Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Alvast wat reacties, want het is weer zoooveeel hier, haha. Als ik iemand vergeten ben, sorry hoor.

@Kwek
    Lommerbergen ook erg leuk park. Is wel wat heuvelachtig, maar als dat geen probleem is, is het leuk om te doen! Limburg vind ik ook altijd leuk en er zijn genoeg dingen in de buurt om eens heen te gaan.

@Kaatje76
    Nee op het gemakkie, al is dat erg moeilijk. Ik denk vaak al alles te kunnen, zoals vanmorgen. Even de rem erop moeten zetten voor mezelf dus. Nu dus lekker genieten dat mn mannetje het weekend thuis is en alles graag voor ons doet! Het blijft moeilijk, maar wel erg belangrijk, anders gaat het alleen maar langer duren natuurlijk en daar heeft niemand iets aan.
    Leuk zo'n prijs!!!

@Gewoon Sanne
    Hopelijk helpt het, succes met je meissie!

@Essie
    Fijn dat zn heupjes goedzijn!!!

2. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Eleni
    Wat vervelend van de cyste, succes ermee.
    Gelukkig doen je mannetjes het goed, geniet ervan!!!
    Kan me heel goed voorstellen dat je je ellendig voelt nu, gelukkig wil hij met je praten, want dit is ook niets. Schuif de schuld niet op jezelf, hopelijk komen jullie er samen uit. Ben heel benieuwd wat hij te vertellen heeft...
    Veel succes, ik denk aan je!!! Dikke knuffel meid!!!

@Suzanne76
    Fijn dat het betergaat met Laurens! Leuke dag gehad met je vriendin en de kindjes samen? Wel balen van de eczeem. Heb je daar iets voor? Ik heb dat als baby ook gehad, heel vervelend.

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Sjees: Die vlinder komt voor de bakker.
    Hebben jullie het nou in middels al bij gelegd of zegt hij nog steeds niks.
    Ze zijn vandaag weer erg druk geweest met het huis. Ze hebben de kozijnen afgetimmerd! Is echt super mooi geworden.
    Maandag gaan ze het glas plaatsen en dinsdag wordt de gevel geschilderd.

Blaine: Jeroen en ik lopen idd op onze tenen. En daarom zijn we natuurlijk erg prikkelbaar.
    Maar Jeroen liet Jonna gisteren bijna vallen en had heb gezegd dat hij ook moet kijken wat hij doet. En toen kreeg ik nog de schuld ook, omdat ik ook niet naar had gekeken omdat ze huilde.
    Nou toen barste de bom bij mij.
    Maar later bleek dat ook Jeroen veel problemen had met zichzelf en met het vaderschap. En ik ben de bemoeizuchtig en ik moet haar ook meer los laten en meer aan Jeroen vertrouwen. Daar heb ik ontzettend veel moeite mee. Daar moet ik aan werken.

Belle: Dat is ook idd erg uit de hand gelopen als je je trouwring al afdoet! Hier ook heel erg hoor. Jeroen had ook bijna zijn koffer gepakt en weggegaan.

Djuke: Je hebt gelijk!
    Sex is niet het belangrijkste. En ik vind ook dat sex een genot is omdat je zoveel van elkaar houd!
    Gelukkig is Jeroen ook zo, en vind het ook niet heel erg dat we weinig tot geen sex hebben.
    Maar onze goede sex-leven komt vast nog wel. Eerst moet mijn koppie wat rustiger zijn.

Suzanne: Ik ben nog ongi (voor de 2e keer). Nog wel heel heftig hoor de eerste 2 dagen.
    Heb trouwens niet eens gekeken naar hoeveel er tussen zaten.
    Maar ga volgende week beginnen met de pil.
    Hoorde trouwens wel dat de eerste 2 a 3 keer je ongi ontregeld kan zijn als je nog geen pil ofzo gebruikt.

4. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Sex
    Gelukkig doet mijn man er ook niet moeilijk over. Ik zou heeel graag willen, maar heb lang gevloeid en daarna kreeg ik pijn aan mn galblaas en daarna dus veel pijn, operatie en ongesteld (hele poos)... Nu hopelijk toch snel wel eens proberen, want ik kan ook niet meer wachten, hahaha.

5. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Meiden, zouden we ook verder kunnen kletsen met elkaar op een afgesloten forum?

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

chevenne@ hoe bedoel je precies?dat wij er kunnen schrijven maar anderen het niet kunnen lezen?Weet niet of er zoiets bestaat.
    Hoe is me jou nu,geen buikpijn meer?

Ank@ ja dat loslaten is idd moeilijk,hebben we hier ook wel eens discussie over,dan probeert alain haar te troosten maar het lukt niet en dan denk ik ik pak haar wel,maar nu blijkt vind hij dat helemaal niet fijn hij wil het zelf voor elkaar krijgen ook wil hij dat ik wat meer aan hem overlaat en als het dan fout gaat dat ie zelf kan leren van zijn fouten zodat ie het de volgende keer wel goed kan doen,misschien wil jeroen het ook wel op die manier,ik zou hem zeker een kans geven en proberen je woorden in te slikken als ie iets doet of niet heeft gedaan terwijl jij dat wel verwachtte hierdoor krijgt ie misschien wat meer zelfvertrouwen.

Kareltje,ja het heeft jou op lichamelijk gebied ook zeker niet meegezeten dus is niet gek daty het dan op sexueel gebied wat minder gaat,maar het komt vast goed!

Woops waarom ga jij niet als Marieke niet gaat??
    Je had er zo'n zin in en al een treinkaart gekocht,kom op je hebt het heus naar je zin weet ik zeker!

HIer@ met alain is het weer goed,niet echt gepraat maar op zijn manier heeft ie sorry gezegd(is nu erg lief aan het doen,eten koken enz):D

7. woops

woops Niet meer actief

Beetje drempel angst heb ik. :)

Kan ik m`n man niet meenemen, is hij meteen onze prive fotograaf. :p

8. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    woops, als er mannen meenkomen dan is de sfeer wel anders, denk ik. Ik ga het over bepaalde dingen niet hebben als er partners bij zijn, dat zou ik wel jammer vinden.

9. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Sjees
    Idd, het komt ook zeker goed...we hebben nog tijd genoeg!!!
    Sorry dat ik verder niet heb gereageerd op jou afgelopen dagen, maar kwam er dus niet echt van. Maar hoe gaat het nu? Al wel beter tussen jullie nu hij sorry heeft gezegd?

Fijne avond allemaal, wij gaan zo alles eens in de auto laden en dus op visite. Groetjesss

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

Woops ik ben het wel met lynd eens,als er een man bij is zou ik ook niet lekker mezelf zijn denk ik en tenslotten hebben wij hier al die tijd met zijn allen geklets en niet die mannen,en het lijkt me ook niet leuk als jou man alleen is bij al die vrouwen, maar meis het is toch voor iedereen eng om alleen te komen,voor iedereen geld hetzelfde,dat ze verder nog niemand kennen en in het echt hebben gezien

11. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Chevenne
    Ik zou ook niet weten of dat kan???
    Doeiii

12. woops

woops Niet meer actief

:D Oke prive fotograaf valt af. ;)

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Woops, maar je kent ons toch wel, sjees, ank en ik. En gewoon gaan hoor, ik vond het de vorige keer ook doodeng, jullie kwamen allemaal gezellig met elkaar en daar kwam ik als laatste in mijn uppie aan en het was toch echt wel gezellig, vond ik, misschien denken jullie anders over mij hahaha. Is toch onzin om je af te melden omdat Marieke niet mee gaat. En inderdaad mannen mee wordt de sfeer wel anders van :).

@ Chevenne, ik snap wat je bedoelt ank had het er al eens van dat het via de januarimama site ook zou kunnen, ik ben wel voor om dat te doen, dus ANKJE kan dit?

@ Ankje, ooh ik snap wat je bedoelt je wilt het graag zelf doen ;). Wel goed dat jullie er over gepraat hebben en kan me in jullie situatie helemaal voorstellen dat je beide op je tenen loopt het was ook teveel gezeur en gezeik bij jullie thuis.
    Wij hebben het hier ook hoor dat ik het idee heb dingen aan te moeten passen maar mijn man ook en die vond dat ook heel zwaar en is soms zo onzeker door zijn verleden enz. (geen forumonderwerpen ;)) ik moet zeggen ik heb heel eigenwijs een afspraak voor hem gemaakt bij de maatschappelijkwerkster en daar is hij van de week heen geweest en daar kwam hij zo opgelucht en vrolijk van terug gewoon onvoorstelbaar. Zij vinden het soms ook moeilijk en dan even je ei kwijt kunnen is voor hun ook prettig. Kijk wij klagen en doen hier en zij hebben natuurlijk niemand waarbijze hun onzekerheden kwijt kunnen en even raad kunnen vragen, wat dat betreft is het echt blijf praten.

@ Sjees, fijn wat meer rust in huis, en toch zeg ik praat er ook even over want wat hem gisteren dwars zat zal er vandaag nog zijn en voor je het weet barst de bom toch weer.

@ Eleni, er wordt aan je gedacht, succes meid.

@ Hier, zo nog eten, vandaag loopt onze hele planning in het honderd, de auto ging vandaag voor een beurt naar de garage maar kort door de bocht gezegd daar is geen eer meer aan te behalen, dus vanmiddag even wezen kijken bij die garage en daar stond een leuk autootje, dus even mee gereden en net gekocht vrijdag kunnen we hem gaan halen :$. Dat ging ineens zo snel dat ik het nog aan het verwerken ben :). Ook met de voedingen liep het dus helemaal bagger, Quinten kwam veel te vroeg voor zijn derde voeding en mocht eigenlijk net op het tijdstip dat wij richting garage konden dus hem even 90 voeding gegeven die krijgt hij normaal later op de avond. Maar het resultaat was dat hij de hele middag heeft verslapen en ik hem om 18.00 wakker heb gemaakt voor de fles, nu moet/mag hij dus nog 180 voeding maarja wanneer ik dat nog geven moet :(. maar even knoeien vandaag dus en hopelijk niet morgen alles in de war.

14. woops

woops Niet meer actief

De avond is nog jong om voeding te geven. ;)
    Geef je niet om de 4 uur, dan zou je 22 uur nog kunnen geven.
    Zeg ook maar wat.
    Wij hebben waarschijnlijk helemaal ander ritme dan iedereen hier.
    Wij zitten nog altijd op 120cc per keer en dat gaat er nog altijd niet in. :)

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    ja maar normaal gaat hij nu zo'n beetje zijn laatste voeding krijgen en dan naar bed en komt er dan niet weer uit voor morgenvroeg. Dus dat gaat hem niet worden vandaag en ben bang dat als ik hem op bed leg en er weer uit haal voor een voeding meneer weer bedenkt dat het wel erg gezellig is ;).
    Hij krijgt overdag om de 4 uur en dat kwam dus nu slecht uit.

16. woops

woops Niet meer actief

Nu in bed en blijft liggen tot morgenvroeg, over hoe laat praten we dan morgenvroeg? :$

Ben nu ineens heel erg jaloer geworden hoor.:)

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Hij is meestal rond 8.00 heel soms is hij een uur eerder en dan klaag ik over hoe vroeg hij was :). Als ik dan vertel dat we na de voeding nog even lekker samen in het grote bed kruipen even spelen en dan nog 1 uurtje slapen wordt je zeker helemaal jaloers :D.
    Komt bij jullie ook echt nog wel ik roep maar weer dat hij ook wat ouder is als jullie kindjes.

18. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Woops: ik ga vanuit Weert naar Utrecht (uitje) met de auto. Het is maar een klein beetje omrijden als ik via Tilburg zou rijden. Zal ik jou en je meisje ophalen? Er kunnen in ieder geval 2 volwassenen en 2 maxicosi's in de auto, twee wandelwagens gaat niet lukken. Is dat een optie?

@afgesloten forum: weet iemand of dit ergens bestaat?

Ik ben zo benieuwd naar hoe het met Eleni is!

19. woops

woops Niet meer actief

Lief aangeboden maar ik heb liever niet dat ons meisje te lang in maxicosi blijft zitten. :)
    Zal m`n angst gewoon wel overwinnen en met de trein gaan, ten slotte heb ik al het kaartje gekocht. ;)

20. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Ik ben ook met mijn gedachten bij Eleni, hoop dat het allemaal meevalt. Gelukkig is haar moeder daar om haar en/of kinderen op te vangen...

Deel Deze Pagina