander de Buisonje. Hij is in zn korte leventje twee keer opgenomen in het ziekenhuis, de eerste keer vanwege een buikvirus en de tweede keer omdat blijkt dat er iets is met zijn maagklepje dat niet goed sluit. Hij is best wel lang opgenomen geweest en dat doen ze heus niet alleen omdat zijn vader een BN-er is. Ik denk dan dat er echt wel iets mis is. De moeder is ook opgenomen geweest in het zkh vanwege complicaties. Zo'n kraamtijd wens je niemand toe! Maar zolang je niet precies weet wat er (medisch) aan de hand is (weet ik ook niet hoor!), is het niet eerlijk om te oordelen vind ik. Daarmee wil ik niemand voor het hoofd stoten, maar zo zie ik het.
Kwetsbare babys: ik ben ook blij dat Jakob steeds wat sterker wordt en minder kwetsbaar. Maar in tegenstelling tot wat ik hier soms lees, vind ik het eigenlijk alleen maar leuk dat hij groter wordt, heb eigenlijk helemaal niet zo dat ik hem liever klein zou houden als dat kon. Wat waarschijnlijk meespeelt is dat we er nog 2 of 3 willen als het ons gegund is, dus ik denk dat we dat heel kleine nog wel een paar keer mee zullen maken, misschien zelfs tot in den treure Kan me goed voorstellen dat het anders is als het je enige of laatste baby is! Sanne, Jakob kon eerst heel goed zonder speen slapen, maar de laatste twee weken waren de nachten ook weer gebroken door het speen terug geven. Daar doe je helaas niks aan. Zoals gezegd heeft hij nu zijn duim gevonden, scheelt ons een hoop heen-en-weer geren! Jakob ligt s avonds eigenlijk altijd voor 22.30 in bed. Tammetje, gaat Jordi mee naar de therapie? Anders gewoon wat eerder gaan en dan in de wachtkamer de fles geven. Dan is hij ook lekker rustig tijdens dat je behandeld wordt. Inderdaad fles van tevoren klaarmaken en inwikkelen, of wij nemen wel eens een thermosfles met heet/warm water mee, waarmee we ter plekke de voeding aanroeren. Reken dan wel met evt. afkoeltijd. Jakob net uit zijn bed gehaald, wat heerlijk toch die glimlach zo s ochtends! Hij is weer flink aangekomen deze week, 240 gram in 8 dagen. Hij weegt nu 5820 gram.
UmmKais: gefeliciteerd met je baan! Wat voor werk ga je doen? En het is inderdaad wel heel snel dat ze je willen hebben! Je moet toch even tijd krijgen om iets te regelen?!? Wat voor soort opvang ga je naar op zoek? Leuk dat het gisteren zo leuk was in Blijdorp, en dat het flesje-buiten-de-deur goed ging! Zo doen wij het ook altijd, gaat meestal prima.
Ummkais mee eens, we weten de ins en outs niet! Ik vind Xander een enorme eikel, maar daar kan dat jongetje ook niks aan doen. Gefeliciteerd met je baan! Wel een vervelende start:x...hopelijk blijft het hierbij en bevalt het allemaal erg goed! Succes!! Mecha nee hij hoeft nooit te huilen als ie gespuugd heeft. Hij kijkt weleens verbaasd. Sanne kan je dan niet kolven ipv laat voeden? Als ze straks gaat doorslapen moet je dat toch gaan doen. Kwek gaat steeds beter met het slapen dus, mooi zo8)!! Lynd waar blijft die link!? Blaine beterschap voor jullie! Hier: we hadden bij Babydump een soort babygym gekocht, willen we het net in elkaar zetten, is dat ding niet compleet:x! Pfffffffffff, moeten we wéér terug. Echt irritant zeg! En we wilden hem geven voor morgen als Yordin 3 maanden is.... Verder alles prima, Yordin had vanmorgen nog steeds niet gepoept maar na de voeding van 7.15 (had het wat verdund) ja hoor, rond 9.30 begon ie te jengelen. FF checken en hij had me toch een poepluier, niet normaal. Deze staat wel op 1 denk ik haha! Gelukkig heeft m'n vriend vandaag ouderschapsverlof, dus lekker met z'n 2en kunnen doen (in de wasbak etc.). Daarna had ie dacht ik weer trek, dus aangelegd om 10.15 maar dronk niet echt en er kwam zelfs weer wat terug. Daarna dus maar weer in bed gelegd om 11.00 en hij ligt weer lekker te pitten8). Normaal leggen wij hem ook weer terug in bed na de vroege voeding (dus die rond 7u) en slaapt ie meestal tot 11u/11.30. Dus kan wel kloppen!!
Lynd wat fijn dat het zo goed gaat met Jakob!!! Suzanne heerlijk dat Laurens nu zo'n blij ventje is! Was hij natuurlijk eigenlijk altijd al, maar hij werd belemmerd.....
Essie, kan de link alvast geven, maar werkt nog niet goed (werkt wel, maar kost zo ook best veel tijd). Aanwijzingen staan erop, maar je moet echt heel vaak F5 drukken of refreshen voordat een heel topic is ingelezen. Het huidige topic gaat denk ik al wel sneller, omdat we dat gisteren al hebben ingelezen. Je kan het al wel proberen, maar niet geirriteerd raken als het allemaal wat lang duurt Zou het dus alleen voor het huidige topic al gebruiken als ik jou was: Sorry heb de link toch gedelete. ZEt hem er liever op als hij het goed doet
Ik ga nog evenjtes lekker een uurtje in de tuin zitten met een tijdschrift. Tot later, fijne middag allemaal geniet van dit weer nu het nog kan!!!
Heerlijk weer en een rustige Tessa....wat wil ik nog meer? Ga zo nog even wandelen en boodschappen doen.....eens kijken of ik die Orthiflor ergens kan vinden! Nu krijgt ze al 3 dagen Lactulose, maar dat is neit iets om te blijven geven vind ik..... @ Woops: balen dat je werkgever nog niet echt wil meewerken! @UmmKais: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wel raar dat je meteen zou moeten beginnen....als je je odue baan zou moeten opzeggen, kan dat toch ook neit meteen?
@ Ummkais: gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Wel raar dat ze weinig rekening houden met je. Hopelijk is dat geen 'standaard' daar... Toch fijn dat jullie er samen uit gekomen zijn. Nou Woops nog.... Hier vanmorgen gebeld door de dame van p&o, was alles in orde aan het maken omtrent mijn ouderschapsverlofuren en wilde even vragen hoe het ging om zeker te weten dat alles goed ging en ik volgende week ook echt kon beginnen. Helaas moest ik daar ja op zeggen... Maar ja, toch ook wel weer zin in. Net zitten genieten van Noa op mijn schoot. Ze pakte een teletubbie (lala is favoriet, ivm belletje dat erin zit) bij zijn armpje en bleef hem heel goed vast houden. Hierna geoefend met een speeltje van d'r speelboog en die had ze zeker 2 minuten vast!! Ze probeerde hem ook in d'r mond te stoppen. Zo leuk om te zien. Meteen met mijn mobiel een filmpje van gemaakt. Ik ga nog ff wandelen denk ik. Ik zag rond 3 uur weer een buitje richting Breda komen op de buienradar, dus dat wil ik voor zijn. Dagdag
@ Ummkais, gefeliciteerd met je baan, wat een goed nieuws. En goed dat je op hebt gesproken over wanneer beginnen als je al direct over je heen laat lopen denken ze dat dat altijd kan. Over de opnames vind ik altijd onzin dat het zo uitgebried in alle kranten en nieuwsberichten komt. En je kunt zeggen wat je wilt als bekende Nl zijn er vaak spontaan geen wachtlijsten meer, een behandeling waarvoor een ander 8 weken op de wachtlijst staat wordt bij hun vaak 3 dagen later al uitgevoerd dat vind ik wel vaak oneerlijk. Ik moet zeggen volg ook weinig van die onzin . @ Woops, zo he nu alweer snipperen je bent amper begonnen . Wel balen zeg dat jullie er nu nog niet uit zijn qua uren is toch eigenlijk te zot voor woorden is daar niet een wettelijke regel voor dat ze voor of binnen een bepaalde tijd moeten reageren en het anders stilzwijgend akkoord is? @ Essie, balen zeg van de babygym, ga je toch niet vanuit. @ Suzanne, wat fijn dat het nu zo goed gaat. @ Suus, Heeft er nog iemand nieuws van suus en de kleine Sofie? @ Hier, net al even gewandeld met Quinten ik dacht vit d dat is goed voor ons, nu dus weer lekker thuis. Quinten ligt warempel alleen in de box te spelen gisteren wilde hij dat niet nu gelukkig wel weer, dus hij zal zich ook wel iets beter voelen.
We willen waarschijnlijk de hond wegdoen, vind het heel erg moeilijk. Heb hem al wel op marktplaats gezet en even kijken of er wordt gereageerd. Dit is de advertentie. Als iemand een top gezin weet voor onze lieve hond mag je het ook laten weten. Onze hond is namelijk heel erg aan het veranderen, heel angstig nu de kleiner er is en piept nu veel. Denk dat hij zich niet happy voelt en we moeten ook vaak mopperen op hem omdat hij dan weer iets verkeerds doet. Marktplaats.nl > Lief gezin gezocht voor onze hond Erosdoor privé omstandig - Dieren en Toebehoren - Honden en Puppies | Overige Rashonden
Yeah!!! Net geboekt bij CP, het is het Heijderbos geworden omdat het huisje dat we wilden bij de Huttenheugte gloednieuw was en nog niet opgenomen is in de kortingen ofzo. Dus toen een ander park met nagenoeg hetzelfde huisje, VIP dus (kan dus wel Tammetje, alleen niet de 2 en 6 persoons). Helemaal blij!!