Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Suzanne, even ter verduidelijking, toen ik schreef dat hij huidklachten had naast zijn berg bedoelde ik niet naast als in ernaast op zijn hoofd, maar dat hij ook elders huidklachten had. Denk dat je dit wel snapte (en maakt ook eigenlijk niet zoveel uit), maar just so you know als je volgende week naar de arts gaat. :) Maar als het goed is lees je dit nu toch niet meer want je hebt afgesloten :D ;)

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

chevenne: Ik heb de urban jungle duo! Is echt een heerlijke wagen en met één vinger te besturen! Ik ben er helemaal happy mee :)
    Hoe ver is ze?

All: een verklaring .. die is er niet! :(
    Hij was dronken gisteren en draaide om alles heen! Zelfs vanmorgen , voordat hij naar zijn werk ging wilde hij er niks over kwijt!
    Ik heb hem gevraagd wat ik verkeerd heb gedaan ..
    Of het aan mij ligt ..
    zijn antwoord: 'jij doet niks verkeerd' en 'het ligt niet aan jou'
    Als ik dan vraag wat er wel is en dat hij met mij overal over kan praten dan houdt hij zijn kaken stijf op elkaar ...
    Hij is de laatste periode zo veranderd .. ik herken hem haast niet meer! Ik weet niet waar het aan ligt .. :(
    pff, ik moet geen gekke overhaaste beslissingen nemen .. maar god, ik weet het echt even niet meer :(

3. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    @Eleni
    Ze is ongeveer 15 weken.
    Kun je misschien wat hulp inschakelen, van maatschappelijk werk ofzo? Is laagdrempelig en kan misschien nog wat voor jullie betekenen.

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Eleni, wat een rotstreek van je vriend. Er veranderd voor beide heel erg veel en daar moet je allebei mee om kunnen gaan. Hoop dat er niet teveel achter zit. Mijn man en ik hebben de eerste maanden ook af en toe met elkaar overhoop gelegen. Gaat nu inderdaad een stuk beter, sinds Sara doorslaapt.

5. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Eleni, jee zeg... Kan even niks zinnigs zeggen. Er zal voor hem ook veel veranderd zijn sinds hij vader is, maar goed, dat moet hij maar mee leren omgaan. Ben je bang dat hij vreemdgaat, of was hij 'gewoon' uit, 'drinking with the boys'? God zeg, wat een toestand!

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Chevenne: Wel een goed idee van je ..
    Hoe doe je zo iets? Ik denk dat als we geen hulp krijgen dat het een verloren zaak is ...

@ Nienke: Ik dacht dus in de eerste instantie hetzelfde...
    Een beetje op elkaar snauwen omdat we vermoeid zijn! Maar er speelt bij hem een hoop meer wat hij me niet vertelt...

@ Lynd: Vreemdgaan .. ik heb er wel aan gedacht! Vooral omdat hij de laatste tijd erg 'stiekem' doet met zijn msn en telefoon!
    Maar dat zal toch niet... ? Hij heeft net een gezin ... hij wilde dit net zo graag als ik!

Jeetje .. nog geen 24 uur verder en mijn leven staat op z'n kop!!
    pff

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

fijn dat ik mijn ei kwijt kan hier ...
    Ik moet er echt even over 'praten' ... ik schaam me wel ontzettend hoor!!

8. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Eleni, doe even normaal, zeg! Als zich iemand moet schamen is het je vriend, en niet jij! Het is natuurlijk heel moeilijk om conclusies te trekken uit zijn gedrag als hij niet met je wil praten, maar kan me voorstellen dat je wel van alles gaat denken... Heb je hem nog geprobeerd te bereiken op zijn werk vandaag, of andersom? Hoe laat komt hij thuis?
    Spui maar lekker hoor, daar zijn we voor!

9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Meid, je hoeft je nergens voor te schamen. Het is niet jou schuld dat je vent met "vreemde" dingen bezig is. Je hebt nog niet uit het kunnen krijgen wat er precies aan de hand is?
    Begrijp heel erg goed dat je je ei kwijt moet. Op het moment staat je wereld gewoon op zijn kop, zo had je het je niet voorgesteld.

10. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    @ Eleni: je hoeft je echt nergens voor te schamen hoor meid!! Zulke dingen gebeuren, hoe naar het ook is en dat moet je hier zeker kwijt kunnen. Hier toevallig gisterenavond ook een huilende man, die het gevoel heeft dat hij om mijn aandacht moet vragen, omdat we zo weinig tijd voor elkaar vrij maken. Voor de zwangerschap lag bij hem de behoefte aan sex altijd al hoger dan bij mij, en sinds de bevalling is het helemaal een drama. Eerst natuurlijk weken vloeien, toen nog last van mijn knip, toen 1x echt kunnen kroelen (met condoom, is ook nooit zo'n succes), toen met de pil begonnen en was hij blij dat we na een week zonder condoom zouden kunnen, krijg ik na een week pil ineens een bloeding, die 10 dagen aanhield. Nu is dat voorbij en heb ik weer een opkomende candida-infectie. Hij komt dus wat intimiteit tekort zeg maar en dat geeft altijd spanning. Verder moet hij altijd vroeg uit bed, en valt de laatste voeding van Noa rond 23 uur. Hij ligt dan al te slapen als ik naar bed kom, en eerlijk gezegd ben ik dan altijd ook erg blij dat ik kan gaan slapen. Hiernaast werkt hij nog eens zo'n 60 uur per week.
    Hij snapt nog niet echt dat je van een hele dag met een baby echt moe kunt zijn. Nu heb ik helemaal bewondering voor jou dat jij gewoon 2 van die hummeltjes moet verzorgen. Dat moet ook een hele opgave zijn.
    Ik ben er wel achter dat het belangrijk is om tijd voor elkaar te maken en soms ook met elkaar te praten over hoe je je voelt en wat het hele baby-gebeuren met je doet. Het is vervelend dat je vriend op dit moment nix erover wil zeggen.
    Ik zou er toch wat tijd voor inplannen, want met onzekerheid blijven zitten over hoe het nu verder moet is voor jou ook niet fijn, en de kids zullen die spanning misschien ook wel gaan merken.
    Sterkte ermee meid, en niet schamen om hier van je af te schrijven!!

@ Hier: vanmorgen de dokter gebeld. Noa krijgt in eerste instantie lactulosestroop voorgeschreven. Dt zou moeten werken. Als ze maandag nog niet gepoept heeft moet ik met haar langs komen. Ik hoop dus dat het snel werkt, want maandag moet ik werken en mijn moeder heeft geen auto dus die kan niet met haar mee eventueel.
    Zo ff naar de apotheek. Het weer is nog steeds super, dus das fijn.
    Ik ga maar even beneden kijken, want Noa lag rustig in de box, maar het is nu wel heel stil en ben bang dat ze in slaap is gevallen. Ik heb meegemaakt dat het geen succes is om haar wakker te maken en dan haar jas aan te doen om weg te gaan, dus dan eerst maar even in bed en als ze wakker is naar de apotheek.
    Ik zie wel...
    Iedereen nog een fijne dag.

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.828
    9.336
    113
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

Het is al weer even geleden dat ik geschreven heb maar ik lees altijd wel mee:D

Ik las dat er steeds meer kindjes zijn die al lekker door tukken. Hier slaapt Julian ook nog steeds door en meestal moeten wij hem rond 8 wakker maken maar het wordt steeds later.

Woops/suzanne Ik las dat de anderen voedingen aan slaan?! En dat het nu allemaal beter gaat;) Wat super fijn.

@ relatie Hier is er ook heel veel veranderd we zijn allebei heel moe van alles en we reageren dat toch wel vaak op elkaar af. We zeggen de hele tijd tegen elkaar dat we ook wat samen moeten gaan doen alleen komt het er helaas niet van. Heel soms mis ik het oude leventje wel hoor:)
    Ik heb van een vriendin begrepen dat het ongeveer een jaartje duurt voordat je je nieuwe plekje in het gezin gevonden hebt en weer lekker kunt gaan genieten van elkaar en met elkaar. duss dan moeten we nog ongeveer 9 maanden:D

@ CP Wij willen ook naar Centerparcs alleen weten we nog niet of we eerst op vakantie gaan of eerst naar CP. Volgend weekend wel even een dagje om lekker te gaan zwemmen.

Hier. Julian heeft afgelopen dinsdag zijn eerste prikjes gehad:( De eerste ging nog wel maar de tweede, zo zielig!
    Daarna zijn we naar mijn ouders gereden die wonen aan de anderen kant van het land. Ze hebben een twee persoons bubbelbad dus zijn we daar met zijn 3-tjes in gegaan. Julian vond het heel relaxt en heeft het super lang volgehouden.

Ik ben nog steeds niet ongesteld:( we zijn nu bijna 10 weken verder. Zijn er nog meer meiden die nog steeds niet ongesteld zijn??
    Ga nu even wat in huis doen want las bij een topic dat er meiden zijn die 2 uur per dag poetsen voel me nou echt een viespeuk;)

liefs Luna86

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Sanne: Het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees ..
    Wat naar is dat he? Je wilt zo graag anders maar het lukt gewoon vaak niet! Mijn vriend kan ook echt niet begrijpen dat ik moe ben na een dag met de kinderen ...
    Hij heeft mij ook verteld dat hij behoefte heeft aan (veel) vrijen!
    Ik begrijp hem heel goed .. dat heb ik hem ook gezegd! We praten daar zelfs dagelijks over .. mijn libido is alleen gezakt tot ver onder het vriespunt! Ik heb hem verteld dat ik baal van mezelf .. ik zit niet lekker in mijn vel en dat uit zich in het niet-intiem zijn!
    Misschien ligt daar wel het hele probleem .. het is allemaal immers begonnen sinds we (bijna) geen sex meer hebben!!
    Maar dit doe ik dan ook weer altijd .. mezelf de schuld geven! En daar moet ik ook mee ophouden! Als je echt van elkaar houdt moet even een tijdje geen sex hebben toch geen probleem zijn .. ? Of denken mannen nu echt zo anders... ?

@ All: Bedankt ... dit heb ik echt even nodig!
    Hij heeft me net een sms gestuurd! Hij wil er over praten als hij klaar is met werken .. hij wilde mij niet lastig vallen met zijn problemen! Ook staat er in dat hij net zijn ouders heeft gesproken en net het een en ander heeft 'opgebiecht' ... :(

Wat dat is, weet ik niet ...
    Ik krijg er echt rillingen van over mijn rug .. het lijkt net of hij een soort dubbelleven heeft!
    Hij is vaak van huis ..
    Hij beoefent darten op hoog niveau! Vaak is hij dus van huis vanwege dit ..
    Maar nu ga ik weer twijfelen aan hoe vaak hij werkelijk voor het darten weg is geweest!

Ooh, ik krijg er helemaal buikpijn van...
    Ik heb een gezinnetje met deze man .. en ik 'ken' hem niet eens!
    Voel mij erg in de maling genomen! :(

13. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Eleni, ik zou in staat zijn om zijn ouders op te bellen. Hoe laat is hij klaar met werken? Heb je een pb gestuurd.

14. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Eleni, je zit nu natuurlijk met een knoop in je maag... In elk geval heeft hij aangegeven erover te willen praten, dat is altijd beter dan in onzekerheid blijven. Ik hoop van harte dat het allemaal mee blijkt te vallen... echt waar!

Je bent rationeel inderdaad zo ver dat je de schuld niet bij jezelf legt, maar gevoelsmatig, zoals ik lees, nog niet. Geen of minder seks is inderdaad iets waar je man zich in aan moe(s)t passen, dat is dan jammer voor hem, en temeer als het aan externe omstandigheden ligt. Dit is ook iets waar je met z'n tweeen uit moet zien te komen, of er misschien tijd voor in moet plannen (als hij 's avonds telkens slaapt, wat zijn dan zijn voorstellingen van wanneer jullie tijd voor elkaar kunnen maken?).

Maar wat zal dit een lange dag voor je worden tot hij thuiskomt!! Als het helpt, blijf dan schrijven, in elk geval ik ben er waarschijnlijk bijna de hele dag...

15. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje sterkte Eleni! Ik zou ook rillingen op mn rug krijgen van zo'n sms.. wat heeft ie dan opgebiecht en waarom doet ie dat bij zn ouders en niet bij jou? Bah wat een vervelende situatie! Heel veel sterkte!

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

Ummkais,ach meis wat rot zeg,vind je het zo moeilijk om je keine te moeten missen??Of is er iets anders aan de hand?
    Hopelijk voel je je snel weer beter in je vel.

Lynd,hihihih die paspoorten boven de kleine man,hahhahaha

Chevenne,grappige foto,kan een baby echt onder water nu??Hoe weten ze dan toch dat ze de adem moeten inhouden?

Gewoon sanne,ik zou het zeker even laten nakijken hoor,is voor de kleine zeer pijnlijk mocht dat zo zijn en voor jou tepel natuurlijk ook,heel veel sterkte,is zo zielig als ze zo pijn en verdriet hebben.

Eleni,wat leuk weer van jou te lezen,maar wel heel vervelend wat je schreef dat je man en jij zo van elkaar vervreemden,ik moet ook zeggen met 1 kind kan het al best zwaar zijn maar als er 2 aandacht vragen dan kom je helemaal nergens meer aan toe,lijkt me echt enorm zwaar,kunnen jullie binnenkort niet een keer oppas regelen dat er een tante of oma komt oppassen(of alebei) en jullie er even een heerlijk dagje en avondje tussenuit kunnen om weer even heerlijk bij te kleffen?
    Wel fijn dat je het eerste jaar even niet hoeft te werken,maar zou zeker iets regelen dat je er zelf wel zo nu en dan eens uitkan,want over luiers gaan dromen????!!!!!
    Ik zou het trouwens echt heeeeeeel erg leuk vinden als je ook mee gaat met het uitje,ben zo benieuwd naar de tweeling!
    En jemig ook nog een cyste bij je stuitje,komt die steeds terug dan?Dat lijkt me helemaal lastig heb je 2 koters en kan je ook nog amper,zitten en liggen mamamia….

Kareltje geeft toch nix als je de puf even niet hebt om te reageren als je maar laat weten hoe het bij je is af en toe!

Lynd, ik las je post en als ik jou zo lees snap ik überhaupt niet dat je nog BV geeft,als je al zegt dat het een heel vervelend moeten is en af tellen dan zou ik dus niet meer wachten maar nu al stoppen,het is namelijk zo dat je kind die spanning ook voelt als jij tegen heug en meug BV geeft,flesvoeding is echt net zo goed hoor,en alles lijkt me toch een stuk relaxter voor e worden als je van die spanning af bent,maar je moet het natuurlijk zelf weten,ik zou alleen niet wachten omdat een arts of iemand heeft gezegd dat je het tot zo lang vol moet houden.
    Sterkte!

Nieks,dank je wel!

Kaatje,grappig dat de kleine rustig wordt van within temptation,tis dan ook heerlijke muziek!

Eleni,jemig meis,ik schrik me een hoedje van je bericht,wat naar dit,hij zou bij zijn broer zijn maar is daar dus niet,heeft ie verklaard waar hij dan wel uithing?
    Is het idd niet een idee om hulp in te schakeeln want jullie moeten wel samen verder en dat kan alleen als jullie blijven praten en elkaar steunen.
    Hier ook zo’n man die dus nooit zegt als hem iets dwarszit,hij ging de laatste maanden ook steeds gekker doen en drinken en uiteindelijk bleek dat dus allemaal van zijn werk af te komen hij wilde er niet meer werken,was het zat en zat er doorheen,maar daar gingen maanden overheen eer hij dat zei.
    Je kunt hulp krijgen op verschillende plaatsen maar de eerst stap is naar de huisarts en een verwijsing vragen hij kan je dan naar een instantie of persoon doorverwijzen,als je aangeeft dat het echt spoed heeft kan hij dat erbij vermelden en kunnen jullie eerder geholpen worden
    Och lieverd toch lees net je laatse 2 berichtjes,wat zit jij nu in spanning zeg,ik wou dat ik even naar je toe kon om je een knuffel te geven en te zorgen dat je niet alleen thuis zit nu,kun je niet even iemand bellen,een vriendin die langs kan komen??
    En wat sex betreft, is hier ook pas 2 keer gelukt en vond ik ook geen erg succes,ik heb er geen zin in dus vind het ook niet fijn,en daar heeft ie het maar even mee te doen,ik probeer hem wel af en toe even te ‘verwennen’maar ook daar heb ik vaak geen puf voor,ben blij als ik kan slapen.

Suzanne,wat een goede berichten,heerlijk dat ie nu minder huilt en dus lekkerder in zijn velletje zit,wat een opluchting! Ik ben echt enorm blij voor je
    Wat je schrijft is zo herkenbaar!
    Ook ik loop hier al mee van kinds af maar wist dus nooit hoe of wat(behalve dat ik alles plan en niet veel uren kan werken anders gaat het niet goed,alles volgens een denkbeeldige agenda gaat en idd onverwachtse dingen moest mijden),nu na de bevalling met alles wat er was gebeurd dacht ik op een gegeven moment dat er echt iets mis met me was,ik kon helemaal niets meer hebben,niet tegen fel licht,harde geluiden drukte,moest echt om alles huilen en voelde me steeds meer depri ook merkte ik dat ik weer meer last van allerlei lichamelijke klachten kreeg,dus heb maar een psychiater gebeld en die kwam dus met dat hsp,ze zei; er is niks mis met je je bent alleen erg gevoelig voor prikkels en na alles wat er is gebeurd heb je geen rustmomenten meer gehad dus is het als het ware een beetje geexplodeert,en kun je echt niets meer hebben,heb nu weer inslapers gehad en probeer weer meer rust voor mezelf in te bouwen en hopelijk heb ik dan straks mijn ritme weer wat terug.

Luna86,heerlijk hoor zo een groot bubbelbad,echt genieten! En poets ze vandaag!!

Hier helaas ook nog steeds mot met Alain we zijn gister zonder een woord te wisselen gaan slapen en daar is nog niks in veranderd,hij heeft het avondeten wat ik gister had gemaakt met pannen en al in de gootsteen geflikerd en het ligt er nu nog maar ik vertik het om het op te ruimen,doet ie maar mooi zelf en als ie vanavond nog zo raar doet maak ik alleen eten voor mezelf klaar,zo sorry dat ik me even liet gaan,moest er even uit!

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi meiden
    ff nieuwss.. ik kom net van het cb eerste bezoek in de nieuwe stad :D
    blijkt me kleintje is helemaal neit zo groot stom hoor :$ ze is nu 54.5 cm
    dus hoe ze bij die 56 / 57 cm komen geen idee maar goed het zal wel ... en ze weegt nu 5565 :$ whahah wat een beertje he?!
    whahah verder doet ze het super :D mama weer blij

nou ff kijken of ik nog tijd heb om terug te lezen

18. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Eleni, wat erg! Zou het ook niet meer weten als ik jou schoenen stond.
    Was hij "stiekem" de kroeg in gedoken....valt het vaderschap van de tweeling hem misschien zwaar?
    Als jullie zeker weten verder te willen met elkaar...misschien eens samen hulp zoeken? Tis ook niet niets he...van 2 naar 4 personen in een gezin! Zeker met 2 kleine babytjes...
    Sterkte!

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    @ Eleni, ik zit gewoon met kippevel en tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Meid wat zul jij je rot voelen en dan die onzekerheid dat hij vanavond met je wil praten dan duurt een dag nog erg lang :(. Ik kan me je onzekerheid zo goed voorstellen maar meid het ligt echt NIET aan jou. Er is zoveel veranderd in jullie leven en dan ook nog dubbelop dat het toch logisch is dat het even tijd kost om alles weer een plekje te geven. Tuurlijk vinden mannen het moeilijker als wij (ga van mezelf uit) wanneer bepaalde dingen net even minder worden qua intimiteit, maar dat zullen ze gewoon even moeten accepteren en er vertrouwen in moeten hebben dat als je van elkaar houd het op den duur wel goed komt. Het staat ook altijd in alle boeken dat dit gebeurt en mijn man riep laatst al die boeken kloppen toch maar door elkaar vaak te vertellen dat je van elkaar houd en dat het echt allemaal wel goed komt moet het lukken om deze periode door te komen. Ik hoop voor je dat er geen te gekke dingen zijn gebeurt en jullie eruit komen.
    ik kom straks even verder lezen en reageren, maar moest gewoon jou even een digitale knuffel brengen veel sterkte wensen met deze lange dag.

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ anke mooi hoor

@ schoonmaken .. ik maak schoon als het vies is .. heb geen idee hoevaak dat is maar nu wel een paar keer per week maar dat is ook omdat het heel stoffig etc is van de verhuizing/ verbouwing anders deed ik het ongeveer 1 keer per week grondig en wel bijna dagelijks stofzuigen ivm me hondje en haar haren .. maar die zit al een paar maanden bij me broertje heerlijk ff niet naar buiten en kan dr opzoeken wanneer ik wil :d

@ chevenne whahah fries me moeder is fries ik versta het wel een beetje alleen of het geschreven ook te begrijpen is heb ik nog geen idee van whaha wel leuk

@ lynd ik heb al ee paar keer het ongie gevoel gehad .. zelfs een paar dagen bruin verlies maar toen hield het weer op dus ?? maar geef ook nog 100% bv, wat een lef dat je zomaar iemand aanspreekt :p

@ june beterschap

@ anke wat een talent heb je toch mooi hoor ;)

@ blain wat leuk dat hij met zijn rammelaar speelt , dat vind jazz nog maar niks whaha gewoon een beer of zij heeft dan een tijger vind ze ewl heel interesant :D

@ essie wat een mooi nieuws weer een pak van je hart dat zijn heuppies goed zijn

@ sjees jeetje meid ik geloof ook dat hij last heeft van zijn hormonen ... misschien was het gister een sagie dag voor mannen ,... M was hier ook sagerijnig .. paar dagen ziek geweest gister vragen om een tshirt ik zeg ja in je kast of in de was... helemaal boos omdat ik niet ging helpen zoeken ..zegt hij daarna ja er liggen shirts in de trappenkast in een doos :S nou als je dat weet waarom moet ik dan zoeken ?? als ik opruim ruim ik op en stop ik niet alles in dozen in de kast weg zo van uit het zicht whahah ach hopen dat het bij hun niet ook een week duurt die ongesteldheid

mooie fotos weer meiden
    grappig dat onderwater
    en 3 paspoorten whah geweldig

@ eleni thanks:D welke keus heb je spijt van ?? je kinderen of het thuis blijven ??
    wat zijn ze goed gegroeid jeetje meid je hebt ook slagroom he?!
    whaha heerlijk .
    En wat naar van je vent en jou misschien is het een fase.. mannen begrijpen niet dat je veranderd en dat het kind je leegzuigt wat energie betreft .. M zei laatst al je liefde gaat naar Jazz er is niks voor mij over... en dan heb jij er 2 dus misschien komt het wel weer goed
    prachtige foto weer :D mooie mannen

@ lynd ik zou gewoon gaan afbouwen dan lekker stoppen met die voeding hoor als het je zo tegenstaat

@ essie je moet inderdaad iets van 2 uur krijgen om te kolven... maar uhm tot wanneer?? geen idee ik las ergens iets van 9 maanden ofzo ... en als het goed is moet het lukken want je voed ongeveer elke 4 uur en je werkt ook ongeveer 8 uur dus zou moeten lukken ik moet het ook nog ff uitvogelen hoe ik dat ga doen aangezien ik nu bijna niet kolf alleen smorgens want dan heb ik zoveel bv dat ze het bij lange na niet opkrijgt

@ eleni wat naar zo een kyste .. me zus heeft dat vaak in haar liezen ... is ook al een paar keer uitgelepeld maar bij haar noemen ze het tropische bulten ofzo .. en ze mag dan ook geen banaan en nog een paar dingen omdat het daar ook door kan komen l... volgens mij heeft ze het ook wel is ergens ander gehad maar inderdaad ook een doorsnede van een paar cm :( sterkte ermee

@ gewoon sanne ik ben benieuwd wat de dokter zegt ... al weet ik dat het wel normaal is vooral met bv dat kinderen krampies hebbben jazz ook zo nu en dan maar gelukkig niet meer elke dag met die inflacol was het echt dramaaaa

@ eleni jeetje meid :( wat naar en wat stom dat hij dan gaat liegen :( bah meid ik hoop dat jullie er nog uitkomen dikke knuff

@ suzanne whaha ik merk dat met jazz nu ook steeds vaker whah we zijn natuurlijk bijna altijd met zn twee of drie thuis lekker rustig en dan ga je op bezoek en dan zijn er ineens zoveel prikkels hihi soms is het gewoon teveel den ik helemaal omdat ze nu meer opnemen en kunnen zien ;)

@ chevenne wat voor kolf heb jij weer?? het lukte me vanmorgen niet om em borsten leeg te kolven pff wat een gedoe met die handkolf moet echt altijd eerst kolven en dan bv geven anders komt er niks meer uit.. dus vanmorgen haar gewoon nog maar aangelegt.. en haar uitval? jij zelf?? hoe kan dat? zomer vachtje??w hihi

@ eleni getsie meid de berichten worden niet beter hoe meer ik lees :( en wat dat vreemdgaan betreft .. voor mannen is dat niet zo mop sorry maar mannen denken toch heel anders over die dingen vooral als het moment zich aanbied... daarna zullen ze wel spijt en schaamte hebben maar volgens mij hebben mannen een knop die ze kunnen omzetten zo van pfff F** dat , om vervolgens daarna spijt te krijgen ... maar goed zolang hij niks zegt nog maar ff niet conclussies gaan trekken mop knufff
    ps niet schamen kan jij toch niks aan doen ... hoe moet ik me dan wel niet voelen met al me verhalen over M :$

@ eleni jeetje meid ja dat kan ik me goed inbeelden ik krijg er zelf plots kippenvel van ..:( wat als hij nou wel is vreemdgegaan?? ben je dan bereid eruit te komen met hem of wil je dan niet meer verder of moet je daar nog overna denken??
    pff moeilijkhoor
    ik zelf heb natuurlijk ook het een en ander meegemaakt met M en ook een andere vrouw:S alleen was het toen niet echt aan tussen ons maar hij heeft er wel 1.5 jaar over gelogen voordat hij het vertelde dus het voelt net zo ... dag daarna lag ik in het ziekenhuis met weeen enzo :( dus best naar maar ik kon het gelukkig wel een soort van vergeven... maar vergeten zal ik nooit

nou neem maar ff de tijd en ga maar ff goed praten dikke knuf en heel veel sterkte mop

@ sjees :$ jeetje wat een toestanden??? maar hoezooooo?? ik vind het zo vreemd alleen omdat je vroeg of hij haar wilde halen vna de opvang??? dat kan toch niet??
    en eten en alles in de gootsteen gegooid?? waar gaat dat nou weer over pff mannen zijn net kinderen geloof ik
    gister nadat hij terug was gekomen M dus ... is hij beneden gaan kloten kom ik vanmorgen beneden de hele keuken onder de sinasappelsap en ei en chillie saus :$ nou heb hem lekker zijn bed uit getrokken ik zei ik ga nu naar het cb als ik terug kom is het opgeruimd anders hebj e een probleem .. nou het was mooi ( half) opgeruimd maar hij luisterde dus wel gelukkig... wat een gedoe met die mannen

had hij toevallig gewerkt?? misschien is daar wel iets gebeurd , je weet wat ze zeggen mannen reageren zich altijd af op degene die het dichtsbij hen staat ipv degene die het verdient

Deel Deze Pagina