Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

We gaan hem nog niet weg doen, heb alleen maar zitten janken.
    En het gaat heel goed samen met de kleine.
    Misschien vraagt Eros gewoon om aandacht en we gaan er wat meer tijd in steken.
    We zoeken wel een oppas voor hem als wij weekendjes weg zijn.

Het is allemaal heel moeilijk uit te leggen. :)

2. kAAtje76

kAAtje76 Actief lid

26 feb 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    Ik begin wel weer zin te krijgen om te gaan werken, maar ik heb deze hele maand nog vrij, waarvan de laatste week voor eigen rekening.

3. Tulli

Tulli Niet meer actief

Ik snap het! Bij ons stond het er iets anders voor, Tinus was echt jaloers..gromde keer op keer tegen mij. En ging uit pure baldadigheid binnen zitten plassen (heeft hij echt nooit gedaan)
    Nu hij weg is, is er meer rust in huis gekomen. Vond het heel moeilijk, maar ik had op laatst meer stress over de hond. Nu is dat langzaam weggezakt.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @werken: ik moest eigenlijk vorige week weer beginnen, maar heb nog 3 weken ombetaald verlof genomen. Nu begin in 20 april weer en dan is het 2 weken en dan weer 2 weken vakantie!
    @ Orthiflor:wij gebruikt het nu en hoe zijn de ervaringen? Ik heb begrepen dat het poeder is? Hoe geef je dat dan...in de fles?

5. woops

woops Niet meer actief

Ja als Eros in de negatieve veranderd dan gaat hij wel weg, hoe erg ik het ook zal gaan vinden.
    Tot nu toe gaat het goed, ben soms wel bang dat hij jaloers gaat worden.
    Moet dat ook echt in de gaten houden.
    Hopelijk vinden we een lieve oppas en kan hij lekker uit-logeren zo af en toe. :D

6. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Kwek, ons huis blinkt ook niet echt, hoor. Wij poetsen meestal één keer per week samen, maar het gebeurt ook wel eens dat er anderhalve of zelfs twee weken tussen het afstoffen e.d. zitten. Kan ik niet mee zitten, alleen gaan die stofhopen op het laminaat zo irriteren op den duur ;) Als hij dadelijk op de grond gaat kruipen dan moeten we vrees ik wel vaker even zuigen/moppen. Wat wel is: sinds een week of twee ben ik nu bezig steeds doordeweeks te poetsen, zodat we het weekend met z'n drieën vrij hebben en niet aan zulke stomme dingen moeten besteden. Heb zo overdag meestal toch wel tijd zat, bovendien wordt Jakob rustig van stofzuigen. Maar misschien is deze 'bevlieging' over een week wel weer voorbij :D
    Géén idee hoe lang ik/we per dag met het huishouden bezig zijn; in dagelijks afwassen/keuken opruimen en (het bijna dagelijkse) was draaien gaat al best veel tijd zitten, en dan heb je nog niks gepoetst.

Ik was net aan het pianospelen, had ik ook al superlang niet meer gedaan, Jakob op wipstoeltje naast me. Was niet zo'n succes, hij begon hard te huilen en hoewel ik hem heb 'laten kennismaken' met de piano, bleef hij de hele tijd met tranen in zijn ogen en een megadikke pruillip zitten kijken, ben dus maar opgehouden ;) En zo slecht speel ik niet, hoor :D

7. Nieks

Nieks Actief lid

2 jan 2009
    119
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden,
    Gisteren heel veel buiten geweest. Vandaag wat minder. Op moment schijnt de zon hier niet.

@Lynd dank je wel voor je reactie van de draagdoek. Ik heb nu op marktplaats een draagdoek gekocht van bykay die nieuw is en ze wilde er 25 euro voor hebben dus dat kon ik niet laten gaan. Vrijdag zou hij bij mij binnen komen en ben dus heel benieuwd of Lieke dat ook fijn gaat vinden.

@BV Ik ga idd proberen of ik de 2 voedingen s'morgens en s'avonds zelf weer kan doen. Ik zie wel of het lukt. Anders hou ik het bij de ochtend en avond.

@Woops misschien dat je hond idd wat aandacht mist. En er is ook veel gebeurd bij jullie dat merkt hij ook. Balen van je werk dat ze nu met de tijden aan het klooien zijn.

@Kareltje wat fijn dat het beter met je gaat. En zolang je hulp nodig hebt gewoon aanblijven nemen.

@Tammetje fijn dat de klachten al meteen wat minder geworden zijn. Dat ze maar snel helemaal weg zijn.

@Jada / Gewoon Sanne / Nienke / Chevenne wat een leuke foto's!!

@Essie lekker CP geboekt. Ben nog nooit in de hutteheugte geweest. Lieke spuugt eigenlijk ook bijna nooit van de week had ze 2 dagen dat ze veel moest spugen nu weer helemaal over.

@hier de auto in de garage voor de kleine beurt en omdat de xenon verlichting kapot is en die gaan we er echt zelf niet inzetten. Nu blijkt dat ook de radiateur kapot is door de strooizout. Moet morgen en overmorgen op de fiets naar het werk:x:x:(:(. Dat wordt dus Lieke eerder wegbrengen en later thuis zijn:x:x. En ook ruim een half uur fietsen (ben ik niet meer gewendt :)) En ben benieuwt wat ik moet gaan betalen.

Lieke doet het nog steeds heel goed ze is zo vrolijk. Gisteren ochtend heb ik haar de eerste voeding pas gegeven om 07.30 toen is ze in ons bed weer in slaap gevallen tot 11 uur toen in bad en weer gegeten. Ze is daarna wakker geweest tot 15.00 en heeft een 45min geslapen. Gisteren avond dus erg moet om 20.30 laatste voeding en naar bed. Ze heeft misschien een halve min. gehuild en is toen in slaap gevallen. Vandaag heeft ze wel geslapen vanmiddag nu nog steeds trouwens. Ga nog even strijken. Oja ze kletst inmiddels ook hele verhalen met allemaal verschillende geluidjes zo leuk.

8. Nieks

Nieks Actief lid

2 jan 2009
    119
    0
    0
    Brabant
    @Lynd misschien is hij jaloers op de piano dat die nu aandacht krijgt.
    Zielig he zo'n pruillipje daar is Lieke ook goed in. Daar kan ik echt niet tegen die pruillipjes. Maar niet laten merken als ze dadelijk wat groter is anders krijgt ze alles voor elkaar:):p.

@Kwek poetsen?? ieks bah. Maar ja daar kom je niet onderuit. Meestal 1 keer per week. Alleen stofzuigen en dweilen meestal om de dag omdat ik 2 hondjes heb en nu heel erg in de rui zijn.

9. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben weer terug.
    Heb de fles vanmiddag meegenomen in aluminium folie en daar heerlijk op terras de fles gegeven. Tot zover ging het dus prima. Maar na de fles (en tijdens mijn behandeling) zette meneer het heerlijk op ee krijsen om vervolgens niet meer te krijgen. Bah niets aan dus. Volgende keer anders plannen. Tja oppas is voor mij moeilijk. Ken hier geen mensen, kom niet van hier. Vriendinnen en familie wonen ergens anders en schoonouders zijn niet heel happig om op te passen. Volgende keer maar kijken hoe we het dan gaa doen. heb gelukkig nog 2 weken op het te bedenken.
    @werken. Ik moet de eerste week van mei weer beginnen. Dus heb nog even.

Vandaag 1x geen Infacol gegeven (was op) en hij heeft nu weer last van krampjes. Kan dit echt zo snel? Weet iemand dit?
    Hij slaapt vandaag ook ontzettend veel.

10. woops

woops Niet meer actief

We willen heel graag 2 Augustus tot 9 Augustus naar CP gaan in Frankrijk en dan wel het nieuwste park Trois Forêts.
    Ik schrik alleen heel erg van de prijs voor 1 weekje.
    Het is 1.423,60. :$
    We hebben dan een huisje van 4 personen, maar ja we zijn met 2e en een kleintje en nu had ik voor de gein gedaan 4 volwassene en 2 baby`s en het kost hetzelfde. :D
    Wie wil er ook naar dat park in die tijd en wil sam sam doen? :p

Erg is dat zeg, allemaal zo duur. :)

11. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    @woops je kunt de kortingscode op internet gewoon weer gebruiken he !!

12. woops

woops Niet meer actief

CODE??
    Welke ik wil de code wel hebben. :)

13. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb jij geen kortingscode van felicitas 40% korting?

14. woops

woops Niet meer actief

NEE :(
    Wat is de code dan?

O die zit zeker in de babydoos van Prenatal?
    Heb gisteren mail gehad dat ik die mag gaan ophalen.
    Ik heb m`n moeder op pad gestuurd ervoor. :p

15. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee is van de etos. wacht stuur je wel pb met de code

16. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb hem gestuurd. kun je met 40% korting boeken. scheelt een hele hoop. gewoon via internet en dan deze actiecode invullen.

17. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hey meiden, wat hebben jullie vandaag weer gekletst!!!
    Gaan zometeen eerst eten, lees als Elise in badje is geweest terug. Ik heb helaas geen kleren gevonden. Zal ik toch de stad inmoeten binnenkort als ik iets wil...
    Wie nog gaat eten smakelijk en fijne avond allemaal!!!

18. woops

woops Niet meer actief

Zie hem, maar kan ik dan ook in Oktober ofzo boeken ermee of is dat voor voor de grote vakantie (aankomstdag)?

19. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hoor kan boeken wanneer je wilt. wij gaan vrijdag heen.

20. woops

woops Niet meer actief

Zal eens gaan puzzelen ermee, bedankt alvast. :D

Deel Deze Pagina