Januari 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Chrissy84, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Volgens mij kun je hier ook gewoon een onderschrift gebruiken en je hebt een profiel aan je naam hangen, dat je kunt invullen met info over jezelf

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Afgesloten forum: Ik had er toen der tijd met Jada er over. Want volgens mij kunnen we een forum openen op onze eigen website van de januari mama’s namelijk.
    En volgens mij kun je het zo instellen dat je je moet aanmelden om erop te komen ofzo.
    Wat vind jij Jada?

Ow ik zie dat Chevenne ermee bezig is….ook goed. Hihhihi

Sjees: Wat je verteld over Alain heb ik precies hetzelfde met Jeroen.
    Hij krijgt Jonna ook niet altijd stil. Hij kijkt mij dan wel aan van…..neem haar aub over….en dan doe ik dat, maar nu krijg ik de wind van voren…..want ik pak haar te snel van hem over.
    Moet dat idd acht afleren…..maar is zooooooo moeilijk.

Blaine: Klopt helemaal wat je zegt. Maar mijn man is absoluut geen prater. Is bij hem thuis nooit geleerd.
    Maar sinds dat wij samen wonen leer ik hem te praten….want ik blijf net zo lang zeiken tot hij wat gaat zeggen. En ja dan hebben we ruzie. Maar dan komt er wel naar boven wat hem dwars zit.

Eleni: Ik denk zo aan jou he….wat heb ik het met je te doen zeg.

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Chevenne: Wat houd die voedingen in dan? Zijn dat apparte forums ofzo?

4. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ik ga morgen verder. De basis is klaar. Moet er alleen even goed induiken om te kijken of echt alles afgesloten is.

5. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Chevenne, richt maar in hoe je denkt dat het goed is, en dan zien we in het gebruik wel wat handig is, toch? Heel erg bedankt!
    En een receptenhoek.... njammie... :D

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Goed idee Lynd..;)
    Jij maakt volgens mij vaak lekkere dingen.

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

chevenne,fijn dat je zo een forum voor ons wilt maken!
    Ik denk wel dart wat lynd zei voor mij ook opgaat dat je alles een beetje door elkaar verteld want meerdere topics tegelijk kan ik niet bijhouden ben ik bang.

ank,het lukt je vast wel,gewoon iets vaker tot 10 tellen

lynd,mmm die receptenhoek kan ik me ook wel in vinden,ben gek op koken dus komt helemaal goed!

mensen ik ga zo naar bed kwam alleen even kijken of er al bericht van eleni was,ik hoop dat geen bericht goed bericht betekend:(
    Welterusten en tot morgen!

8. woops

woops Niet meer actief

Ja inderdaad dat was dit soort mobile.
    Ik heb na 2x terug bij de winkel te zijn eindelijk een nieuwe gekregen. :)
    Gewoon terug naar de winkel ermee!

9. woops

woops Niet meer actief

Ik ben baby-loos! :p
    De kleine is net de deur uit en logeren bij opa en oma. :D

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Ik kwam ook even spieken of Eleni al langs was geweest maar nog niet, en hoop inderdaad met Sjees mee voor geen bericht goed bericht.

@ Ankje, komt wel goed meid, jullie werken er samen hard aan om dingen bespreekbaar te maken dus dan komt het vast goed.

@ Chevenne, als je nu al wat kwijt moet je mag gerust pben hoor, kom straks nog wel even weer langs.

@ Recepten, uhm patatpan :D, ben niet zo van de recepten is me tegenwoordig veel te veel werk.

@ Hier, tot mijn grote verbazing kwam Quinten om 20.15 voor de voeding hij huilde zo hard van de honger dus zijn flesje gegeven en hij was erg moe dus lag te slapen bij het laatste van zijn fles dus gelijk zijn bedje in en nog niks weer gehoord.
    Vind het altijd zo raar als hij overdag eens meer of minder tijd tussen de voeding laat zitten hij trekt het altijd weer recht en de laatste voeding komt altijd exact op het moment waarop je het had berekend 's ochtends

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Veel plezier zonder de kleine ;)

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Chevenne: Super joh! Wordt vast en zeker een top forum!

Lynd: Receptenhoekje! daar ga ik vast vaak naar kijken zeg!! Jammie!!! Verheug me er nu al op.

Ga nu beneden met Jeroen een film kijken (district 13).
    Doegggg
    Slaap lekker!!!

13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.820
    9.326
    113
    Gelderland
    Woops: Die mobiel hebben wij ook! Tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Maar ik heb hem al ff niet meer aangehad omdat meneertje nu regelmatig onder zijn speelmat ligt.

Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt als je de tekst in word typt en hier plaatst. Als ik wil schrijven dan ben ik alles vergeten en het is niet makkelijk terug te halen.

14. woops

woops Niet meer actief

Probleempje met de voeding dus uit zichzelf opgelost, helemaal toppie! :D

15. Tulli

Tulli Niet meer actief

Zo...nou heb even vluchtig gelezen.
    Goed idee van een afgesloten forum...misschien dat ik dan ook wat meer prive dingen spui! ;)

Over het uitje....ben beetje warrig geloof ik, ik dacht dat Woops niet meer zo goaan...dus dat was de reden dat ik ook niet ging! Whaha...

Maar mag ik nog mee???:)

16. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.277
    113
    Centrum België
    Hey Luna,
    als je het "pure technische" bedoelt: je typt alles in Word, vervolgens selecteer je de volledige tekst door Control+A in te drukken en kopieren via Control+C. Vervolgens ga je in het 'reageren op onderwerp' scherm en toets je Control+V om de tekst te pasten. Eens je dit gedaan hebt, kan je de smileys nog toevoegen...

hoop dat ik je wat kon helpen?

17. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Mooi, heb nog wat geprutst. Ik denk dat we wel een beetje start klaar zijn. Morgen verder. Pb me voor de link. Maken we nog afspraken over de forumnaam, dat die gelijk is, als hier, ivm de herkenbaarheid?

18. woops

woops Niet meer actief

Wij zijn wel een stel mutsen zeg. :D
    Ach ja dat zijn de mama-hormonen gewoon. ;)
    Jij mag mee, trouwens je MOET mee. :p

19. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.820
    9.326
    113
    Gelderland
    Thanks ga het morgen proberen:D

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Marieke, Tuurlijk mag je nog mee, helemaal super toch gezellig met zijn allen.

@ Woops, reis probleem is dus bij deze opgelost :D. Was ook wel verbaasd dat hij het zelf weer oploste, knappe man :)

@ Luna, wat ik tegenwoordig vaak doe vind het toevoegen van smileys achteraf zo lastig en geen word meer op de computer, is dat ik 2 pagina's open, eentje zet ik op reageren en met de ander lees ik terug. Dan even kopieren en dan versturen het versturen gaat eigenlijk altijd in 1x goed maar voor de zekerheid dus even bewaren.
    Snap je het nog, ik klink volgens mij warrig :).

Ik ga slapen tot morgen.

Deel Deze Pagina